Ik wil best een vlugge terrasmeet houden hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:50 schreef teigan het volgende:
Sorry Stormqueen onze nieuwe bank komt over 3 weken...
Kom je even op de koffie, als je toch naar Groningen gaat?
het is een beetje koud voor een terras denk ik, maar is wel leuk...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil best een vlugge terrasmeet houden hoor
Ik ga mijn beste vriendin opzoeken, die woont daar
Hebben ze geen terrasverwarming in Groningen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:03 schreef teigan het volgende:
[..]
het is een beetje koud voor een terras denk ik, maar is wel leuk...
Rewimo, ik heb 1 november een gesprek in het RIjnpoort gebouw, tegen over kronenburg, bij de NUONquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:33 schreef Rewimo het volgende:
Hier ook koffie. En wel wat te doen. Maar niet zoveel zin
Ja heeft al ooit vaker in de fokdieetclub gestaan met een link naar youtube. Toen was ik helemaal verkocht en heb ik meteen het album van MIKA gekopieerd van een vriendin van me. Ik blijf dat liedje ook het mooiste liedje vinden van die hele cdquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
Mika is tofsigmet zijn feel good nummer voor vetkleps!
Big girl you are beautiful
liedjedanst
er zitten er toch wel een paar tussen die je gerust dik kan noemenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:57 schreef freecell het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tcRiXOONqf0 Dit is de clip.
En ik vind de "big girls" niet big, maar mollig.
omdat sommige echt dik zijn (niet die meiden die je de hele tijd ziet maar sommige andere) en die kan echt niemand alleen mollig noemenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:02 schreef Troel het volgende:
ik vind
jij vindt
hij vindt
wij vinden
jullie vinden
zij vinden
vin·den (ov.ww.)
1 aantreffen, krijgen ofwel bij toeval, ofwel nadat men ernaar gezocht heeft
2 bedenken
3 op de genoemde wijze beschouwen of ervaren => beschouwen als
4 ondervinden, ten deel krijgen
Waarom kan de een nou wel aangeven dat hij of zij iets vindt en moet de ander daar meteen weer overheen antwoorden met een veel meer venijnig antwoord.![]()
Nee, jij VINDT ze echt dik. Dat is JOUW MENING. Prima als je het daar niet mee eens bent, maar dat kan je ook op een fatsoenlijke manier duidelijk maken. JOUW MENING is namelijk ook niet altijd de juiste.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
omdat sommige echt dik zijn (niet die meiden die je de hele tijd ziet maar sommige andere) en die kan echt niemand alleen mollig noemen
ik vind dat ik iemand die 150+ weegt gerust dik mag noemenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, jij VINDT ze echt dik. Dat is JOUW MENING. Prima als je het daar niet mee eens bent, maar dat kan je ook op een fatsoenlijke manier duidelijk maken. JOUW MENING is namelijk ook niet altijd de juiste.
"Ik ben het niet met je eens, want sommige meiden die je niet de hele tijd ziet, maar af en toe, die zien er in mijn optiek uit alsof ze 300 kilo wegen en dat vind ik niet echt mollig meer" heeft een heel andere toon dan degene die jij gebruikt.
Alles mag. Ik mag George Bush ook superintelligent noemen, maar ik denk dat niet veel mensen dat dan met me eens zullen zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik vind dat ik iemand die 150+ weegt gerust dik mag noemen
En toch he, toch vind ik niet dat ik deze persoon van 180 kilo echt dik mag noemenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik vind dat ik iemand die 150+ weegt gerust dik mag noemen
En ik vind dat ik dat een onantrekkelijke man mag noemenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En toch he, toch vind ik niet dat ik deze persoon van 180 kilo echt dik mag noemen
[ afbeelding ]
als je goed had gelezen had je gezien dat ik die niet bedoeldequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik VIND dat Miss S een vertekend beeld heeft, van de dames die er in balletpakjes rondlopen vind ik er namelijk niet 1 dik!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En toch he, toch vind ik niet dat ik deze persoon van 180 kilo echt dik mag noemen
[ afbeelding ]
Daar werk ik zoals je weet, ymmequote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:45 schreef ymme het volgende:
Rewimo, ik heb 1 november een gesprek in het RIjnpoort gebouw, tegen over kronenburg, bij de NUON
zie ook niet hoe je beledigd had kunnen zijn, je bent minstens de helft van die damesquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:25 schreef freecell het volgende:
Ik heb niet veel verder gekeken dan de voortse 2 dames
En die waren inderdaad wel wat dikkig, maar niet echt vet en blubberig. Dat bedoelde ik.
En ik voelde me niet in het minst beledigd door wie dan ook
waarom vind je dat niet leuk?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik dump niet meervind ik eigenlijk helemaal niet leuk
![]()
Eerst de laatste les nog een paar keer volgen, dan ee paar keer op eigen muziek en dan met de tweede lessenserie beginnenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:14 schreef YPPY het volgende:
Wat goed freecellAlle lessen, echter superknap. Hoe wil je nu verder gaan met lopen? Zonder Evy?
Vijf bier he, dan ben ik niet meer zo nauwkeurigquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als je goed had gelezen had je gezien dat ik die niet bedoelde
O ieuwquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste verdiepingquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar werk ik zoals je weet, ymmeOp welke afdeling moet je zijn?
Misschien kunnen we samen een bakkie doen of zo
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar zit de receptiequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:41 schreef ymme het volgende:
Eerste verdieping
Bakkie zal helaas niet gaan, omdat ik met moeders ga, en we gaan daarna direct met z'n beide kronenburg in, om te lunchen enzo.
Maar mocht ik aangenomen worden bij de nuon, dan komen er nog bakkies zat![]()
Yuk, een Michelinmannetjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:00 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |