En Amanda ook, Brian is heeft de hoofdingang nog niet gevondenquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgens mij is Denise ook nog steeds maagd
Wel gevonden maar mag niet meer gebruikt worden. Verkeerde zuurgraad .....quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:16 schreef tutjehola het volgende:
[..]
En Amanda ook, Brian is heeft de hoofdingang nog niet gevonden![]()
nee, zou leuk zijn als hij nu binnen komt en de deken van Nadia en Luc aftrektquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:15 schreef chufi het volgende:
Ligt Dennis al in zn bed ?
100 %quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:17 schreef Varen het volgende:
[..]
nee, zou leuk zijn als hij nu binnen komt en de deken van Nadia en Luc aftrekt![]()
Hhhhhoooooooooooo je moet wel aan 6 keer per week komen, en dan nog even inhalen wat je al jaren achterloopt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia en Luc fluisteren alleen maar tussen het zoenen door....
Nou weer genoeg gezien ga lekker onder de warme dekens tegen mijn ventje liggen, die ligt in coma dus het is veilig
Ja morgenquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Hhhhhoooooooooooo je moet wel aan 6 keer per week komen, en dan nog even inhalen wat je al jaren achterloopt.
Succes!![]()
Nadia zal toch wel weer eens een voedzame, proteïnenrijke, vruchtensap nodig hebbenquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:21 schreef Prospera het volgende:
Als het puntje bij het paaltje komt, zegt Naad toch weer dramatisch: nee, nee, niet doen.
Dan haakt Luc alsnog af![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nadia zal toch wel weer eens een voedzame, proteïnenrijke, vruchtensap nodig hebben
Brian heeft het allang gedaan ! En Nix weet dat ook al !quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:29 schreef akveor het volgende:
Ik vraag me af wie de ontslagronde voor nix zou moeten aanvragen... Ik denk dat Amanda dat het beste kan doen. Kan ze een soort van statement maken in de trant van vriendinnendienst ofzo.
Heeft Brian allang gedaan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:29 schreef akveor het volgende:
Ik vraag me af wie de ontslagronde voor nix zou moeten aanvragen... Ik denk dat Amanda dat het beste kan doen. Kan ze een soort van statement maken in de trant van vriendinnendienst ofzo.
is al gebeurd door Brianquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:29 schreef akveor het volgende:
Ja vond ik ook.... lief.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:30 schreef Desii het volgende:
grappig.. Jaap durft Fries een koekje te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |