Hé, foto's maken lijkt me lastig als ik de badkamer juist níet wil laten opvallen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:12 schreef Renesite het volgende:
A) Foto!
B) met een stompe kant van een lepel de deur aan de buitenkant dicht maken als er zo'n slot op zit.
Ja, maar alleen op het forum zetten natuurlijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hé, foto's maken lijkt me lastig als ik de badkamer juist níet wil laten opvallen.
Nou, hij doucht 's ochtends dus tot morgenochtend ben ik sowieso veilig. Beneden hebben we ook een wc en tandjes poetsen doen we ook beneden. Maar hoe hou ik hem morgen uit de badkamer?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:14 schreef Cassius het volgende:
Lijkt me dat ie de badkamer eerder nodig heeft dan dat de verf droog is
Op zich goede tip, echter heb ik 1) geen ontharingscreme, 2) geen haar op m'n benen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
nú je benen gaan ontharen met ontharingscreme
dat spul stinkt zó gigantisch, niemand komt de komende 3 dagen meer die badkamer in
(laat je wel een raampje open, anders ga je dood)
1) ik heb het nog welquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Op zich goede tip, echter heb ik 1) geen ontharingscreme, 2) geen haar op m'n benen.
Euh, geef hem een 24 uurtje? Hem in bed laten verzorgen en liefde geven - hem helemaal 't mannetje voelen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nou, hij doucht 's ochtends dus tot morgenochtend ben ik sowieso veilig. Beneden hebben we ook een wc en tandjes poetsen doen we ook beneden. Maar hoe hou ik hem morgen uit de badkamer?
Maar dan heb ik geen roze badkamer meer!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:20 schreef Cassius het volgende:
Er is vast wel een kleur licht die, samen met de roze verf, tegelkleur oplevert
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:27 schreef Zygje het volgende:
Gewoon naar de badkamer gaan en dan vol verbazing vertellen dat de badkamer roze is.
Whe,quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:28 schreef Poeke het volgende:
Ik zou heeeel heeeeeel lief zijn vannacht.. kan ie morgen niet meer boos op je worden.![]()
Maar ik neem aan dat je vriend kan ruiken? Als hij verf ruikt gaat hij zeker op onderzoek uit dus ben bang dat het niet gaat werken. Misschien een hoop parfum
Gewoon heel boos doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Whe,
Ik; "Ik ga de badkamer schilderen lief!"
Hij; "Welke kleur? Niet roze he?"
Ik; "Nee horo schat. "
Vrouwen poepen toch niet, gekkie.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:59 schreef Xennia het volgende:
Drol leggen en niet doortrekken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |