tuurlijk..... I'm your girl.... maar als je laag door de bochten scheurt, hou ik je stevig vastquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Deal ! Heb je een helm, stevige schoenen en een portie lef ???
Ah, netjes, dus Brian zal er binnen een minuut ook bovenop zitten.quote:
Wordt dat gezegd ?? Kan me het wel voorstellen trouwens ! Dat wijf denkt dat ze alles zomaar kan doen ... Is het er al bekend wat er met Jenna en jairo gebeurt ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Niemand baart zijn kind alleen, er moet altijd iemand overheen![]()
Maar ze heeft geen toestemming van Willeke Alberti gevraagd, want het is origineel een italiaans liedje.
Nathasia: ik wacht de rechtzaken wel af.
Wanneer krast die Luuk eigenlijk eindelijk eens op?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:46 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Bedenk dat als ze Dennis wegkrijgen dat mens ook op de schopstoel zit![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:46 schreef riri het volgende:
Luc voert alleen zijn opdracht goed uit...zeker weten dat hij er dik vor betaald krijgt...hele nadia kan hem geen donder schelen...als hij straks de poort uitstapt is hij haar meteen weer vergeten...
mooi bij effekt is ook nog eens als luc weg is en nadia hoteldebotel verliefd op hem is hem heel erg gaat missen en snel haar 24 uur aan gaat vragen
dis dnderdag dennix eruit en daarna volgt automatisch nadia
Weet ik schat maar Zdngmw is inmiddels overkill.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Doe ik nog wel zo goed m'n best .......
![]()
![]()
Wil ik wel begrips omschrijving over wat sex is. Volgens Amanda heeft ze geen sex met huub gehad, ze is aleen gebeft, en dat is geen sex. Volgens mijn begrippen hoeft sex niet alleen de leuter erin te zijn.quote:
ten eerste is het plan van Lucquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Plan van Huub & Jaap is nu dan samen met Dennis, Brian of Amanda aan te pakken?
Is dat niet zo dan?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is heel slim ! Volgens hem scheren wielrenners hun benen omdat ze dan sneller gaan![]()
als amanda geneukt werd door huub zou ze ook hebben gezegd dat ze geen sex heeft gehad, dus wat zij zegt doet er niet zo veel toe.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:51 schreef tutjehola het volgende:
Wil ik wel begrips omschrijving over wat sex is. Volgens Amanda heeft ze geen sex met huub gehad, ze is aleen gebeft, en dat is geen sex. Volgens mijn begrippen hoeft sex niet alleen de leuter erin te zijn.![]()
Doet me een beetje denken aan Rayman is laat.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:46 schreef Prospera het volgende:
Manda: Luc hoe heet je mama?
Luc; mama
Man: Brian's mamma heet mama
Mijn mama heet mama
en Naad's mama heet ook mama
Dit is een gesprek op Amanda's nivo![]()
Dat denkt iedereen.Maar dan word het nog lachen met Amanda.Die wil dan eerst Jaap eruit hebben.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:46 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Bedenk dat als ze Dennis wegkrijgen dat mens ook op de schopstoel zit![]()
en weet je zeker dat ze dat vanacht nog gaan bewerkstelligen... er eerst wat onduidelijkheid over in deze cosquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:51 schreef Desii het volgende:
[..]
ten eerste is het plan van Luc
Ze gaan Dennix laten beigen tegen Amanda.... (waarbij HLJ partij trekken voor Dennix) zodat Nadia helemaal naar Brian en Amanda toe trekt en Dennix loslaat a.s. donderdag in de ontslagronde
(tenminste dat is het plan... tot nu toe verloopt het goed)
Dan kan ik met een gerust hart twee euro inzettenquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:53 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
als amanda geneukt werd door huub zou ze ook hebben gezegd dat ze geen sex heeft gehad, dus wat zij zegt doet er niet zo veel toe.
pijpen en beffen en al dat zijn 'sexuele handelingen', dus sex
Wielrenners stappen wel eens onderweg spontaan af (valpatij). Dan hebben ze meestal schaafwonden, die met tape worden dichtgeplakt. 's-Avonds trekken ze die tape er weer af ........ En dan ben je heel blij als je benen goed geschoren zijn.quote:
Die saaie doos naar huis en Huub kan weer gezellig gaan doen.Ga Lieke steeds stommer vinden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:52 schreef tipsch het volgende:
Tjonge jonge Huub, ga lekker ook naar huis en neem die saaie doos van je mee. Tis daar geen vakantieoord.![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia, zender!! godver stomme hoer
sorry
Wilde Brian en Lieke niet.De wijven zijn te dronken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:54 schreef lorence1 het volgende:
[..]
en weet je zeker dat ze dat vanacht nog gaan bewerkstelligen... er eerst wat onduidelijkheid over in deze cos
Ja, had het even gegoogled....quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wielrenners stappen wel eens onderweg spontaan af (valpatij). Dan hebben ze meestal schaafwonden, die met tape worden dichtgeplakt. 's-Avonds trekken ze die tape er weer af ........ En dan ben je heel blij als je benen goed geschoren zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |