Dat is een aanmoediging denk ik.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luc laat Nadia nogal kreunen (hoewel dat niet veel hoeft te betekenen, ze faked zo vaak)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:39 schreef Desii het volgende:
[..]
ben benieuwd welke smaken LL in de aanbieding heeft
Stel je voor ..... Nadia op haar rug, benen links en rechts buitenboord en Luc hangt ergens bij het voeteneind half uit bed ...... Dat is toch wel duidelijk ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:38 schreef mootie het volgende:
BSOL, wat hebben Nadia en Luc nu uitgevreten? Ik snap er niks van!
Maar ze heeft wel dr benen wijdquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:39 schreef avonne het volgende:
ik snap de constructie bij Nadia en Luc niet zo.
Nadia lag net dwars over bed, en Luc er overheen?
Ik wou dat ze opschoten. Dan weet ik hopelijk zeker of ze all the way zijn gegaan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:39 schreef chufi het volgende:
Ik wou dat ik tentenbouw anatomie had ge studeerd !
Cruesli met honingquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:39 schreef Desii het volgende:
[..]
ben benieuwd welke smaken LL in de aanbieding heeft
het is nog niet te laat.... je kannutquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:39 schreef chufi het volgende:
Ik wou dat ik tentenbouw anatomie had ge studeerd !
quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Stel je voor ..... Nadia op haar rug, benen links en rechts buitenboord en Luc hangt ergens bij het voeteneind half uit bed ...... Dat is toch wel duidelijk ?
Hij stopt halverwege en zingt wat om zich heenquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:42 schreef lorence1 het volgende:
zie nix richting huis komen
Ik dacht dat het Nadia's voeten waren...quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Stel je voor ..... Nadia op haar rug, benen links en rechts buitenboord en Luc hangt ergens bij het voeteneind half uit bed ...... Dat is toch wel duidelijk ?
Dat ik dit nog mag meemaken, ik zit verdomme te loeren of een ander sex heeft. Wordt tijd voor mijn eigen tentquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel dr benen wijd![]()
[ afbeelding ]
hij gaat weer een nachtsonate voor ons zingen.....quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:42 schreef lorence1 het volgende:
zie nix richting huis komen
D'r was toch een weddenschap?quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:43 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Dat ik dit nog mag meemaken, ik zit verdomme te loeren of een ander sex heeft. Wordt tijd voor mijn eigen tent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |