Ik ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:35 schreef freecell het volgende:
Ik zit nu alweer een mandarijntje te eten
Dat ligt eraan wat je haalt. Groente en fruit van het seizoen zijn helemaal niet zo duur, maar je moet nu natuurlijk geen watermeloen willen eten bijv.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
En groente en fruit zijn best duur. Dus soms is het niet mogelijk om alleen dat in huis te hebben voor tussendoortjes.
Oh ja, dat wou ik nog zeggen: je MOET echt een keer die pizza van Ainsley met tomaat en feta proberen. Die is meer dan verrukkelijk en nog slank ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je haalt. Groente en fruit van het seizoen zijn helemaal niet zo duur, maar je moet nu natuurlijk geen watermeloen willen eten bijv.Dat doet er uiteraard niks aan af dat een koekje tussendoor best eens mag.
nee dat word gourmettenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Als avondeten?
Wij eten vanavond gegratineerde pasta, lekker!
Ik had iets meer pompoenquote:POMPOENSOEP1,5 kg. pompoen, 2 eetlepels olijfolie , 1 grote in grove stukken gesneden ui, 2 ongepelde knoflooktenen, 1 ¼ liter kippenbouillon, 1 opgehoopte theelepel kerriepoeder, 1 opgehoopte theelepel gemalen gember, 1¼. theelepel nootmuskaat, 1 dl room.
Verhit in een hoge soeppan de olijfolie en bak daarin ui en knoflook glazig en voeg dan de geschilde, ontpitte en in stukken gesneden pompoen toe. Roer regelmatig en bak, voordat het mengsel van pompoen, ui, en knoflook aan de pan begint te kleven - na ongeveer 10 minuten - kerriepoeder en gember nog even mee.
Blus daarna het groentenmengsel af met de kippenbouillon, breng dit aan de kook en laat het een half uur sudderen. Als de pompoenstukken tegen de rand van de pan kunnen worden stukgedrukt de soep met een staafmixer pureren en zeven.
Afmaken met nootmuskaat en room.
Lekker vegetarisch met de in een eetlepel olijfolie geroosterde pitten van de pompoen.
Heerlijk met gekookte mosselen. Nog lekkerder met rivierkreeftstaartjes.
Het is een heel werk om deze soep in de uitgeholde pompoen op te dienen. Maar oh, zo prachtig!!
Filet Americain! Heel erg weinig calorieën, maar wel super lekker!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ohja, we eten op zondag altijd soep. Met stokbrood en kruidenboter. Dat laatste is niet goed voor de lijn. Maar wat kan ik er dan op doen? Zonde iets is ook zo saai. Pesto?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:19 schreef freecell het volgende:
Sjeen! Geniaa! Dat ga ik maken binnenkort!
Kan je het pureren ook in een blender doen? Om veiligheidsredenen mag ik geef staafmixer
Opdienen in uitgeholde pompoen vind ik heel stoerDoe ik je niet na waarschijnlijk, maar kan het proberen natuurlijk!
De pompoen in het recept, is dat gewogen met of zonder schil?
[..]
Filet Americain! Heel erg weinig calorieën, maar wel super lekker!
Ik nuttig nu een meloensapje. En nee, ik deel het eerlijk met mr. ColdFeetquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Markt idd goed idee. Winterwortel niet geprobeerd nog, wel "gewone". Daar is Kim ook gek op.
Mandarijntjes straks proberen. Zijn vast lekker!
Coldfeet das niet duur idd. Eet je dat allemaal in je eentje op?
Ohja, we eten op zondag altijd soep. Met stokbrood en kruidenboter. Dat laatste is niet goed voor de lijn. Maar wat kan ik er dan op doen? Zonde iets is ook zo saai. Pesto?
Pompoensoep klinkt lekker Sjeen!
magere smeerkaas?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Ik ben een zeikerd, ik weet het. Ik vind filet americain heeeeel smerig.
Maar vanmiddag had ik zin in kruidnoten, maar ben eraf gebleven. Keurig worteltjes geknaagt.
Maar ik moet dus etiketten leren lezen.
Smeerkaas is lekker. Uiteraard de magere.quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
magere smeerkaas?
of gewoon helemaal iets anders eten?
Ah, oke, ik plak er even een post-itje bijquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh ja, dat wou ik nog zeggen: je MOET echt een keer die pizza van Ainsley met tomaat en feta proberen. Die is meer dan verrukkelijk en nog slank ook
Nu je het zegt, die heb ik ook weleens. Nu toevallig paprika nogwat.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah, oke, ik plak er even een post-itje bij
Ingrid, philadelphia light is ook lekker
He, die heb ik ook! Kregen we hier cadeau bij aankoop van twee kuipjesquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nu je het zegt, die heb ik ook weleens. Nu toevallig paprika nogwat.
Dat klinkt goed! Waar haal je die?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh ja, dat wou ik nog zeggen: je MOET echt een keer die pizza van Ainsley met tomaat en feta proberen. Die is meer dan verrukkelijk en nog slank ook
Geweldig!quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:24 schreef ColdFeet het volgende:
Lianneje hebt het vast elders al gezien, gelezen, maar:
Zuid-Afrika is wereldkampioen geworden![]()
![]()
quote:
Klinkt errug goed! Dank je welquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Een pak pizzadeeg voor 1 pizzabodem niet doen! zonde en zo, maak je net zo makkelijk zelf! 2 eetlepels gemengde kruiden (rozemarijn, basilicum, bladpeterselie) grof gehakt twee rijpe pomodoritomaten, in parten 8 rijpe trostomaten, in stukken 120 gr cherrytomaten, gehalveerd 1 rode ui, in dunne parten 75 gram feta, verkruimeld zout en peper vers basilicumblad om te garneren
Verwarm de oven voor op 220 graden. Kneed de kruiden mee met het pizzadeeg. Pizzadeeg uitleggen in de pizzavorm of op de bakplaat. De tomaten, ui en feta leg je op de pizza, bestrooien met zout en peper, 20 minuten bakken en garneren met verse basilicum.
Dan zou ik mozarella gebruiken, ontloopt elkaar qua KCal en vet niet veelquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
Klinkt lekker miss_dynastie, maar dan zonder feta voor mij. Weet iemand wat je in plaats van feta kunt gebruiken? Ik zie het wel vaker in recepten staan, maar vind het echt goor.![]()
Ik zie dat jij hetzelfde oppert. Het duurde dan ook vier minuten voor ik mijn post ingevoerd kreegquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:47 schreef ColdFeet het volgende:
Mozzarella zou kunnen, maar juist de feta maakt het zo lekker.
Je moet eens betere feta proberen, die van Dodoni, van de Appie, of van die lekkere romige bij de Turk. Kan al heel wat schelen.
Bloem, gist (1 zakje per 400-500 g bloem), niet te zuinig met zout, scheut olijfolie en dan ofwel lauwe melk of lauw water gebruiken. Precieze hoeveelheid hangt af van het soort bloem. Maar je merkt het vrij snel, het moet een zacht, goed kneedbaar deeg worden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:48 schreef Fuente het volgende:
[..]
Klinkt errug goed! Dank je wel![]()
Hoe maak je zelf de pizzabodem trouwens?
Ben je dan echt echt echt echt echt klaar?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:16 schreef teigan het volgende:
Ik heb hem te pakken gekregen, nog een paar uurtjes, en dan kan ik als het goed is dat laatste tentamenbriefje ophalen!!!!
* teigan gaat dus nog een paar uurtjes nagelbijten
Wat eten ze daar eigenlijk?quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ben je dan echt echt echt echt echt klaar?
Ik ga deze week nog even voor de overheerlijke hollandse pot.Vrees dat ik de komende weken nog wel eens wat maag en darmproblemen kan gaan krijgen.
Ik heb trouwens al een weblog aangemaakt, post de link wel op dieetweb.
Curry's. Veel curry's. Geloof ik.quote:
Ik denk dat het vooral de kruiden zijn die we hier niet gewend zijn. En vegetarisch is zooooooooo breed, als je bij wijze van spreken een bord gestoofde uien voor je neus krijgt ga je daar ook goed van schijten. 7 keer achter elkaarquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:02 schreef freecell het volgende:
vegetarisch is best lekker
Valt ingewand-technisch wel mee toch? Klinkt best goed! Of nemen ze het niet zo nauw met hygiëne?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:09 schreef Liejannuh het volgende:
Het is heel kruidig heb ik begrepen en India schijnt ook behoorlijk (om niet te zeggen bizar) ranzig te zijn.
Maar ik zie het allemaal wel.![]()
Als het niet lekker is, dan eet ik gewoon heel weinig.
Hmz, waar, en met wie?quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:14 schreef Troel het volgende:
Wellicht is het een idee als we hier nogmaals reclame maken voor de sinterkerstmeet op 16 december 2007.
We zijn eventueel nog op zoek naar gewillige slachtoffers
Bij een dergelijke kop verwacht je minstens een vrouw van boven de 150 kilo, maar ze is slechts 83 kilo bij 1 m 64. Dat is toch niet extreem dik? Dat is te zwaar, klopt, maar grond voor afwijzing? Nee, echt niet.quote:Belgische politie vindt dikke laborante ongeschikt
Uitgegeven: 22 oktober 2007 10:37
BRUSSEL - Een vrouw die bij de Belgische politie heeft gesolliciteerd als laborante, is afgewezen omdat ze te dik is. Dit schrijft De Morgen maandag. De vrouw is 1.64 meter en weegt 83 kilo.
Frank Moons van de recruteringsdienst zegt in de krant: "Van laboranten wordt een zekere fitheid verwacht. Ze moeten net zoals politiemensen in moeilijke omstandigheden kunnen werken."
Hij voegt er aan toe dat als ze volgend jaar afgevallen is, ze de sollicitatieprocedure kan voortzetten.
De vrouw overweegt een klacht in te dienen bij het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding.
Dit is echt niet te geloven, wtfquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:37 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
Bij een dergelijke kop verwacht je minstens een vrouw van boven de 150 kilo, maar ze is slechts 83 kilo bij 1 m 64. Dat is toch niet extreem dik? Dat is te zwaar, klopt, maar grond voor afwijzing? Nee, echt niet.
