Oh, die zou nog wel eens kunnen werken!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:58 schreef DaMart het volgende:
"Ja, hoe moest ik nou weten dat die witte grondverf eerst moest drogen voordat ik de rode deklaag kon aanbrengen?"
Vrouwen met ballen welquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vrouwen poepen toch niet, gekkie.
Waar wacht je nog op dan? Uitproberen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh, die zou nog wel eens kunnen werken!
Die zou ook nog wel eens kunnen werken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:08 schreef Syrena het volgende:
Het is geen roze! Het is zalmkleur!!
Of je flamoes compleet kaalscheren en dat laten zien voordat je de badkamer laat zien.
R.I.P.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
Hij gaat zo naar boven!
Dit dus.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:37 schreef buitenbeentje het volgende:
Had je niet eerder kunnen bedenken dat hij er niet optimaal blij van zou worden?![]()
Ja en dan toon je hem de roze binnenkant van je schaamlippen en stamelt ''mooi roze is niet lelijk''quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:45 schreef jogy het volgende:
Met jou zou ik wel 80 kunnen worden..
Maar snel, voordat hij de badkamer in gaat hem in zijn nek zoenen en helemaal opgeilen zodat hij een beetje week is geworden door acute geilheid en de scherpe randjes van zijn ongebreidelde woede gehaald kunnen worden,
Briljant. Er moet wat mee gedaan kunnen worden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja en dan toon je hem de roze binnenkant van je schaamlippen en stamelt ''mooi roze is niet lelijk''
He, ik heb het vermoeden dat ik niet lang een relatie meer heb, so you can ask me for dinner.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:45 schreef jogy het volgende:
Met jou zou ik wel 80 kunnen worden..
Maar snel, voordat hij de badkamer in gaat hem in zijn nek zoenen en helemaal opgeilen zodat hij een beetje week is geworden door acute geilheid en de scherpe randjes van zijn ongebreidelde woede gehaald zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |