quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
nú gaan roken in de badkamer
dat spul stinkt zó gigantisch, niemand komt de komende 3 dagen meer die badkamer in
(laat je wel een raampje open, anders ga je dood)
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Eh, ik voel me nu opeens weer heel mans ja. Ben benieuwd hoe dapper ik morgen ben als hij me uit bed sleurt.. Van de zomer was ik ziek en toen heb ik uit verveling beneden de kozijnen roze geschilderd. Toen heeft hij me de volgende dag met mijn arme zieke lijf de Gamma in gesleurd en nieuwe verf gekocht, met mijn geld. Stond ik daar, bibberend met 40 graden koorts de kozijnen wéér te schilderen. De bruut.
.
Dat wil ik zien, iemand die op de kneitjes zittend bij het plafond kan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:27 schreef Gercos het volgende:
en zijn er al doden gevallen of is er iemand op haar knietjes de badkamer aan het over schilderen ?
Aha, de roze badkamer is nu dus sexueel ingewijdquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Ik leef nog!
Uitgebreide update volgt!
interessante wendingquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Ik leef nog!
gelukkig anders bleven we in het ongewissequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Ik leef nog!
Wanneer?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Ik leef nog!
En terecht.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Eh, ik voel me nu opeens weer heel mans ja. Ben benieuwd hoe dapper ik morgen ben als hij me uit bed sleurt.. Van de zomer was ik ziek en toen heb ik uit verveling beneden de kozijnen roze geschilderd. Toen heeft hij me de volgende dag met mijn arme zieke lijf de Gamma in gesleurd en nieuwe verf gekocht, met mijn geld. Stond ik daar, bibberend met 40 graden koorts de kozijnen wéér te schilderen. De bruut.
.
We wachten in spanningquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Ik leef nog!
Leermomentje?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
.
Kun je daar voortaan een tijds-indicatie bij geven?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Ik leef nog!
Ze zal nog wel niet naar de PC kunnen lopen omdat ze vannacht zo bruut hard seks gehad heeft om de badkamer te verbloemenquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:07 schreef ThaKiller het volgende:
waar blijft die update eigelijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |