als zij het doet, wel.....quote:
Ik hoop het voor je dat dat al eerder mag !quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:24 schreef Guuskeee het volgende:
ik ga ervan uit dat ik donderdag avond een andere usericon moet instellen ...![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:24 schreef Guuskeee het volgende:
ik ga ervan uit dat ik donderdag avond een andere usericon moet instellen ...![]()
Ain't I allways......grapjequote:Op zondag 21 oktober 2007 01:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou volgens mij heeft BQ gelijk want Nadia klinkt absoluut niet dronken
kijk eens in de vorige cos op 00:54.......... maar voor een toertochtje bij jou achterop, doe ik het ook; want Luc gaat echt geen sex hebben met Mata Hoeriquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb NERGENS je stem gezien !!!! Voor jou rest alleen het dromen
over de jackpot !!![]()
Gaat Dennis van onder zijn dekbedje liggen loerenquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:25 schreef beequeen het volgende:
Dubbele L zit al klaar in bad, nu Naad nog.![]()
Is weer effe uitgesteld.Zit ik weer voor niks te wachtenquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:24 schreef Rotterdammert het volgende:
ik dacht dat ze vanavond al zouden knallen tussen amanda en dennis.
het lijkt me een prima manier om je rap carriere te verneuken door alles te doen (zelfs in je prive leven) wat je manager zegt. hoe cool kom je dan over?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:26 schreef Nomrc2 het volgende:
luc mag niet neuken met nad van z'n manager
weet niet of ie veel gezopen heeft
maar lijkt me een prima manier om je rap carriere te verneuken door nad uit de goudenkooi te neuken
is wel het planquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:28 schreef lorence1 het volgende:
gaan ze nu vanacht nog die actie tegen dennis uitvoeren, hem een ruzie met amanda uitlokken?
bedoeling is van nietquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:28 schreef lorence1 het volgende:
gaan ze nu vanacht nog die actie tegen dennis uitvoeren, hem een ruzie met amanda uitlokken?
Nope, Portugees leren.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gaat Dennis van onder zijn dekbedje liggen loeren![]()
Is op kantoor.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gaat Dennis van onder zijn dekbedje liggen loeren![]()
T gaat nu om wel of geen sex !quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is weer effe uitgesteld.Zit ik weer voor niks te wachten![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:30 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
bedoeling is van niet
maar amanda is vandaag in een rel mood en dronken
Schandalig... beetje stoken en je daarna relaxt terugtrekken voor een massage...quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wel lullig voor Huub dat het plan lijkt te werken.
Huub : "Shit, dan moet ik nog 3 dagen tegen die eikel aanpraten"
Lieke : "Laat maar, hij vertrouwd mij. Ik pak hem wel in"
nadia heeft het echt gezegt vanmiddag (slipje of the tong)quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
het lijkt me een prima manier om je rap carriere te verneuken door alles te doen (zelfs in je prive leven) wat je manager zegt. hoe cool kom je dan over?
Ikke niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:30 schreef 2live het volgende:
[..]
Is op kantoor.
Hou jij het in de gaten vannacht bij Luc en Nadia?
Ik ga naar bed.![]()
Wiesdaquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:33 schreef flubberdewups het volgende:
Natasia op RTL8...
Trusten Ruudemansquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke niet.Ik lees morgen wel weer bij. Truste
![]()
Natas was ook vanavond op tvshop met haar singletje met die Vlemmix en ze gaat een videootje opnemen voor haar singlequote:
Deal ! Heb je een helm, stevige schoenen en een portie lef ???quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:27 schreef Desii het volgende:
maar voor een toertochtje bij jou achterop, doe ik het ook
Natasia presenteert haar nieuwe plaatquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:33 schreef flubberdewups het volgende:
Natasia op RTL8...
Ben nog niet weg. Was naar 2live die haar oogjes dicht gaat doen.quote:
Gelukkig is het een kort programma zegt de presentator.... Hij vind haar leuker dan op tv....quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia presenteert haar nieuwe plaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga weer teiltjes inkopen. Bij voldoende aanvraag gaan ze hier de deur uit voor één eurocent.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trusten, ik duik ook mijn mand in, tot morgen en sterkte voor de nachtploeg.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:37 schreef Nostalgist het volgende:
Ik lees het morgen wel......
CU All....![]()
Niemand baart zijn kind alleen, er moet altijd iemand overheenquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze gaan niks meer doen.Wilde Lieke niet.Hoop dat Jaap er anders over denkt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:41 schreef Kaleddis het volgende:
Nou vreet die yoghurt op en actie ! (anders krijgen ze toch alleen maar weer ruzie....)
Truste BQquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Trusten, ik duik ook mijn mand in, tot morgen en sterkte voor de nachtploeg.![]()
Ik hoorde hem met Lieke daarover praten. Z'n matties komen volgende week zondagquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:42 schreef Stupidisco het volgende:
dit plan valt of staat met of er info van buitenaf naar binnen gaat komen voor a.s. donderdag. Wanneer viert Dennix zijn verjaardag ? dinsdag gewoon of pas in het weekend ?
\quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:43 schreef beequeen het volgende:
Goffer, kunnen die caps vam Zdngmw achterwegen blijven?![]()
Elke keer zeggen dat er iets leuks aankomt voor Huub en dan niet zeggen wat het is.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:42 schreef Varen het volgende:
Waar mag Lieke niet over beginnen?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:43 schreef beequeen het volgende:
Goffer, kunnen die caps vam Zdngmw achterwegen blijven?![]()
Plan van Huub & Jaap is nu dan samen met Dennis, Brian of Amanda aan te pakken?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze gaan niks meer doen.Wilde Lieke niet.Hoop dat Jaap er anders over denkt.
Amandaquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Plan van Huub & Jaap is nu dan samen met Dennis, Brian of Amanda aan te pakken?
Bedenk dat als ze Dennis wegkrijgen dat mens ook op de schopstoel zitquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou daar zit ik echt niet op te wachten.Weer alle aandacht naar Nadia.![]()
tuurlijk..... I'm your girl.... maar als je laag door de bochten scheurt, hou ik je stevig vastquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Deal ! Heb je een helm, stevige schoenen en een portie lef ???
Ah, netjes, dus Brian zal er binnen een minuut ook bovenop zitten.quote:
Wordt dat gezegd ?? Kan me het wel voorstellen trouwens ! Dat wijf denkt dat ze alles zomaar kan doen ... Is het er al bekend wat er met Jenna en jairo gebeurt ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Niemand baart zijn kind alleen, er moet altijd iemand overheen![]()
Maar ze heeft geen toestemming van Willeke Alberti gevraagd, want het is origineel een italiaans liedje.
Nathasia: ik wacht de rechtzaken wel af.
Wanneer krast die Luuk eigenlijk eindelijk eens op?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:46 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Bedenk dat als ze Dennis wegkrijgen dat mens ook op de schopstoel zit![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:46 schreef riri het volgende:
Luc voert alleen zijn opdracht goed uit...zeker weten dat hij er dik vor betaald krijgt...hele nadia kan hem geen donder schelen...als hij straks de poort uitstapt is hij haar meteen weer vergeten...
mooi bij effekt is ook nog eens als luc weg is en nadia hoteldebotel verliefd op hem is hem heel erg gaat missen en snel haar 24 uur aan gaat vragen
dis dnderdag dennix eruit en daarna volgt automatisch nadia
Weet ik schat maar Zdngmw is inmiddels overkill.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Doe ik nog wel zo goed m'n best .......
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |