abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54076316
We hebben een stuk in de buurt gelopen. Dichtbij is een kinderboerderij, daar zijn we langs geweest. Hij is wel dicht op zondag. Maar gelukkig kun je er tussendoor lopen zeg maar. En zo veel dieren zien. En je bent er even uit.
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:25:48 #52
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_54077356
Volgens mij is streep je slank van de Margriet.
  zondag 21 oktober 2007 @ 23:54:10 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_54080412
Ingrid, volgens mij zijn er in CUL ook wel topics te vinden met gezonde hapjes en dergelijke, misschien kan je daar eens zoeken Ook is daar volgens mij een topic met goedkope maaltijden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 22 oktober 2007 @ 08:59:25 #54
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54083668
Hier gaat het met lijnen heel erg goed en daar ben ik blij om. Ik ben alleen bang voor het jojo-effect waar ik al heel vaak mee te maken heb gehad, maar dat is voor latere zorg. Eerst maar mijn streefgewicht halen.

Jojogirl, hoe lang hang je nu al rond die 81 kg dan? En ben je minder streng voor jezelf geworden of begrijp je het zelf ook niet zo goed waarom je niet verder afvalt? Misschien is dit wel de beruchte plateaufase die eventjes duurt en daarna val je echt wel weer af. Even doorbijten dus

Ingrid, fijn dat er een kinderboerderij in de buurt is, dat is altijd leuk. Wel een beetje gek dat die juist op zondag, als veel kinderen naar de kinderboerderij toe kunnen, dicht is. En frusi ken ik wel, dat is toch dat yoghurtijs met stukjes muesli-achtig spul? Dat ziet er helemaal niet lekker uit, maar smaakt gewoon wèl lekker!
pi_54083719
Ik bedacht me vanmorgen tijdens het douchen pas dat ik makkelijk even had kunnen hardlopen nu.. Maar dat werd hem dus neit meer..

Ik ben nu om de 5 minuten aan het bellen naar de begeleider van mijn laatste vak, maar hij neemt niet echt op...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_54083889
Ik heb hem te pakken gekregen, nog een paar uurtjes, en dan kan ik als het goed is dat laatste tentamenbriefje ophalen!!!!

* teigan gaat dus nog een paar uurtjes nagelbijten
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_54084306
Goedemorgen

Vanavond maar eens de pompoensoep van Sjeen proberen te maken. Ik breng nog wel verslag uit!

Na mijn vorige updatemoment (maandag) de hele week zwaarder geweest dan in het lijstje, kom ik vanochtend (updatedag) op de weegschaal, denk ik: dat wordt dus omhoog-updaten!
Zit ik er vanmorgen opeens wél weer onder.
Het wordt een patroon

Ge-update dus
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 oktober 2007 @ 10:08:49 #58
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54084725
teigan, laat je nog wel wat nagel over?

feeecell, gaat lekker joh

Ik moet morgen naar Delft voor dat ijzerinfuus en mag vandaag fijn urine sparen Erg handig op het werk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54084828
Goede morgen...

(Hatsjjjoeee) ben verkouden
pi_54084861
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:16 schreef teigan het volgende:
Ik heb hem te pakken gekregen, nog een paar uurtjes, en dan kan ik als het goed is dat laatste tentamenbriefje ophalen!!!!

* teigan gaat dus nog een paar uurtjes nagelbijten
Ben je dan echt echt echt echt echt klaar?

Ik ga deze week nog even voor de overheerlijke hollandse pot. Vrees dat ik de komende weken nog wel eens wat maag en darmproblemen kan gaan krijgen. Ik heb trouwens al een weblog aangemaakt, post de link wel op dieetweb.
pi_54085203
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 10:17 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ben je dan echt echt echt echt echt klaar?

Ik ga deze week nog even voor de overheerlijke hollandse pot. Vrees dat ik de komende weken nog wel eens wat maag en darmproblemen kan gaan krijgen. Ik heb trouwens al een weblog aangemaakt, post de link wel op dieetweb.
Wat eten ze daar eigenlijk?
pi_54085517
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 10:35 schreef freecell het volgende:

[..]

Wat eten ze daar eigenlijk?
Curry's. Veel curry's. Geloof ik.
En rijst en dahls (iets met linzen) en naan.
En veel vegetarisch.
pi_54085586
vegetarisch is best lekker
Valt ingewand-technisch wel mee toch? Klinkt best goed! Of nemen ze het niet zo nauw met hygiëne?
  maandag 22 oktober 2007 @ 11:09:41 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_54085717
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 11:02 schreef freecell het volgende:
vegetarisch is best lekker
Valt ingewand-technisch wel mee toch? Klinkt best goed! Of nemen ze het niet zo nauw met hygiëne?
Ik denk dat het vooral de kruiden zijn die we hier niet gewend zijn. En vegetarisch is zooooooooo breed, als je bij wijze van spreken een bord gestoofde uien voor je neus krijgt ga je daar ook goed van schijten. 7 keer achter elkaar
disclaimer
pi_54085720
Het is heel kruidig heb ik begrepen en India schijnt ook behoorlijk (om niet te zeggen bizar) ranzig te zijn.
Maar ik zie het allemaal wel.
Als het niet lekker is, dan eet ik gewoon heel weinig.
  maandag 22 oktober 2007 @ 11:11:16 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_54085751
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 11:09 schreef Liejannuh het volgende:
Het is heel kruidig heb ik begrepen en India schijnt ook behoorlijk (om niet te zeggen bizar) ranzig te zijn.
Maar ik zie het allemaal wel.
Als het niet lekker is, dan eet ik gewoon heel weinig.
Dan val je net als Levitation gewoon 3,5 kilo af op vakantie omdat het eten tegenvalt
Ik denk trouwens dat het best lekker gaat zijn, en qua ranzigheid ach... bouw je weer weerstand mee op
disclaimer
  maandag 22 oktober 2007 @ 11:14:44 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_54085813
Wellicht is het een idee als we hier nogmaals reclame maken voor de sinterkerstmeet op 16 december 2007.

We zijn eventueel nog op zoek naar gewillige slachtoffers
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 22 oktober 2007 @ 11:18:42 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_54085880
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 11:14 schreef Troel het volgende:
Wellicht is het een idee als we hier nogmaals reclame maken voor de sinterkerstmeet op 16 december 2007.

We zijn eventueel nog op zoek naar gewillige slachtoffers
Hmz, waar, en met wie?

Ik maak wel heel gemene surprises
disclaimer
pi_54086392
Liejannuh, dan zou het echtechtecht klaar zijn..

Moet nog wel even een portfolio branden op cd dan, en tentamenbriefjes en dergelijke zoeken, maar dat is peanuts vergeleken met wat ik gedaan heb..
  maandag 22 oktober 2007 @ 12:37:15 #70
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54087215
quote:
Belgische politie vindt dikke laborante ongeschikt
Uitgegeven: 22 oktober 2007 10:37

BRUSSEL - Een vrouw die bij de Belgische politie heeft gesolliciteerd als laborante, is afgewezen omdat ze te dik is. Dit schrijft De Morgen maandag. De vrouw is 1.64 meter en weegt 83 kilo.

Frank Moons van de recruteringsdienst zegt in de krant: "Van laboranten wordt een zekere fitheid verwacht. Ze moeten net zoals politiemensen in moeilijke omstandigheden kunnen werken."

Hij voegt er aan toe dat als ze volgend jaar afgevallen is, ze de sollicitatieprocedure kan voortzetten.

De vrouw overweegt een klacht in te dienen bij het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding.
Bij een dergelijke kop verwacht je minstens een vrouw van boven de 150 kilo, maar ze is slechts 83 kilo bij 1 m 64. Dat is toch niet extreem dik? Dat is te zwaar, klopt, maar grond voor afwijzing? Nee, echt niet.
  maandag 22 oktober 2007 @ 12:42:33 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_54087323
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:37 schreef Heavenlyblue het volgende:

[..]

Bij een dergelijke kop verwacht je minstens een vrouw van boven de 150 kilo, maar ze is slechts 83 kilo bij 1 m 64. Dat is toch niet extreem dik? Dat is te zwaar, klopt, maar grond voor afwijzing? Nee, echt niet.
Dit is echt niet te geloven, wtf
disclaimer
pi_54087347
DAt is ongeveer mijn postuur.. En ik ben zeker wel fit, dus dat vind ik ook een stom excuus..

KLAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ervanuitgaande dat het aanvragen geen problemen op gaat leveren..
  maandag 22 oktober 2007 @ 12:45:56 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_54087377
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:37 schreef Heavenlyblue het volgende:

[..]

Ik heb een vriendin met dezelfde maten trouwens, en dat is echt een toplaborante. Stomme politie
disclaimer
  maandag 22 oktober 2007 @ 12:51:04 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_54087463
Het boezemt me wel een beetje angst in. Ik kan leven met vrijwel alle downsides die het hebben van overgewicht met zich mee brengt: de vooroordelen, het niet in kleren passen, het niet aantrekkelijk gevonden worden, het niet topless over het strand kunnen rennen maar als ze je bij een sollicitatie er al op gaan pakken... ik zou er haast anorexisch van worden
disclaimer
  maandag 22 oktober 2007 @ 12:52:08 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_54087479
Gefeliciteerd Teigan!!
Afstuderen is tof
disclaimer
pi_54087532
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:44 schreef teigan het volgende:
DAt is ongeveer mijn postuur.. En ik ben zeker wel fit, dus dat vind ik ook een stom excuus..

Gefeliciteerd meid.
Ondanks de tegenslagen is het allemaal goed gekomen........
pi_54087649
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:44 schreef teigan het volgende:

Hee!! Dat was ik al van plan!

Lieve Teigan

Ontzetttend gefeliciteerd met je echt echt echt echt klaar zijn!
Lekker voelt dat he?!

Nog een paar om het af te leren.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 oktober 2007 @ 13:12:59 #78
13151 crew  Rewimo
pi_54087746
Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo Hoera Bravo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 22 oktober 2007 @ 13:19:13 #79
149959 SQ
snelle trees
pi_54087865
Kappen nu, ik word er epileptisch van
disclaimer
pi_54088189
Teigan

ik doe even een andere smilie om je te feliciteren. Echt heerlijk zeg!
pi_54088484
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
Bij mij op mn werk bewegen ze niet. Dan ziet het er alleen maar heel druk uit.
  † In Memoriam † maandag 22 oktober 2007 @ 13:54:08 #82
43556 miss_dynastie
pi_54088541
Hoera
pi_54088782
Whoei Gefeliciteerd Teigan
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 oktober 2007 @ 14:08:52 #84
13151 crew  Rewimo
pi_54088846
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
Even op escape drukken
  maandag 22 oktober 2007 @ 14:10:51 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_54088904
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 14:08 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Even op escape drukken
no, too much
disclaimer
  maandag 22 oktober 2007 @ 15:04:20 #86
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54090046
Gefeliciteerd
pi_54090181
Jullie zijn lief!! Dan zie ik deze pagina, en dan springen de tranen me in de ogen van blijdschap..
  Licht Ontvlambaar maandag 22 oktober 2007 @ 15:42:20 #88
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54090799
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_54091611
Teigan gefeli

ik was vanmorgen 83,5
pi_54091988
het tapas eten was volgens mij niet goed voor mn gewicht

maar, net wel een grote stap gedaan

en ik hebben samen een rekening geopend

en gaan dat vanavond vieren met een wietpijpje
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 oktober 2007 @ 17:20:00 #91
13151 crew  Rewimo
pi_54092355
Iemand trek in fazant? Ik had er daarstraks één op mijn voorruit
pi_54092456
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
het tapas eten was volgens mij niet goed voor mn gewicht

maar, net wel een grote stap gedaan

en ik hebben samen een rekening geopend

en gaan dat vanavond vieren met een wietpijpje
leuk
dus het is erg serieus tussen jullie

en vanavond niet te stoned he.

Ik was laatst met een vriendin wiet aan het roken nou zo stoned ben ik nog nooit geweest als toen. Toen was het een beetje TE heftig.
pi_54092664
het is flink serieus gelukkig maar we gaan samen oud worden enzo we zijn ook zeer tof samen, vonden ons beider ouders

gisteren kennismakings-middag gehad, met tapas eten enzo (heb echt 2 dagen in de keuken gestaan ) en het was helemaal geslaagd enzo

enneh.. denk dat 't wel mee zal vallen alhoewel we nog wel een lekker biertje voor erbij hebben (Kanon )
Ja doei.
  maandag 22 oktober 2007 @ 17:42:49 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_54092776
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
het is flink serieus gelukkig maar we gaan samen oud worden enzo we zijn ook zeer tof samen, vonden ons beider ouders

gisteren kennismakings-middag gehad, met tapas eten enzo (heb echt 2 dagen in de keuken gestaan ) en het was helemaal geslaagd enzo

enneh.. denk dat 't wel mee zal vallen alhoewel we nog wel een lekker biertje voor erbij hebben (Kanon )
Hoe lang zijn jullie samen eigenlijk?
Over 4 weken heb ik ook een wederzijds-ouderavondje, maar ze kennen elkaar gelukkig al

Wietjes en kanonnetjes? Ik hoop dat je 't bij 1 kanonnetje houdt want kanonne, bier van 12% knalt er in
(zelf ben ik alreeds in 2000 gestopt met blowen, omdat ik er alleen maar van in slaap viel steeds )
disclaimer
pi_54092919
we zijn bijna 10 maanden samen nu

en het is gewoon goed, prima, perfect zo en aangezien we echt veel samen doen, leek het ons handig een rekening samen te openen zodat we daar van kunnen eten, uitgaan evt. en vakanties ed.

we gaan in plaats van naar berlijn naar York in december saampjes

en er liggen 'maar' 2 kanonnen hoor dus ieder 1.. da's best leuke aanvulling op een jointje, maar zeker niet meer kan je flink ziek worden anders.

Heb zelf echt al half jaar niet mee geblowed ofzo, en doe het ook echt eens in de paar maanden, vind ik gewoon wel 's lekker
voor het eerst met een wietpijpje overigens: rookt niet, en wil dus niet met tabak doen enzo.. ben benieuwd, die pure shizzle
Ja doei.
pi_54093020
Ik vind wiet ( en alle andere soorten drugs) gewoon zware onzin.
Het is niet gezond. Je gaat er gek van doen, het is duur. Dus waarom???
Als je al geen schik meer kunt hebben zonder dat spul
Nee ik HAAT het. (een ex-goede vriend van ons, is al jaren verslaafd, en echt dan wardeer je dat spul echt niet).
pi_54093194
ehm.. beetje overtokken reactie

'als je geen plezier meer kunt hebben zonder'

meis, als ik al post dat ik eens in de paar maanden blow, dan kan ik blijkbaar zonder ook wel plezier hebben Het is minder schadelijk en verslavend dan bier, en ook al raak je verslaafd, dan NOG is het minder schadelijk dan bier, en toch drinkt iedereen altijd en overal bier

dus ehm... ja.. wij gaan lekker genieten vanavond
Ja doei.
pi_54093278
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
ehm.. beetje overtokken reactie

'als je geen plezier meer kunt hebben zonder'

meis, als ik al post dat ik eens in de paar maanden blow, dan kan ik blijkbaar zonder ook wel plezier hebben Het is minder schadelijk en verslavend dan bier, en ook al raak je verslaafd, dan NOG is het minder schadelijk dan bier, en toch drinkt iedereen altijd en overal bier

dus ehm... ja.. wij gaan lekker genieten vanavond
Overtrokken reactie. Dat is gewoon mijn mening.
Zo denk ik er echt over. Dus waarom anders neerzetten hier, als ik daar echt zo over denk.

Veel plezier vanavond. (ondanks mijn gedachtengang over wiet enzo)

Ik wil niemand erop aanvallen hoor
  † In Memoriam † maandag 22 oktober 2007 @ 18:13:31 #99
43556 miss_dynastie
pi_54093308
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 17:59 schreef Ymme het volgende:
(een ex-goede vriend van ons, is al jaren verslaafd, en echt dan wardeer je dat spul echt niet).
Dat kan je over alcohol ook zeggen. En er zijn ook mensen eetverslaafd en ook dat heeft nare gevolgen.
Geniet, maar blow met mate. Of zo. Mij persoonlijk trekt het niet, maar als een ander er zo nu en dan lol mee heeft .
pi_54093404
Miss_D natuurlijk, heb jij helemaal gelijk in. Ik zeg ook nergens dat het niet met mate kan ofzo.
Ik zelf denk gewoon zo over drugs.

Motorbloempje, vind het af en toe leuk. Daar zeg ik niets van.
Ik praat gewoon in het algemeen, dat ik drugs :(:( vind.
Wilde geen discussie oproepen hierover, alleen maar mijn MENING hierover geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')