Glitterverf en kanten kussentjesquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het na 7.5 jaar gewoon heeft opgegeven. Ik blij, want nu kan ik ook de rest van het huis aan gaan pakken..
Als dat Inso's smaak is denk ik dat haar vriend binnenkort zijn ogen aanbiedt voor orgaandonatie.quote:
Tja, als je zo reageert dan MOET je wel een rijkelijk sociaal leven hebben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:24 schreef Almere-Dude het volgende:
Triest topic.
Je moet wel echt helemaal geen leven hebben, als je zoiets opent.
Ik zou hem maar een goede beurt geven vanaaf anders ben je idd een krengquote:
Zeker weten? Dan heb je voorlopig helemaal geen sex meerquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het na 7.5 jaar gewoon heeft opgegeven. Ik blij, want nu kan ik ook de rest van het huis aan gaan pakken..
Heej schiet eens op met die fotoquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zal morgen even een plaatje schieten, dan kunnen jullie met eigen ogen zien dat het allemaal best wel mee valt.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:56 schreef gronk het volgende:
Dat komt omdat je nog niet genoeg hebt gebeden.
Ja vast.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:02 schreef gronk het volgende:
Als je wel genoeg had gebeden, dan hadden er nou wel foto's gestaan.
Ja, wie weetquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:22 schreef gronk het volgende:
Wie weet bid je wel tot de verkeerde God.
tis alweer een week later ondertussen.. ben wel benieuwd naar de foto'squote:Op maandag 22 oktober 2007 23:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zal morgen even een plaatje schieten, dan kunnen jullie met eigen ogen zien dat het allemaal best wel mee valt.
Dat zou ik dus doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:27 schreef Zygje het volgende:
Gewoon naar de badkamer gaan en dan vol verbazing vertellen dat de badkamer roze is.
Watje dusquote:Op zondag 2 december 2007 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Die man is veel te meegaand. Ik was er niet zo makkelijk mee accoord gegaan.
Of gewoon lui, nu hoeft hij zelf niet te schilderen.quote:
Na 8 jaar Inso piep jij wel anders.quote:Op zondag 2 december 2007 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Die man is veel te meegaand. Ik was er niet zo makkelijk mee accoord gegaan.
quote:Op zondag 2 december 2007 19:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Na 8 jaar Inso piep jij wel anders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |