abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54087649
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:44 schreef teigan het volgende:
DAt is ongeveer mijn postuur.. En ik ben zeker wel fit, dus dat vind ik ook een stom excuus..

KLAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ervanuitgaande dat het aanvragen geen problemen op gaat leveren..
Hee!! Dat was ik al van plan!

Lieve Teigan

Ontzetttend gefeliciteerd met je echt echt echt echt klaar zijn!
Lekker voelt dat he?!

Nog een paar om het af te leren.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 oktober 2007 @ 13:12:59 #78
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54087746
Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 22 oktober 2007 @ 13:19:13 #79
149959 SQ
snelle trees
pi_54087865
Kappen nu, ik word er epileptisch van
disclaimer
pi_54088189
Teigan

ik doe even een andere smilie om je te feliciteren. Echt heerlijk zeg!
pi_54088484
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
Bij mij op mn werk bewegen ze niet. Dan ziet het er alleen maar heel druk uit.
  † In Memoriam † maandag 22 oktober 2007 @ 13:54:08 #82
43556 miss_dynastie
pi_54088541
Hoera
pi_54088782
Whoei Gefeliciteerd Teigan
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 oktober 2007 @ 14:08:52 #84
13151 crew  Rewimo
pi_54088846
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
Even op escape drukken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 22 oktober 2007 @ 14:10:51 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_54088904
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 14:08 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Even op escape drukken
no, too much
disclaimer
  maandag 22 oktober 2007 @ 15:04:20 #86
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54090046
Gefeliciteerd
pi_54090181
Jullie zijn lief!! Dan zie ik deze pagina, en dan springen de tranen me in de ogen van blijdschap..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Licht Ontvlambaar maandag 22 oktober 2007 @ 15:42:20 #88
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54090799
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_54091611
Teigan gefeli

ik was vanmorgen 83,5
pi_54091988
het tapas eten was volgens mij niet goed voor mn gewicht

maar, net wel een grote stap gedaan

en ik hebben samen een rekening geopend

en gaan dat vanavond vieren met een wietpijpje
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 oktober 2007 @ 17:20:00 #91
13151 crew  Rewimo
pi_54092355
Iemand trek in fazant? Ik had er daarstraks één op mijn voorruit
pi_54092456
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
het tapas eten was volgens mij niet goed voor mn gewicht

maar, net wel een grote stap gedaan

en ik hebben samen een rekening geopend

en gaan dat vanavond vieren met een wietpijpje
leuk
dus het is erg serieus tussen jullie

en vanavond niet te stoned he.

Ik was laatst met een vriendin wiet aan het roken nou zo stoned ben ik nog nooit geweest als toen. Toen was het een beetje TE heftig.
pi_54092664
het is flink serieus gelukkig maar we gaan samen oud worden enzo we zijn ook zeer tof samen, vonden ons beider ouders

gisteren kennismakings-middag gehad, met tapas eten enzo (heb echt 2 dagen in de keuken gestaan ) en het was helemaal geslaagd enzo

enneh.. denk dat 't wel mee zal vallen alhoewel we nog wel een lekker biertje voor erbij hebben (Kanon )
Ja doei.
  maandag 22 oktober 2007 @ 17:42:49 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_54092776
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
het is flink serieus gelukkig maar we gaan samen oud worden enzo we zijn ook zeer tof samen, vonden ons beider ouders

gisteren kennismakings-middag gehad, met tapas eten enzo (heb echt 2 dagen in de keuken gestaan ) en het was helemaal geslaagd enzo

enneh.. denk dat 't wel mee zal vallen alhoewel we nog wel een lekker biertje voor erbij hebben (Kanon )
Hoe lang zijn jullie samen eigenlijk?
Over 4 weken heb ik ook een wederzijds-ouderavondje, maar ze kennen elkaar gelukkig al

Wietjes en kanonnetjes? Ik hoop dat je 't bij 1 kanonnetje houdt want kanonne, bier van 12% knalt er in
(zelf ben ik alreeds in 2000 gestopt met blowen, omdat ik er alleen maar van in slaap viel steeds )
disclaimer
pi_54092919
we zijn bijna 10 maanden samen nu

en het is gewoon goed, prima, perfect zo en aangezien we echt veel samen doen, leek het ons handig een rekening samen te openen zodat we daar van kunnen eten, uitgaan evt. en vakanties ed.

we gaan in plaats van naar berlijn naar York in december saampjes

en er liggen 'maar' 2 kanonnen hoor dus ieder 1.. da's best leuke aanvulling op een jointje, maar zeker niet meer kan je flink ziek worden anders.

Heb zelf echt al half jaar niet mee geblowed ofzo, en doe het ook echt eens in de paar maanden, vind ik gewoon wel 's lekker
voor het eerst met een wietpijpje overigens: rookt niet, en wil dus niet met tabak doen enzo.. ben benieuwd, die pure shizzle
Ja doei.
pi_54093020
Ik vind wiet ( en alle andere soorten drugs) gewoon zware onzin.
Het is niet gezond. Je gaat er gek van doen, het is duur. Dus waarom???
Als je al geen schik meer kunt hebben zonder dat spul
Nee ik HAAT het. (een ex-goede vriend van ons, is al jaren verslaafd, en echt dan wardeer je dat spul echt niet).
pi_54093194
ehm.. beetje overtokken reactie

'als je geen plezier meer kunt hebben zonder'

meis, als ik al post dat ik eens in de paar maanden blow, dan kan ik blijkbaar zonder ook wel plezier hebben Het is minder schadelijk en verslavend dan bier, en ook al raak je verslaafd, dan NOG is het minder schadelijk dan bier, en toch drinkt iedereen altijd en overal bier

dus ehm... ja.. wij gaan lekker genieten vanavond
Ja doei.
pi_54093278
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 18:08 schreef motorbloempje het volgende:

'als je geen plezier meer kunt hebben zonder'

meis, als ik al post dat ik eens in de paar maanden blow, dan kan ik blijkbaar zonder ook wel plezier hebben Het is minder schadelijk en verslavend dan bier, en ook al raak je verslaafd, dan NOG is het minder schadelijk dan bier, en toch drinkt iedereen altijd en overal bier

dus ehm... ja.. wij gaan lekker genieten vanavond
Overtrokken reactie. Dat is gewoon mijn mening.
Zo denk ik er echt over. Dus waarom anders neerzetten hier, als ik daar echt zo over denk.

Veel plezier vanavond. (ondanks mijn gedachtengang over wiet enzo)

Ik wil niemand erop aanvallen hoor
  † In Memoriam † maandag 22 oktober 2007 @ 18:13:31 #99
43556 miss_dynastie
pi_54093308
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 17:59 schreef Ymme het volgende:
(een ex-goede vriend van ons, is al jaren verslaafd, en echt dan wardeer je dat spul echt niet).
Dat kan je over alcohol ook zeggen. En er zijn ook mensen eetverslaafd en ook dat heeft nare gevolgen.
Geniet, maar blow met mate. Of zo. Mij persoonlijk trekt het niet, maar als een ander er zo nu en dan lol mee heeft .
pi_54093404
Miss_D natuurlijk, heb jij helemaal gelijk in. Ik zeg ook nergens dat het niet met mate kan ofzo.
Ik zelf denk gewoon zo over drugs.

Motorbloempje, vind het af en toe leuk. Daar zeg ik niets van.
Ik praat gewoon in het algemeen, dat ik drugs :(:( vind.
Wilde geen discussie oproepen hierover, alleen maar mijn MENING hierover geven.
  † In Memoriam † maandag 22 oktober 2007 @ 18:19:49 #101
43556 miss_dynastie
pi_54093446
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 18:18 schreef ymme het volgende:
Ik zelf denk gewoon zo over drugs.
Ik praat gewoon in het algemeen, dat ik drugs :(:( vind.
Ik ben er ook geen fan van hoor Ik had alleen ook de indruk dat je reageerde n.a.v. motorbloempje, maar het riep bij jou een algemene reactie op, dat had ik even niet door
  maandag 22 oktober 2007 @ 18:22:37 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_54093496
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
Tja, ik deel de mening van ymme, maar ik deel hem ook op het gebied van alcohol

Maarja, zo houd ik dus ook absoluut niet van Carnaval: ik vind dat je ook zonder alcohol plezier moet kunnen hebben en ook zonder drugs.

Maar als je af en toe een keer wat drinkt en af en toe een keer wat blowt, dan is dat wat anders Het is alleen niets voor mij.

En wat schadelijke gevolgen betreft: iedereen weet dat, iedereen moet dat voor zich beslissen (ik heb op mijn verlovingsfeestje ook echt wel alcohol gedronken ook al weet ik dat dat funest is voor mijn lever, maar dan is het 1 glaasje en that's it. Maar genoten heb ik er van, dat wil je niet weten ).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54093503
Ook even hier: Teigan: lekker! Gefeliciteerd!

Ik heb ook negatieve ervaringen met drugs die vrienden en familie in het verleden hebben gebruikt. Dus ook mijn cup of tea is het niet. Maar, Ymme, wie ben ik om dan zo uit te varen tegen motorbloempje als ze zich erop verheugd en maar eens in de zoveel tijd gebruikt? Dan gebruikt ze dat spul met mate. En dat is het ook met meer dingen zoals alcohol en eten wat miss_d ook zegt.

MB: Vier ze gezellig die mijlpaal van jullie gezamenlijke rekening!

Edit: o! was het een algemene opmerking? Dat had ik ook niet zo door.

[ Bericht 6% gewijzigd door Pandorah op 22-10-2007 18:28:45 ]
pi_54093832
Sorry dat het niet helemaal duidelijk is dan.
Maar ik zeg nergens dat MB dat niet moet doen, omdat het slecht is blablabla. Ik geef alleen mijn mening.
Dus heb daarover niets tegen MB.

Ik hoop dat zij vanavond met d'r vriend een leuke avond heeft
  maandag 22 oktober 2007 @ 18:54:48 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_54094112
Ik vind een blowtje vergelijkbaar met een pot bier. Het wordt wat anders als je aan de harde pruttels gaat. En ja, die heb ik allemaal geprobeerd in mijn wilde jaren, shoot me Mijn ding is het niet meer omdat ik een paar jaar geleden extreem fout ben gegaan: was retedronken en heb toen 3 trekjes van een jonko genomen, nou als je al 4 jaar niet geblowd hebt word je daar heel ellendig van. Mijn hoofd werkte nog, maar de communicatie met mijn lichaam dus niet, ik kon alleen maar blijven zitten en denken dat ik moest gaan lopen, maar ik kreeg mijn benen op geen enkele manier in beweging. Voor mij dus nooit meer. Maar ik ken mensen zat die regelmatig een blowtje doen en een heel normaal leven hebben en er verder geen last van hebben.

Nu ben ik voor begrippen van dit topic al een drugsgrootverbruiker met mijn sigaretten en wekelijkse biertjes, dus ik zal er ongetwijfeld wat milder tegenaan kijken dan de rest
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 oktober 2007 @ 19:17:39 #106
13151 crew  Rewimo
pi_54094642
Ik drink niet (meer, maar ik dronk al zowat nooit ) en ik heb nooit drugs in welke vorm dan ook gebruikt. Ik heb daar geen behoefte aan en ik zie de lol er niet van in Maar als een ander het lekker vindt en er maat in kan houden, veel plezier hoor Ik heb er geen last van.

In tegenstelling tot roken, daar heb ik wèl last van, en ik vind het dus ook erg vervelend als ik in andermans rook moet staan of zitten. Ook buiten. Het stinkt en ik krijg het er heel gauw benauwd van
pi_54094719
nogmaals, ymme, ik vond vooral het zinnetje 'als je al geen plezier meer kunt hebben zonder' erg veroordelend en onaardig en op de man vrouw

maargoed.. prima..

er zijn meer mensen die kapot gaan aan de drank dan op z'n tijd een blowtje...
Ja doei.
pi_54094856
Ik had het dan ook niet direct over jouw.
pi_54094891
Voor Teigan!
Ik vind het echt zo leuk voor je!

Over 9 dagen hoop ik hetzelfde te kunnen doen voor Octo.
En snel daarna ook voor ColdFeet en Isabeau.
Miss D, hoe lang moet jij nog? En Omearos?
Motorbloempje moet nog even, die is net begonnen.
En wie studeren er hier nog meer nen vergeet ik nu?
pi_54094974
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 19:27 schreef ymme het volgende:
Ik had het dan ook niet direct over jouw.
zo leek het dus wel, als je met zoveel 'haat' na mijn post reageert...
Ja doei.
  maandag 22 oktober 2007 @ 19:34:37 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_54095018
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 19:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je bent gewoon verdorven
disclaimer
pi_54095041
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 19:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nogmaals, Nee mijn 'haat' is niet naar jouw toe
pi_54095124
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 19:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je bent gewoon verdorven
dat sowieso, ook zonder mijn harddrugs
Ja doei.
pi_54095164
voor Teigan! Ik zal er op proosten vanavond met TARA

Ik heb de pompoensoep gehad, vond hem heerlijk. TARA vond het "eetbaar" maar niet geweldig.

Er zat alleen hier en daar een draadje in, dat was een beetje jammer, maar voor de rest helemaal geniaal!

Alleen wat machtig en nu ben ik misselijk
pi_54095299
MB, leuk dat jullie een gezamelijke rekening hebben geopend
gaan wij ook doen binnenkort

enne, veel plezier met je wietpijpje en je kanonnetje en je lover. Niet te veel herrie maken enzo

ik roep trouwens al jaren dat ik wel eens een spacecake ga bakken Ik wil dus ook niet blowen vanwege de tabak (nooit gerookt), en wiet in de waterpijp ging niet zo goed (te droog). Maar ja, ik kan nu geen suiker meer eten, dus een spacecake wordt wat moeilijk vooral icm eventuele dumping en vreetkick.
pi_54095303
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
we zijn bijna 10 maanden samen nu

en het is gewoon goed, prima, perfect zo en aangezien we echt veel samen doen, leek het ons handig een rekening samen te openen zodat we daar van kunnen eten, uitgaan evt. en vakanties ed.

we gaan in plaats van naar berlijn naar York in december saampjes

en er liggen 'maar' 2 kanonnen hoor dus ieder 1.. da's best leuke aanvulling op een jointje, maar zeker niet meer kan je flink ziek worden anders.

Heb zelf echt al half jaar niet mee geblowed ofzo, en doe het ook echt eens in de paar maanden, vind ik gewoon wel 's lekker
voor het eerst met een wietpijpje overigens: rookt niet, en wil dus niet met tabak doen enzo.. ben benieuwd, die pure shizzle
Hey wat leuk van die rekening! Maakt het al weer wat echter he!
Over drugs: Ik vind zo af en toe geen probleem. Heb zelf vroeger (te)veel geblowd (kan je zeggen dat met zo'n pijpje erg fijn is!). Doe 't inmiddels zo'n 3,5 jaar niet meer, alleen heel zelden (zoals op Lowlands). 'k Moet zeggen dat de lol een stuk minder is nu, omdat ik 't amper nog doe, ben ik na 2 hijsjes de weg al kwijt.
Alcohol heb ik helemaal niks mee, ik vind dronken mensen ook erg vervelend, heel anders dan stoned zijn.
En verder heb ik een schijthekel aan hard-drugs, maar dat is weer een heel ander verhaal (nog nooit geprobeerd trouwens, zou ik ook nooit doen).
En weer ff ontopic: Ik heb redelijk netjes gegeten vandaag
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_54095562
yeah

zei ook al tegen dat het nu wel 'echt heel echt' is geworden enzo
we zijn echt zo tof en geweldig gelukkig samen... hm... echt, had nooit gedacht dat ik dat nog 's zou meemaken en ben nu al bijna een jaar in de zevende hemel...

enneh.. harddrugs doe ik ook niet een blowtje en een biertje.. space-cake evt. ook nog wel, en zou graag voordat het verboden wordt nog 's paddo-en (paar jaar geleden gedaan, erg leuk!) maargoed.. met mate is alles wel te doen denk ik, en van niets is teveel goed
Ja doei.
pi_54096134
Teigan gefeliciteerd!
pi_54096488
Keigoed van teigan

Ik heb nog nooit gerookt of drugs gebruikt. Ben echt superbraaf wat dat betreft.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 22 oktober 2007 @ 21:28:28 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_54096756
ik voel me echt satan hier
disclaimer
pi_54096814
Wij hebben net een paar weken geleden een van onze rekeningen in een en/of rekening verandert, leek ons nu pas een keer echt handig..

Dank jullie allemaal..

Wij zijn net uit eten geweest, teon nog even naar de familie van M. (zijn ouders waren vandaag 32 jaar getrouwd, en ik wilde nu net mijn coach verblijden met het nieuws, maar hij lijkt niet thuis te zijn...)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 22 oktober 2007 @ 21:34:47 #122
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_54096862
quote:
Jojogirl, hoe lang hang je nu al rond die 81 kg dan? En ben je minder streng voor jezelf geworden of begrijp je het zelf ook niet zo goed waarom je niet verder afvalt? Misschien is dit wel de beruchte plateaufase die eventjes duurt en daarna val je echt wel weer af. Even doorbijten dus
Een maand zo ongeveer nu. Waarom het zo is weet ik niet. Ik ben volgens mij niet echt minder streng geworden (ben niet zo streng voor mezelf). Ik heb door tijdgebrek wel wat minder gesport de afgelopen maand, dus misschien is dat het. Of anders inderdaad één van die beruchte plateau's. Hoe dan ook, m'n gewicht stijgt lekker niet en gaat vast ooit weer wat naar beneden

Teigan Gefeliciteerd Echt super dat het helemaal klaar is nu

Motorbloempje, ook feli met jullie gezamenlijke rekening
  Licht Ontvlambaar maandag 22 oktober 2007 @ 21:57:17 #123
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54097394
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 21:34 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Een maand zo ongeveer nu. Waarom het zo is weet ik niet. Ik ben volgens mij niet echt minder streng geworden (ben niet zo streng voor mezelf). Ik heb door tijdgebrek wel wat minder gesport de afgelopen maand, dus misschien is dat het. Of anders inderdaad één van die beruchte plateau's. Hoe dan ook, m'n gewicht stijgt lekker niet en gaat vast ooit weer wat naar beneden

Teigan Gefeliciteerd Echt super dat het helemaal klaar is nu

Motorbloempje, ook feli met jullie gezamenlijke rekening
Weet je dat ik pas sinds kort weet dat ik je al 'kende' van OUD

Ik ben trouwens een diehard drankorgel Heb graag pils, wijn, port en sterker spul... En verder mag ik nog wel eens graag met een sigaartje aan de gang. Maar verdere drugs heb ik nog nooit geprobeerd
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 22 oktober 2007 @ 22:20:32 #124
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_54098005
Zolang er drank is heb ik geen drankprobleem....
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_54098192
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 19:17 schreef Rewimo het volgende:

In tegenstelling tot roken, daar heb ik wèl last van, en ik vind het dus ook erg vervelend als ik in andermans rook moet staan of zitten. Ook buiten. Het stinkt en ik krijg het er heel gauw benauwd van
daarom heb ik ook altijd geleerd: als je rookt val je er een ander niet mee lastig, als jij bij mij op bezoek zou komen en je kan niet tegen rook, dan rook ik die dag gewoon niet binnen (ook als je bijvoorbeeld alleen 's avonds komt) en als ik bij jou zou komen heb je vast wel een mooi plekje buiten waar ik mijn slechte gewoonte kan voeden vooral nu je zo'n grote tuin hebt
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:56:14 #126
4177 Jojogirl
pi_54104223
Ik ben alleen van de drank, maar ook dat erg met mate. Drugs en sigaretten hebben me nooit getrokken, ook al omdat ik als kind/puber last had van astmatische bronchitis.
pi_54104357
Jojo, hoe was je verbinding naar huis eigenlijk zaterdag? Moest je lang wachten?
Ik vond het vooral erg koud zaterdagnacht. En vanochtend ook trouwens.

Ik heb trouwens vooral een hekel aan ontzettend rokerige ruimtes en sigaren. Vooral sigaren. Vorige week fietste ik naar mijn werk en stond ik bij het stoplicht te wachten terwijl een man in een auto naast mij een sigaar rookte. Echt zo smerig. Vooral 's ochtends om 7 uur.
Owja, en bij de voetbal pas ook. Stap je de bus uit, sta je gelijk in een rookwalm van alle mensen die al klaar stonden omdat ze afkickverschijnselen kregen na 3 uur niet roken en de kantine stond ook al helemaal blauw. En daarna maar lekker sporten.
pi_54104569
Sigaar vind ik wel lekker ruiken, als de ruimte er tenminste niet mee volstaat.
Gewoon zo'n vleugje sigaar, best lekker!! Mijn vader rookt sigaar, dat heeft er misschien mee te maken
Hij is ook de enige die ik toesta om te roken in mijn huis. (Dan nog gaat hij meestal naar buiten trouwens)
Alcohol is hier ook een geliefd iets. Eén van de weinige overbodige en lekkere dingen die ik eigenlijk niet wil laten staan voor een beter figuur.

Het is hier trouwens akelig koud, ik denk dat het nog vriest! Het heeft in ieder geval wél gevroren, want het gras is wit. Nou wil ik straks gaan rennen, maar ik heb geen sportkleding met lange mouwen. Wel een redelijk warme broek, maar verder dus alleen shirts. Misschien moet ik maar in een dunne sweater gaan lopen dan, het is nu wel érg koud voor een t-shirtje!
pi_54104651
Hier stonden veel mensen te krabben. Ben ik blij dat wij lopend gingen. Anna vond dat prachtig, op mijn rug en dan kijken naar al die mensen aan het werk.

Sigaren stinken, sigaretten ook en joints helemaal. Vooral in de metro 's ochtends vroeg als je langs iemand loopt die staat te blowen.

Je kunt beter twee laagjes doen freecell. Bij het kruidvat en de aldi zijn regelmatig van die loopjasjes in de aanbieding. Kun je eventueel ook open doen als je het warm krijgt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:33:46 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_54104723
Weet je wat ik pas smerig vind?
Al die stinkende uitlaatgassen in mijn smoel! Van die stinkscooters waarvan de uitlaat altijd op je gezicht gericht staat als je voor het stoplicht staat te wachten. Van die voetbalmoeders in hun landrovers die helemaal beginnen te panieken als er iemand binnen een straal van 10 kilometer van hun Storm, Sterre of Bloem een peuk opsteekt maar zelf wel een roet uitstoten van hier tot Tokyo. Van mijn schoonzus die net moeder is geworden en nu verkondigde dat ze "nooit meer buiten op een terras kon zitten nu ze een kind had omdat daar al die vieze rokers zitten". Van die kutvliegtuigen die op 200 meter van mijn kantoor opstijgen en ondertussen de kerosinelucht tot in je onderbroek zit. Laat me in godsnaam mijn sigaret roken, ik hou al zoveel rekening met anderen op dat gebied en je krijgt er nooit wat voor terug

Ja, dit zit diep
disclaimer
pi_54104746
ik ben ook niet zo van de sigaren. Ik vind alleen vanille sigaren lekker ruiken.
En af en toe wiet of hasj moet kunnen eens in de zoveel maanden. Zolang je er geen gewoonte van maakt. Maar dat vind ik ook met xtc cocaine. Dat moet je ook echt maar eens in het half jaar doen. Anders raak je er verslaafd aan.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:37:33 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_54104790
Maar verder goeiemorgen

Bank kopen, iemand?
disclaimer
pi_54104910
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 09:35 schreef Riann het volgende:
Maar dat vind ik ook met xtc cocaine. Dat moet je ook echt maar eens in het half jaar doen. Anders raak je er verslaafd aan.
XTC weet ik niet genoeg van, maar cocaïne vind ik nou typisch zoiets waar je HELEMAAL vanaf moet blijven.
Ik kom er zelf in ieder geval absoluut niet aan, ook als een vorm van zelfbescherming!
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:48:01 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_54104966
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 09:44 schreef freecell het volgende:

[..]

XTC weet ik niet genoeg van, maar cocaïne vind ik nou typisch zoiets waar je HELEMAAL vanaf moet blijven.
Ik kom er zelf in ieder geval absoluut niet aan, ook als een vorm van zelfbescherming!
Ik heb het een keer toegediend gekregen terwijl ik dronken was. Wat er op volgde zet ik hier liever niet neer, maar het is iets wat je als vrouw liever niet meemaakt

Harddrugs... tsja ondanks het feit dat ik zelf ook wel es wat heb genomen (lees: 5 keer speed, 3 keer x en een onvrijwillige dosis coke [als het al coke was]) vind ik inderdaad ook dat je je er beter zo ver mogelijk van distantieert. Je kunt namelijk niet meer voor jezelf in staan. Nog veel minder dan met een biertje teveel.
disclaimer
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:57:37 #135
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_54105130
Men heeft mij ook een keer iets in mijn drinken gedaan waardoor ik helemaal van de wereld was. Gelukkig was mijn vriendin bij me, want ik weet niet wat er anders met mij gebeurt was.....

Ik blijf dan ook verre weg van harddrugs....
pi_54105141
Ja, en bij bier kan je nog stoppen als het te gek wordt!

Ik ben zelf nooit verder gekomen dan zeer frequent hasj gebruik. Al jaren niet meer gebruikt trouwens. Wiet was geen plan bij mij, ik trip daar op
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:59:58 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_54105180
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 09:58 schreef freecell het volgende:
Ja, en bij bier kan je nog stoppen als het te gek wordt!

Ik ben zelf nooit verder gekomen dan zeer frequent hasj gebruik. Al jaren niet meer gebruikt trouwens. Wiet was geen plan bij mij, ik trip daar op
ik trip op mijn antidepressiva

Nou ja, nu niet meer, maar de eerste week was echt fucked up Nu trip ik alleen nog maar in mijn slaap
disclaimer
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:00:40 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_54105187
Maar ja, eigenlijk zijn antidepressiva ook gewoon harddrugs, alleen krijg je ze van de dokter
disclaimer
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:02:37 #139
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_54105204
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 09:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik trip op mijn antidepressiva

Nou ja, nu niet meer, maar de eerste week was echt fucked up Nu trip ik alleen nog maar in mijn slaap
Antidepressiva zorgde voor mij juist voor het tegenovergestelde... was net een zombie... zo rustig was ik... totaal geen emoties meer... Wel leuk was weer de combi met te veel alcohol en dan pas het pilletje nemen... brrr...
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:05:27 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_54105243
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 10:02 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Antidepressiva zorgde voor mij juist voor het tegenovergestelde... was net een zombie... zo rustig was ik... totaal geen emoties meer... Wel leuk was weer de combi met te veel alcohol en dan pas het pilletje nemen... brrr...
Ohnee, ik ben kei heppie de peppie. Misschien een klein verschil dat ik ze niet tegen een depressie slik Ik heb genoeg emoties, alleen niet meer die extreme rollercoaster die ik vroeger had.
Alcohol met pilletje, de dokter heeft me er voor gewaarschuwd, maar het gaat prima. Vroeger ging ik altijd huilen als ik zat was, nu ben ik alleen nog maar blij

Maar ik ben sinds donderdag bezig met afbouwen. Hopelijk houden de afkickverschijnselen snel op
disclaimer
pi_54105650
*blijblijblij*

Alle tentamenbriefjes zijn binnen, mijn coach wil mij heel graag toespreken(hij beweerde dat hij hele boeiende verhalen over mij had te vertellen), dus nog ff alles bij elkaar zoeken, cdrommetje branden, handtekening ophalen, en dan aanvragen met die hap!

O ja, Stormqueen, afbouwen zuigt, maar het gaat gelukkig weer over.. Ik ben op het laatst gestopt omdat ik heel blij met een winkelwagentje rond zat te steppen bij de Makro... En ik me daarna bedacht dat ik mijn medicatie de dag ervoor was vergeten.. Toen vond ik dat ik net zo goed wel helemaal kon stoppen..
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:37:01 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_54105763
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 10:31 schreef teigan het volgende:
*blijblijblij*

Alle tentamenbriefjes zijn binnen, mijn coach wil mij heel graag toespreken(hij beweerde dat hij hele boeiende verhalen over mij had te vertellen), dus nog ff alles bij elkaar zoeken, cdrommetje branden, handtekening ophalen, en dan aanvragen met die hap!

O ja, Stormqueen, afbouwen zuigt, maar het gaat gelukkig weer over.. Ik ben op het laatst gestopt omdat ik heel blij met een winkelwagentje rond zat te steppen bij de Makro... En ik me daarna bedacht dat ik mijn medicatie de dag ervoor was vergeten.. Toen vond ik dat ik net zo goed wel helemaal kon stoppen..
Ik denk ook wel dat mijn hoofd het na 8 maanden onderhand wel zelf kan Ik heb alleen last van duizelingen af en toe, net alsof ik veel te weinig heb gegeten (en eten doe ik !!! ) Als ik ze donderdag niet meer heb ga ik doorzetten, anders ga ik toch weer terug naar mijn oude dosering.

Wanneer heb je zitting?
disclaimer
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:39:49 #143
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_54105805
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 10:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ohnee, ik ben kei heppie de peppie. Misschien een klein verschil dat ik ze niet tegen een depressie slik Ik heb genoeg emoties, alleen niet meer die extreme rollercoaster die ik vroeger had.
Alcohol met pilletje, de dokter heeft me er voor gewaarschuwd, maar het gaat prima. Vroeger ging ik altijd huilen als ik zat was, nu ben ik alleen nog maar blij

Maar ik ben sinds donderdag bezig met afbouwen. Hopelijk houden de afkickverschijnselen snel op
Ik had helemaal geen emoties meer, wel een voordeel voor mijn vriendin dat we ook nooit ruzie (voor zover we die hebben) meer hadden... Maar ik ben gelukkig er al een paar jaar vanaf, ik had er nooit aan moeten beginnen, was te jong en de huisarts had me nooit mogen voorschrijven, maar ja....

Ik ben toen ook gaan afbouwen, eerst van 1 per dag, naar 1 per 2 dagen zolang totdat je niet meer weet of je hem gisteren gehad hebt of vandaag moet nemen, dan kun je net zo goed gaan stoppen.
pi_54105876
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 10:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik denk ook wel dat mijn hoofd het na 8 maanden onderhand wel zelf kan Ik heb alleen last van duizelingen af en toe, net alsof ik veel te weinig heb gegeten (en eten doe ik !!! ) Als ik ze donderdag niet meer heb ga ik doorzetten, anders ga ik toch weer terug naar mijn oude dosering.

Wanneer heb je zitting?
Die duizelingen had ik ook wel, vooral de eerste week ofzo geloof ik, daarna ging het wel weer over..

Ik heb in maart mijn buluitreiking, ze hebben maar 2 of 3 keer per jaar een uitreiking, en de vorige is net geweest..
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:47:24 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_54105931
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 10:44 schreef teigan het volgende:

[..]

Die duizelingen had ik ook wel, vooral de eerste week ofzo geloof ik, daarna ging het wel weer over..

Ik heb in maart mijn buluitreiking, ze hebben maar 2 of 3 keer per jaar een uitreiking, en de vorige is net geweest..
Da's dan wel jammer, dat je zolang moet wachten om het papiertje ook daadwerkelijk vast te houden...

Tip: geen feestje geven de avond van te voren dat tot half zeven 's ochtends duurt. Ik kan je verzekeren dat het niet grappig is om op hoge hakken de trap op te moeten voor 500 man terwijl je alcoholpromillage nog gevaarlijk hoog is
disclaimer
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:48:04 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_54105945
Ow shit, mijn imago, nou doe ik het weeeeer

Ik ga maar even roken denk ik
disclaimer
pi_54106017
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 10:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Da's dan wel jammer, dat je zolang moet wachten om het papiertje ook daadwerkelijk vast te houden...

Tip: geen feestje geven de avond van te voren dat tot half zeven 's ochtends duurt. Ik kan je verzekeren dat het niet grappig is om op hoge hakken de trap op te moeten voor 500 man terwijl je alcoholpromillage nog gevaarlijk hoog is
Ach, ik heb er ook heel lang over gedaan om het papiertje te halen, dus die uitreiking kan ik ook nog wel even op wachten denk ik...
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:06:19 #148
4177 Jojogirl
pi_54106242
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 09:06 schreef Liejannuh het volgende:
Jojo, hoe was je verbinding naar huis eigenlijk zaterdag? Moest je lang wachten?
Ik vond het vooral erg koud zaterdagnacht. En vanochtend ook trouwens.

Ik heb trouwens vooral een hekel aan ontzettend rokerige ruimtes en sigaren. Vooral sigaren. Vorige week fietste ik naar mijn werk en stond ik bij het stoplicht te wachten terwijl een man in een auto naast mij een sigaar rookte. Echt zo smerig. Vooral 's ochtends om 7 uur.
Owja, en bij de voetbal pas ook. Stap je de bus uit, sta je gelijk in een rookwalm van alle mensen die al klaar stonden omdat ze afkickverschijnselen kregen na 3 uur niet roken en de kantine stond ook al helemaal blauw. En daarna maar lekker sporten.
Ik moest 20 minuutjes wachten en dat viel me alles mee. Het was alleen wel koud ja. Toen ik op de fiets zat baalde ik echt dat ik niet aan m'n winterjas had gedacht toen ik wegging.

Roken en sporten vind ik trouwens een stomme combi
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:07:04 #149
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54107183
En ja hoor weer een dokter die zegt het ligt aan jezelf Waarschijnlijk door de stress ofzo.

Maar goed alles hangt van Arnhem af want eerst dat en dan kom ik pas en het programma terecht. Al zal ik de volgende keer aangeven dat ik ook nog een keer gezien wil worden door een reumatoloog om fibromyalgie uit te sluiten.
pi_54107283
Zojuist is Billy, 1van mijn konijntjes overleden.
Hij is 8 jaar geworden..
Ik ben best verdrietig. Was zo gehecht aan dit beestje, nu is hij niet meer.
pi_54108080
arme konijntje

sterkte ymme vergeet ook nooit dat ik mijn konijntje dood in de tuin vond naast z'n hokje

en ik ben inmiddels weer op 't werk aangekomen! Heerlijk genoten gisteren, geweldige seks gehad , lekker lang uitgeslapen, en morgen gaan we een reisje naar York boeken

We zouden naar Berlijn, maar dat was allemaal een beetje duur toch wel, en toen de Globe binnen gelopen voor een OAD gids, en daar stond een weekendje York in voor 120 euro inclusief hotel daar en overtocht
Ja doei.
pi_54108827
Even tussen de droevigheid door
Bailey en puk hebben een nieuw kussen. En ik ben d'r trots op. Zie hier:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')