quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
nú gaan roken in de badkamer
dat spul stinkt zó gigantisch, niemand komt de komende 3 dagen meer die badkamer in
(laat je wel een raampje open, anders ga je dood)
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Eh, ik voel me nu opeens weer heel mans ja. Ben benieuwd hoe dapper ik morgen ben als hij me uit bed sleurt.. Van de zomer was ik ziek en toen heb ik uit verveling beneden de kozijnen roze geschilderd. Toen heeft hij me de volgende dag met mijn arme zieke lijf de Gamma in gesleurd en nieuwe verf gekocht, met mijn geld. Stond ik daar, bibberend met 40 graden koorts de kozijnen wéér te schilderen. De bruut.
.
Dat wil ik zien, iemand die op de kneitjes zittend bij het plafond kan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:27 schreef Gercos het volgende:
en zijn er al doden gevallen of is er iemand op haar knietjes de badkamer aan het over schilderen ?
Aha, de roze badkamer is nu dus sexueel ingewijdquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Ik leef nog!
Uitgebreide update volgt!
interessante wendingquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Ik leef nog!
gelukkig anders bleven we in het ongewissequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Ik leef nog!
Wanneer?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Ik leef nog!
En terecht.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Eh, ik voel me nu opeens weer heel mans ja. Ben benieuwd hoe dapper ik morgen ben als hij me uit bed sleurt.. Van de zomer was ik ziek en toen heb ik uit verveling beneden de kozijnen roze geschilderd. Toen heeft hij me de volgende dag met mijn arme zieke lijf de Gamma in gesleurd en nieuwe verf gekocht, met mijn geld. Stond ik daar, bibberend met 40 graden koorts de kozijnen wéér te schilderen. De bruut.
.
We wachten in spanningquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Ik leef nog!
Leermomentje?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
.
Kun je daar voortaan een tijds-indicatie bij geven?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Ik leef nog!
Ze zal nog wel niet naar de PC kunnen lopen omdat ze vannacht zo bruut hard seks gehad heeft om de badkamer te verbloemenquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:07 schreef ThaKiller het volgende:
waar blijft die update eigelijk?
tvp dan maar, wat een topicquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Ik leef nog!
When will the waiting stop?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Ik leef nog!
quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:03 schreef snarfbreda het volgende:
Irritant he, als mensen die daadwerkelijk een leven hebben een leuk topic openen.![]()
Precies, en dan maakt hij wel uit hoe de huiskamer er uit komt te zien.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:01 schreef Klit het volgende:
Wat is er mis met een roze badkamer?
Die bij mij is ook roze.
Overigens, je vriendje bepaald toch niet welke kleur de badkamer mag zijn?
Dat wordt een puinhoop.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, en dan maakt hij wel uit hoe de huiskamer er uit komt te zien.![]()
Inderdaad schatje.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:58 schreef Insomaniac het volgende:
Wij hebben dit huis gekocht, zijn beiden 50 % eigenaar, dus als ik onze badkamer roze wil, doe ik dat..
Ik denk dat hij het na 7.5 jaar gewoon heeft opgegeven. Ik blij, want nu kan ik ook de rest van het huis aan gaan pakken.quote:
Je past ook precies in 't profiel kreng hequote:Op maandag 22 oktober 2007 23:04 schreef Insomaniac het volgende:
Ik blij, want nu kan ik ook de rest van het huis aan gaan pakken..
Eensch is...quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:57 schreef fraubitch het volgende:
tvp voor de update
Dan ben ik benieuwd wat hij nu in "zijn" stijl aan gaat pakken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het na 7.5 jaar gewoon heeft opgegeven. Ik blij, want nu kan ik ook de rest van het huis aan gaan pakken..
Kreng? Ik? Neeeeeeeeee!quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je past ook precies in 't profiel kreng he.
Ik moest aan sliertjes en bonkjes denkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:10 schreef Insomaniac het volgende:
Iemand tips om er voor te zorgen dat mijn vriend de badkamer niet in komt? Ik heb zojuist de boel roze geschilderd en ik vermoed gezeik.
Zal morgen even een plaatje schieten, dan kunnen jullie met eigen ogen zien dat het allemaal best wel mee valt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Krijgen we nog een foto? Ons geduld verdient wel een beloning op maat.
Glitterverf en kanten kussentjesquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het na 7.5 jaar gewoon heeft opgegeven. Ik blij, want nu kan ik ook de rest van het huis aan gaan pakken..
Als dat Inso's smaak is denk ik dat haar vriend binnenkort zijn ogen aanbiedt voor orgaandonatie.quote:
Tja, als je zo reageert dan MOET je wel een rijkelijk sociaal leven hebben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:24 schreef Almere-Dude het volgende:
Triest topic.
Je moet wel echt helemaal geen leven hebben, als je zoiets opent.
Ik zou hem maar een goede beurt geven vanaaf anders ben je idd een krengquote:
Zeker weten? Dan heb je voorlopig helemaal geen sex meerquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heej schiet eens op met die fotoquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zal morgen even een plaatje schieten, dan kunnen jullie met eigen ogen zien dat het allemaal best wel mee valt.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:56 schreef gronk het volgende:
Dat komt omdat je nog niet genoeg hebt gebeden.
Ja vast.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:02 schreef gronk het volgende:
Als je wel genoeg had gebeden, dan hadden er nou wel foto's gestaan.
Ja, wie weetquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:22 schreef gronk het volgende:
Wie weet bid je wel tot de verkeerde God.
tis alweer een week later ondertussen.. ben wel benieuwd naar de foto'squote:Op maandag 22 oktober 2007 23:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zal morgen even een plaatje schieten, dan kunnen jullie met eigen ogen zien dat het allemaal best wel mee valt.
Dat zou ik dus doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:27 schreef Zygje het volgende:
Gewoon naar de badkamer gaan en dan vol verbazing vertellen dat de badkamer roze is.
Watje dusquote:Op zondag 2 december 2007 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Die man is veel te meegaand. Ik was er niet zo makkelijk mee accoord gegaan.
Of gewoon lui, nu hoeft hij zelf niet te schilderen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |