abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54053484
Fok! Dieetclub 209

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54053514
Octo zit onder de 100

Levi en Fannetje zijn op vakantie

Mandarijntjes zijn lekker
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_54053628
Ik zit nu alweer een mandarijntje te eten
  † In Memoriam † zaterdag 20 oktober 2007 @ 16:41:11 #4
43556 miss_dynastie
pi_54053727
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 16:35 schreef freecell het volgende:
Ik zit nu alweer een mandarijntje te eten
Ik ook

En waar ik gister de hele dag honger had, heb ik vandaag helemaal nergens last van. Raar...
pi_54053997
Gaat goed okto met onder die 100

Manderijntjes zijn inderdaad lekker, maar ik ben ze weer eens vergeten te halen
pi_54054085
Mandarijntjes en appels in huis.
En net de gratis doos van Super de boer opgehaald. Daar zitten zoutjes van LU in. Met minder vet geloof ik. Dat is van die reclame met die modellen die erom gaan vechten.
Yppy, ben de link aan het bekijken. En groente en fruit zijn best duur. Dus soms is het niet mogelijk om alleen dat in huis te hebben voor tussendoortjes.
pi_54054168
Ik zit aan een kop bouillon Lekker

Winterwortels zijn 16 cent per stuk, dat is dan zeker 5 tussendoortjes en mandarijntjes zijn ook niet duur op het moment. Moet lukken toch?
  † In Memoriam † zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:25:17 #8
43556 miss_dynastie
pi_54054303
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 17:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
En groente en fruit zijn best duur. Dus soms is het niet mogelijk om alleen dat in huis te hebben voor tussendoortjes.
Dat ligt eraan wat je haalt. Groente en fruit van het seizoen zijn helemaal niet zo duur, maar je moet nu natuurlijk geen watermeloen willen eten bijv. Dat doet er uiteraard niks aan af dat een koekje tussendoor best eens mag.
pi_54054309
tvp
pi_54054317
Ingrid, probeer de markt eens. Net voor minder dan een tientje een kilo appels, een kilo pruimen, een kilo mandarijntjes, een kilo druiven, een watermeloen, olijven, courgettes en granaatappelen gehaald. Kost dus geen fluit, daar En gezond nog ook.

Octo, wat ontzettend tof Ik ben heel benieuwd hoe je eruitziet, nu. Jeetje, wat fijn dat het zo goed gaat, zeg!
pi_54054334
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 17:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat ligt eraan wat je haalt. Groente en fruit van het seizoen zijn helemaal niet zo duur, maar je moet nu natuurlijk geen watermeloen willen eten bijv. Dat doet er uiteraard niks aan af dat een koekje tussendoor best eens mag.
Oh ja, dat wou ik nog zeggen: je MOET echt een keer die pizza van Ainsley met tomaat en feta proberen. Die is meer dan verrukkelijk en nog slank ook
pi_54054993
vanavond mandarijntjes
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:22:31 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_54055042
disclaimer
pi_54055091
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 18:19 schreef Miss_S het volgende:
vanavond mandarijntjes
Als avondeten?

Wij eten vanavond gegratineerde pasta, lekker!
pi_54055103
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 18:25 schreef freecell het volgende:

[..]

Als avondeten?

Wij eten vanavond gegratineerde pasta, lekker!
nee dat word gourmetten
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:32:27 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_54055168
Wraps, want we krijgen eters
disclaimer
  Licht Ontvlambaar zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:26:48 #17
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54056050
Homemade Pompoensoep en twee bolletjes met morzarella, tomaat, pesto en basilicum
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_54056416
Gegratineerde pasta was lekker, maar nu ben ik best wel misselijk eigenlijk :/ Het was nogal machtig!

Pompoensoep klinkt ook geweldig Sjeen! Recept? Is lekker in deze tijd van het jaar!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:09:23 #19
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54057004
quote:
POMPOENSOEP

• 1,5 kg. pompoen,
  • 2 eetlepels olijfolie ,
  • 1 grote in grove stukken gesneden ui,
  • 2 ongepelde knoflooktenen,
  • 1 ¼ liter kippenbouillon,
  • 1 opgehoopte theelepel kerriepoeder,
  • 1 opgehoopte theelepel gemalen gember,
  • 1¼. theelepel nootmuskaat,
  • 1 dl room.

Verhit in een hoge soeppan de olijfolie en bak daarin ui en knoflook glazig en voeg dan de geschilde, ontpitte en in stukken gesneden pompoen toe. Roer regelmatig en bak, voordat het mengsel van pompoen, ui, en knoflook aan de pan begint te kleven - na ongeveer 10 minuten - kerriepoeder en gember nog even mee.

Blus daarna het groentenmengsel af met de kippenbouillon, breng dit aan de kook en laat het een half uur sudderen. Als de pompoenstukken tegen de rand van de pan kunnen worden stukgedrukt de soep met een staafmixer pureren en zeven.

Afmaken met nootmuskaat en room.

Lekker vegetarisch met de in een eetlepel olijfolie geroosterde pitten van de pompoen.
    Heerlijk met gekookte mosselen. Nog lekkerder met rivierkreeftstaartjes.
    Het is een heel werk om deze soep in de uitgeholde pompoen op te dienen. Maar oh, zo prachtig!!
  • Ik had iets meer pompoen dus heb dubbele hoeveelheid gemaakt. We hebben nu beiden een grote kom gehad, er liggen drie zakken in de vriezer en de buurvrouw heeft ook nog een bakje gehad...

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjeen op 20-10-2007 20:22:34 ]
    pi_54057136
    Markt idd goed idee. Winterwortel niet geprobeerd nog, wel "gewone". Daar is Kim ook gek op.
    Mandarijntjes straks proberen. Zijn vast lekker!

Coldfeet das niet duur idd. Eet je dat allemaal in je eentje op?

Ohja, we eten op zondag altijd soep. Met stokbrood en kruidenboter. Dat laatste is niet goed voor de lijn. Maar wat kan ik er dan op doen? Zonde iets is ook zo saai. Pesto?

Pompoensoep klinkt lekker Sjeen!
    pi_54057305
    Sjeen! Geniaa! Dat ga ik maken binnenkort!
    Kan je het pureren ook in een blender doen? Om veiligheidsredenen mag ik geef staafmixer

Opdienen in uitgeholde pompoen vind ik heel stoer Doe ik je niet na waarschijnlijk, maar kan het proberen natuurlijk!

De pompoen in het recept, is dat gewogen met of zonder schil?
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 20:13 schreef _Ingrid_ het volgende:

Ohja, we eten op zondag altijd soep. Met stokbrood en kruidenboter. Dat laatste is niet goed voor de lijn. Maar wat kan ik er dan op doen? Zonde iets is ook zo saai. Pesto?
    Filet Americain! Heel erg weinig calorieën, maar wel super lekker!
      Licht Ontvlambaar zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:25:14 #22
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_54057426
    Pureren in de blender kan ook @Y Da's gewoon een staafmixer in een kom

Ik ben uitgegaan van ongeschilde pompoen, had ruim 3,5 kilo en heb de rest van het recept globaal verdubbeld.
    Heb er de geroosterde pompoenpitten ingedaan, dat was erg lekker... Overigens, geen pompoenuitholwerk enzo
    pi_54057577
    Wil dat een beetje dat roosteren van die pitten?

Edit: het verschil tussen een staafmixer en een blender is dan ook vooral dat ik een blender wél mag hebben
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:32:50 #24
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_54057610
    Hallo, ik ben d'r ook weer

Vandaag een drukke dag: Christan moest voetballen (gewonnen ), daarna uitgebreid winkelen (nieuwe kleren gekocht ) en vervolgens pizza eten ter gelegenheid van Christans verjaardag (hier kun je nog eens goedkoop uit eten: 28 euro voor zijn viertjes inclusief drankjes) We zijn nog maar net een half uurtje thuis
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_54058483
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 20:19 schreef freecell het volgende:
    Sjeen! Geniaa! Dat ga ik maken binnenkort!
    Kan je het pureren ook in een blender doen? Om veiligheidsredenen mag ik geef staafmixer

Opdienen in uitgeholde pompoen vind ik heel stoer Doe ik je niet na waarschijnlijk, maar kan het proberen natuurlijk!

De pompoen in het recept, is dat gewogen met of zonder schil?
    [..]

Filet Americain! Heel erg weinig calorieën, maar wel super lekker!
    Ik ben een zeikerd, ik weet het. Ik vind filet americain heeeeel smerig.

Maar vanmiddag had ik zin in kruidnoten, maar ben eraf gebleven. Keurig worteltjes geknaagt.
    Maar ik moet dus etiketten leren lezen.
    pi_54058721
    Rewimo gefeliciteerd nog.
    En das echt goedkoop uit eten zeg!
      zaterdag 20 oktober 2007 @ 23:28:05 #27
    129011 -Bubseltje-
    absofuckinglutely!!
    pi_54061951
    Octo geweldig zeg ik hoop dat ik na mijn heroperatie je snel zal volgen
    pi_54063238
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 20:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
    Markt idd goed idee. Winterwortel niet geprobeerd nog, wel "gewone". Daar is Kim ook gek op.
    Mandarijntjes straks proberen. Zijn vast lekker!

Coldfeet das niet duur idd. Eet je dat allemaal in je eentje op?

Pompoensoep klinkt lekker Sjeen!
    Ik nuttig nu een meloensapje. En nee, ik deel het eerlijk met mr. ColdFeet

Lianne je hebt het vast elders al gezien, gelezen, maar:

Zuid-Afrika is wereldkampioen geworden
    pi_54067268
    goeiemorgen!

Ik wilde vanmorgen de schade eens opnemen na een paar dagen slecht eten, viel dat 300% mee..
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_54067722
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:04 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Ik ben een zeikerd, ik weet het. Ik vind filet americain heeeeel smerig.

Maar vanmiddag had ik zin in kruidnoten, maar ben eraf gebleven. Keurig worteltjes geknaagt.
    Maar ik moet dus etiketten leren lezen.
    magere smeerkaas?
    of gewoon helemaal iets anders eten?
    pi_54068982
    quote:
    Op zondag 21 oktober 2007 10:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

magere smeerkaas?
    of gewoon helemaal iets anders eten?
    Smeerkaas is lekker. Uiteraard de magere.
    Hoe bedoel je iets anders eten?
    Ipv het stokbrood bij de soep?
      † In Memoriam † zondag 21 oktober 2007 @ 12:36:45 #32
    43556 miss_dynastie
    pi_54069109
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 17:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh ja, dat wou ik nog zeggen: je MOET echt een keer die pizza van Ainsley met tomaat en feta proberen. Die is meer dan verrukkelijk en nog slank ook
    Ah, oke, ik plak er even een post-itje bij

Ingrid, philadelphia light is ook lekker
    pi_54069113
    Gevulde paprika en courgette
    Wat heeft u nodig
    2 rode paprika’s
    2 courgettes
    3 sjalotjes
    2 eetlepels olijfolie + olijfolie voor invetten
    400g rundergehakt
    200g tomatenblokjes (blik à 400 ml Super)
    50g rozijnen
    1 theelepel sambal oelek
    1 theelepel oregano (Silvo)
    zout

Dit is toch niet zo vet dacht ik. (voor 4 personen)
    pi_54069129
    quote:
    Op zondag 21 oktober 2007 12:36 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ah, oke, ik plak er even een post-itje bij

Ingrid, philadelphia light is ook lekker
    Nu je het zegt, die heb ik ook weleens. Nu toevallig paprika nogwat.
      † In Memoriam † zondag 21 oktober 2007 @ 12:40:08 #35
    43556 miss_dynastie
    pi_54069160
    quote:
    Op zondag 21 oktober 2007 12:38 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Nu je het zegt, die heb ik ook weleens. Nu toevallig paprika nogwat.
    He, die heb ik ook! Kregen we hier cadeau bij aankoop van twee kuipjes
    pi_54069276
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 17:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat klinkt goed! Waar haal je die?
    Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
    Sara
    Merel
    Ukje
      † In Memoriam † zondag 21 oktober 2007 @ 12:52:45 #37
    43556 miss_dynastie
    pi_54069356
    quote:
    Op zondag 21 oktober 2007 12:47 schreef Fuente het volgende:

[..]

Dat klinkt goed! Waar haal je die?
    Je bakt hem zelf
    pi_54069808
    quote:
    Op zondag 21 oktober 2007 12:52 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je bakt hem zelf
    Ow
    Receptje?
    Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
    Sara
    Merel
    Ukje
    pi_54069811
    quote:
    Op zondag 21 oktober 2007 00:24 schreef ColdFeet het volgende:

Lianne je hebt het vast elders al gezien, gelezen, maar:

Zuid-Afrika is wereldkampioen geworden
    Geweldig! Ik last het idd!
    Heb de wedstrijd niet gezien, maar er komt vast nog ergens een samenvatting langs vandaag.
      † In Memoriam † zondag 21 oktober 2007 @ 14:07:31 #40
    43556 miss_dynastie
    pi_54070213
    quote:
    Op zondag 21 oktober 2007 13:33 schreef Fuente het volgende:

[..]

Ow
    Receptje?
  • Een pak pizzadeeg voor 1 pizzabodem niet doen! zonde en zo, maak je net zo makkelijk zelf!
  • 2 eetlepels gemengde kruiden (rozemarijn, basilicum, bladpeterselie) grof gehakt
  • twee rijpe pomodoritomaten, in parten
  • 8 rijpe trostomaten, in stukken
  • 120 gr cherrytomaten, gehalveerd
  • 1 rode ui, in dunne parten
  • 75 gram feta, verkruimeld
  • zout en peper
  • vers basilicumblad om te garneren

Verwarm de oven voor op 220 graden. Kneed de kruiden mee met het pizzadeeg. Pizzadeeg uitleggen in de pizzavorm of op de bakplaat. De tomaten, ui en feta leg je op de pizza, bestrooien met zout en peper, 20 minuten bakken en garneren met verse basilicum.
  • pi_54070615
    Klinkt lekker miss_dynastie, maar dan zonder feta voor mij. Weet iemand wat je in plaats van feta kunt gebruiken? Ik zie het wel vaker in recepten staan, maar vind het echt goor.
    pi_54070661
    Mozzarella zou kunnen, maar juist de feta maakt het zo lekker.

Je moet eens betere feta proberen, die van Dodoni, van de Appie, of van die lekkere romige bij de Turk. Kan al heel wat schelen.
    pi_54070677
    quote:
    Op zondag 21 oktober 2007 14:07 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

• Een pak pizzadeeg voor 1 pizzabodem niet doen! zonde en zo, maak je net zo makkelijk zelf!
  • 2 eetlepels gemengde kruiden (rozemarijn, basilicum, bladpeterselie) grof gehakt
  • twee rijpe pomodoritomaten, in parten
  • 8 rijpe trostomaten, in stukken
  • 120 gr cherrytomaten, gehalveerd
  • 1 rode ui, in dunne parten
  • 75 gram feta, verkruimeld
  • zout en peper
  • vers basilicumblad om te garneren

Verwarm de oven voor op 220 graden. Kneed de kruiden mee met het pizzadeeg. Pizzadeeg uitleggen in de pizzavorm of op de bakplaat. De tomaten, ui en feta leg je op de pizza, bestrooien met zout en peper, 20 minuten bakken en garneren met verse basilicum.
  • Klinkt errug goed! Dank je wel
    Hoe maak je zelf de pizzabodem trouwens?
    Sara
    Merel
    Ukje
      † In Memoriam † zondag 21 oktober 2007 @ 14:50:52 #44
    43556 miss_dynastie
    pi_54070704
    quote:
    Op zondag 21 oktober 2007 14:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
    Klinkt lekker miss_dynastie, maar dan zonder feta voor mij. Weet iemand wat je in plaats van feta kunt gebruiken? Ik zie het wel vaker in recepten staan, maar vind het echt goor.
    Dan zou ik mozarella gebruiken, ontloopt elkaar qua KCal en vet niet veel
      † In Memoriam † zondag 21 oktober 2007 @ 14:52:12 #45
    43556 miss_dynastie
    pi_54070730
    quote:
    Op zondag 21 oktober 2007 14:47 schreef ColdFeet het volgende:
    Mozzarella zou kunnen, maar juist de feta maakt het zo lekker.

Je moet eens betere feta proberen, die van Dodoni, van de Appie, of van die lekkere romige bij de Turk. Kan al heel wat schelen.
    Ik zie dat jij hetzelfde oppert. Het duurde dan ook vier minuten voor ik mijn post ingevoerd kreeg
    Fuente, ik heb wel een receptje, maar dat ligt boven en ik zit nu echt lekker warm bij de open haard
    Als ik straks de kou weer in moet pak ik dat boek even mee.
    pi_54071171
    quote:
    Op zondag 21 oktober 2007 14:48 schreef Fuente het volgende:

[..]

Klinkt errug goed! Dank je wel
    Hoe maak je zelf de pizzabodem trouwens?
    Bloem, gist (1 zakje per 400-500 g bloem), niet te zuinig met zout, scheut olijfolie en dan ofwel lauwe melk of lauw water gebruiken. Precieze hoeveelheid hangt af van het soort bloem. Maar je merkt het vrij snel, het moet een zacht, goed kneedbaar deeg worden.

Dat laat je dan, in een ingevette kom, onder een vochtige theedoek, rijzen op een warme plek.

Lekker lang rijzen. Eventueel tussentijds even de lucht eruit stompen en opnieuw laten rijzen.
    pi_54071491
    Wat een lekkere dingen komen hier voorbij. Wij gaan vanavond aan de overschotel met pasta, ook erg lekker. En makkelijk voor zondag.

Sinds een week streep ik weer in het streep je slank boekje en het helpt echt goed. Zo vreemd is dat, nu kan ik de streepjes de schuild geven als ik iets niet mag. Net of ik het dan zelf niet ben.
    *OUD heilige*
      zondag 21 oktober 2007 @ 15:43:21 #48
    4177 Jojogirl
    Curves in all the right places
    pi_54071500
    Aha, hier waren jullie gebleven

Alweer geen update deze week, ik blijf nu al weken rond die 81 kilo hangen.
    pi_54075286
    Mozzarella is lekker!
    Morgen stoom aardappels oid met denk ik sperziebonen en runder hamburgers. (hamburger en aardappels gratis met coupon, altijd handig)
    En frusi ook gratis. Dat is echt lekker. Kennen jullie dat?

Yppy, dat streep je slank is dat van libelle of margriet? Ik hoorde er mijn buurvrouw over. Schijnt handig te zijn en goed te helpen.
    pi_54075635
    Geen idee waar het van was. Het is hetzelfde als calorieen tellen, ik heb er maar een klein boekje van. Heb je een eind gewandeld vandaag? Het was heerlijk weer en dat is ook leuk voor Kim.
    *OUD heilige*
    pi_54076316
    We hebben een stuk in de buurt gelopen. Dichtbij is een kinderboerderij, daar zijn we langs geweest. Hij is wel dicht op zondag. Maar gelukkig kun je er tussendoor lopen zeg maar. En zo veel dieren zien. En je bent er even uit.
      zondag 21 oktober 2007 @ 21:25:48 #52
    4177 Jojogirl
    pi_54077356
    Volgens mij is streep je slank van de Margriet.
      zondag 21 oktober 2007 @ 23:54:10 #53
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_54080412
    Ingrid, volgens mij zijn er in CUL ook wel topics te vinden met gezonde hapjes en dergelijke, misschien kan je daar eens zoeken Ook is daar volgens mij een topic met goedkope maaltijden.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 22 oktober 2007 @ 08:59:25 #54
    191222 Heavenlyblue
    d-lysergic acid amide
    pi_54083668
    Hier gaat het met lijnen heel erg goed en daar ben ik blij om. Ik ben alleen bang voor het jojo-effect waar ik al heel vaak mee te maken heb gehad, maar dat is voor latere zorg. Eerst maar mijn streefgewicht halen.

Jojogirl, hoe lang hang je nu al rond die 81 kg dan? En ben je minder streng voor jezelf geworden of begrijp je het zelf ook niet zo goed waarom je niet verder afvalt? Misschien is dit wel de beruchte plateaufase die eventjes duurt en daarna val je echt wel weer af. Even doorbijten dus

Ingrid, fijn dat er een kinderboerderij in de buurt is, dat is altijd leuk. Wel een beetje gek dat die juist op zondag, als veel kinderen naar de kinderboerderij toe kunnen, dicht is. En frusi ken ik wel, dat is toch dat yoghurtijs met stukjes muesli-achtig spul? Dat ziet er helemaal niet lekker uit, maar smaakt gewoon wèl lekker!
    pi_54083719
    Ik bedacht me vanmorgen tijdens het douchen pas dat ik makkelijk even had kunnen hardlopen nu.. Maar dat werd hem dus neit meer..

Ik ben nu om de 5 minuten aan het bellen naar de begeleider van mijn laatste vak, maar hij neemt niet echt op...
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_54083889
    Ik heb hem te pakken gekregen, nog een paar uurtjes, en dan kan ik als het goed is dat laatste tentamenbriefje ophalen!!!!

* teigan gaat dus nog een paar uurtjes nagelbijten
    pi_54084306
    Goedemorgen

Vanavond maar eens de pompoensoep van Sjeen proberen te maken. Ik breng nog wel verslag uit!

Na mijn vorige updatemoment (maandag) de hele week zwaarder geweest dan in het lijstje, kom ik vanochtend (updatedag) op de weegschaal, denk ik: dat wordt dus omhoog-updaten!
    Zit ik er vanmorgen opeens wél weer onder.
    Het wordt een patroon

Ge-update dus
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 oktober 2007 @ 10:08:49 #58
    13151 crew  Rewimo
    pi_54084725
    teigan, laat je nog wel wat nagel over?

feeecell, gaat lekker joh

Ik moet morgen naar Delft voor dat ijzerinfuus en mag vandaag fijn urine sparen Erg handig op het werk
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_54084828
    Goede morgen...

(Hatsjjjoeee) ben verkouden
    pi_54084861
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 09:16 schreef teigan het volgende:
    Ik heb hem te pakken gekregen, nog een paar uurtjes, en dan kan ik als het goed is dat laatste tentamenbriefje ophalen!!!!

* teigan gaat dus nog een paar uurtjes nagelbijten
    Ben je dan echt echt echt echt echt klaar?

Ik ga deze week nog even voor de overheerlijke hollandse pot. Vrees dat ik de komende weken nog wel eens wat maag en darmproblemen kan gaan krijgen. Ik heb trouwens al een weblog aangemaakt, post de link wel op dieetweb.
    pi_54085203
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 10:17 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ben je dan echt echt echt echt echt klaar?

Ik ga deze week nog even voor de overheerlijke hollandse pot. Vrees dat ik de komende weken nog wel eens wat maag en darmproblemen kan gaan krijgen. Ik heb trouwens al een weblog aangemaakt, post de link wel op dieetweb.
    Wat eten ze daar eigenlijk?
    pi_54085517
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 10:35 schreef freecell het volgende:

[..]

Wat eten ze daar eigenlijk?
    Curry's. Veel curry's. Geloof ik.
    En rijst en dahls (iets met linzen) en naan.
    En veel vegetarisch.
    pi_54085586
    vegetarisch is best lekker
    Valt ingewand-technisch wel mee toch? Klinkt best goed! Of nemen ze het niet zo nauw met hygiëne?
      maandag 22 oktober 2007 @ 11:09:41 #64
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54085717
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 11:02 schreef freecell het volgende:
    vegetarisch is best lekker
    Valt ingewand-technisch wel mee toch? Klinkt best goed! Of nemen ze het niet zo nauw met hygiëne?
    Ik denk dat het vooral de kruiden zijn die we hier niet gewend zijn. En vegetarisch is zooooooooo breed, als je bij wijze van spreken een bord gestoofde uien voor je neus krijgt ga je daar ook goed van schijten. 7 keer achter elkaar
    disclaimer
    pi_54085720
    Het is heel kruidig heb ik begrepen en India schijnt ook behoorlijk (om niet te zeggen bizar) ranzig te zijn.
    Maar ik zie het allemaal wel.
    Als het niet lekker is, dan eet ik gewoon heel weinig.
      maandag 22 oktober 2007 @ 11:11:16 #66
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54085751
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 11:09 schreef Liejannuh het volgende:
    Het is heel kruidig heb ik begrepen en India schijnt ook behoorlijk (om niet te zeggen bizar) ranzig te zijn.
    Maar ik zie het allemaal wel.
    Als het niet lekker is, dan eet ik gewoon heel weinig.
    Dan val je net als Levitation gewoon 3,5 kilo af op vakantie omdat het eten tegenvalt
    Ik denk trouwens dat het best lekker gaat zijn, en qua ranzigheid ach... bouw je weer weerstand mee op
    disclaimer
      maandag 22 oktober 2007 @ 11:14:44 #67
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_54085813
    Wellicht is het een idee als we hier nogmaals reclame maken voor de sinterkerstmeet op 16 december 2007.

We zijn eventueel nog op zoek naar gewillige slachtoffers
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 22 oktober 2007 @ 11:18:42 #68
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54085880
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 11:14 schreef Troel het volgende:
    Wellicht is het een idee als we hier nogmaals reclame maken voor de sinterkerstmeet op 16 december 2007.

We zijn eventueel nog op zoek naar gewillige slachtoffers
    Hmz, waar, en met wie?

Ik maak wel heel gemene surprises
    disclaimer
    pi_54086392
    Liejannuh, dan zou het echtechtecht klaar zijn..

Moet nog wel even een portfolio branden op cd dan, en tentamenbriefjes en dergelijke zoeken, maar dat is peanuts vergeleken met wat ik gedaan heb..
      maandag 22 oktober 2007 @ 12:37:15 #70
    191222 Heavenlyblue
    d-lysergic acid amide
    pi_54087215
    quote:
    Belgische politie vindt dikke laborante ongeschikt
    Uitgegeven: 22 oktober 2007 10:37

BRUSSEL - Een vrouw die bij de Belgische politie heeft gesolliciteerd als laborante, is afgewezen omdat ze te dik is. Dit schrijft De Morgen maandag. De vrouw is 1.64 meter en weegt 83 kilo.

Frank Moons van de recruteringsdienst zegt in de krant: "Van laboranten wordt een zekere fitheid verwacht. Ze moeten net zoals politiemensen in moeilijke omstandigheden kunnen werken."

Hij voegt er aan toe dat als ze volgend jaar afgevallen is, ze de sollicitatieprocedure kan voortzetten.

De vrouw overweegt een klacht in te dienen bij het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding.
    Bij een dergelijke kop verwacht je minstens een vrouw van boven de 150 kilo, maar ze is slechts 83 kilo bij 1 m 64. Dat is toch niet extreem dik? Dat is te zwaar, klopt, maar grond voor afwijzing? Nee, echt niet.
      maandag 22 oktober 2007 @ 12:42:33 #71
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54087323
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 12:37 schreef Heavenlyblue het volgende:

[..]

Bij een dergelijke kop verwacht je minstens een vrouw van boven de 150 kilo, maar ze is slechts 83 kilo bij 1 m 64. Dat is toch niet extreem dik? Dat is te zwaar, klopt, maar grond voor afwijzing? Nee, echt niet.
    Dit is echt niet te geloven, wtf
    disclaimer
    pi_54087347
    DAt is ongeveer mijn postuur.. En ik ben zeker wel fit, dus dat vind ik ook een stom excuus..

KLAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ervanuitgaande dat het aanvragen geen problemen op gaat leveren..
      maandag 22 oktober 2007 @ 12:45:56 #73
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54087377
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 12:37 schreef Heavenlyblue het volgende:

[..]

Ik heb een vriendin met dezelfde maten trouwens, en dat is echt een toplaborante. Stomme politie
    disclaimer
      maandag 22 oktober 2007 @ 12:51:04 #74
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54087463
    Het boezemt me wel een beetje angst in. Ik kan leven met vrijwel alle downsides die het hebben van overgewicht met zich mee brengt: de vooroordelen, het niet in kleren passen, het niet aantrekkelijk gevonden worden, het niet topless over het strand kunnen rennen maar als ze je bij een sollicitatie er al op gaan pakken... ik zou er haast anorexisch van worden
    disclaimer
      maandag 22 oktober 2007 @ 12:52:08 #75
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54087479
    Gefeliciteerd Teigan!!
    Afstuderen is tof
    disclaimer
    pi_54087532
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 12:44 schreef teigan het volgende:
    DAt is ongeveer mijn postuur.. En ik ben zeker wel fit, dus dat vind ik ook een stom excuus..

Gefeliciteerd meid.
    Ondanks de tegenslagen is het allemaal goed gekomen........
    pi_54087649
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 12:44 schreef teigan het volgende:

Hee!! Dat was ik al van plan!

Lieve Teigan

Ontzetttend gefeliciteerd met je echt echt echt echt klaar zijn!
    Lekker voelt dat he?!

Nog een paar om het af te leren.
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 oktober 2007 @ 13:12:59 #78
    13151 crew  Rewimo
    pi_54087746
    Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo
      maandag 22 oktober 2007 @ 13:19:13 #79
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54087865
    Kappen nu, ik word er epileptisch van
    disclaimer
    pi_54088189
    Teigan

ik doe even een andere smilie om je te feliciteren. Echt heerlijk zeg!
    pi_54088484
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
    Bij mij op mn werk bewegen ze niet. Dan ziet het er alleen maar heel druk uit.
      † In Memoriam † maandag 22 oktober 2007 @ 13:54:08 #82
    43556 miss_dynastie
    pi_54088541
    Hoera
    pi_54088782
    Whoei Gefeliciteerd Teigan
    Sara
    Merel
    Ukje
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 oktober 2007 @ 14:08:52 #84
    13151 crew  Rewimo
    pi_54088846
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
    Even op escape drukken
      maandag 22 oktober 2007 @ 14:10:51 #85
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54088904
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 14:08 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Even op escape drukken
    no, too much
    disclaimer
      maandag 22 oktober 2007 @ 15:04:20 #86
    129011 -Bubseltje-
    absofuckinglutely!!
    pi_54090046
    Gefeliciteerd
    pi_54090181
    Jullie zijn lief!! Dan zie ik deze pagina, en dan springen de tranen me in de ogen van blijdschap..
      Licht Ontvlambaar maandag 22 oktober 2007 @ 15:42:20 #88
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_54090799
    pi_54091611
    Teigan gefeli

ik was vanmorgen 83,5
    pi_54091988
    het tapas eten was volgens mij niet goed voor mn gewicht

maar, net wel een grote stap gedaan

en ik hebben samen een rekening geopend

en gaan dat vanavond vieren met een wietpijpje
    Ja doei.
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 oktober 2007 @ 17:20:00 #91
    13151 crew  Rewimo
    pi_54092355
    Iemand trek in fazant? Ik had er daarstraks één op mijn voorruit
    pi_54092456
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
    het tapas eten was volgens mij niet goed voor mn gewicht

maar, net wel een grote stap gedaan

en ik hebben samen een rekening geopend

en gaan dat vanavond vieren met een wietpijpje
    leuk
    dus het is erg serieus tussen jullie

en vanavond niet te stoned he.

Ik was laatst met een vriendin wiet aan het roken nou zo stoned ben ik nog nooit geweest als toen. Toen was het een beetje TE heftig.
    pi_54092664
    het is flink serieus gelukkig maar we gaan samen oud worden enzo we zijn ook zeer tof samen, vonden ons beider ouders

gisteren kennismakings-middag gehad, met tapas eten enzo (heb echt 2 dagen in de keuken gestaan ) en het was helemaal geslaagd enzo

enneh.. denk dat 't wel mee zal vallen alhoewel we nog wel een lekker biertje voor erbij hebben (Kanon )
    Ja doei.
      maandag 22 oktober 2007 @ 17:42:49 #94
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54092776
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
    het is flink serieus gelukkig maar we gaan samen oud worden enzo we zijn ook zeer tof samen, vonden ons beider ouders

gisteren kennismakings-middag gehad, met tapas eten enzo (heb echt 2 dagen in de keuken gestaan ) en het was helemaal geslaagd enzo

enneh.. denk dat 't wel mee zal vallen alhoewel we nog wel een lekker biertje voor erbij hebben (Kanon )
    Hoe lang zijn jullie samen eigenlijk?
    Over 4 weken heb ik ook een wederzijds-ouderavondje, maar ze kennen elkaar gelukkig al

Wietjes en kanonnetjes? Ik hoop dat je 't bij 1 kanonnetje houdt want kanonne, bier van 12% knalt er in
    (zelf ben ik alreeds in 2000 gestopt met blowen, omdat ik er alleen maar van in slaap viel steeds )
    disclaimer
    pi_54092919
    we zijn bijna 10 maanden samen nu

en het is gewoon goed, prima, perfect zo en aangezien we echt veel samen doen, leek het ons handig een rekening samen te openen zodat we daar van kunnen eten, uitgaan evt. en vakanties ed.

we gaan in plaats van naar berlijn naar York in december saampjes

en er liggen 'maar' 2 kanonnen hoor dus ieder 1.. da's best leuke aanvulling op een jointje, maar zeker niet meer kan je flink ziek worden anders.

Heb zelf echt al half jaar niet mee geblowed ofzo, en doe het ook echt eens in de paar maanden, vind ik gewoon wel 's lekker
    voor het eerst met een wietpijpje overigens: rookt niet, en wil dus niet met tabak doen enzo.. ben benieuwd, die pure shizzle
    Ja doei.
    pi_54093020
    Ik vind wiet ( en alle andere soorten drugs) gewoon zware onzin.
    Het is niet gezond. Je gaat er gek van doen, het is duur. Dus waarom???
    Als je al geen schik meer kunt hebben zonder dat spul
    Nee ik HAAT het. (een ex-goede vriend van ons, is al jaren verslaafd, en echt dan wardeer je dat spul echt niet).
    pi_54093194
    ehm.. beetje overtokken reactie

'als je geen plezier meer kunt hebben zonder'

meis, als ik al post dat ik eens in de paar maanden blow, dan kan ik blijkbaar zonder ook wel plezier hebben Het is minder schadelijk en verslavend dan bier, en ook al raak je verslaafd, dan NOG is het minder schadelijk dan bier, en toch drinkt iedereen altijd en overal bier

dus ehm... ja.. wij gaan lekker genieten vanavond
    Ja doei.
    pi_54093278
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 18:08 schreef motorbloempje het volgende:

'als je geen plezier meer kunt hebben zonder'

meis, als ik al post dat ik eens in de paar maanden blow, dan kan ik blijkbaar zonder ook wel plezier hebben Het is minder schadelijk en verslavend dan bier, en ook al raak je verslaafd, dan NOG is het minder schadelijk dan bier, en toch drinkt iedereen altijd en overal bier

dus ehm... ja.. wij gaan lekker genieten vanavond
    Overtrokken reactie. Dat is gewoon mijn mening.
    Zo denk ik er echt over. Dus waarom anders neerzetten hier, als ik daar echt zo over denk.

Veel plezier vanavond. (ondanks mijn gedachtengang over wiet enzo)

Ik wil niemand erop aanvallen hoor
      † In Memoriam † maandag 22 oktober 2007 @ 18:13:31 #99
    43556 miss_dynastie
    pi_54093308
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 17:59 schreef Ymme het volgende:
    (een ex-goede vriend van ons, is al jaren verslaafd, en echt dan wardeer je dat spul echt niet).
    Dat kan je over alcohol ook zeggen. En er zijn ook mensen eetverslaafd en ook dat heeft nare gevolgen.
    Geniet, maar blow met mate. Of zo. Mij persoonlijk trekt het niet, maar als een ander er zo nu en dan lol mee heeft .
    pi_54093404
    Miss_D natuurlijk, heb jij helemaal gelijk in. Ik zeg ook nergens dat het niet met mate kan ofzo.
    Ik zelf denk gewoon zo over drugs.

Motorbloempje, vind het af en toe leuk. Daar zeg ik niets van.
    Ik praat gewoon in het algemeen, dat ik drugs :(:( vind.
    Wilde geen discussie oproepen hierover, alleen maar mijn MENING hierover geven.
      † In Memoriam † maandag 22 oktober 2007 @ 18:19:49 #101
    43556 miss_dynastie
    pi_54093446
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 18:18 schreef ymme het volgende:
    Ik zelf denk gewoon zo over drugs.
    Ik praat gewoon in het algemeen, dat ik drugs :(:( vind.
    Ik ben er ook geen fan van hoor Ik had alleen ook de indruk dat je reageerde n.a.v. motorbloempje, maar het riep bij jou een algemene reactie op, dat had ik even niet door
      maandag 22 oktober 2007 @ 18:22:37 #102
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_54093496
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
    Tja, ik deel de mening van ymme, maar ik deel hem ook op het gebied van alcohol

Maarja, zo houd ik dus ook absoluut niet van Carnaval: ik vind dat je ook zonder alcohol plezier moet kunnen hebben en ook zonder drugs.

Maar als je af en toe een keer wat drinkt en af en toe een keer wat blowt, dan is dat wat anders Het is alleen niets voor mij.

En wat schadelijke gevolgen betreft: iedereen weet dat, iedereen moet dat voor zich beslissen (ik heb op mijn verlovingsfeestje ook echt wel alcohol gedronken ook al weet ik dat dat funest is voor mijn lever, maar dan is het 1 glaasje en that's it. Maar genoten heb ik er van, dat wil je niet weten ).
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_54093503
    Ook even hier: Teigan: lekker! Gefeliciteerd!

Ik heb ook negatieve ervaringen met drugs die vrienden en familie in het verleden hebben gebruikt. Dus ook mijn cup of tea is het niet. Maar, Ymme, wie ben ik om dan zo uit te varen tegen motorbloempje als ze zich erop verheugd en maar eens in de zoveel tijd gebruikt? Dan gebruikt ze dat spul met mate. En dat is het ook met meer dingen zoals alcohol en eten wat miss_d ook zegt.

MB: Vier ze gezellig die mijlpaal van jullie gezamenlijke rekening!

Edit: o! was het een algemene opmerking? Dat had ik ook niet zo door.

[ Bericht 6% gewijzigd door Pandorah op 22-10-2007 18:28:45 ]
    pi_54093832
    Sorry dat het niet helemaal duidelijk is dan.
    Maar ik zeg nergens dat MB dat niet moet doen, omdat het slecht is blablabla. Ik geef alleen mijn mening.
    Dus heb daarover niets tegen MB.

Ik hoop dat zij vanavond met d'r vriend een leuke avond heeft
      maandag 22 oktober 2007 @ 18:54:48 #105
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54094112
    Ik vind een blowtje vergelijkbaar met een pot bier. Het wordt wat anders als je aan de harde pruttels gaat. En ja, die heb ik allemaal geprobeerd in mijn wilde jaren, shoot me Mijn ding is het niet meer omdat ik een paar jaar geleden extreem fout ben gegaan: was retedronken en heb toen 3 trekjes van een jonko genomen, nou als je al 4 jaar niet geblowd hebt word je daar heel ellendig van. Mijn hoofd werkte nog, maar de communicatie met mijn lichaam dus niet, ik kon alleen maar blijven zitten en denken dat ik moest gaan lopen, maar ik kreeg mijn benen op geen enkele manier in beweging. Voor mij dus nooit meer. Maar ik ken mensen zat die regelmatig een blowtje doen en een heel normaal leven hebben en er verder geen last van hebben.

Nu ben ik voor begrippen van dit topic al een drugsgrootverbruiker met mijn sigaretten en wekelijkse biertjes, dus ik zal er ongetwijfeld wat milder tegenaan kijken dan de rest
    disclaimer
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 oktober 2007 @ 19:17:39 #106
    13151 crew  Rewimo
    pi_54094642
    Ik drink niet (meer, maar ik dronk al zowat nooit ) en ik heb nooit drugs in welke vorm dan ook gebruikt. Ik heb daar geen behoefte aan en ik zie de lol er niet van in Maar als een ander het lekker vindt en er maat in kan houden, veel plezier hoor Ik heb er geen last van.

In tegenstelling tot roken, daar heb ik wèl last van, en ik vind het dus ook erg vervelend als ik in andermans rook moet staan of zitten. Ook buiten. Het stinkt en ik krijg het er heel gauw benauwd van
    pi_54094719
    nogmaals, ymme, ik vond vooral het zinnetje 'als je al geen plezier meer kunt hebben zonder' erg veroordelend en onaardig en op de man vrouw

maargoed.. prima..

er zijn meer mensen die kapot gaan aan de drank dan op z'n tijd een blowtje...
    Ja doei.
    pi_54094856
    Ik had het dan ook niet direct over jouw.
    pi_54094891
    Voor Teigan!
    Ik vind het echt zo leuk voor je!

Over 9 dagen hoop ik hetzelfde te kunnen doen voor Octo.
    En snel daarna ook voor ColdFeet en Isabeau.
    Miss D, hoe lang moet jij nog? En Omearos?
    Motorbloempje moet nog even, die is net begonnen.
    En wie studeren er hier nog meer nen vergeet ik nu?
    pi_54094974
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 19:27 schreef ymme het volgende:
    Ik had het dan ook niet direct over jouw.
    zo leek het dus wel, als je met zoveel 'haat' na mijn post reageert...
    Ja doei.
      maandag 22 oktober 2007 @ 19:34:37 #111
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54095018
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 19:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je bent gewoon verdorven
    disclaimer
    pi_54095041
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 19:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nogmaals, Nee mijn 'haat' is niet naar jouw toe
    pi_54095124
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 19:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je bent gewoon verdorven
    dat sowieso, ook zonder mijn harddrugs
    Ja doei.
    pi_54095164
    voor Teigan! Ik zal er op proosten vanavond met TARA

Ik heb de pompoensoep gehad, vond hem heerlijk. TARA vond het "eetbaar" maar niet geweldig.

Er zat alleen hier en daar een draadje in, dat was een beetje jammer, maar voor de rest helemaal geniaal!

Alleen wat machtig en nu ben ik misselijk
    pi_54095299
    MB, leuk dat jullie een gezamelijke rekening hebben geopend
    gaan wij ook doen binnenkort

enne, veel plezier met je wietpijpje en je kanonnetje en je lover. Niet te veel herrie maken enzo

ik roep trouwens al jaren dat ik wel eens een spacecake ga bakken Ik wil dus ook niet blowen vanwege de tabak (nooit gerookt), en wiet in de waterpijp ging niet zo goed (te droog). Maar ja, ik kan nu geen suiker meer eten, dus een spacecake wordt wat moeilijk vooral icm eventuele dumping en vreetkick.
    pi_54095303
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
    we zijn bijna 10 maanden samen nu

en het is gewoon goed, prima, perfect zo en aangezien we echt veel samen doen, leek het ons handig een rekening samen te openen zodat we daar van kunnen eten, uitgaan evt. en vakanties ed.

we gaan in plaats van naar berlijn naar York in december saampjes

en er liggen 'maar' 2 kanonnen hoor dus ieder 1.. da's best leuke aanvulling op een jointje, maar zeker niet meer kan je flink ziek worden anders.

Heb zelf echt al half jaar niet mee geblowed ofzo, en doe het ook echt eens in de paar maanden, vind ik gewoon wel 's lekker
    voor het eerst met een wietpijpje overigens: rookt niet, en wil dus niet met tabak doen enzo.. ben benieuwd, die pure shizzle
    Hey wat leuk van die rekening! Maakt het al weer wat echter he!
    Over drugs: Ik vind zo af en toe geen probleem. Heb zelf vroeger (te)veel geblowd (kan je zeggen dat met zo'n pijpje erg fijn is!). Doe 't inmiddels zo'n 3,5 jaar niet meer, alleen heel zelden (zoals op Lowlands). 'k Moet zeggen dat de lol een stuk minder is nu, omdat ik 't amper nog doe, ben ik na 2 hijsjes de weg al kwijt.
    Alcohol heb ik helemaal niks mee, ik vind dronken mensen ook erg vervelend, heel anders dan stoned zijn.
    En verder heb ik een schijthekel aan hard-drugs, maar dat is weer een heel ander verhaal (nog nooit geprobeerd trouwens, zou ik ook nooit doen).
    En weer ff ontopic: Ik heb redelijk netjes gegeten vandaag
    Sara
    Merel
    Ukje
    pi_54095562
    yeah

zei ook al tegen dat het nu wel 'echt heel echt' is geworden enzo
    we zijn echt zo tof en geweldig gelukkig samen... hm... echt, had nooit gedacht dat ik dat nog 's zou meemaken en ben nu al bijna een jaar in de zevende hemel...

enneh.. harddrugs doe ik ook niet een blowtje en een biertje.. space-cake evt. ook nog wel, en zou graag voordat het verboden wordt nog 's paddo-en (paar jaar geleden gedaan, erg leuk!) maargoed.. met mate is alles wel te doen denk ik, en van niets is teveel goed
    Ja doei.
    pi_54096134
    Teigan gefeliciteerd!
    pi_54096488
    Keigoed van teigan

Ik heb nog nooit gerookt of drugs gebruikt. Ben echt superbraaf wat dat betreft.
    *OUD heilige*
      maandag 22 oktober 2007 @ 21:28:28 #120
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54096756
    ik voel me echt satan hier
    disclaimer
    pi_54096814
    Wij hebben net een paar weken geleden een van onze rekeningen in een en/of rekening verandert, leek ons nu pas een keer echt handig..

Dank jullie allemaal..

Wij zijn net uit eten geweest, teon nog even naar de familie van M. (zijn ouders waren vandaag 32 jaar getrouwd, en ik wilde nu net mijn coach verblijden met het nieuws, maar hij lijkt niet thuis te zijn...)
      maandag 22 oktober 2007 @ 21:34:47 #122
    4177 Jojogirl
    pi_54096862
    quote:
    Jojogirl, hoe lang hang je nu al rond die 81 kg dan? En ben je minder streng voor jezelf geworden of begrijp je het zelf ook niet zo goed waarom je niet verder afvalt? Misschien is dit wel de beruchte plateaufase die eventjes duurt en daarna val je echt wel weer af. Even doorbijten dus
    Een maand zo ongeveer nu. Waarom het zo is weet ik niet. Ik ben volgens mij niet echt minder streng geworden (ben niet zo streng voor mezelf). Ik heb door tijdgebrek wel wat minder gesport de afgelopen maand, dus misschien is dat het. Of anders inderdaad één van die beruchte plateau's. Hoe dan ook, m'n gewicht stijgt lekker niet en gaat vast ooit weer wat naar beneden

Teigan Gefeliciteerd Echt super dat het helemaal klaar is nu

Motorbloempje, ook feli met jullie gezamenlijke rekening
      Licht Ontvlambaar maandag 22 oktober 2007 @ 21:57:17 #123
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_54097394
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 21:34 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Een maand zo ongeveer nu. Waarom het zo is weet ik niet. Ik ben volgens mij niet echt minder streng geworden (ben niet zo streng voor mezelf). Ik heb door tijdgebrek wel wat minder gesport de afgelopen maand, dus misschien is dat het. Of anders inderdaad één van die beruchte plateau's. Hoe dan ook, m'n gewicht stijgt lekker niet en gaat vast ooit weer wat naar beneden

Teigan Gefeliciteerd Echt super dat het helemaal klaar is nu

Motorbloempje, ook feli met jullie gezamenlijke rekening
    Weet je dat ik pas sinds kort weet dat ik je al 'kende' van OUD

Ik ben trouwens een diehard drankorgel Heb graag pils, wijn, port en sterker spul... En verder mag ik nog wel eens graag met een sigaartje aan de gang. Maar verdere drugs heb ik nog nooit geprobeerd
      maandag 22 oktober 2007 @ 22:20:32 #124
    28372 locutus51
    Nil Volentibus Arduum
    pi_54098005
    Zolang er drank is heb ik geen drankprobleem....
    "Step into the light to see the darkness"
    "If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
    pi_54098192
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 19:17 schreef Rewimo het volgende:

In tegenstelling tot roken, daar heb ik wèl last van, en ik vind het dus ook erg vervelend als ik in andermans rook moet staan of zitten. Ook buiten. Het stinkt en ik krijg het er heel gauw benauwd van
    daarom heb ik ook altijd geleerd: als je rookt val je er een ander niet mee lastig, als jij bij mij op bezoek zou komen en je kan niet tegen rook, dan rook ik die dag gewoon niet binnen (ook als je bijvoorbeeld alleen 's avonds komt) en als ik bij jou zou komen heb je vast wel een mooi plekje buiten waar ik mijn slechte gewoonte kan voeden vooral nu je zo'n grote tuin hebt
    verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:56:14 #126
    4177 Jojogirl
    pi_54104223
    Ik ben alleen van de drank, maar ook dat erg met mate. Drugs en sigaretten hebben me nooit getrokken, ook al omdat ik als kind/puber last had van astmatische bronchitis.
    pi_54104357
    Jojo, hoe was je verbinding naar huis eigenlijk zaterdag? Moest je lang wachten?
    Ik vond het vooral erg koud zaterdagnacht. En vanochtend ook trouwens.

Ik heb trouwens vooral een hekel aan ontzettend rokerige ruimtes en sigaren. Vooral sigaren. Vorige week fietste ik naar mijn werk en stond ik bij het stoplicht te wachten terwijl een man in een auto naast mij een sigaar rookte. Echt zo smerig. Vooral 's ochtends om 7 uur.
    Owja, en bij de voetbal pas ook. Stap je de bus uit, sta je gelijk in een rookwalm van alle mensen die al klaar stonden omdat ze afkickverschijnselen kregen na 3 uur niet roken en de kantine stond ook al helemaal blauw. En daarna maar lekker sporten.
    pi_54104569
    Sigaar vind ik wel lekker ruiken, als de ruimte er tenminste niet mee volstaat.
    Gewoon zo'n vleugje sigaar, best lekker!! Mijn vader rookt sigaar, dat heeft er misschien mee te maken
    Hij is ook de enige die ik toesta om te roken in mijn huis. (Dan nog gaat hij meestal naar buiten trouwens)
    Alcohol is hier ook een geliefd iets. Eén van de weinige overbodige en lekkere dingen die ik eigenlijk niet wil laten staan voor een beter figuur.

Het is hier trouwens akelig koud, ik denk dat het nog vriest! Het heeft in ieder geval wél gevroren, want het gras is wit. Nou wil ik straks gaan rennen, maar ik heb geen sportkleding met lange mouwen. Wel een redelijk warme broek, maar verder dus alleen shirts. Misschien moet ik maar in een dunne sweater gaan lopen dan, het is nu wel érg koud voor een t-shirtje!
    pi_54104651
    Hier stonden veel mensen te krabben. Ben ik blij dat wij lopend gingen. Anna vond dat prachtig, op mijn rug en dan kijken naar al die mensen aan het werk.

Sigaren stinken, sigaretten ook en joints helemaal. Vooral in de metro 's ochtends vroeg als je langs iemand loopt die staat te blowen.

Je kunt beter twee laagjes doen freecell. Bij het kruidvat en de aldi zijn regelmatig van die loopjasjes in de aanbieding. Kun je eventueel ook open doen als je het warm krijgt.
    *OUD heilige*
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:33:46 #130
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54104723
    Weet je wat ik pas smerig vind?
    Al die stinkende uitlaatgassen in mijn smoel! Van die stinkscooters waarvan de uitlaat altijd op je gezicht gericht staat als je voor het stoplicht staat te wachten. Van die voetbalmoeders in hun landrovers die helemaal beginnen te panieken als er iemand binnen een straal van 10 kilometer van hun Storm, Sterre of Bloem een peuk opsteekt maar zelf wel een roet uitstoten van hier tot Tokyo. Van mijn schoonzus die net moeder is geworden en nu verkondigde dat ze "nooit meer buiten op een terras kon zitten nu ze een kind had omdat daar al die vieze rokers zitten". Van die kutvliegtuigen die op 200 meter van mijn kantoor opstijgen en ondertussen de kerosinelucht tot in je onderbroek zit. Laat me in godsnaam mijn sigaret roken, ik hou al zoveel rekening met anderen op dat gebied en je krijgt er nooit wat voor terug

Ja, dit zit diep
    disclaimer
    pi_54104746
    ik ben ook niet zo van de sigaren. Ik vind alleen vanille sigaren lekker ruiken.
    En af en toe wiet of hasj moet kunnen eens in de zoveel maanden. Zolang je er geen gewoonte van maakt. Maar dat vind ik ook met xtc cocaine. Dat moet je ook echt maar eens in het half jaar doen. Anders raak je er verslaafd aan.
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:37:33 #132
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54104790
    Maar verder goeiemorgen

Bank kopen, iemand?
    disclaimer
    pi_54104910
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 09:35 schreef Riann het volgende:
    Maar dat vind ik ook met xtc cocaine. Dat moet je ook echt maar eens in het half jaar doen. Anders raak je er verslaafd aan.
    XTC weet ik niet genoeg van, maar cocaïne vind ik nou typisch zoiets waar je HELEMAAL vanaf moet blijven.
    Ik kom er zelf in ieder geval absoluut niet aan, ook als een vorm van zelfbescherming!
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:48:01 #134
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54104966
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 09:44 schreef freecell het volgende:

[..]

XTC weet ik niet genoeg van, maar cocaïne vind ik nou typisch zoiets waar je HELEMAAL vanaf moet blijven.
    Ik kom er zelf in ieder geval absoluut niet aan, ook als een vorm van zelfbescherming!
    Ik heb het een keer toegediend gekregen terwijl ik dronken was. Wat er op volgde zet ik hier liever niet neer, maar het is iets wat je als vrouw liever niet meemaakt

Harddrugs... tsja ondanks het feit dat ik zelf ook wel es wat heb genomen (lees: 5 keer speed, 3 keer x en een onvrijwillige dosis coke [als het al coke was]) vind ik inderdaad ook dat je je er beter zo ver mogelijk van distantieert. Je kunt namelijk niet meer voor jezelf in staan. Nog veel minder dan met een biertje teveel.
    disclaimer
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:57:37 #135
    28372 locutus51
    Nil Volentibus Arduum
    pi_54105130
    Men heeft mij ook een keer iets in mijn drinken gedaan waardoor ik helemaal van de wereld was. Gelukkig was mijn vriendin bij me, want ik weet niet wat er anders met mij gebeurt was.....

Ik blijf dan ook verre weg van harddrugs....
    pi_54105141
    Ja, en bij bier kan je nog stoppen als het te gek wordt!

Ik ben zelf nooit verder gekomen dan zeer frequent hasj gebruik. Al jaren niet meer gebruikt trouwens. Wiet was geen plan bij mij, ik trip daar op
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:59:58 #137
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54105180
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 09:58 schreef freecell het volgende:
    Ja, en bij bier kan je nog stoppen als het te gek wordt!

Ik ben zelf nooit verder gekomen dan zeer frequent hasj gebruik. Al jaren niet meer gebruikt trouwens. Wiet was geen plan bij mij, ik trip daar op
    ik trip op mijn antidepressiva

Nou ja, nu niet meer, maar de eerste week was echt fucked up Nu trip ik alleen nog maar in mijn slaap
    disclaimer
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:00:40 #138
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54105187
    Maar ja, eigenlijk zijn antidepressiva ook gewoon harddrugs, alleen krijg je ze van de dokter
    disclaimer
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:02:37 #139
    28372 locutus51
    Nil Volentibus Arduum
    pi_54105204
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 09:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik trip op mijn antidepressiva

Nou ja, nu niet meer, maar de eerste week was echt fucked up Nu trip ik alleen nog maar in mijn slaap
    Antidepressiva zorgde voor mij juist voor het tegenovergestelde... was net een zombie... zo rustig was ik... totaal geen emoties meer... Wel leuk was weer de combi met te veel alcohol en dan pas het pilletje nemen... brrr...
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:05:27 #140
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54105243
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 10:02 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Antidepressiva zorgde voor mij juist voor het tegenovergestelde... was net een zombie... zo rustig was ik... totaal geen emoties meer... Wel leuk was weer de combi met te veel alcohol en dan pas het pilletje nemen... brrr...
    Ohnee, ik ben kei heppie de peppie. Misschien een klein verschil dat ik ze niet tegen een depressie slik Ik heb genoeg emoties, alleen niet meer die extreme rollercoaster die ik vroeger had.
    Alcohol met pilletje, de dokter heeft me er voor gewaarschuwd, maar het gaat prima. Vroeger ging ik altijd huilen als ik zat was, nu ben ik alleen nog maar blij

Maar ik ben sinds donderdag bezig met afbouwen. Hopelijk houden de afkickverschijnselen snel op
    disclaimer
    pi_54105650
    *blijblijblij*

Alle tentamenbriefjes zijn binnen, mijn coach wil mij heel graag toespreken(hij beweerde dat hij hele boeiende verhalen over mij had te vertellen), dus nog ff alles bij elkaar zoeken, cdrommetje branden, handtekening ophalen, en dan aanvragen met die hap!

O ja, Stormqueen, afbouwen zuigt, maar het gaat gelukkig weer over.. Ik ben op het laatst gestopt omdat ik heel blij met een winkelwagentje rond zat te steppen bij de Makro... En ik me daarna bedacht dat ik mijn medicatie de dag ervoor was vergeten.. Toen vond ik dat ik net zo goed wel helemaal kon stoppen..
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:37:01 #142
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54105763
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 10:31 schreef teigan het volgende:
    *blijblijblij*

Alle tentamenbriefjes zijn binnen, mijn coach wil mij heel graag toespreken(hij beweerde dat hij hele boeiende verhalen over mij had te vertellen), dus nog ff alles bij elkaar zoeken, cdrommetje branden, handtekening ophalen, en dan aanvragen met die hap!

O ja, Stormqueen, afbouwen zuigt, maar het gaat gelukkig weer over.. Ik ben op het laatst gestopt omdat ik heel blij met een winkelwagentje rond zat te steppen bij de Makro... En ik me daarna bedacht dat ik mijn medicatie de dag ervoor was vergeten.. Toen vond ik dat ik net zo goed wel helemaal kon stoppen..
    Ik denk ook wel dat mijn hoofd het na 8 maanden onderhand wel zelf kan Ik heb alleen last van duizelingen af en toe, net alsof ik veel te weinig heb gegeten (en eten doe ik !!! ) Als ik ze donderdag niet meer heb ga ik doorzetten, anders ga ik toch weer terug naar mijn oude dosering.

Wanneer heb je zitting?
    disclaimer
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:39:49 #143
    28372 locutus51
    Nil Volentibus Arduum
    pi_54105805
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 10:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ohnee, ik ben kei heppie de peppie. Misschien een klein verschil dat ik ze niet tegen een depressie slik Ik heb genoeg emoties, alleen niet meer die extreme rollercoaster die ik vroeger had.
    Alcohol met pilletje, de dokter heeft me er voor gewaarschuwd, maar het gaat prima. Vroeger ging ik altijd huilen als ik zat was, nu ben ik alleen nog maar blij

Maar ik ben sinds donderdag bezig met afbouwen. Hopelijk houden de afkickverschijnselen snel op
    Ik had helemaal geen emoties meer, wel een voordeel voor mijn vriendin dat we ook nooit ruzie (voor zover we die hebben) meer hadden... Maar ik ben gelukkig er al een paar jaar vanaf, ik had er nooit aan moeten beginnen, was te jong en de huisarts had me nooit mogen voorschrijven, maar ja....

Ik ben toen ook gaan afbouwen, eerst van 1 per dag, naar 1 per 2 dagen zolang totdat je niet meer weet of je hem gisteren gehad hebt of vandaag moet nemen, dan kun je net zo goed gaan stoppen.
    pi_54105876
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 10:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik denk ook wel dat mijn hoofd het na 8 maanden onderhand wel zelf kan Ik heb alleen last van duizelingen af en toe, net alsof ik veel te weinig heb gegeten (en eten doe ik !!! ) Als ik ze donderdag niet meer heb ga ik doorzetten, anders ga ik toch weer terug naar mijn oude dosering.

Wanneer heb je zitting?
    Die duizelingen had ik ook wel, vooral de eerste week ofzo geloof ik, daarna ging het wel weer over..

Ik heb in maart mijn buluitreiking, ze hebben maar 2 of 3 keer per jaar een uitreiking, en de vorige is net geweest..
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:47:24 #145
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54105931
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 10:44 schreef teigan het volgende:

[..]

Die duizelingen had ik ook wel, vooral de eerste week ofzo geloof ik, daarna ging het wel weer over..

Ik heb in maart mijn buluitreiking, ze hebben maar 2 of 3 keer per jaar een uitreiking, en de vorige is net geweest..
    Da's dan wel jammer, dat je zolang moet wachten om het papiertje ook daadwerkelijk vast te houden...

Tip: geen feestje geven de avond van te voren dat tot half zeven 's ochtends duurt. Ik kan je verzekeren dat het niet grappig is om op hoge hakken de trap op te moeten voor 500 man terwijl je alcoholpromillage nog gevaarlijk hoog is
    disclaimer
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:48:04 #146
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54105945
    Ow shit, mijn imago, nou doe ik het weeeeer

Ik ga maar even roken denk ik
    disclaimer
    pi_54106017
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 10:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Da's dan wel jammer, dat je zolang moet wachten om het papiertje ook daadwerkelijk vast te houden...

Tip: geen feestje geven de avond van te voren dat tot half zeven 's ochtends duurt. Ik kan je verzekeren dat het niet grappig is om op hoge hakken de trap op te moeten voor 500 man terwijl je alcoholpromillage nog gevaarlijk hoog is
    Ach, ik heb er ook heel lang over gedaan om het papiertje te halen, dus die uitreiking kan ik ook nog wel even op wachten denk ik...
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:06:19 #148
    4177 Jojogirl
    pi_54106242
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 09:06 schreef Liejannuh het volgende:
    Jojo, hoe was je verbinding naar huis eigenlijk zaterdag? Moest je lang wachten?
    Ik vond het vooral erg koud zaterdagnacht. En vanochtend ook trouwens.

Ik heb trouwens vooral een hekel aan ontzettend rokerige ruimtes en sigaren. Vooral sigaren. Vorige week fietste ik naar mijn werk en stond ik bij het stoplicht te wachten terwijl een man in een auto naast mij een sigaar rookte. Echt zo smerig. Vooral 's ochtends om 7 uur.
    Owja, en bij de voetbal pas ook. Stap je de bus uit, sta je gelijk in een rookwalm van alle mensen die al klaar stonden omdat ze afkickverschijnselen kregen na 3 uur niet roken en de kantine stond ook al helemaal blauw. En daarna maar lekker sporten.
    Ik moest 20 minuutjes wachten en dat viel me alles mee. Het was alleen wel koud ja. Toen ik op de fiets zat baalde ik echt dat ik niet aan m'n winterjas had gedacht toen ik wegging.

Roken en sporten vind ik trouwens een stomme combi
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:07:04 #149
    129011 -Bubseltje-
    absofuckinglutely!!
    pi_54107183
    En ja hoor weer een dokter die zegt het ligt aan jezelf Waarschijnlijk door de stress ofzo.

Maar goed alles hangt van Arnhem af want eerst dat en dan kom ik pas en het programma terecht. Al zal ik de volgende keer aangeven dat ik ook nog een keer gezien wil worden door een reumatoloog om fibromyalgie uit te sluiten.
    pi_54107283
    Zojuist is Billy, 1van mijn konijntjes overleden.
    Hij is 8 jaar geworden..
    Ik ben best verdrietig. Was zo gehecht aan dit beestje, nu is hij niet meer.
    pi_54108080
    arme konijntje

sterkte ymme vergeet ook nooit dat ik mijn konijntje dood in de tuin vond naast z'n hokje

en ik ben inmiddels weer op 't werk aangekomen! Heerlijk genoten gisteren, geweldige seks gehad , lekker lang uitgeslapen, en morgen gaan we een reisje naar York boeken

We zouden naar Berlijn, maar dat was allemaal een beetje duur toch wel, en toen de Globe binnen gelopen voor een OAD gids, en daar stond een weekendje York in voor 120 euro inclusief hotel daar en overtocht
    Ja doei.
    pi_54108827
    Even tussen de droevigheid door
    Bailey en puk hebben een nieuw kussen. En ik ben d'r trots op. Zie hier:

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:04:26 #153
    13151 crew  Rewimo
    pi_54113526
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 22:26 schreef gothic-blackie het volgende:
    daarom heb ik ook altijd geleerd: als je rookt val je er een ander niet mee lastig, als jij bij mij op bezoek zou komen en je kan niet tegen rook, dan rook ik die dag gewoon niet binnen (ook als je bijvoorbeeld alleen 's avonds komt) en als ik bij jou zou komen heb je vast wel een mooi plekje buiten waar ik mijn slechte gewoonte kan voeden vooral nu je zo'n grote tuin hebt
    Tuin zat Ik heb COPD, dus rook is voor mij gewoon vervelend...

Ymme, wat naar van je konijntje. 8 jaar is wel heel erg oud voor zo'n diertje toch? Dan moet ie wel een goed leven gehad hebben bij jou
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:25:41 #154
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54113876
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 17:04 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Tuin zat Ik heb COPD, dus rook is voor mij gewoon vervelend...

Ymme, wat naar van je konijntje. 8 jaar is wel heel erg oud voor zo'n diertje toch? Dan moet ie wel een goed leven gehad hebben bij jou
    Heb jij nog een bank nodig om dat grote huis mee te vullen?
    disclaimer
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:29:12 #155
    13151 crew  Rewimo
    pi_54113938
    Wat voor een bank? En kom je hem dan brengen?
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:31:36 #156
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54113970
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 17:29 schreef Rewimo het volgende:
    Wat voor een bank? En kom je hem dan brengen?
    Hahaha, ik heb een zwarte leren tweezits die ik kwijt moet (klik in sig), en als je de vraagprijs geeft rijd ik wel naar Duitsland (is toch lease-autoot )
    disclaimer
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:36:18 #157
    13151 crew  Rewimo
    pi_54114051
    Sorry wij zijn niet zo van zwart... Maar langskomen mag je altijd
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:38:38 #158
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54114098
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 17:36 schreef Rewimo het volgende:
    Sorry wij zijn niet zo van zwart... Maar langskomen mag je altijd
    Ik blijf zoeken

Als je koffie hebt...
    disclaimer
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:42:24 #159
    13151 crew  Rewimo
    pi_54114183
    Natuurlijk hebben we koffie En thee, en melk en sap en cola en...
    pi_54115038
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 17:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Heb jij nog een bank nodig om dat grote huis mee te vullen?
    Haha, nee wij hebben net een nieuw bankstel (aardig groot ook),
    Misschien dat het iets is voor op de logeerkamer, voor de gasten altijd fijn om een bank te hebben toch
    Jammer dat ik werkloos ben..
    pi_54115747
    Als je bij koffie wél aan zwart doet, ben ik ook geinteresseerd

Vanavond een tomatenstoofschotel gehad! Verschrikkelijk lekker en best gezond. En nog makkelijk te maken ook
    pi_54115898
    Freecell wel receptje neerzetten he.

Gewone cornflakes, zijn die wel goed voor de lijn? Heb het zakje niet meer, dus kan niet nalezen.
    Is iig lekker. Met banaan en aardbei vandaag. Heb ik meteen wat fruit binnen.
    En vanmiddag mezelf getrakteerd op een frusi. Lekker! Ok, met de assert. training wel 1 (enkele) twix gehad.
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:18:03 #163
    13151 crew  Rewimo
    pi_54116102
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 18:59 schreef freecell het volgende:
    Als je bij koffie wél aan zwart doet, ben ik ook geinteresseerd
    Koffie zwart, staat genoteerd
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:20:45 #164
    13151 crew  Rewimo
    pi_54116157
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 19:08 schreef _Ingrid_ het volgende:

Gewone cornflakes, zijn die wel goed voor de lijn? Heb het zakje niet meer, dus kan niet nalezen.
    Is iig lekker. Met banaan en aardbei vandaag. Heb ik meteen wat fruit binnen.
    En vanmiddag mezelf getrakteerd op een frusi. Lekker! Ok, met de assert. training wel 1 (enkele) twix gehad.
    Hier een handig hulpmiddel voor je, Ingrid: http://www.calorietabel.nl/

Staan niet alleen calorieën in maar ook dingen als eiwitten, vetten en suikers.

En als je je inschrijft bij www.valtaf.nl kun je daar een eetdagboek bijhouden. Na het invullen kun je dan ook de voedingswaarde bekijken van je dagmenu en of je het goed samengesteld hebt.
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:38:25 #165
    13151 crew  Rewimo
    pi_54116544
    O, mijn ijzerinfuusverhaal staat trouwens hier
    pi_54117147
    Ymme, nog gecondoleerd met je konijn.

Ik ben beetje ziekjes. Moe, koud, rillerig, heb bijna de hele dag in bed gelegen.
      Licht Ontvlambaar dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:45:44 #167
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_54118199
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 20:05 schreef octopussy het volgende:
    Ymme, nog gecondoleerd met je konijn.

Ik ben beetje ziekjes. Moe, koud, rillerig, heb bijna de hele dag in bed gelegen.
    beterschap... ik heb een ziek kindje hier, heeft me zowat de hele nacht op gehouden, dus hebben we samen op de bank gelegen vandaag
    pi_54118582
    Wij zijn ook niet helemaal lekker, maar ik ben wat mijzelf betreft niet zeker of dat nou door een sluimerend griepje komt, of door mijn ongesteldheid..

Ik heb vooral last van buikpijn, en soms wat hoofdpijn, en het heel koud hebben
    pi_54120210
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 17:42 schreef Rewimo het volgende:
    Natuurlijk hebben we koffie En thee, en melk en sap en cola en...
    ranja? en duits brood?
    verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
      † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:00:05 #170
    43556 miss_dynastie
    pi_54120453
    Beterschap voor de zieken

Wij moesten vandaag onderweg ergens eten. Gebeurt weleens. Als je dan een kipfiletje bestelt verwacht je iets gezonds toch? Ja, toch? Toch geen kip in een laag frituur? Toch
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:24:01 #171
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_54121224
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 12:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
    En ja hoor weer een dokter die zegt het ligt aan jezelf Waarschijnlijk door de stress ofzo.

Maar goed alles hangt van Arnhem af want eerst dat en dan kom ik pas en het programma terecht. Al zal ik de volgende keer aangeven dat ik ook nog een keer gezien wil worden door een reumatoloog om fibromyalgie uit te sluiten.

Ja tuurlijk, die sonde heb je zelf in je lijf geduwd om aandacht te krijgen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_54121485
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 19:20 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hier een handig hulpmiddel voor je, Ingrid: http://www.calorietabel.nl/

Staan niet alleen calorieën in maar ook dingen als eiwitten, vetten en suikers.

En als je je inschrijft bij www.valtaf.nl kun je daar een eetdagboek bijhouden. Na het invullen kun je dan ook de voedingswaarde bekijken van je dagmenu en of je het goed samengesteld hebt.
    Dank je! Lijkt me handig! Nu in bedje gaat kruipen. Van de trap afvallen en daarna 2 uur assertiviteitstraining hakken er wel in. En een klein meisje die niet wil slapen. Nu slaapt ze op schoot.
    pi_54121712
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 19:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
    2 personen:

- 1 ui snipperen
    - idem 2 knoflookteentjes

Samen bakken in olijfolie.
    - 125 gr. Hamlappen in blokjes er bij bakken tot mooi bruin.

Dan erbij:
    - 1 klein blikje unox stevige soep, tomaat (400 ml)
    - worteltje in plakjes (of halve winterpeen)
    - 1 tomaat in stukjes
    - 1 TL Tijm
    - 2 TL Rozemarijn

Aan de kook brengen en 25 minuten laten koken
    - een potje witte bonen (200 gr) afspoelen met koud water en na de 25 minuten toevoegen aan de rest met een beetje peper en zout.

Goed warm laten worden, in een ovenschaal doen, broodkruim er over en 10 minuten de over in bij 225 graden.

Voor serveren een eetlepen fijngehakte peterselie er over.

Zoiets
      woensdag 24 oktober 2007 @ 06:51:47 #174
    129011 -Bubseltje-
    absofuckinglutely!!
    pi_54127229
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 22:24 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, die sonde heb je zelf in je lijf geduwd om aandacht te krijgen
    idd nee het was meer mijn lijf kan niet met stress omgaan. En door het niet afvallen ben ik waarschijnlijk aardig in de stress geschoten . En mijn aanhechtingspunten zijn gaan verkrampen .

Nou ja eerst het een dan het andere als het maar goed komt
    pi_54128741
    Iemand nog een leuk konijntje ik de aanbieding?
    Mijn andere konijntje is nu zo zielig alleen
    pi_54129621
    ik ben zo ongeinspireerd als een pot pindakaas...

mn enkel doet nog steeds pijn, en omdat per ongeluk een elleboog in mn oogkas gezet had, doet dat ook nog pijn (gelukkig niet blauw)

vanavond naar Den Haag voor toneel.. enzo.. en vanmiddag ons tripje naar York boeken, hopelijk is er nog plek
    Ja doei.
    pi_54129780
    Ik ben ook niet echt in the mood om te werken..

Maar dat komt ook meer omdat het lijkt dat ik alles af heb voor het eerste practicum..
    Vanmiddag even alles doorspreken, en dan eens kijken of het af is, dan kan ik met het volgende practicum beginnen... (ga ik nu denk ik al wel even doen).
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 oktober 2007 @ 10:44:22 #178
    13151 crew  Rewimo
    pi_54129814
    York is gaaf Ga vooral naar het Vikingmuseum Zo'n mooi stadje
    pi_54129815
    Ik lees dat er hier ook wat zieken zijn.
    Ik ben al vanaf zondag flink aan het hoesten
    Eerst was het een kriebelhoest, nu is het overgegaan naar een vastzittende hoest

Flink verkouden erbij, en gister een beetje koorts.
    Bah, ben wel vaak ziek hoor. Ik moet mijn weerstand eens flink gaan opbouwen, lang leve de pfeiffer NIET DUS
    Heb vandaag gewoon een flinke baaldag..

Maar as zaterdag gaan wij kijken naar een nieuwe auto voor d'r bij. Voor als ik mijn rijbewijs heb. (voor 9 nov moet ik op...)
    Een opel C kadett, oltimer, maar helemaal opgeknapt en zooooo mooi. Voordeel hiervan is, geen wegenbelasting, 24 euro per jaar verzekering, en mijn vriend kan hem zelf onderhouden, omdat onze audi allemaal computer werk is, kan hij dat bij die niet.
    Maar ik ga lekker in onze audi a3 rond rijden straks, en hij in de opel
    Mooiere eerste auto kun je niet krijgen!!!
    Dat vrolijkt alles een beetje op.
    pi_54129842
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
    ik ben zo ongeinspireerd als een pot pindakaas...

mn enkel doet nog steeds pijn, en omdat per ongeluk een elleboog in mn oogkas gezet had, doet dat ook nog pijn (gelukkig niet blauw)

vanavond naar Den Haag voor toneel.. enzo.. en vanmiddag ons tripje naar York boeken, hopelijk is er nog plek
    Het zit je niet meer zeg. Een pijnlijke enkel een een elleboog in je oogkas. Beterschap d'r mee.
    En York, gaaaaf!!! Hier wil ik ooit ook nog eens heen
      woensdag 24 oktober 2007 @ 10:53:52 #181
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_54130006
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 09:50 schreef ymme het volgende:
    Iemand nog een leuk konijntje ik de aanbieding?
    Mijn andere konijntje is nu zo zielig alleen
    Ga anders eens bij een asiel langs, een heleboel leuke konijntjes hebben ze daar die zielig zijn!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_54130147
    Oh ja dat kan ik zaterdag wel eens doen ja.
    Moet ik ff zoeken waar er hier in de buurd een asiel zit, die ook konijnen heeft
    pi_54135836
    Tof liedje!
    Briljante tekst ook! Het gaat o.a. over appeltaart.
      woensdag 24 oktober 2007 @ 22:03:55 #184
    4177 Jojogirl
    pi_54145400
    Lianne Heel veel plezier in India
    pi_54146565
    OH ja, morgen vertrekt Lianne.

Heel heel heel veel plezier
    pi_54147727
    Veel plezier in India Lianne! Veel foto's maken en verhalen schrijven he?
    pi_54148491
    Dank jullie wel!
    En ik ga mijn best doen met foto;s maken en verhalen schrijven.
    pi_54152635
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 23:38 schreef Liejannuh het volgende:
    Dank jullie wel!
    En ik ga mijn best doen met foto;s maken en verhalen schrijven.
    Veel plezier Liejannuh! Ben benieuwd hoe het daar is!

Man, wat is het vroeg en allemaal slaperig vanmorgen. Ik heb geen zin ook!

en donderdag-update
    pi_54152636
    Goeiemorgen!!

ik schrok vanmorgen van de weegschaal, hij gaf een historisch laag gewicht aan.. Jammergenoeg stond het er niet meer toen ik terug kwam van het douchen..

Ik moet nuchter blijven, en dat is eigenlijk best irritant.. Wel brood smeren maar er nog neit van mogen eten..
    pi_54152654
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 07:50 schreef teigan het volgende:
    Goeiemorgen!!

ik schrok vanmorgen van de weegschaal, hij gaf een historisch laag gewicht aan.. Jammergenoeg stond het er niet meer toen ik terug kwam van het douchen..

Ik moet nuchter blijven, en dat is eigenlijk best irritant.. Wel brood smeren maar er nog neit van mogen eten..
    Zie je wel dat het goedkomt met je gewicht! En na het douchen ben je gewoon zwaarder van het water Niet over nadenken verder.

Ik ga altijd meteen uit bed, via de WC naar de weeegschaal op een weegdag en blijf er dan de rest van de dag ook af Anders schrik je altijd weer tijdens die dag.
      donderdag 25 oktober 2007 @ 07:55:37 #191
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54152668
    ik weeg soms eerst 89, dan 85 en dan 87, binnen 30 seconden. Ik moet er altijd 6 keer op staan om een betrouwbare mediaan te vinden
    disclaimer
      donderdag 25 oktober 2007 @ 07:56:14 #192
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54152672
    En Lianne, heel veel phun. Niet teveel olifanten pesten!
    disclaimer
    pi_54152713
    SQ, je moet een nieuwe weegschaal!
    Het meeste wat die van mij ooi heeft afgeweken is 300 gram. En dat kwam, omdat ik er anders op stond. Heb nu een vaste manier om er op te staan en krijg rustig 3x dezelfde meting
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 07:56 schreef Stormqueen het volgende:
    En Lianne, heel veel phun. Niet teveel olifanten pesten!
    En denk er om: eentje kan al teveel zijn
      donderdag 25 oktober 2007 @ 08:11:43 #194
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54152750
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 08:04 schreef freecell het volgende:
    SQ, je moet een nieuwe weegschaal!
    Het meeste wat die van mij ooi heeft afgeweken is 300 gram. En dat kwam, omdat ik er anders op stond. Heb nu een vaste manier om er op te staan en krijg rustig 3x dezelfde meting
    [..]

En denk er om: eentje kan al teveel zijn
    Nee ik heb een hele bobbelige vloer. Ik woon in een jaren '30 huis op de begane grond en het grondwaterpeil is gemiddeld iets boven de grond in de winter. Derhalve begint de fundering regelmatig te drijven en is het dus vrijwel onmogelijk een stabiel plektje te vinden

Weegschaal op 1 vaste plek zetten kan, maar de katten butsen er iedere nacht wel 16 keer tegenaan tijdens hun worstelpartijen, dus die is elke ochtend verschoven
    disclaimer
    pi_54154504
    weekendje York is geboekt

7 tot 10 december lekker daarheen

en zit nu een dagje op een andere vestiging niets te doen geweldig goedemorgen
    Ja doei.
      donderdag 25 oktober 2007 @ 11:06:13 #196
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54155082
    Goedemorgen!

Vanmorgen 3 kilometer op weg, springt mijn fietsketting er af. Normaal leg je die d'r wel ff op, maar mijn fiets heeft een harde gesloten kettingkast die dicht blijft dmv een paar schroeven. Baas gebeld... terug naar huis lopen... moet je de bus nemen maar die heeft natuurlijk vakantiedienstregeling
    Enfin, 2 uur en een paar blaren later toch op mijn kantoortje aangekomen Heb niet gevloekt, wel veel gelachen. De stupiditeit
    disclaimer
      donderdag 25 oktober 2007 @ 12:15:34 #197
    191222 Heavenlyblue
    d-lysergic acid amide
    pi_54156581
    Freecell, nog een kilo en je ziet een 6 staan Geweldig hoor En teigan. laag gewicht is laag gewicht hoor. niet de hele dag door controleren of het blijft want je wordt gewoon zwaarder na een douche Stormqueen, zo'n weegschaal zou ik dus nooit vertrouwen Ik hecht nog al veel waarde aan het getalletje achter de komma, maar als zelfs het getal voor de komma zoveel verschilt per seconde...
      donderdag 25 oktober 2007 @ 12:17:38 #198
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54156629
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 12:15 schreef Heavenlyblue het volgende:
    Freecell, nog een kilo en je ziet een 6 staan Geweldig hoor En teigan. laag gewicht is laag gewicht hoor. niet de hele dag door controleren of het blijft want je wordt gewoon zwaarder na een douche Stormqueen, zo'n weegschaal zou ik dus nooit vertrouwen Ik hecht nog al veel waarde aan het getalletje achter de komma, maar als zelfs het getal voor de komma zoveel verschilt per seconde...
    Hij is van Soehnle en echt retebetrouwbaar, alleen mijn vloer niet
    Maar ik weet precies waar ik 'm neer moet zetten voor een betrouwbare meting Komt alleen wel op de centimeters aan
    disclaimer
      donderdag 25 oktober 2007 @ 12:22:49 #199
    191222 Heavenlyblue
    d-lysergic acid amide
    pi_54156756
    Ik krijg nu een soort visioen van een erg hobbelige half zwevende vloer bij SQ thuis
      donderdag 25 oktober 2007 @ 12:23:59 #200
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54156785
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 12:22 schreef Heavenlyblue het volgende:
    Ik krijg nu een soort visioen van een erg hobbelige half zwevende vloer bij SQ thuis
    Oude huizen ftw
    disclaimer
      donderdag 25 oktober 2007 @ 12:32:14 #201
    191222 Heavenlyblue
    d-lysergic acid amide
    pi_54156948
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
    Oude huizen ftw
    Dat sowieso
      donderdag 25 oktober 2007 @ 12:46:15 #202
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54157337
    als er nog Groningse dieetkluppers zijn die een bank willen kopen, nu zeggen, ik rij er zaterdag heen namelijk
    disclaimer
    pi_54157431
    Sorry Stormqueen onze nieuwe bank komt over 3 weken...

Kom je even op de koffie, als je toch naar Groningen gaat?
      donderdag 25 oktober 2007 @ 12:54:16 #204
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54157507
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 12:50 schreef teigan het volgende:
    Sorry Stormqueen onze nieuwe bank komt over 3 weken...

Kom je even op de koffie, als je toch naar Groningen gaat?
    Ik wil best een vlugge terrasmeet houden hoor

Ik ga mijn beste vriendin opzoeken, die woont daar
    disclaimer
    pi_54157709
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 12:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik wil best een vlugge terrasmeet houden hoor

Ik ga mijn beste vriendin opzoeken, die woont daar
    het is een beetje koud voor een terras denk ik, maar is wel leuk...
      donderdag 25 oktober 2007 @ 13:10:04 #206
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54157845
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 13:03 schreef teigan het volgende:

[..]

het is een beetje koud voor een terras denk ik, maar is wel leuk...
    Hebben ze geen terrasverwarming in Groningen?
    disclaimer
      donderdag 25 oktober 2007 @ 13:10:37 #207
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54157858
    Anders gaan we gewoon bij de drie gezusters binnen zitten

Die vriendin heeft ook een eetstoornis, zit nu ook bij zo'n anonieme vreters/kotsers praatgroep, dus kan nog leuk worden
    disclaimer
    pi_54157925
    Gronignen loopt nog wat achter he... Maar het lijkt mij wel een leuk idee om te doen.. Ff kijken of ik nog meer noordelijke dieetclubsters op kan trommelen...
    pi_54158134
    er is hier op de vestiging waar ik nu een dagje zit echt geen moer te doen

gelukkig is er koffie
    Ja doei.
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 oktober 2007 @ 13:33:59 #210
    13151 crew  Rewimo
    pi_54158361
    Hier ook koffie. En wel wat te doen. Maar niet zoveel zin
    pi_54158526
    Hier niet veel te doen, en er is gelukkig thee..
    pi_54159812
    Meeting? Waar?

Ik moet nog ff nadenken of ik wel weg mag van mezelf ivm afstuderen, maar ik houd jullie plannen in de gaten
    pi_54159882
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 13:33 schreef Rewimo het volgende:
    Hier ook koffie. En wel wat te doen. Maar niet zoveel zin
    Rewimo, ik heb 1 november een gesprek in het RIjnpoort gebouw, tegen over kronenburg, bij de NUON
    pi_54162714
    Ik heb Evy uitgelopen
    Alle 27 lessen

Nooit gedacht dat ik het zou kunnen!
      donderdag 25 oktober 2007 @ 17:14:11 #215
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54162782
    Ik rij zatterdag rond 11 uur aan in Eindhoven, dus als er iemand zin heeft om na een uur of 15:00 koffie te doen dan heur ik 't wel.
    disclaimer
    pi_54162938
    Goed zo freecell

Ik heb net weer een les gelopen.. Ik had zitten snoepen thuis, en voelde me daar niet zo goed over,e n ik verveelde mij...
    Dus toen besloot ik dat ik nog wel even kon hardlopen, en ik heb net les 8 uitgelopen... Voel me nog steeds wat beroerd van de suikeramandelen, maar het voelt echt lekker om weer even gelopen te hebben..
      donderdag 25 oktober 2007 @ 18:47:18 #217
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54164914
    Mika is tofsig met zijn feel good nummer voor vetkleps!

Big girl you are beautiful

Walks in to the room
    Feels like a big balloon
    I said, 'Hey girls you are beautiful'
    Diet coke and a pizza please
    Diet coke I'm on my knees
    Screaming 'Big girl you are beautiful'

You take your skinny girl
    Feel like I'm gonna die
    'Cause a real woman
    Needs a real man here's why

You take your girl
    And multiply her by four
    Now a whole lotta woman
    Needs a whole lot more

Get yourself to the Butterfly Lounge
    Find yourself a big lady
    Big boy come on around
    And they'll be calling you baby

No need to fantasize
    Since I was in my braces
    Water in the hole
    When the girls around
    And curves in all the right places

Walks in to the room
    Feels like a big balloon
    I said, 'Hey girl you are beautiful'

You take your girl
    And multiply her by four
    Now a whole lotta woman
    Needs a whole lot more

Find yourself a big lady
    Big boy come on around

No need to fantasize
    Since I was in my braces
    Water in the hole
    When the girls around

Find yourself a big lady
    Big boy come on around

No need to fantasize
    Since I was in my braces
    Water in the hole
    When the girls around

Oh you are beautiful

Find yourself a big lady
    Big boy come on around

No need to fantasize
    Since I was in my braces
    Water in the hole
    When the girls around

danst
    disclaimer
    pi_54168635
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 18:47 schreef Stormqueen het volgende:

liedje

danst
    Ja heeft al ooit vaker in de fokdieetclub gestaan met een link naar youtube. Toen was ik helemaal verkocht en heb ik meteen het album van MIKA gekopieerd van een vriendin van me. Ik blijf dat liedje ook het mooiste liedje vinden van die hele cd
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 oktober 2007 @ 21:43:28 #219
    13151 crew  Rewimo
    pi_54168937
    Ze maaien de mais Ons uitzicht is terug
    pi_54169414
    http://www.youtube.com/watch?v=tcRiXOONqf0 Dit is de clip.
    En ik vind de "big girls" niet big, maar mollig.
    pi_54169465
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 21:57 schreef freecell het volgende:
    http://www.youtube.com/watch?v=tcRiXOONqf0 Dit is de clip.
    En ik vind de "big girls" niet big, maar mollig.
    er zitten er toch wel een paar tussen die je gerust dik kan noemen
      donderdag 25 oktober 2007 @ 22:02:22 #222
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_54169550
    ik vind
    jij vindt
    hij vindt
    wij vinden
    jullie vinden
    zij vinden

vin·den (ov.ww.)
    1 aantreffen, krijgen ofwel bij toeval, ofwel nadat men ernaar gezocht heeft
    2 bedenken
    3 op de genoemde wijze beschouwen of ervaren => beschouwen als
    4 ondervinden, ten deel krijgen

Waarom kan de een nou wel aangeven dat hij of zij iets vindt en moet de ander daar meteen weer overheen antwoorden met een veel meer venijnig antwoord.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_54169678
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 22:02 schreef Troel het volgende:
    ik vind
    jij vindt
    hij vindt
    wij vinden
    jullie vinden
    zij vinden

vin·den (ov.ww.)
    1 aantreffen, krijgen ofwel bij toeval, ofwel nadat men ernaar gezocht heeft
    2 bedenken
    3 op de genoemde wijze beschouwen of ervaren => beschouwen als
    4 ondervinden, ten deel krijgen

Waarom kan de een nou wel aangeven dat hij of zij iets vindt en moet de ander daar meteen weer overheen antwoorden met een veel meer venijnig antwoord.
    omdat sommige echt dik zijn (niet die meiden die je de hele tijd ziet maar sommige andere) en die kan echt niemand alleen mollig noemen
      donderdag 25 oktober 2007 @ 22:14:00 #224
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_54169817
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 22:07 schreef Miss_S het volgende:

[..]

omdat sommige echt dik zijn (niet die meiden die je de hele tijd ziet maar sommige andere) en die kan echt niemand alleen mollig noemen
    Nee, jij VINDT ze echt dik. Dat is JOUW MENING. Prima als je het daar niet mee eens bent, maar dat kan je ook op een fatsoenlijke manier duidelijk maken. JOUW MENING is namelijk ook niet altijd de juiste.

"Ik ben het niet met je eens, want sommige meiden die je niet de hele tijd ziet, maar af en toe, die zien er in mijn optiek uit alsof ze 300 kilo wegen en dat vind ik niet echt mollig meer" heeft een heel andere toon dan degene die jij gebruikt.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_54169997
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 22:14 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, jij VINDT ze echt dik. Dat is JOUW MENING. Prima als je het daar niet mee eens bent, maar dat kan je ook op een fatsoenlijke manier duidelijk maken. JOUW MENING is namelijk ook niet altijd de juiste.

"Ik ben het niet met je eens, want sommige meiden die je niet de hele tijd ziet, maar af en toe, die zien er in mijn optiek uit alsof ze 300 kilo wegen en dat vind ik niet echt mollig meer" heeft een heel andere toon dan degene die jij gebruikt.
    ik vind dat ik iemand die 150+ weegt gerust dik mag noemen
    pi_54170075
    Maiduh, dit is geen zinnige discussie
    pi_54170155
    Ik heb niet veel verder gekeken dan de voortse 2 dames
    En die waren inderdaad wel wat dikkig, maar niet echt vet en blubberig. Dat bedoelde ik.

En ik voelde me niet in het minst beledigd door wie dan ook
      donderdag 25 oktober 2007 @ 22:29:30 #228
    4177 Jojogirl
    pi_54170267
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 22:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Alles mag. Ik mag George Bush ook superintelligent noemen, maar ik denk dat niet veel mensen dat dan met me eens zullen zijn.

Mika is leuk trouwens, ik heb die CD ook net "ontdekt".

Freecell, feli met het uitlopen van Evy 1-27
      vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:57:11 #229
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_54173787
    shit, vriend staat ingelogd
      vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:59:04 #230
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54173824
    Ik VIND dat Miss S een vertekend beeld heeft, van de dames die er in balletpakjes rondlopen vind ik er namelijk niet 1 dik!
    disclaimer
      vrijdag 26 oktober 2007 @ 01:00:20 #231
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54173849
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 22:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En toch he, toch vind ik niet dat ik deze persoon van 180 kilo echt dik mag noemen

disclaimer
      vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:32:33 #232
    4177 Jojogirl
    pi_54175712
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 01:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En toch he, toch vind ik niet dat ik deze persoon van 180 kilo echt dik mag noemen

[ afbeelding ]
    En ik vind dat ik dat een onantrekkelijke man mag noemen Ik houd niet van die Schwarzeneggertypes.
      vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:33:57 #233
    28372 locutus51
    Nil Volentibus Arduum
    pi_54175726
    Ik word er ook onpasselijk van, maar ik val dan ook totaal niet op mannen....
    pi_54175735
    Dit is ook echt niet mooi nee...

Ik zit hier te typen terwijl er een kitten achter de verschijnende lettertje aanspringt..
    Ze is soms best heel aandachtvragend en irritant nu haar broertje weg is..
    pi_54175915
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 00:59 schreef Stormqueen het volgende:
    Ik VIND dat Miss S een vertekend beeld heeft, van de dames die er in balletpakjes rondlopen vind ik er namelijk niet 1 dik!
    als je goed had gelezen had je gezien dat ik die niet bedoelde
    pi_54175932
    quote:

[..]

[ afbeelding ]

volgens mij is dat ook niet echt een big girl......
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:54:48 #237
    13151 crew  Rewimo
    pi_54175936
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 14:45 schreef ymme het volgende:
    Rewimo, ik heb 1 november een gesprek in het RIjnpoort gebouw, tegen over kronenburg, bij de NUON
    Daar werk ik zoals je weet, ymme Op welke afdeling moet je zijn?

Misschien kunnen we samen een bakkie doen of zo
    pi_54176192
    Negeren Troel.

Wat goed freecell Alle lessen, echter superknap. Hoe wil je nu verder gaan met lopen? Zonder Evy?
    *OUD heilige*
    pi_54176237
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 22:25 schreef freecell het volgende:
    Ik heb niet veel verder gekeken dan de voortse 2 dames
    En die waren inderdaad wel wat dikkig, maar niet echt vet en blubberig. Dat bedoelde ik.

En ik voelde me niet in het minst beledigd door wie dan ook
    zie ook niet hoe je beledigd had kunnen zijn, je bent minstens de helft van die dames
    pi_54176310
    nou er zitten toch wel dikke dames tussen hoor in die clip daar ben ik het wel eens met miss_s hoor. En die man die hierboven gepost sorry hoor maar dat is echt TE gespierd daar hou ik echt niet van.
      vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:27:56 #241
    129011 -Bubseltje-
    absofuckinglutely!!
    pi_54176358
    Ik dump niet meer vind ik eigenlijk helemaal niet leuk
    pi_54176387
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 09:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
    Ik dump niet meer vind ik eigenlijk helemaal niet leuk
    waarom vind je dat niet leuk?
    pi_54176772
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 09:14 schreef YPPY het volgende:

Wat goed freecell Alle lessen, echter superknap. Hoe wil je nu verder gaan met lopen? Zonder Evy?
    Eerst de laatste les nog een paar keer volgen, dan ee paar keer op eigen muziek en dan met de tweede lessenserie beginnen
      vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:02:01 #244
    129011 -Bubseltje-
    absofuckinglutely!!
    pi_54176870
    Omdat mijn operatie nu helemaal niks meer doet

Ow en in Arnhem hadden ze nog geen post van me
      vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:27:53 #245
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54177329
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 08:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

als je goed had gelezen had je gezien dat ik die niet bedoelde
    Vijf bier he, dan ben ik niet meer zo nauwkeurig
    disclaimer
      † In Memoriam † vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:35:24 #246
    43556 miss_dynastie
    pi_54177470
    quote:

[..]

[ afbeelding ]
    O ieuw
    pi_54177578
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 08:54 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Daar werk ik zoals je weet, ymme Op welke afdeling moet je zijn?

Misschien kunnen we samen een bakkie doen of zo
    Eerste verdieping
    Bakkie zal helaas niet gaan, omdat ik met moeders ga, en we gaan daarna direct met z'n beide kronenburg in, om te lunchen enzo.
    Maar mocht ik aangenomen worden bij de nuon, dan komen er nog bakkies zat
    pi_54177602
    quote:

[..]

[ afbeelding ]

Ik houd niet van slungels, maar dit hoeft nou ook weer niet hoor
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:07:55 #249
    13151 crew  Rewimo
    pi_54178131
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 10:41 schreef ymme het volgende:
    Eerste verdieping
    Bakkie zal helaas niet gaan, omdat ik met moeders ga, en we gaan daarna direct met z'n beide kronenburg in, om te lunchen enzo.
    Maar mocht ik aangenomen worden bij de nuon, dan komen er nog bakkies zat
    Daar zit de receptie Hoe laat moet je er zijn? Kom ik toevallig even post halen daar
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:10:48 #250
    13151 crew  Rewimo
    pi_54178207
    quote:

[ afbeelding ]
    Yuk, een Michelinmannetje

Mager vind ik niet denderend maar dit hoeft voor mij echt niet

Hoe zouden zulke kerels eruit zien als ze 80 zijn? Hm, dat worden ze waarschijnlijk niet als ze doping gebruiken...
    pi_54178401
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 11:07 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Daar zit de receptie Hoe laat moet je er zijn? Kom ik toevallig even post halen daar
    11 uur, Donderdag 1 november Bij de manpower, die daar ook gevestigd zit. Volgens de vrouw aan de telefoon zit dit naast de NUON ofzo. Bij het CWi moet ik links ofzo
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:20:12 #252
    13151 crew  Rewimo
    pi_54178436
    Ha, dan zet ik voor mezelf even een reminder in mijn agenda om kwart voor 11
    pi_54181103
    waarschijnlijk nog net iets erger dan wanneer ze 60 zijn:

ik houd trouwens helemaal niet van mannen met wasbordjes (vrouwen ook niet trouwens), zachte buikjes zijn veel leuker
    pi_54181508
    Ieks! Die jongere vond ik ook al niks. Een klein buikje is wel leuk, dat is lekker zacht.
    *OUD heilige*
    pi_54182710
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 13:30 schreef octopussy het volgende:
    [ afbeelding ]

ik houd trouwens helemaal niet van mannen met wasbordjes (vrouwen ook niet trouwens), zachte buikjes zijn veel leuker
    Ieeeuuuwww, de spiermassa is wel erg uitgezakt
    pi_54183150
    jullie hebben wel veel commentaar op hoe andere eruit zien voor mensen die niet op uiterlijk afrekenen
      vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:35:13 #257
    191222 Heavenlyblue
    d-lysergic acid amide
    pi_54183202
    dubbel
      vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:35:37 #258
    191222 Heavenlyblue
    d-lysergic acid amide
    pi_54183208
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 15:32 schreef Miss_S het volgende:
    jullie hebben wel veel commentaar op hoe andere eruit zien voor mensen die niet op uiterlijk afrekenen
    Zolang je het woord dik maar niet in je mond neemt hè
    pi_54183244
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 15:35 schreef Heavenlyblue het volgende:

[..]

Zolang je het woord dik maar niet in je mond neemt hè
    daar lijkt het wel op hoe zou dat toch komen
    pi_54183455
    Miss_S iemand die zijn hele leven getraint heeft voor spieren etc, zoals Bodybillders. Zien er gewoon niet meer uit als ze ouder worden, dat is naar mijn mening een feit

En verder houd ik niet van die hele erge gespierde mannen.
    pi_54183486
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 15:47 schreef ymme het volgende:
    Miss_S iemand die zijn hele leven getraint heeft voor spieren etc, zoals Bodybillders. Zien er gewoon niet meer uit als ze ouder worden, dat is naar mijn mening een feit

En verder houd ik niet van die hele erge gespierde mannen.
    en waarom mag dat gezegd worden maar mag er niet gezegd worden dat iemand er dik uitziet?
    pi_54183524
    Heb ik dat gezegd dan???
    pi_54183603
    jammer dat ze in de trein geen popcorn verkopen

wat heb ik dit gemist!

en ik ken dat hele liedje/die hele clip niet en het zal me jeuken waar sommige mensen hun geheel onterechte superieuriteitscomplex vandaan halen: kreeg vanochtend maar weer te horen dat ik 'precies goed' ben van dus waarom zou ik me lelijker voelen door dit soort geneuzel dat meningen tot feiten weet te verdraaien.. bijna alle 'lelijke dikke dames' hier hebben anders wel een goede relatie met iemand die van ze houdt en ze mooi, lief en geweldig vindt..

ik ga straks lekker genieten van een wok buffet onder het genot van een wijntje en me goed, mooi en geliefd voelen.. want dit soort discussies... Ze laten me alleen maar weten dat ik al geweldig leuk, lief en mooi ben als ik mezelf ben en anderen in hun waarde laat..

zo.. dit is nog eens tijd vulling voor in de tein
    Ja doei.
      † In Memoriam † vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:55:28 #264
    43556 miss_dynastie
    pi_54183619
    Hiep, hiep, hoera, champagne, grote opdracht af
    pi_54183647
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
    jammer dat ze in de trein geen popcorn verkopen

wat heb ik dit gemist!

en ik ken dat hele liedje/die hele clip niet en het zal me jeuken waar sommige mensen hun geheel onterechte superieuriteitscomplex vandaan halen: kreeg vanochtend maar weer te horen dat ik 'precies goed' ben van dus waarom zou ik me lelijker voelen door dit soort geneuzel dat meningen tot feiten weet te verdraaien.. bijna alle 'lelijke dikke dames' hier hebben anders wel een goede relatie met iemand die van ze houdt en ze mooi, lief en geweldig vindt..

ik ga straks lekker genieten van een wok buffet onder het genot van een wijntje en me goed, mooi en geliefd voelen.. want dit soort discussies... Ze laten me alleen maar weten dat ik al geweldig leuk, lief en mooi ben als ik mezelf ben en anderen in hun waarde laat..

zo.. dit is nog eens tijd vulling voor in de tein
    als je je zo mooi voelt waarom probeer je dan af te vallen?
    pi_54183762
    mis_s... je snapt het niet he? en ik ga het ook niet uitleggen aan je, want helaas zit er nog geen spionnetje in die eiken houten deur die jij voor je kop hebt...

ah den haag centraal! fijne avond dames van het goede leven!
    Ja doei.
    pi_54183774
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 15:51 schreef ymme het volgende:
    Heb ik dat gezegd dan???
    Nee dus.
    Ik ben dik ja. Betekend niet dat ik niet mooi ben. En ik heb een hele leuk vriend, 15 nov alweer 5 jaar
    Waarom ik dan wil afvallen, uuuuuh omdat ik dan noooog mooier wordt En mezelf daarbij nog beter voel.
    pi_54183789
    ymme dat heb ik ook niet gezegd
    ging erover dat ik niemand dik mocht noemen maar jullie wel iedereen lelijk
    pi_54183909
    Als jij iemand dik of lelijk vind moet jij dat weten.
    Net zoals de rest hier. Vrijheid van meningsuiting
    pi_54183919
    Het zit bij veel mensen gewoon in hun aard om anderen weleens af te willen kraken. En dan doen lelijke mensen (vul zelf in wat je lelijk vindt) net zo goed als mooie (vul weer zelf in). Ga in de zomer maar eens op een terras zitten, zo veel commentaar hoor je dan over andere mensen...
    Het mooi kotsende meisje.
    pi_54183984
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 16:08 schreef ymme het volgende:
    Als jij iemand dik of lelijk vind moet jij dat weten.
    Net zoals de rest hier. Vrijheid van meningsuiting
    en dik hoeft inderdaad helemaal niets met lelijk te maken te hebben
    pi_54184033
    De constatering: "iemand is dik" kan je natuurlijk maken zonder te zeggen dat die persoon lelijk is
      vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:16:26 #273
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54191168
    Zeker persoon, ga toch fietsen
    disclaimer
    pi_54191933
    het wokken was heerlijk! en ook wel uit te houden met het gezelschap!

heb lekker 3 bordjes wok/grillvoer gesmikkeld en biertjes gedronken

nu weer in de trein die 10 minuten vertraging had.. terwijl we krap 8 minuten voor onze overstap hebben indien normaal schema... hopelijk gast de machinist door, want dit was de laatste bus-mogelijkheid...

Ja doei.
    pi_54192171
    Uit eten geweest met de helft van de ouders van TARA, was erg gezellig. Niet erg gezond
    pi_54197375
    En een Kilo aangekomen sinds gisteren

Uit eten FTW
    Kijken of het bij mn maandag update weer weg is!
    pi_54197504
    ik ben ook al zwaarder dan eerder deze week en dat zonder uit eten..

het gaat wel weer over..
      zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:20:38 #278
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54197599
    Gisteren tapasbar, vanavond ook uit eten in Groningen. Gaat leuk worden
    disclaimer
    pi_54197621
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 13:30 schreef octopussy het volgende:
    [ afbeelding ]

Huuu!
    Ja, die met de ballen in de bek.
      zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:37:27 #280
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54197817
    biancavia
    disclaimer
    pi_54198626

Ik hou wél van wasbordjes bij mannen Heel veel zelfs.
    pi_54198689
    smaken verschillen, ik ben meer van zoiets:

Matthew Gray Gubler
    pi_54198797
    quote:
    Op zaterdag 27 oktober 2007 11:42 schreef omearos het volgende:
    smaken verschillen, ik ben meer van zoiets:
    [ afbeelding ]
    Matthew Gray Gubler
    Interessante kop, maar de vraag is: heeft ie een wasbordje??
    pi_54199586
    quote:
    Op zaterdag 27 oktober 2007 11:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Interessante kop, maar de vraag is: heeft ie een wasbordje??
    Geen idee, geen foto's van hem kunnen vinden zonder shirt. Maar ik hoop van niet.
      zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:48:16 #285
    191222 Heavenlyblue
    d-lysergic acid amide
    pi_54199606
    Hij heeft in ieder geval geen bierbuik en dat is voor mij al genoeg om het buikje mooi te vinden

Zo, lekker gesport en dan nu douchen.
    pi_54199721
    buikjes

gelukkig heeft ook een lekker zacht buikje

als ik m wel eens pest, dan dreigt hij altijd met 'pas op hoor! anders ga ik afvallen! '

en ik dan ' neeeeee '

Ja doei.
    pi_54199823
    Ik ben dik, maar toch echt niet heel lelijk ofzo
    Mijn mannetje is ook wat aan de gezette kant, niet dik, maar er zou wel wat afkunnen, toch vind ik ;m lief en mooi, en hij mij gelukkig ook!
    Zo, het is zaterdag, ik ga mezelf zo lekker verwennen met een pita met pesto, tomaatjes en mozzarella uit de oven
    Sara
    Merel
    Ukje
    pi_54199839
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 18:47 schreef Stormqueen het volgende:

Walks in to the room
    Feels like a big balloon
    I said, 'Hey girls you are beautiful'

You take your skinny girl
    Feel like I'm gonna die
    'Cause a real woman
    Needs a real man here's why

You take your girl
    And multiply her by four
    Now a whole lotta woman
    Needs a whole lot more

Find yourself a big lady
    Big boy come on around

No need to fantasize
    Since I was in my braces
    Water in the hole
    When the girls around

Walks in to the room
    Feels like a big balloon
    I said, 'Hey girl you are beautiful'

You take your girl
    And multiply her by four
    Now a whole lotta woman
    Needs a whole lot more

Find yourself a big lady
    Big boy come on around

No need to fantasize
    Since I was in my braces
    Water in the hole
    When the girls around

Find yourself a big lady
    Big boy come on around

No need to fantasize
    Since I was in my braces
    Water in the hole
    When the girls around

Oh you are beautiful

Find yourself a big lady
    Big boy come on around

No need to fantasize
    Since I was in my braces
    Water in the hole
    When the girls around

danst
    En dat nummer is trouwens heerlijk
    Ik ben sowieso groot fan van Mika
    Sara
    Merel
    Ukje
    pi_54200536
    Mijn vriendje had een wasbordje toen ik hem leerde kennen, nu is het niet meer zo aanwezig, maar hij is nog steeds wel aan de dunne kant..

Ik baal, onze blokverwarming doet het niet, het wordt dus koukleumen, aangezien we net een hoop monteurs zagen wegrijden, maar de boel het nog steeds niet doet.
      zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:59:00 #290
    4177 Jojogirl
    pi_54201760
    Brr teigan en dat met dit koude weer Hopelijk komen die monteurs nog terug vandaag.

* Jojogirl heeft net met d'r man en d'r zwager 5/10 km (ik 5 zij 10) door het VUziekenhuis hardgelopen
    Dat was echt gaaf Ik ben nog steeds verbaasd hoe lang/goed ik nu loop nadat ik begin mei 2 minuten al een hel vond

De weegschaal hangt trouwens nog steeds stil op 81 dus weer geen update.
    pi_54202107
    net lekker boodschapjes gedaan, en nu aan de studie.. denk ik

ja, ga zo echt maar wat doen denk ik kan het maar af hebben
    Ja doei.
    pi_54203761
    Lekker joh Jojogirl..

Ik ben vanmiddag toch maar even achter nieuwe hardloopschoenen aangeweest... Ik heb nu hetzelfde type als hiervoor, alleen twee versies nieuwer... Ik kon me alleen niet van vorige keer herinneren dat ze zo duur waren...

Maarja, in de winkel liepen ze iig heerlijk, ik had geen spierpijn meer!

O ja, en ik ben dus zo druk geweest met alles, dat ik geen gaatje had om met Stormqueen nog een kopje koffie te drinken, en dat vind ik wel heel jammer eigenlijk..
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:41:05 #293
    13151 crew  Rewimo
    pi_54204353
    Ik heb stoelen in elkaar staan schroeven. En qltel de tafel. Aangezien we 6 stoelen hebben is hij al klaar en ik nog niet En één stoel moet terug want daar zit een pootbevestiging verkeerd aan. Hij wiebelt. En ik had twee schroeven te kort. Die heb ik dus maar uit de wiebelstoel gepikt En nu heb ik honger
    pi_54206398
    Zo, ik ben weer terug van vakantie. Ik zal morgen even bijlezen wat er deze week allemaal gepost is. Zo te zien staat alles in één topic, dus dat is te behappen.

Ik heb deze week schandalig slecht gegeten (wel lekker ) en vrees behoorlijk voor de weegschaal. Verder was Denemarken leuk, maar ook wel een behoorlijk eind rijden. Op de heenweg hadden we veel pech met de boottocht (meer dan een uur moeten wachten) en op de terugweg hebben we twee uur in de file gestaan We zijn vanmorgen om 8.00 weggegaan en waren pas om 18.15 thuis...

Maar goed, de vakantie was verder leuk en Kopenhagen is een heel mooie stad
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:45:23 #295
    13151 crew  Rewimo
    pi_54206642
    Welkom terug, Fannetje
    pi_54208075
    quote:
    Op zaterdag 27 oktober 2007 19:33 schreef Fannetje het volgende:
    Zo, ik ben weer terug van vakantie. Ik zal morgen even bijlezen wat er deze week allemaal gepost is. Zo te zien staat alles in één topic, dus dat is te behappen.

Ik heb deze week schandalig slecht gegeten (wel lekker ) en vrees behoorlijk voor de weegschaal. Verder was Denemarken leuk, maar ook wel een behoorlijk eind rijden. Op de heenweg hadden we veel pech met de boottocht (meer dan een uur moeten wachten) en op de terugweg hebben we twee uur in de file gestaan We zijn vanmorgen om 8.00 weggegaan en waren pas om 18.15 thuis...

Maar goed, de vakantie was verder leuk en Kopenhagen is een heel mooie stad
    Hoi Ik ben ook weer terug!
    Same here, gezond eten wilde niet zo goed lukken met de vrij Duits-georienteerde keuken in Luxemburg. Mijn vakantie was ook heel leuk! Heel veel kastelen gezien en elke dag uuuuren gewandeld (berg op, berg af).

Denemarken staat nu overigens ook op mijn to-do-lijstje.
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_54208219
    Brad Pitt

Levi, we hebben besloten dat je toch mee moet doen met de surprise meeting, dan kan freecell ook meedoen, heb je het al in je agenda staan?

Leuk dat jullie terug zijn van vakantie.
    *OUD heilige*
    pi_54211623
    Denemarken klinkt wel leuk!

* freecell zit tevreden herfstig achter een bockbiertje
    pi_54211963
    Denemarken vind ik zo'n heerlijk gemoedelijk land, met gewone nuchtere mensen en mooie natuur
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:30:30 #300
    13151 crew  Rewimo
    pi_54212109
    Vergeten jullie trouwens de wintertijd niet? Lekker een uur langer slapen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')