abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar maandag 15 oktober 2007 @ 09:29:10 #1
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53942469
Fok! Dieetclub 208

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

--------------------------------------------------------------------------------

Ik gooide 'm dicht
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53942501
fipo
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:33:19 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_53942528
Tvp
disclaimer
pi_53942539
Ah, hier verder!
Ik ga mar eens het lijstje updaten, voor de verandering een keertje op maandag... vond het gewicht van vanmorgen wel mooi.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_53942567
Dat is ook een mooi gewicht hoor Levitation!!! Nog even en je zit onder de 90!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53942597
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:35 schreef teigan het volgende:
Dat is ook een mooi gewicht hoor Levitation!!! Nog even en je zit onder de 90!
Met een beetje geluk duik ik er deze week nog onder... al heb ik er een beetje een hard hoofd in, het is psychisch nogal een drempen en ik denk dat mijn lichaam het zo lang mogelijk gaat rekken.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_53942611
goeiemorgen dames

Fijne week gewenst vanaf hier
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2007 @ 09:38:50 #8
43556 miss_dynastie
pi_53942616
En terecht hoor levi

Ik heb me maar niet gewogen, mijn spieren voelen na drie dagen heel veel lopen alsof ze heeeeeeel zwaar zijn en ik ben bang dat ik dat terug ga zien
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:38:57 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_53942620
Als we gewoon keihard gaan zwemmen woensdag, weet ik zeker dat jouw weegschaal donderdag 89,nogwat zegt

Goed bezig
disclaimer
pi_53942621
weer een nieuwe week
eens kijken of ik dicht bij die 6 kom
pi_53942721
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:37 schreef Levitation het volgende:

[..]

Met een beetje geluk duik ik er deze week nog onder... al heb ik er een beetje een hard hoofd in, het is psychisch nogal een drempen en ik denk dat mijn lichaam het zo lang mogelijk gaat rekken.
zo was de 80 kilo voor mij ook een drempel, maar daar zit ik nu onder..
Maarja, nu is nog elke kilo een drempel voor mij, ik kan niet geloven dat ik nog verder af zal vallen zeg maar.. Heeft met dat verdomde zelfbeeld te maken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:48:15 #12
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53942752
Aha, hier zijn we alweer... kan het amper bijbenen....

Ik schommel de laatste paar dagen tussen de 95.5 en 97.5 dus ik pas nog niets aan in mijn lijstje, het gewicht wat er nu staat is een goeie gemiddelde...
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  Licht Ontvlambaar maandag 15 oktober 2007 @ 09:51:18 #13
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53942807
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:38 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen dames

Fijne week gewenst vanaf hier
Jij ook

Ik wil slapen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 oktober 2007 @ 10:08:34 #14
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53943115
Ik doe niet aan drempels
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53944015
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:08 schreef Rewimo het volgende:
Ik doe niet aan drempels
en ik weet er overal wel een te verzinnen, ook al is hij er eigenlijk niet....
pi_53944385
Goede morgen iedereen
pi_53944751
hallo
Ja doei.
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:51:10 #18
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53945212
Slikfoto filmpje of de foto's worden naar mij opgestuurd en de verzekering mag ik al faxen ipv over de post dus er zit al best wat vaart in
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:06:13 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_53945648
Goedemorgen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 oktober 2007 @ 12:13:08 #20
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53945833
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Slikfoto filmpje of de foto's worden naar mij opgestuurd en de verzekering mag ik al faxen ipv over de post dus er zit al best wat vaart in
Goed nieuws bubsel, dat komt vast "dik" in orde
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53948959
Ik moet volgende week 'op' voor mijn rijbewijs

Zijn er speciale pilletjes waar je rustig van wordt? En de avond ervoor rustig van kunt slapen
pi_53949030
propanolol hielp bij mij wel, maar daarvoor moet je toch echt even langs de huisarts ymme..

En volgens mij heb ik het eerst een tijdje van tevoren moeten testen of ik er niet alsnog suf van werd...
  maandag 15 oktober 2007 @ 14:53:01 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_53949080
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 14:45 schreef ymme het volgende:
Ik moet volgende week 'op' voor mijn rijbewijs

Zijn er speciale pilletjes waar je rustig van wordt? En de avond ervoor rustig van kunt slapen
Ben je gestresst met autorijden? HEb je last van bibbers met rijles? Ben je onzeker over je kunnen?

Want als je rijlessen gewoon soepel verlopen en je nog niet al 20 keer bent gezakt zou ik niet aan de pillen gaan. En al helemaal niet als je nog nooit hebt autogereden met pillen op. Stel je eens voor dat je er ZO rustig van wordt dat je reactievermogen omlaag gaat en je daardoor ineens zakt Als je het kan, dan kan je het. Dan heb je geen hulpmiddelen nodig
disclaimer
pi_53949541
Ymme, je kan natuurlijk ook een slaappilletje vragen aan je dokter, en dan geen betablokker nemen voor het rijden. Denk dat het wel belangrijk is om helder te zijn bij het afrijden.

Overigens herinnert dit mij eraan dat ik wel even iets ga vragen voor mijn afstudeerzitting. Ik weet zeker dat ik compleet verkramp
pi_53951419
Ik durfde vanmorgen niet op de weegschaal te gaan staan, na drie etentjes in vier dagen tijd. Ik zie het volgende week wel weer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')