Ik heb een vriendin met dezelfde maten trouwens, en dat is echt een toplaborante. Stomme politiequote:Op maandag 22 oktober 2007 12:37 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
Bij een dergelijke kop verwacht je minstens een vrouw van boven de 150 kilo, maar ze is slechts 83 kilo bij 1 m 64. Dat is toch niet extreem dik? Dat is te zwaar, klopt, maar grond voor afwijzing? Nee, echt niet.
Gefeliciteerd meid.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:44 schreef teigan het volgende:
DAt is ongeveer mijn postuur.. En ik ben zeker wel fit, dus dat vind ik ook een stom excuus..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KLAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ervanuitgaande dat het aanvragen geen problemen op gaat leveren..
Hee!! Dat was ik al van plan!quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:44 schreef teigan het volgende:
DAt is ongeveer mijn postuur.. En ik ben zeker wel fit, dus dat vind ik ook een stom excuus..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KLAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ervanuitgaande dat het aanvragen geen problemen op gaat leveren..
Bij mij op mn werk bewegen ze niet.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
Kappen nu, ik word er epileptisch van
Even op escape drukkenquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
Kappen nu, ik word er epileptisch van
leukquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
het tapas eten was volgens mij niet goed voor mn gewicht
maar, net wel een grote stap gedaanen ik hebben samen een rekening geopend
![]()
en gaan dat vanavond vieren met een wietpijpje![]()
Hoe lang zijn jullie samen eigenlijk?quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
het is flink serieus![]()
gelukkig maar
![]()
we gaan samen oud worden enzo
![]()
we zijn ook zeer tof samen, vonden ons beider ouders
![]()
![]()
gisteren kennismakings-middag gehad, met tapas eten enzo (heb echt 2 dagen in de keuken gestaan) en het was helemaal geslaagd enzo
![]()
![]()
enneh.. denk dat 't wel mee zal vallenalhoewel we nog wel een lekker biertje voor erbij hebben
![]()
(Kanon
)
Overtrokken reactie. Dat is gewoon mijn mening.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
ehm.. beetje overtokken reactie
'als je geen plezier meer kunt hebben zonder'![]()
meis, als ik al post dat ik eens in de paar maanden blow, dan kan ik blijkbaar zonder ook wel plezier hebbenHet is minder schadelijk en verslavend dan bier, en ook al raak je verslaafd, dan NOG is het minder schadelijk dan bier, en toch drinkt iedereen altijd en overal bier
dus ehm... ja..![]()
wij gaan lekker genieten vanavond
![]()
Dat kan je over alcohol ook zeggen. En er zijn ook mensen eetverslaafd en ook dat heeft nare gevolgen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:59 schreef Ymme het volgende:
(een ex-goede vriend van ons, is al jaren verslaafd, en echt dan wardeer je dat spul echt niet).
Ik ben er ook geen fan van hoorquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:18 schreef ymme het volgende:
Ik zelf denk gewoon zo over drugs.
Ik praat gewoon in het algemeen, dat ik drugs:(:( vind.
Tja, ik deel de mening van ymme, maar ik deel hem ook op het gebied van alcoholquote:
zo leek het dus wel, als je met zoveel 'haat' na mijn post reageert...quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:27 schreef ymme het volgende:
Ik had het dan ook niet direct over jouw.
Je bent gewoon verdorvenquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo leek het dus wel, als je met zoveel 'haat' na mijn post reageert...![]()
Nogmaals, Nee mijn 'haat' is niet naar jouw toequote:Op maandag 22 oktober 2007 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo leek het dus wel, als je met zoveel 'haat' na mijn post reageert...![]()
Hey wat leuk van die rekening! Maakt het al weer wat echter he!quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
we zijn bijna 10 maanden samen nu![]()
en het is gewoon goed, prima, perfect zo![]()
en aangezien we echt veel samen doen, leek het ons handig een rekening samen te openen zodat we daar van kunnen eten, uitgaan evt. en vakanties ed.
we gaan in plaats van naar berlijn naar York in december saampjes![]()
en er liggen 'maar' 2 kanonnen hoordus ieder 1.. da's best leuke aanvulling op een jointje, maar zeker niet meer
kan je flink ziek worden anders.
Heb zelf echt al half jaar niet mee geblowed ofzo, en doe het ook echt eens in de paar maanden, vind ik gewoon wel 's lekker![]()
voor het eerst met een wietpijpje overigens:rookt niet, en wil dus niet met tabak doen enzo..
ben benieuwd, die pure shizzle
Een maand zo ongeveer nu. Waarom het zo is weet ik niet. Ik ben volgens mij niet echt minder streng geworden (ben niet zo streng voor mezelf). Ik heb door tijdgebrek wel wat minder gesport de afgelopen maand, dus misschien is dat het. Of anders inderdaad één van die beruchte plateau's. Hoe dan ook, m'n gewicht stijgt lekker niet en gaat vast ooit weer wat naar benedenquote:Jojogirl, hoe lang hang je nu al rond die 81 kg dan? En ben je minder streng voor jezelf geworden of begrijp je het zelf ook niet zo goed waarom je niet verder afvalt? Misschien is dit wel de beruchte plateaufase die eventjes duurt en daarna val je echt wel weer af. Even doorbijten dus![]()
Weet je dat ik pas sinds kort weet dat ik je al 'kende' van OUDquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:34 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Een maand zo ongeveer nu. Waarom het zo is weet ik niet. Ik ben volgens mij niet echt minder streng geworden (ben niet zo streng voor mezelf). Ik heb door tijdgebrek wel wat minder gesport de afgelopen maand, dus misschien is dat het. Of anders inderdaad één van die beruchte plateau's. Hoe dan ook, m'n gewicht stijgt lekker niet en gaat vast ooit weer wat naar benedenTeigan
![]()
Gefeliciteerd
![]()
Echt super dat het helemaal klaar is nu
Motorbloempje, ook feli met jullie gezamenlijke rekening![]()
daarom heb ik ook altijd geleerd: als je rookt val je er een ander niet mee lastig, als jij bij mij op bezoek zou komen en je kan niet tegen rook, dan rook ik die dag gewoon niet binnen (ook als je bijvoorbeeld alleen 's avonds komt) en als ik bij jou zou komen heb je vast wel een mooi plekje buiten waar ik mijn slechte gewoonte kan voeden vooral nu je zo'n grote tuin hebtquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:17 schreef Rewimo het volgende:
In tegenstelling tot roken, daar heb ik wèl last van, en ik vind het dus ook erg vervelend als ik in andermans rook moet staan of zitten. Ook buiten. Het stinkt en ik krijg het er heel gauw benauwd van
XTC weet ik niet genoeg van, maar cocaïne vind ik nou typisch zoiets waar je HELEMAAL vanaf moet blijven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:35 schreef Riann het volgende:
Maar dat vind ik ook met xtc cocaine. Dat moet je ook echt maar eens in het half jaar doen. Anders raak je er verslaafd aan.
Ik heb het een keer toegediend gekregen terwijl ik dronken was. Wat er op volgde zet ik hier liever niet neer, maar het is iets wat je als vrouw liever niet meemaaktquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:44 schreef freecell het volgende:
[..]
XTC weet ik niet genoeg van, maar cocaïne vind ik nou typisch zoiets waar je HELEMAAL vanaf moet blijven.
Ik kom er zelf in ieder geval absoluut niet aan, ook als een vorm van zelfbescherming!
ik trip op mijn antidepressivaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:58 schreef freecell het volgende:
Ja, en bij bier kan je nog stoppen als het te gek wordt!
Ik ben zelf nooit verder gekomen dan zeer frequent hasj gebruik. Al jaren niet meer gebruikt trouwens. Wiet was geen plan bij mij, ik trip daar op
Antidepressiva zorgde voor mij juist voor het tegenovergestelde... was net een zombie... zo rustig was ik... totaal geen emoties meer... Wel leuk was weer de combi met te veel alcohol en dan pas het pilletje nemen... brrr...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik trip op mijn antidepressiva
Nou ja, nu niet meer, maar de eerste week was echt fucked upNu trip ik alleen nog maar in mijn slaap
Ohnee, ik ben kei heppie de peppie. Misschien een klein verschil dat ik ze niet tegen een depressie slikquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:02 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Antidepressiva zorgde voor mij juist voor het tegenovergestelde... was net een zombie... zo rustig was ik... totaal geen emoties meer... Wel leuk was weer de combi met te veel alcohol en dan pas het pilletje nemen... brrr...
Ik denk ook wel dat mijn hoofd het na 8 maanden onderhand wel zelf kanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:31 schreef teigan het volgende:
*blijblijblij*
Alle tentamenbriefjes zijn binnen, mijn coach wil mij heel graag toespreken(hij beweerde dat hij hele boeiende verhalen over mij had te vertellen), dus nog ff alles bij elkaar zoeken, cdrommetje branden, handtekening ophalen, en dan aanvragen met die hap!
O ja, Stormqueen, afbouwen zuigt, maar het gaat gelukkig weer over.. Ik ben op het laatst gestopt omdat ik heel blij met een winkelwagentje rond zat te steppen bij de Makro... En ik me daarna bedacht dat ik mijn medicatie de dag ervoor was vergeten.. Toen vond ik dat ik net zo goed wel helemaal kon stoppen..
Ik had helemaal geen emoties meer, wel een voordeel voor mijn vriendin dat we ook nooit ruzie (voor zover we die hebben) meer hadden... Maar ik ben gelukkig er al een paar jaar vanaf, ik had er nooit aan moeten beginnen, was te jong en de huisarts had me nooit mogen voorschrijven, maar ja....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohnee, ik ben kei heppie de peppie. Misschien een klein verschil dat ik ze niet tegen een depressie slikIk heb genoeg emoties, alleen niet meer die extreme rollercoaster die ik vroeger had.
Alcohol met pilletje, de dokter heeft me er voor gewaarschuwd, maar het gaat prima. Vroeger ging ik altijd huilen als ik zat was, nu ben ik alleen nog maar blij
Maar ik ben sinds donderdag bezig met afbouwen. Hopelijk houden de afkickverschijnselen snel op
Die duizelingen had ik ook wel, vooral de eerste week ofzo geloof ik, daarna ging het wel weer over..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat mijn hoofd het na 8 maanden onderhand wel zelf kanIk heb alleen last van duizelingen af en toe, net alsof ik veel te weinig heb gegeten (en eten doe ik
!!! ) Als ik ze donderdag niet meer heb ga ik doorzetten, anders ga ik toch weer terug naar mijn oude dosering.
Wanneer heb je zitting?
Da's dan wel jammer, dat je zolang moet wachten om het papiertje ook daadwerkelijk vast te houden...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:44 schreef teigan het volgende:
[..]
Die duizelingen had ik ook wel, vooral de eerste week ofzo geloof ik, daarna ging het wel weer over..
Ik heb in maart mijn buluitreiking, ze hebben maar 2 of 3 keer per jaar een uitreiking, en de vorige is net geweest..
Ach, ik heb er ook heel lang over gedaan om het papiertje te halen, dus die uitreiking kan ik ook nog wel even op wachten denk ik...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's dan wel jammer, dat je zolang moet wachten om het papiertje ook daadwerkelijk vast te houden...
Tip: geen feestje geven de avond van te voren dat tot half zeven 's ochtends duurt. Ik kan je verzekeren dat het niet grappig is om op hoge hakken de trap op te moeten voor 500 man terwijl je alcoholpromillage nog gevaarlijk hoog is![]()
Ik moest 20 minuutjes wachten en dat viel me alles mee. Het was alleen wel koud ja. Toen ik op de fiets zat baalde ik echt dat ik niet aan m'n winterjas had gedacht toen ik wegging.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:06 schreef Liejannuh het volgende:
Jojo, hoe was je verbinding naar huis eigenlijk zaterdag? Moest je lang wachten?
Ik vond het vooral erg koud zaterdagnacht. En vanochtend ook trouwens.
Ik heb trouwens vooral een hekel aan ontzettend rokerige ruimtes en sigaren. Vooral sigaren. Vorige week fietste ik naar mijn werk en stond ik bij het stoplicht te wachten terwijl een man in een auto naast mij een sigaar rookte.Echt zo smerig. Vooral 's ochtends om 7 uur.
Owja, en bij de voetbal pas ook. Stap je de bus uit, sta je gelijk in een rookwalm van alle mensen die al klaar stonden omdat ze afkickverschijnselen kregen na 3 uur niet roken en de kantine stond ook al helemaal blauw.En daarna maar lekker sporten.
Tuin zatquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:26 schreef gothic-blackie het volgende:
daarom heb ik ook altijd geleerd: als je rookt val je er een ander niet mee lastig, als jij bij mij op bezoek zou komen en je kan niet tegen rook, dan rook ik die dag gewoon niet binnen (ook als je bijvoorbeeld alleen 's avonds komt) en als ik bij jou zou komen heb je vast wel een mooi plekje buiten waar ik mijn slechte gewoonte kan voeden vooral nu je zo'n grote tuin hebt
Heb jij nog een bank nodig om dat grote huis mee te vullen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tuin zatIk heb COPD, dus rook is voor mij gewoon vervelend...
Ymme, wat naar van je konijntje. 8 jaar is wel heel erg oud voor zo'n diertje toch? Dan moet ie wel een goed leven gehad hebben bij jou
Hahaha, ik heb een zwarte leren tweezits die ik kwijt moet (klik in sig), en als je de vraagprijs geeft rijd ik wel naar Duitslandquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:29 schreef Rewimo het volgende:
Wat voor een bank? En kom je hem dan brengen?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:36 schreef Rewimo het volgende:
Sorry wij zijn niet zo van zwart...Maar langskomen mag je altijd
Haha, nee wij hebben net een nieuw bankstel (aardig groot ook),quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb jij nog een bank nodig om dat grote huis mee te vullen?![]()
Koffie zwart, staat genoteerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:59 schreef freecell het volgende:
Als je bij koffie wél aan zwart doet, ben ik ook geinteresseerd
Hier een handig hulpmiddel voor je, Ingrid: http://www.calorietabel.nl/quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
Freecell wel receptje neerzetten he.
Gewone cornflakes, zijn die wel goed voor de lijn? Heb het zakje niet meer, dus kan niet nalezen.
Is iig lekker. Met banaan en aardbei vandaag. Heb ik meteen wat fruit binnen.
En vanmiddag mezelf getrakteerd op een frusi. Lekker! Ok, met de assert. training wel 1 (enkele) twix gehad.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:05 schreef octopussy het volgende:
Ymme, nog gecondoleerd met je konijn.![]()
![]()
Ik ben beetje ziekjes. Moe, koud, rillerig, heb bijna de hele dag in bed gelegen.![]()
ranja? en duits brood?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:42 schreef Rewimo het volgende:
Natuurlijk hebben we koffieEn thee, en melk en sap en cola en...
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
En ja hoor weer een dokter die zegt het ligt aan jezelfWaarschijnlijk door de stress ofzo.
Maar goed alles hangt van Arnhem af want eerst dat en dan kom ik pas en het programma terecht. Al zal ik de volgende keer aangeven dat ik ook nog een keer gezien wil worden door een reumatoloog om fibromyalgie uit te sluiten.
Dank je! Lijkt me handig! Nu in bedje gaat kruipen. Van de trap afvallen en daarna 2 uur assertiviteitstraining hakken er wel in. En een klein meisje die niet wil slapen. Nu slaapt ze op schoot.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hier een handig hulpmiddel voor je, Ingrid: http://www.calorietabel.nl/
Staan niet alleen calorieën in maar ook dingen als eiwitten, vetten en suikers.
En als je je inschrijft bij www.valtaf.nl kun je daar een eetdagboek bijhouden. Na het invullen kun je dan ook de voedingswaarde bekijken van je dagmenu en of je het goed samengesteld hebt.
2 personen:quote:
iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, die sonde heb je zelf in je lijf geduwd om aandacht te krijgen![]()
![]()
Het zit je niet meer zeg. Een pijnlijke enkel een een elleboog in je oogkas. Beterschap d'r mee.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben zo ongeinspireerd als een pot pindakaas...
mn enkel doet nog steeds pijn, en omdatper ongeluk een elleboog in mn oogkas gezet had, doet dat ook nog pijn
(gelukkig niet blauw)
![]()
vanavond naar Den Haag voor toneel.. enzo.. en vanmiddag ons tripje naar York boeken, hopelijk is er nog plek![]()
Ga anders eens bij een asiel langs, een heleboel leuke konijntjes hebben ze daar die zielig zijn!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:50 schreef ymme het volgende:
Iemand nog een leuk konijntje ik de aanbieding?
Mijn andere konijntje is nu zo zielig alleen
Veel plezier Liejannuh! Ben benieuwd hoe het daar is!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:38 schreef Liejannuh het volgende:
Dank jullie wel!
En ik ga mijn best doen met foto;s maken en verhalen schrijven.
Zie je wel dat het goedkomt met je gewicht!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:50 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!
ik schrok vanmorgen van de weegschaal, hij gaf een historisch laag gewicht aan.. Jammergenoeg stond het er niet meer toen ik terug kwam van het douchen..
Ik moet nuchter blijven, en dat is eigenlijk best irritant.. Wel brood smeren maar er nog neit van mogen eten..
En denk er om: eentje kan al teveel zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:56 schreef Stormqueen het volgende:
En Lianne, heel veel phun. Niet teveel olifanten pesten!
Nee ik heb een hele bobbelige vloer. Ik woon in een jaren '30 huis op de begane grond en het grondwaterpeil is gemiddeld iets boven de grond in de winter. Derhalve begint de fundering regelmatig te drijven en is het dus vrijwel onmogelijk een stabiel plektje te vindenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:04 schreef freecell het volgende:
SQ, je moet een nieuwe weegschaal!
Het meeste wat die van mij ooi heeft afgeweken is 300 gram. En dat kwam, omdat ik er anders op stond. Heb nu een vaste manier om er op te staan en krijg rustig 3x dezelfde meting
[..]
En denk er om: eentje kan al teveel zijn
Hij is van Soehnle en echt retebetrouwbaar, alleen mijn vloer nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:15 schreef Heavenlyblue het volgende:
Freecell, nog een kilo en je ziet een 6 staanGeweldig hoor
En teigan. laag gewicht is laag gewicht hoor. niet de hele dag door controleren of het blijft want je wordt gewoon zwaarder na een douche
Stormqueen, zo'n weegschaal zou ik dus nooit vertrouwen
Ik hecht nog al veel waarde aan het getalletje achter de komma, maar als zelfs het getal voor de komma zoveel verschilt per seconde...
Oude huizen ftwquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:22 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ik krijg nu een soort visioen van een erg hobbelige half zwevende vloer bij SQ thuis![]()
Ik wil best een vlugge terrasmeet houden hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:50 schreef teigan het volgende:
Sorry Stormqueen onze nieuwe bank komt over 3 weken...
Kom je even op de koffie, als je toch naar Groningen gaat?
het is een beetje koud voor een terras denk ik, maar is wel leuk...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil best een vlugge terrasmeet houden hoor
Ik ga mijn beste vriendin opzoeken, die woont daar
Hebben ze geen terrasverwarming in Groningen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:03 schreef teigan het volgende:
[..]
het is een beetje koud voor een terras denk ik, maar is wel leuk...
Rewimo, ik heb 1 november een gesprek in het RIjnpoort gebouw, tegen over kronenburg, bij de NUONquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:33 schreef Rewimo het volgende:
Hier ook koffie. En wel wat te doen. Maar niet zoveel zin
Ja heeft al ooit vaker in de fokdieetclub gestaan met een link naar youtube. Toen was ik helemaal verkocht en heb ik meteen het album van MIKA gekopieerd van een vriendin van me. Ik blijf dat liedje ook het mooiste liedje vinden van die hele cdquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
Mika is tofsigmet zijn feel good nummer voor vetkleps!
Big girl you are beautiful
liedjedanst
er zitten er toch wel een paar tussen die je gerust dik kan noemenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:57 schreef freecell het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tcRiXOONqf0 Dit is de clip.
En ik vind de "big girls" niet big, maar mollig.
omdat sommige echt dik zijn (niet die meiden die je de hele tijd ziet maar sommige andere) en die kan echt niemand alleen mollig noemenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:02 schreef Troel het volgende:
ik vind
jij vindt
hij vindt
wij vinden
jullie vinden
zij vinden
vin·den (ov.ww.)
1 aantreffen, krijgen ofwel bij toeval, ofwel nadat men ernaar gezocht heeft
2 bedenken
3 op de genoemde wijze beschouwen of ervaren => beschouwen als
4 ondervinden, ten deel krijgen
Waarom kan de een nou wel aangeven dat hij of zij iets vindt en moet de ander daar meteen weer overheen antwoorden met een veel meer venijnig antwoord.![]()
Nee, jij VINDT ze echt dik. Dat is JOUW MENING. Prima als je het daar niet mee eens bent, maar dat kan je ook op een fatsoenlijke manier duidelijk maken. JOUW MENING is namelijk ook niet altijd de juiste.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
omdat sommige echt dik zijn (niet die meiden die je de hele tijd ziet maar sommige andere) en die kan echt niemand alleen mollig noemen
ik vind dat ik iemand die 150+ weegt gerust dik mag noemenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, jij VINDT ze echt dik. Dat is JOUW MENING. Prima als je het daar niet mee eens bent, maar dat kan je ook op een fatsoenlijke manier duidelijk maken. JOUW MENING is namelijk ook niet altijd de juiste.
"Ik ben het niet met je eens, want sommige meiden die je niet de hele tijd ziet, maar af en toe, die zien er in mijn optiek uit alsof ze 300 kilo wegen en dat vind ik niet echt mollig meer" heeft een heel andere toon dan degene die jij gebruikt.
Alles mag. Ik mag George Bush ook superintelligent noemen, maar ik denk dat niet veel mensen dat dan met me eens zullen zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik vind dat ik iemand die 150+ weegt gerust dik mag noemen
En toch he, toch vind ik niet dat ik deze persoon van 180 kilo echt dik mag noemenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik vind dat ik iemand die 150+ weegt gerust dik mag noemen
En ik vind dat ik dat een onantrekkelijke man mag noemenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En toch he, toch vind ik niet dat ik deze persoon van 180 kilo echt dik mag noemen
[ afbeelding ]
als je goed had gelezen had je gezien dat ik die niet bedoeldequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik VIND dat Miss S een vertekend beeld heeft, van de dames die er in balletpakjes rondlopen vind ik er namelijk niet 1 dik!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En toch he, toch vind ik niet dat ik deze persoon van 180 kilo echt dik mag noemen
[ afbeelding ]
Daar werk ik zoals je weet, ymmequote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:45 schreef ymme het volgende:
Rewimo, ik heb 1 november een gesprek in het RIjnpoort gebouw, tegen over kronenburg, bij de NUON
zie ook niet hoe je beledigd had kunnen zijn, je bent minstens de helft van die damesquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:25 schreef freecell het volgende:
Ik heb niet veel verder gekeken dan de voortse 2 dames
En die waren inderdaad wel wat dikkig, maar niet echt vet en blubberig. Dat bedoelde ik.
En ik voelde me niet in het minst beledigd door wie dan ook
waarom vind je dat niet leuk?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik dump niet meervind ik eigenlijk helemaal niet leuk
![]()
Eerst de laatste les nog een paar keer volgen, dan ee paar keer op eigen muziek en dan met de tweede lessenserie beginnenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:14 schreef YPPY het volgende:
Wat goed freecellAlle lessen, echter superknap. Hoe wil je nu verder gaan met lopen? Zonder Evy?
Vijf bier he, dan ben ik niet meer zo nauwkeurigquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als je goed had gelezen had je gezien dat ik die niet bedoelde
O ieuwquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste verdiepingquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar werk ik zoals je weet, ymmeOp welke afdeling moet je zijn?
Misschien kunnen we samen een bakkie doen of zo
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar zit de receptiequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:41 schreef ymme het volgende:
Eerste verdieping
Bakkie zal helaas niet gaan, omdat ik met moeders ga, en we gaan daarna direct met z'n beide kronenburg in, om te lunchen enzo.
Maar mocht ik aangenomen worden bij de nuon, dan komen er nog bakkies zat![]()
Yuk, een Michelinmannetjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:00 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
11 uur, Donderdag 1 novemberquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar zit de receptieHoe laat moet je er zijn? Kom ik toevallig even post halen daar
Ieeeuuuwww, de spiermassa is wel erg uitgezaktquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:30 schreef octopussy het volgende:
waarschijnlijk nog net iets erger dan wanneer ze 60 zijn:
[ afbeelding ]
ik houd trouwens helemaal niet van mannen met wasbordjes (vrouwen ook niet trouwens), zachte buikjes zijn veel leuker![]()
Zolang je het woord dik maar niet in je mond neemt hèquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:32 schreef Miss_S het volgende:
jullie hebben wel veel commentaar op hoe andere eruit zien voor mensen die niet op uiterlijk afrekenen
daar lijkt het wel opquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:35 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
Zolang je het woord dik maar niet in je mond neemt hè![]()
en waarom mag dat gezegd worden maar mag er niet gezegd worden dat iemand er dik uitziet?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:47 schreef ymme het volgende:
Miss_S iemand die zijn hele leven getraint heeft voor spieren etc, zoals Bodybillders. Zien er gewoon niet meer uit als ze ouder worden, dat is naar mijn mening een feit
En verder houd ik niet van die hele erge gespierde mannen.
als je je zo mooi voelt waarom probeer je dan af te vallen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
jammer dat ze in de trein geen popcorn verkopen
wat heb ik dit gemist!
en ik ken dat hele liedje/die hele clip niet en het zal me jeuken waar sommige mensen hun geheel onterechte superieuriteitscomplex vandaan halen: kreeg vanochtend maar weer te horen dat ik 'precies goed' ben vandus waarom zou ik me lelijker voelen door dit soort geneuzel dat meningen tot feiten weet te verdraaien.. bijna alle 'lelijke dikke dames' hier hebben anders wel een goede relatie met iemand die van ze houdt en ze mooi, lief en geweldig vindt..
ik ga straks lekker genieten van een wok buffet onder het genot van een wijntje en me goed, mooi en geliefd voelen.. want dit soort discussies... Ze laten me alleen maar weten dat ik al geweldig leuk, lief en mooi ben als ik mezelf ben en anderen in hun waarde laat..
zo.. dit is nog eens tijd vulling voor in de tein![]()
Nee dus.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:51 schreef ymme het volgende:
Heb ik dat gezegd dan???
en dik hoeft inderdaad helemaal niets met lelijk te maken te hebbenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:08 schreef ymme het volgende:
Als jij iemand dik of lelijk vind moet jij dat weten.
Net zoals de rest hier. Vrijheid van meningsuiting
Huuu!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:30 schreef octopussy het volgende:
waarschijnlijk nog net iets erger dan wanneer ze 60 zijn:
[ afbeelding ]
ik houd trouwens helemaal niet van mannen met wasbordjes (vrouwen ook niet trouwens), zachte buikjes zijn veel leuker![]()
Interessante kop, maar de vraag is: heeft ie een wasbordje??quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:42 schreef omearos het volgende:
smaken verschillen, ik ben meer van zoiets:
[ afbeelding ]
Matthew Gray Gubler
Geen idee, geen foto's van hem kunnen vinden zonder shirt. Maar ik hoop van niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Interessante kop, maar de vraag is: heeft ie een wasbordje??
En dat nummer is trouwens heerlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
Mika is tofsigmet zijn feel good nummer voor vetkleps!
Walks in to the room
Feels like a big balloon
I said, 'Hey girls you are beautiful'
Diet coke and a pizza please
Diet coke I'm on my knees
Screaming 'Big girl you are beautiful'
You take your skinny girl
Feel like I'm gonna die
'Cause a real woman
Needs a real man here's why
You take your girl
And multiply her by four
Now a whole lotta woman
Needs a whole lot more
Get yourself to the Butterfly Lounge
Find yourself a big lady
Big boy come on around
And they'll be calling you baby
No need to fantasize
Since I was in my braces
Water in the hole
When the girls around
And curves in all the right places
Walks in to the room
Feels like a big balloon
I said, 'Hey girl you are beautiful'
Diet coke and a pizza please
Diet coke I'm on my knees
Screaming 'Big girl you are beautiful'
You take your girl
And multiply her by four
Now a whole lotta woman
Needs a whole lot more
Find yourself a big lady
Big boy come on around
No need to fantasize
Since I was in my braces
Water in the hole
When the girls around
Find yourself a big lady
Big boy come on around
No need to fantasize
Since I was in my braces
Water in the hole
When the girls around
Oh you are beautiful
Find yourself a big lady
Big boy come on around
No need to fantasize
Since I was in my braces
Water in the hole
When the girls around
Big girl you are beautifuldanst
Hoiquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:33 schreef Fannetje het volgende:
Zo, ik ben weer terug van vakantie. Ik zal morgen even bijlezen wat er deze week allemaal gepost is. Zo te zien staat alles in één topic, dus dat is te behappen.
Ik heb deze week schandalig slecht gegeten (wel lekker) en vrees behoorlijk voor de weegschaal. Verder was Denemarken leuk, maar ook wel een behoorlijk eind rijden. Op de heenweg hadden we veel pech met de boottocht (meer dan een uur moeten wachten) en op de terugweg hebben we twee uur in de file gestaan
We zijn vanmorgen om 8.00 weggegaan en waren pas om 18.15 thuis...
Maar goed, de vakantie was verder leuk en Kopenhagen is een heel mooie stad
Dank u wel!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:30 schreef Rewimo het volgende:
Vergeten jullie trouwens de wintertijd niet? Lekker een uur langer slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |