quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nadia zal toch wel weer eens een voedzame, proteīnenrijke, vruchtensap nodig hebben
Brian heeft het allang gedaan ! En Nix weet dat ook al !quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:29 schreef akveor het volgende:
Ik vraag me af wie de ontslagronde voor nix zou moeten aanvragen... Ik denk dat Amanda dat het beste kan doen. Kan ze een soort van statement maken in de trant van vriendinnendienst ofzo.
Heeft Brian allang gedaan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:29 schreef akveor het volgende:
Ik vraag me af wie de ontslagronde voor nix zou moeten aanvragen... Ik denk dat Amanda dat het beste kan doen. Kan ze een soort van statement maken in de trant van vriendinnendienst ofzo.
is al gebeurd door Brianquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:29 schreef akveor het volgende:
Ja vond ik ook.... lief.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:30 schreef Desii het volgende:
grappig.. Jaap durft Fries een koekje te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |