Heeft Brian van de week al gedaan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:29 schreef akveor het volgende:
Ik vraag me af wie de ontslagronde voor nix zou moeten aanvragen... Ik denk dat Amanda dat het beste kan doen. Kan ze een soort van statement maken in de trant van vriendinnendienst ofzo.
volgens mij hebben zij en Nadia wel de hoogste tent gebouwd die er ooit in de villa is geweestquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:31 schreef riri het volgende:
dennix zal het leuk vinden...die tent te zien in luc zijn bed
Ja ook geen idee eigenlijk !quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:32 schreef akveor het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die weddenschap... moet Luc een volgespoten condoom tonen on cam?
Als Nadia haar snor afveegt is het ook goedquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:32 schreef akveor het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die weddenschap... moet Luc een volgespoten condoom tonen on cam?
Ik hoop dat ze het even kunnen uitstellen tot nix er is...quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luc down under .......
[ afbeelding ]
volgens mij heeft luc nad gebeftquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:38 schreef mootie het volgende:
BSOL, wat hebben Nadia en Luc nu uitgevreten? Ik snap er niks van!
quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als Nadia haar snor afveegt is het ook goed
ben benieuwd welke smaken LL in de aanbieding heeftquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als Nadia haar snor afveegt is het ook goed
Voor de gok-poll wel !! In de voorwaarden stond/staat dat Luc een volgespoten condoomquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:32 schreef akveor het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |