quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als hij zo mooi zingt doe ik altijd de gordijnen dicht, mijn kleren uit en
droom ik dat hij met mijn bal ehh...........laamaar
Jaquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:47 schreef Disana het volgende:
Dit moet toch vreselijk zijn voor Dennis? Je meisje met een ander, en allebei nog voor de camera's ook.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Ongeacht hoe Dennis verder is, zegt dit veel over haar moraal.
hij gaat voor ons zingenquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:54 schreef Nomrc2 het volgende:
gaat z'n cdjes vast inpakken ?
wat zijn de plannen ?
Doordat hij zo rotsvast ervan overtuigd is, hebben HLJ het idee dat er afspraken lopen tussen Nadia en Dennix geregeld door de Febo.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:53 schreef avonne het volgende:
Hoezo vinden HJL het een probleem dat Dennis rotsvast overtuigd is dat Nadia hem er in houdt?
Das toch juist mooi?? Alleen dan durft hij het tegen Amanda op te nemen. Misschien...
Ik kreeg het vermoeden dat Japio denkt dat Dennix zo overtuigd is van Nadia's steun, omdat het is afgesproken met 'achter'. Hij is gewoon bang dat Nadia hem erin moet houden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:53 schreef avonne het volgende:
Hoezo vinden HJL het een probleem dat Dennis rotsvast overtuigd is dat Nadia hem er in houdt?
Das toch juist mooi?? Alleen dan durft hij het tegen Amanda op te nemen. Misschien...
quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:55 schreef Desii het volgende:
[..]
Doordat hij zo rotsvast ervan overtuigd is, hebben HLJ het idee dat er afspraken lopen tussen Nadia en Dennix geregeld door de Febo.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:56 schreef Prospera het volgende:
Beegees
Its only words and words are all I have to take your heart away
Zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |