Hé, foto's maken lijkt me lastig als ik de badkamer juist níet wil laten opvallen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:12 schreef Renesite het volgende:
A) Foto!
B) met een stompe kant van een lepel de deur aan de buitenkant dicht maken als er zo'n slot op zit.
Ja, maar alleen op het forum zetten natuurlijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hé, foto's maken lijkt me lastig als ik de badkamer juist níet wil laten opvallen.
Nou, hij doucht 's ochtends dus tot morgenochtend ben ik sowieso veilig. Beneden hebben we ook een wc en tandjes poetsen doen we ook beneden. Maar hoe hou ik hem morgen uit de badkamer?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:14 schreef Cassius het volgende:
Lijkt me dat ie de badkamer eerder nodig heeft dan dat de verf droog is
Op zich goede tip, echter heb ik 1) geen ontharingscreme, 2) geen haar op m'n benen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
nú je benen gaan ontharen met ontharingscreme
dat spul stinkt zó gigantisch, niemand komt de komende 3 dagen meer die badkamer in
(laat je wel een raampje open, anders ga je dood)
1) ik heb het nog welquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Op zich goede tip, echter heb ik 1) geen ontharingscreme, 2) geen haar op m'n benen.
Euh, geef hem een 24 uurtje? Hem in bed laten verzorgen en liefde geven - hem helemaal 't mannetje voelen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nou, hij doucht 's ochtends dus tot morgenochtend ben ik sowieso veilig. Beneden hebben we ook een wc en tandjes poetsen doen we ook beneden. Maar hoe hou ik hem morgen uit de badkamer?
Maar dan heb ik geen roze badkamer meer!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:20 schreef Cassius het volgende:
Er is vast wel een kleur licht die, samen met de roze verf, tegelkleur oplevert
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:27 schreef Zygje het volgende:
Gewoon naar de badkamer gaan en dan vol verbazing vertellen dat de badkamer roze is.
Whe,quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:28 schreef Poeke het volgende:
Ik zou heeeel heeeeeel lief zijn vannacht.. kan ie morgen niet meer boos op je worden.![]()
Maar ik neem aan dat je vriend kan ruiken? Als hij verf ruikt gaat hij zeker op onderzoek uit dus ben bang dat het niet gaat werken. Misschien een hoop parfum
Gewoon heel boos doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Whe,
Ik; "Ik ga de badkamer schilderen lief!"
Hij; "Welke kleur? Niet roze he?"
Ik; "Nee horo schat. "
Vrouwen poepen toch niet, gekkie.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:59 schreef Xennia het volgende:
Drol leggen en niet doortrekken
Oh, die zou nog wel eens kunnen werken!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:58 schreef DaMart het volgende:
"Ja, hoe moest ik nou weten dat die witte grondverf eerst moest drogen voordat ik de rode deklaag kon aanbrengen?"
Vrouwen met ballen welquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vrouwen poepen toch niet, gekkie.
Waar wacht je nog op dan? Uitproberen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh, die zou nog wel eens kunnen werken!
Die zou ook nog wel eens kunnen werken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:08 schreef Syrena het volgende:
Het is geen roze! Het is zalmkleur!!
Of je flamoes compleet kaalscheren en dat laten zien voordat je de badkamer laat zien.
R.I.P.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
Hij gaat zo naar boven!
Dit dus.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:37 schreef buitenbeentje het volgende:
Had je niet eerder kunnen bedenken dat hij er niet optimaal blij van zou worden?![]()
Ja en dan toon je hem de roze binnenkant van je schaamlippen en stamelt ''mooi roze is niet lelijk''quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:45 schreef jogy het volgende:
Met jou zou ik wel 80 kunnen worden..
Maar snel, voordat hij de badkamer in gaat hem in zijn nek zoenen en helemaal opgeilen zodat hij een beetje week is geworden door acute geilheid en de scherpe randjes van zijn ongebreidelde woede gehaald kunnen worden,
Briljant. Er moet wat mee gedaan kunnen worden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja en dan toon je hem de roze binnenkant van je schaamlippen en stamelt ''mooi roze is niet lelijk''
He, ik heb het vermoeden dat ik niet lang een relatie meer heb, so you can ask me for dinner.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:45 schreef jogy het volgende:
Met jou zou ik wel 80 kunnen worden..
Maar snel, voordat hij de badkamer in gaat hem in zijn nek zoenen en helemaal opgeilen zodat hij een beetje week is geworden door acute geilheid en de scherpe randjes van zijn ongebreidelde woede gehaald zijn.
Ja, die ga ik doen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja en dan toon je hem de roze binnenkant van je schaamlippen en stamelt ''mooi roze is niet lelijk''
Kan je mij wel handelen eigenlijk, ik word nooit boos, kan elke confrontatie afwenden naar een wederzijds begrijpen en zal je omvormen tot een bundel geluk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
He, ik heb het vermoeden dat ik niet lang een relatie meer heb, so you can ask me for dinner..
Tante Til.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Is er een kloddertje roze hierrrrrrrrrrrr gevallen?
Ik heb me alvast voorbereid op het ergstequote:Op zondag 21 oktober 2007 00:20 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb een *kleine* situatie hier, brb. (Hoop ik).
Pardon?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:56 schreef HenryHill het volgende:
Btw... Inso was toch bij haar vriend ingetrokken (niet vice versa)?
Dat is het hele punt, vermoedelijk.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:56 schreef HenryHill het volgende:
Btw... Inso was toch bij haar vriend ingetrokken (niet vice versa)?
Ach, er zijn zat mannen of Fok! die jou wel eens willen neuken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
He, ik heb het vermoeden dat ik niet lang een relatie meer heb, so you can ask me for dinner..
Oke, pfiieuw zucht van verlichting. Nu is het dus enkel nog zaak hem overdags uit de badkamer te houden, zo lang als je leeft.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:56 schreef Insomaniac het volgende:
Hehehe! In het badkamerlicht lijkt het beige! gezeik was over de omlijsting die ik ook heb geschilderd en dat was niet de bedoeling..
Of de helft van de badkamer roze, en de andere helft wit.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:58 schreef Insomaniac het volgende:
Wij hebben dit huis gekocht, zijn beiden 50 % eigenaar, dus als ik onze badkamer roze wil, doe ik dat..
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:58 schreef Insomaniac het volgende:
Wij hebben dit huis gekocht, zijn beiden 50 % eigenaar, dus als ik onze badkamer roze wil, doe ik dat..
Hey... kijk nou... ze is al weer terugquote:
Godzijdank is het oktober en vertrekt hij 's ochtends als het nog donker is.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oke, pfiieuw zucht van verlichting. Nu is het dus enkel nog zaak hem overdags uit de badkamer te houden, zo lang als je leeft.
Dat zeg je wel makkelijk na die doodsangsten van netquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:58 schreef Insomaniac het volgende:
Wat niet roze is, is inderdaad wit. Goede oplossing!quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Of de helft van de badkamer roze, en de andere helft wit.
Jij kunt natuurlijk ook tegen hem zeggen, jouw deel wit zit onder mijn deel roze. Dus het is wel aanwezig
Eh, ik voel me nu opeens weer heel mans ja. Ben benieuwd hoe dapper ik morgen ben als hij me uit bed sleurt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zeg je wel makkelijk na die doodsangsten van net.
Jij bent gek zeg.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Eh, ik voel me nu opeens weer heel mans ja. Ben benieuwd hoe dapper ik morgen ben als hij me uit bed sleurt.. Van de zomer was ik ziek en toen heb ik uit verveling beneden de kozijnen roze geschilderd. Toen heeft hij me de volgende dag met mijn arme zieke lijf de Gamma in gesleurd en nieuwe verf gekocht, met mijn geld. Stond ik daar, bibberend met 40 graden koorts de kozijnen wéér te schilderen. De bruut.
.
Daar ga ik even over nadenken, maar ik ben bang dat het toch weer iets met seks wordt tot de schemeringquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Godzijdank is het oktober en vertrekt hij 's ochtends als het nog donker is.
Alleen nog iets bedenken voor morgen, op zondag is hij nooit zo vroeg..
Ah, dus je weet wat je kunt verwachten. En toch gewoon nog een keer proberen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Eh, ik voel me nu opeens weer heel mans ja. Ben benieuwd hoe dapper ik morgen ben als hij me uit bed sleurt.. Van de zomer was ik ziek en toen heb ik uit verveling beneden de kozijnen roze geschilderd. Toen heeft hij me de volgende dag met mijn arme zieke lijf de Gamma in gesleurd en nieuwe verf gekocht, met mijn geld. Stond ik daar, bibberend met 40 graden koorts de kozijnen wéér te schilderen. De bruut.
.
Ontbijtje lief? Blijf maar lekker liggen!quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:07 schreef Xennia het volgende:
[..]
Daar ga ik even over nadenken, maar ik ben bang dat het toch weer iets met seks wordt tot de schemering
Meh.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:07 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ah, dus je weet wat je kunt verwachten. En toch gewoon nog een keer proberen.
Ik zeg: restecp.
Hey, you win some, you lose some.quote:
Z'n ogen uitsteken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:10 schreef Insomaniac het volgende:
Iemand tips om er voor te zorgen dat mijn vriend de badkamer niet in komt? Ik heb zojuist de boel roze geschilderd en ik vermoed gezeik.
Niks. Dat zijn geen vrouwen maar Tante Tils'quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:42 schreef gronk het volgende:
[..]
Z'n ogen uitsteken?
Overigens, wat hebben vrouwen toch met roze?
We hadden toch afgesproken dat je ná mij zou posten?quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:38 schreef snarfbreda het volgende:
Die staat nu te schilderen of ze ligt te pijpen.![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:56 schreef Insomaniac het volgende:
Hehehe! In het badkamerlicht lijkt het beige! gezeik was over de omlijsting die ik ook heb geschilderd en dat was niet de bedoeling..
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
nú gaan roken in de badkamer
dat spul stinkt zó gigantisch, niemand komt de komende 3 dagen meer die badkamer in
(laat je wel een raampje open, anders ga je dood)
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
.
Dat wil ik zien, iemand die op de kneitjes zittend bij het plafond kan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:27 schreef Gercos het volgende:
en zijn er al doden gevallen of is er iemand op haar knietjes de badkamer aan het over schilderen ?
Aha, de roze badkamer is nu dus sexueel ingewijdquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Ik leef nog!
Uitgebreide update volgt!
interessante wendingquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Ik leef nog!
gelukkig anders bleven we in het ongewissequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Ik leef nog!
Wanneer?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Ik leef nog!
En terecht.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
.
We wachten in spanningquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Ik leef nog!
Leermomentje?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
.
Kun je daar voortaan een tijds-indicatie bij geven?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Ik leef nog!
Ze zal nog wel niet naar de PC kunnen lopen omdat ze vannacht zo bruut hard seks gehad heeft om de badkamer te verbloemenquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:07 schreef ThaKiller het volgende:
waar blijft die update eigelijk?
tvp dan maar, wat een topicquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Ik leef nog!
When will the waiting stop?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Ik leef nog!
quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:03 schreef snarfbreda het volgende:
Irritant he, als mensen die daadwerkelijk een leven hebben een leuk topic openen.![]()
Precies, en dan maakt hij wel uit hoe de huiskamer er uit komt te zien.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:01 schreef Klit het volgende:
Wat is er mis met een roze badkamer?
Die bij mij is ook roze.
Overigens, je vriendje bepaald toch niet welke kleur de badkamer mag zijn?
Dat wordt een puinhoop.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, en dan maakt hij wel uit hoe de huiskamer er uit komt te zien.![]()
Inderdaad schatje.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:58 schreef Insomaniac het volgende:
Ik denk dat hij het na 7.5 jaar gewoon heeft opgegeven. Ik blij, want nu kan ik ook de rest van het huis aan gaan pakken.quote:
Je past ook precies in 't profiel kreng hequote:Op maandag 22 oktober 2007 23:04 schreef Insomaniac het volgende:
Ik blij, want nu kan ik ook de rest van het huis aan gaan pakken..
Eensch is...quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:57 schreef fraubitch het volgende:
tvp voor de update
Dan ben ik benieuwd wat hij nu in "zijn" stijl aan gaat pakken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het na 7.5 jaar gewoon heeft opgegeven. Ik blij, want nu kan ik ook de rest van het huis aan gaan pakken..
Kreng? Ik? Neeeeeeeeee!quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je past ook precies in 't profiel kreng he.
Ik moest aan sliertjes en bonkjes denkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:10 schreef Insomaniac het volgende:
Iemand tips om er voor te zorgen dat mijn vriend de badkamer niet in komt? Ik heb zojuist de boel roze geschilderd en ik vermoed gezeik.
Zal morgen even een plaatje schieten, dan kunnen jullie met eigen ogen zien dat het allemaal best wel mee valt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Krijgen we nog een foto? Ons geduld verdient wel een beloning op maat.
Glitterverf en kanten kussentjesquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het na 7.5 jaar gewoon heeft opgegeven. Ik blij, want nu kan ik ook de rest van het huis aan gaan pakken..
Als dat Inso's smaak is denk ik dat haar vriend binnenkort zijn ogen aanbiedt voor orgaandonatie.quote:
Tja, als je zo reageert dan MOET je wel een rijkelijk sociaal leven hebben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:24 schreef Almere-Dude het volgende:
Triest topic.
Je moet wel echt helemaal geen leven hebben, als je zoiets opent.
Ik zou hem maar een goede beurt geven vanaaf anders ben je idd een krengquote:
Zeker weten? Dan heb je voorlopig helemaal geen sex meerquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heej schiet eens op met die fotoquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zal morgen even een plaatje schieten, dan kunnen jullie met eigen ogen zien dat het allemaal best wel mee valt.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:56 schreef gronk het volgende:
Dat komt omdat je nog niet genoeg hebt gebeden.
Ja vast.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:02 schreef gronk het volgende:
Als je wel genoeg had gebeden, dan hadden er nou wel foto's gestaan.
Ja, wie weetquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:22 schreef gronk het volgende:
Wie weet bid je wel tot de verkeerde God.
tis alweer een week later ondertussen.. ben wel benieuwd naar de foto'squote:Op maandag 22 oktober 2007 23:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zal morgen even een plaatje schieten, dan kunnen jullie met eigen ogen zien dat het allemaal best wel mee valt.
Dat zou ik dus doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:27 schreef Zygje het volgende:
Gewoon naar de badkamer gaan en dan vol verbazing vertellen dat de badkamer roze is.
Watje dusquote:Op zondag 2 december 2007 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Die man is veel te meegaand. Ik was er niet zo makkelijk mee accoord gegaan.
Of gewoon lui, nu hoeft hij zelf niet te schilderen.quote:
Na 8 jaar Inso piep jij wel anders.quote:Op zondag 2 december 2007 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Die man is veel te meegaand. Ik was er niet zo makkelijk mee accoord gegaan.
quote:Op zondag 2 december 2007 19:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Na 8 jaar Inso piep jij wel anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |