Ja, die ga ik doen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja en dan toon je hem de roze binnenkant van je schaamlippen en stamelt ''mooi roze is niet lelijk''
Kan je mij wel handelen eigenlijk, ik word nooit boos, kan elke confrontatie afwenden naar een wederzijds begrijpen en zal je omvormen tot een bundel geluk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
He, ik heb het vermoeden dat ik niet lang een relatie meer heb, so you can ask me for dinner..
Tante Til.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Is er een kloddertje roze hierrrrrrrrrrrr gevallen?
Ik heb me alvast voorbereid op het ergstequote:Op zondag 21 oktober 2007 00:20 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb een *kleine* situatie hier, brb. (Hoop ik).
Pardon?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:56 schreef HenryHill het volgende:
Btw... Inso was toch bij haar vriend ingetrokken (niet vice versa)?
Dat is het hele punt, vermoedelijk.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:56 schreef HenryHill het volgende:
Btw... Inso was toch bij haar vriend ingetrokken (niet vice versa)?
Ach, er zijn zat mannen of Fok! die jou wel eens willen neuken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
He, ik heb het vermoeden dat ik niet lang een relatie meer heb, so you can ask me for dinner..
Oke, pfiieuw zucht van verlichting. Nu is het dus enkel nog zaak hem overdags uit de badkamer te houden, zo lang als je leeft.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:56 schreef Insomaniac het volgende:
Hehehe! In het badkamerlicht lijkt het beige! gezeik was over de omlijsting die ik ook heb geschilderd en dat was niet de bedoeling..
Of de helft van de badkamer roze, en de andere helft wit.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:58 schreef Insomaniac het volgende:
Wij hebben dit huis gekocht, zijn beiden 50 % eigenaar, dus als ik onze badkamer roze wil, doe ik dat..
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:58 schreef Insomaniac het volgende:
Wij hebben dit huis gekocht, zijn beiden 50 % eigenaar, dus als ik onze badkamer roze wil, doe ik dat..
Hey... kijk nou... ze is al weer terugquote:
Godzijdank is het oktober en vertrekt hij 's ochtends als het nog donker is.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oke, pfiieuw zucht van verlichting. Nu is het dus enkel nog zaak hem overdags uit de badkamer te houden, zo lang als je leeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |