Ze deelt er een met Luc...quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia, zender!! godver stomme hoer
sorry
volgens mij wel........... maar volgens mij zijn ze te dronken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:54 schreef lorence1 het volgende:
[..]
en weet je zeker dat ze dat vanacht nog gaan bewerkstelligen... er eerst wat onduidelijkheid over in deze cos
Ik kom morgen mijn eurootje incasseren.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:56 schreef Prospera het volgende:
En Luc had een halve boner![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me ook niet echt verstandig om op iemand te gaan lopen als je niet psies weet waar je mee bezig bent.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:58 schreef Prospera het volgende:
Huub: au au au au
Lieke heeft gewoon geen thaise voetjes.
[ afbeelding ]
Welterusten ruuterd.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kom morgen mijn eurootje incasseren.En nou ben ik echt weg,
Nachtploeg: filmpjes worden op prijs gesteld.
doei allemaal
![]()
Benen scheren ivm schaafwondsen deden ze al voordat het woord aerodynamica was uitgevondenquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:00 schreef chufi het volgende:
[quote]Op zondag 21 oktober 2007 01:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ervaring ? Volgens mij gaat het toch om de aerodynamica
Het is wat he. Die gozer is wat mij betreft ook afgeschreven.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:58 schreef rooie3 het volgende:
Huub dit kan je niet menen dat het lekker was.Het is verdorie zaterdagnacht en dan gaat er iemand op je lopen,bordje musli eten en fruitdrankje drinken.
Veel meer sporters ontharen de beentjes. Het heeft dus idd met sportblessures te maken, denk ook aan de vele verbandjes die sporters van de masseurs omgebonden krijgen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Benen scheren ivm schaafwondsen deden ze al voordat het woord aerodynamica was uitgevonden
Nee joh. Natuurlijk Lieke niet wegsturen. Je ziet immers zelf wat een positieve invloed Lieke op Japio heeftquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap is zoveel beter te pruimen de laatste tijd... nu kan Lieke wel weg
Zonder Lieke waren Jaap en Huub wel gaan knallen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee joh. Natuurlijk Lieke niet wegsturen. Je ziet immers zelf wat een positieve invloed Lieke op Japio heeft![]()
Nadia heeft ook wekenlang geen sex met Dennis gehad, dat ze op dag 4 zijn frambozensapje lag te lurken telt niet meequote:Op zondag 21 oktober 2007 01:51 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Wil ik wel begrips omschrijving over wat sex is. Volgens Amanda heeft ze geen sex met huub gehad, ze is aleen gebeft, en dat is geen sex. Volgens mijn begrippen hoeft sex niet alleen de leuter erin te zijn.![]()
Ja volgens mij is Denise ook nog steeds maagdquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadia heeft ook wekenlang geen sex met Dennis gehad, dat ze op dag 4 zijn frambozensapje lag te lurken telt niet mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |