als zij het doet, wel.....quote:
Ik hoop het voor je dat dat al eerder mag !quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:24 schreef Guuskeee het volgende:
ik ga ervan uit dat ik donderdag avond een andere usericon moet instellen ...![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:24 schreef Guuskeee het volgende:
ik ga ervan uit dat ik donderdag avond een andere usericon moet instellen ...![]()
Ain't I allways......grapjequote:Op zondag 21 oktober 2007 01:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou volgens mij heeft BQ gelijk want Nadia klinkt absoluut niet dronken
kijk eens in de vorige cos op 00:54.......... maar voor een toertochtje bij jou achterop, doe ik het ook; want Luc gaat echt geen sex hebben met Mata Hoeriquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb NERGENS je stem gezien !!!! Voor jou rest alleen het dromen
over de jackpot !!![]()
Gaat Dennis van onder zijn dekbedje liggen loerenquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:25 schreef beequeen het volgende:
Dubbele L zit al klaar in bad, nu Naad nog.![]()
Is weer effe uitgesteld.Zit ik weer voor niks te wachtenquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:24 schreef Rotterdammert het volgende:
ik dacht dat ze vanavond al zouden knallen tussen amanda en dennis.
het lijkt me een prima manier om je rap carriere te verneuken door alles te doen (zelfs in je prive leven) wat je manager zegt. hoe cool kom je dan over?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:26 schreef Nomrc2 het volgende:
luc mag niet neuken met nad van z'n manager
weet niet of ie veel gezopen heeft
maar lijkt me een prima manier om je rap carriere te verneuken door nad uit de goudenkooi te neuken
is wel het planquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:28 schreef lorence1 het volgende:
gaan ze nu vanacht nog die actie tegen dennis uitvoeren, hem een ruzie met amanda uitlokken?
bedoeling is van nietquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:28 schreef lorence1 het volgende:
gaan ze nu vanacht nog die actie tegen dennis uitvoeren, hem een ruzie met amanda uitlokken?
Nope, Portugees leren.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gaat Dennis van onder zijn dekbedje liggen loeren![]()
Is op kantoor.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gaat Dennis van onder zijn dekbedje liggen loeren![]()
T gaat nu om wel of geen sex !quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is weer effe uitgesteld.Zit ik weer voor niks te wachten![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:30 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
bedoeling is van niet
maar amanda is vandaag in een rel mood en dronken
Schandalig... beetje stoken en je daarna relaxt terugtrekken voor een massage...quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wel lullig voor Huub dat het plan lijkt te werken.
Huub : "Shit, dan moet ik nog 3 dagen tegen die eikel aanpraten"
Lieke : "Laat maar, hij vertrouwd mij. Ik pak hem wel in"
nadia heeft het echt gezegt vanmiddag (slipje of the tong)quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
het lijkt me een prima manier om je rap carriere te verneuken door alles te doen (zelfs in je prive leven) wat je manager zegt. hoe cool kom je dan over?
Ikke niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:30 schreef 2live het volgende:
[..]
Is op kantoor.
Hou jij het in de gaten vannacht bij Luc en Nadia?
Ik ga naar bed.![]()
Wiesdaquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:33 schreef flubberdewups het volgende:
Natasia op RTL8...
Trusten Ruudemansquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke niet.Ik lees morgen wel weer bij. Truste
![]()
Natas was ook vanavond op tvshop met haar singletje met die Vlemmix en ze gaat een videootje opnemen voor haar singlequote:
Deal ! Heb je een helm, stevige schoenen en een portie lef ???quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:27 schreef Desii het volgende:
maar voor een toertochtje bij jou achterop, doe ik het ook
Natasia presenteert haar nieuwe plaatquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:33 schreef flubberdewups het volgende:
Natasia op RTL8...
Ben nog niet weg. Was naar 2live die haar oogjes dicht gaat doen.quote:
Gelukkig is het een kort programma zegt de presentator.... Hij vind haar leuker dan op tv....quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia presenteert haar nieuwe plaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga weer teiltjes inkopen. Bij voldoende aanvraag gaan ze hier de deur uit voor één eurocent.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trusten, ik duik ook mijn mand in, tot morgen en sterkte voor de nachtploeg.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:37 schreef Nostalgist het volgende:
Ik lees het morgen wel......
CU All....![]()
Niemand baart zijn kind alleen, er moet altijd iemand overheenquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze gaan niks meer doen.Wilde Lieke niet.Hoop dat Jaap er anders over denkt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:41 schreef Kaleddis het volgende:
Nou vreet die yoghurt op en actie ! (anders krijgen ze toch alleen maar weer ruzie....)
Truste BQquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Trusten, ik duik ook mijn mand in, tot morgen en sterkte voor de nachtploeg.![]()
Ik hoorde hem met Lieke daarover praten. Z'n matties komen volgende week zondagquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:42 schreef Stupidisco het volgende:
dit plan valt of staat met of er info van buitenaf naar binnen gaat komen voor a.s. donderdag. Wanneer viert Dennix zijn verjaardag ? dinsdag gewoon of pas in het weekend ?
\quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:43 schreef beequeen het volgende:
Goffer, kunnen die caps vam Zdngmw achterwegen blijven?![]()
Elke keer zeggen dat er iets leuks aankomt voor Huub en dan niet zeggen wat het is.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:42 schreef Varen het volgende:
Waar mag Lieke niet over beginnen?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:43 schreef beequeen het volgende:
Goffer, kunnen die caps vam Zdngmw achterwegen blijven?![]()
Plan van Huub & Jaap is nu dan samen met Dennis, Brian of Amanda aan te pakken?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze gaan niks meer doen.Wilde Lieke niet.Hoop dat Jaap er anders over denkt.
Amandaquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Plan van Huub & Jaap is nu dan samen met Dennis, Brian of Amanda aan te pakken?
Bedenk dat als ze Dennis wegkrijgen dat mens ook op de schopstoel zitquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou daar zit ik echt niet op te wachten.Weer alle aandacht naar Nadia.![]()
tuurlijk..... I'm your girl.... maar als je laag door de bochten scheurt, hou ik je stevig vastquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Deal ! Heb je een helm, stevige schoenen en een portie lef ???
Ah, netjes, dus Brian zal er binnen een minuut ook bovenop zitten.quote:
Wordt dat gezegd ?? Kan me het wel voorstellen trouwens ! Dat wijf denkt dat ze alles zomaar kan doen ... Is het er al bekend wat er met Jenna en jairo gebeurt ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Niemand baart zijn kind alleen, er moet altijd iemand overheen![]()
Maar ze heeft geen toestemming van Willeke Alberti gevraagd, want het is origineel een italiaans liedje.
Nathasia: ik wacht de rechtzaken wel af.
Wanneer krast die Luuk eigenlijk eindelijk eens op?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:46 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Bedenk dat als ze Dennis wegkrijgen dat mens ook op de schopstoel zit![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:46 schreef riri het volgende:
Luc voert alleen zijn opdracht goed uit...zeker weten dat hij er dik vor betaald krijgt...hele nadia kan hem geen donder schelen...als hij straks de poort uitstapt is hij haar meteen weer vergeten...
mooi bij effekt is ook nog eens als luc weg is en nadia hoteldebotel verliefd op hem is hem heel erg gaat missen en snel haar 24 uur aan gaat vragen
dis dnderdag dennix eruit en daarna volgt automatisch nadia
Weet ik schat maar Zdngmw is inmiddels overkill.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Doe ik nog wel zo goed m'n best .......
![]()
![]()
Wil ik wel begrips omschrijving over wat sex is. Volgens Amanda heeft ze geen sex met huub gehad, ze is aleen gebeft, en dat is geen sex. Volgens mijn begrippen hoeft sex niet alleen de leuter erin te zijn.quote:
ten eerste is het plan van Lucquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Plan van Huub & Jaap is nu dan samen met Dennis, Brian of Amanda aan te pakken?
Is dat niet zo dan?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is heel slim ! Volgens hem scheren wielrenners hun benen omdat ze dan sneller gaan![]()
als amanda geneukt werd door huub zou ze ook hebben gezegd dat ze geen sex heeft gehad, dus wat zij zegt doet er niet zo veel toe.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:51 schreef tutjehola het volgende:
Wil ik wel begrips omschrijving over wat sex is. Volgens Amanda heeft ze geen sex met huub gehad, ze is aleen gebeft, en dat is geen sex. Volgens mijn begrippen hoeft sex niet alleen de leuter erin te zijn.![]()
Doet me een beetje denken aan Rayman is laat.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:46 schreef Prospera het volgende:
Manda: Luc hoe heet je mama?
Luc; mama
Man: Brian's mamma heet mama
Mijn mama heet mama
en Naad's mama heet ook mama
Dit is een gesprek op Amanda's nivo![]()
Dat denkt iedereen.Maar dan word het nog lachen met Amanda.Die wil dan eerst Jaap eruit hebben.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:46 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Bedenk dat als ze Dennis wegkrijgen dat mens ook op de schopstoel zit![]()
en weet je zeker dat ze dat vanacht nog gaan bewerkstelligen... er eerst wat onduidelijkheid over in deze cosquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:51 schreef Desii het volgende:
[..]
ten eerste is het plan van Luc
Ze gaan Dennix laten beigen tegen Amanda.... (waarbij HLJ partij trekken voor Dennix) zodat Nadia helemaal naar Brian en Amanda toe trekt en Dennix loslaat a.s. donderdag in de ontslagronde
(tenminste dat is het plan... tot nu toe verloopt het goed)
Dan kan ik met een gerust hart twee euro inzettenquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:53 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
als amanda geneukt werd door huub zou ze ook hebben gezegd dat ze geen sex heeft gehad, dus wat zij zegt doet er niet zo veel toe.
pijpen en beffen en al dat zijn 'sexuele handelingen', dus sex
Wielrenners stappen wel eens onderweg spontaan af (valpatij). Dan hebben ze meestal schaafwonden, die met tape worden dichtgeplakt. 's-Avonds trekken ze die tape er weer af ........ En dan ben je heel blij als je benen goed geschoren zijn.quote:
Die saaie doos naar huis en Huub kan weer gezellig gaan doen.Ga Lieke steeds stommer vinden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:52 schreef tipsch het volgende:
Tjonge jonge Huub, ga lekker ook naar huis en neem die saaie doos van je mee. Tis daar geen vakantieoord.![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia, zender!! godver stomme hoer
sorry
Wilde Brian en Lieke niet.De wijven zijn te dronken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:54 schreef lorence1 het volgende:
[..]
en weet je zeker dat ze dat vanacht nog gaan bewerkstelligen... er eerst wat onduidelijkheid over in deze cos
Ja, had het even gegoogled....quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wielrenners stappen wel eens onderweg spontaan af (valpatij). Dan hebben ze meestal schaafwonden, die met tape worden dichtgeplakt. 's-Avonds trekken ze die tape er weer af ........ En dan ben je heel blij als je benen goed geschoren zijn.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wilde Brian en Lieke niet.De wijven zijn te dronken.
Ze deelt er een met Luc...quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia, zender!! godver stomme hoer
sorry
volgens mij wel........... maar volgens mij zijn ze te dronken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:54 schreef lorence1 het volgende:
[..]
en weet je zeker dat ze dat vanacht nog gaan bewerkstelligen... er eerst wat onduidelijkheid over in deze cos
Ik kom morgen mijn eurootje incasseren.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:56 schreef Prospera het volgende:
En Luc had een halve boner![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me ook niet echt verstandig om op iemand te gaan lopen als je niet psies weet waar je mee bezig bent.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:58 schreef Prospera het volgende:
Huub: au au au au
Lieke heeft gewoon geen thaise voetjes.
[ afbeelding ]
Welterusten ruuterd.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kom morgen mijn eurootje incasseren.En nou ben ik echt weg,
Nachtploeg: filmpjes worden op prijs gesteld.
doei allemaal
![]()
Benen scheren ivm schaafwondsen deden ze al voordat het woord aerodynamica was uitgevondenquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:00 schreef chufi het volgende:
[quote]Op zondag 21 oktober 2007 01:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ervaring ? Volgens mij gaat het toch om de aerodynamica
Het is wat he. Die gozer is wat mij betreft ook afgeschreven.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:58 schreef rooie3 het volgende:
Huub dit kan je niet menen dat het lekker was.Het is verdorie zaterdagnacht en dan gaat er iemand op je lopen,bordje musli eten en fruitdrankje drinken.
Veel meer sporters ontharen de beentjes. Het heeft dus idd met sportblessures te maken, denk ook aan de vele verbandjes die sporters van de masseurs omgebonden krijgen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Benen scheren ivm schaafwondsen deden ze al voordat het woord aerodynamica was uitgevonden
Nee joh. Natuurlijk Lieke niet wegsturen. Je ziet immers zelf wat een positieve invloed Lieke op Japio heeftquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap is zoveel beter te pruimen de laatste tijd... nu kan Lieke wel weg
Zonder Lieke waren Jaap en Huub wel gaan knallen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee joh. Natuurlijk Lieke niet wegsturen. Je ziet immers zelf wat een positieve invloed Lieke op Japio heeft![]()
Nadia heeft ook wekenlang geen sex met Dennis gehad, dat ze op dag 4 zijn frambozensapje lag te lurken telt niet meequote:Op zondag 21 oktober 2007 01:51 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Wil ik wel begrips omschrijving over wat sex is. Volgens Amanda heeft ze geen sex met huub gehad, ze is aleen gebeft, en dat is geen sex. Volgens mijn begrippen hoeft sex niet alleen de leuter erin te zijn.![]()
Ja volgens mij is Denise ook nog steeds maagdquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadia heeft ook wekenlang geen sex met Dennis gehad, dat ze op dag 4 zijn frambozensapje lag te lurken telt niet mee![]()
En Amanda ook, Brian is heeft de hoofdingang nog niet gevondenquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgens mij is Denise ook nog steeds maagd
Wel gevonden maar mag niet meer gebruikt worden. Verkeerde zuurgraad .....quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:16 schreef tutjehola het volgende:
[..]
En Amanda ook, Brian is heeft de hoofdingang nog niet gevonden![]()
nee, zou leuk zijn als hij nu binnen komt en de deken van Nadia en Luc aftrektquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:15 schreef chufi het volgende:
Ligt Dennis al in zn bed ?
100 %quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:17 schreef Varen het volgende:
[..]
nee, zou leuk zijn als hij nu binnen komt en de deken van Nadia en Luc aftrekt![]()
Hhhhhoooooooooooo je moet wel aan 6 keer per week komen, en dan nog even inhalen wat je al jaren achterloopt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia en Luc fluisteren alleen maar tussen het zoenen door....
Nou weer genoeg gezien ga lekker onder de warme dekens tegen mijn ventje liggen, die ligt in coma dus het is veilig
Ja morgenquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Hhhhhoooooooooooo je moet wel aan 6 keer per week komen, en dan nog even inhalen wat je al jaren achterloopt.
Succes!![]()
Nadia zal toch wel weer eens een voedzame, proteïnenrijke, vruchtensap nodig hebbenquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:21 schreef Prospera het volgende:
Als het puntje bij het paaltje komt, zegt Naad toch weer dramatisch: nee, nee, niet doen.
Dan haakt Luc alsnog af![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nadia zal toch wel weer eens een voedzame, proteïnenrijke, vruchtensap nodig hebben
Brian heeft het allang gedaan ! En Nix weet dat ook al !quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:29 schreef akveor het volgende:
Ik vraag me af wie de ontslagronde voor nix zou moeten aanvragen... Ik denk dat Amanda dat het beste kan doen. Kan ze een soort van statement maken in de trant van vriendinnendienst ofzo.
Heeft Brian allang gedaan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:29 schreef akveor het volgende:
Ik vraag me af wie de ontslagronde voor nix zou moeten aanvragen... Ik denk dat Amanda dat het beste kan doen. Kan ze een soort van statement maken in de trant van vriendinnendienst ofzo.
is al gebeurd door Brianquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:29 schreef akveor het volgende:
Ja vond ik ook.... lief.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:30 schreef Desii het volgende:
grappig.. Jaap durft Fries een koekje te geven
Heeft Brian van de week al gedaan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:29 schreef akveor het volgende:
volgens mij hebben zij en Nadia wel de hoogste tent gebouwd die er ooit in de villa is geweestquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:31 schreef riri het volgende:
dennix zal het leuk vinden...die tent te zien in luc zijn bed
Ja ook geen idee eigenlijk !quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:32 schreef akveor het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die weddenschap... moet Luc een volgespoten condoom tonen on cam?
Als Nadia haar snor afveegt is het ook goedquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:32 schreef akveor het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die weddenschap... moet Luc een volgespoten condoom tonen on cam?
Ik hoop dat ze het even kunnen uitstellen tot nix er is...quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luc down under .......
[ afbeelding ]
volgens mij heeft luc nad gebeftquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:38 schreef mootie het volgende:
BSOL, wat hebben Nadia en Luc nu uitgevreten? Ik snap er niks van!
quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als Nadia haar snor afveegt is het ook goed
ben benieuwd welke smaken LL in de aanbieding heeftquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als Nadia haar snor afveegt is het ook goed
Voor de gok-poll wel !! In de voorwaarden stond/staat dat Luc een volgespoten condoomquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:32 schreef akveor het volgende:
Dat is een aanmoediging denk ik.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luc laat Nadia nogal kreunen (hoewel dat niet veel hoeft te betekenen, ze faked zo vaak)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:39 schreef Desii het volgende:
[..]
ben benieuwd welke smaken LL in de aanbieding heeft
Stel je voor ..... Nadia op haar rug, benen links en rechts buitenboord en Luc hangt ergens bij het voeteneind half uit bed ...... Dat is toch wel duidelijk ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:38 schreef mootie het volgende:
BSOL, wat hebben Nadia en Luc nu uitgevreten? Ik snap er niks van!
Maar ze heeft wel dr benen wijdquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:39 schreef avonne het volgende:
ik snap de constructie bij Nadia en Luc niet zo.
Nadia lag net dwars over bed, en Luc er overheen?
Ik wou dat ze opschoten. Dan weet ik hopelijk zeker of ze all the way zijn gegaan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:39 schreef chufi het volgende:
Ik wou dat ik tentenbouw anatomie had ge studeerd !
Cruesli met honingquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:39 schreef Desii het volgende:
[..]
ben benieuwd welke smaken LL in de aanbieding heeft
het is nog niet te laat.... je kannutquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:39 schreef chufi het volgende:
Ik wou dat ik tentenbouw anatomie had ge studeerd !
quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Stel je voor ..... Nadia op haar rug, benen links en rechts buitenboord en Luc hangt ergens bij het voeteneind half uit bed ...... Dat is toch wel duidelijk ?
Hij stopt halverwege en zingt wat om zich heenquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:42 schreef lorence1 het volgende:
zie nix richting huis komen
Ik dacht dat het Nadia's voeten waren...quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Stel je voor ..... Nadia op haar rug, benen links en rechts buitenboord en Luc hangt ergens bij het voeteneind half uit bed ...... Dat is toch wel duidelijk ?
Dat ik dit nog mag meemaken, ik zit verdomme te loeren of een ander sex heeft. Wordt tijd voor mijn eigen tentquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel dr benen wijd![]()
[ afbeelding ]
hij gaat weer een nachtsonate voor ons zingen.....quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:42 schreef lorence1 het volgende:
zie nix richting huis komen
D'r was toch een weddenschap?quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:43 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Dat ik dit nog mag meemaken, ik zit verdomme te loeren of een ander sex heeft. Wordt tijd voor mijn eigen tent![]()
daar blijf ik altijd voor wakkerquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:44 schreef Desii het volgende:
[..]
hij gaat weer een nachtsonate voor ons zingen.....![]()
Hij loopt weet met zn bal te spelenquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:44 schreef lorence1 het volgende:
volgens mij durft nix niet naar binnen
Z'n knie denk ik....quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:45 schreef avonne het volgende:
Ik snap er niks van hoor![]()
Wat is die bult boven Luc dan?
Dat bedoel ik dus, ik snap er ook geen hol van!quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:45 schreef avonne het volgende:
Ik snap er niks van hoor![]()
Wat is die bult boven Luc dan?
Als hij zo mooi zingt doe ik altijd de gordijnen dicht, mijn kleren uit enquote:
ik ook, maar ergens verwacht ik er nix van.... nix is erg goed in het doen alsof er nix is helaasquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:47 schreef Desii het volgende:
ik wil gaan slapen maar zit te wachten tot Dennix de slaapkamer binnenstapt
Droom door, maar gauw is ie van jouw !quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als hij zo mooi zingt doe ik altijd de gordijnen dicht, mijn kleren uit en
droom ik dat hij met mijn bal ehh...........laamaar
quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:47 schreef Disana het volgende:
Dit moet toch vreselijk zijn voor Dennis? Je meisje met een ander, en allebei nog voor de camera's ook.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als hij zo mooi zingt doe ik altijd de gordijnen dicht, mijn kleren uit en
droom ik dat hij met mijn bal ehh...........laamaar
Jaquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:47 schreef Disana het volgende:
Dit moet toch vreselijk zijn voor Dennis? Je meisje met een ander, en allebei nog voor de camera's ook.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Ongeacht hoe Dennis verder is, zegt dit veel over haar moraal.
hij gaat voor ons zingenquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:54 schreef Nomrc2 het volgende:
gaat z'n cdjes vast inpakken ?
wat zijn de plannen ?
Doordat hij zo rotsvast ervan overtuigd is, hebben HLJ het idee dat er afspraken lopen tussen Nadia en Dennix geregeld door de Febo.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:53 schreef avonne het volgende:
Hoezo vinden HJL het een probleem dat Dennis rotsvast overtuigd is dat Nadia hem er in houdt?
Das toch juist mooi?? Alleen dan durft hij het tegen Amanda op te nemen. Misschien...
Ik kreeg het vermoeden dat Japio denkt dat Dennix zo overtuigd is van Nadia's steun, omdat het is afgesproken met 'achter'. Hij is gewoon bang dat Nadia hem erin moet houden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:53 schreef avonne het volgende:
Hoezo vinden HJL het een probleem dat Dennis rotsvast overtuigd is dat Nadia hem er in houdt?
Das toch juist mooi?? Alleen dan durft hij het tegen Amanda op te nemen. Misschien...
quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:55 schreef Desii het volgende:
[..]
Doordat hij zo rotsvast ervan overtuigd is, hebben HLJ het idee dat er afspraken lopen tussen Nadia en Dennix geregeld door de Febo.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:56 schreef Prospera het volgende:
Beegees
Its only words and words are all I have to take your heart away
Zielig.
ben het helemaal met je eens.....quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:57 schreef avonne het volgende:
[..]
ik word een beetje moe van al die sturing.
Iedereen wordt er para van. Het eindresultaat kan dan alleen maar geforceerd halfbakken zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |