Met een beetje geluk duik ik er deze week nog onder... al heb ik er een beetje een hard hoofd in, het is psychisch nogal een drempen en ik denk dat mijn lichaam het zo lang mogelijk gaat rekken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:35 schreef teigan het volgende:
Dat is ook een mooi gewicht hoor Levitation!!! Nog even en je zit onder de 90!
zo was de 80 kilo voor mij ook een drempel, maar daar zit ik nu onder..quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Met een beetje geluk duik ik er deze week nog onder... al heb ik er een beetje een hard hoofd in, het is psychisch nogal een drempen en ik denk dat mijn lichaam het zo lang mogelijk gaat rekken.![]()
Jij ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:38 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen dames
Fijne week gewenst vanaf hier
en ik weet er overal wel een te verzinnen, ook al is hij er eigenlijk niet....quote:
Goed nieuws bubsel, dat komt vast "dik" in ordequote:Op maandag 15 oktober 2007 11:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Slikfoto filmpje of de foto's worden naar mij opgestuurd en de verzekering mag ik al faxen ipv over de post dus er zit al best wat vaart in![]()
Ben je gestresst met autorijden? HEb je last van bibbers met rijles? Ben je onzeker over je kunnen?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:45 schreef ymme het volgende:
Ik moet volgende week 'op' voor mijn rijbewijs
Zijn er speciale pilletjes waar je rustig van wordt? En de avond ervoor rustig van kunt slapen
Je bent de afgelopen tijd al wel behoorlijk veel afgevallen en volgende week komt het ook vast wel weer goed met afvallen!quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:32 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ymme, gewoon besluiten dat je gaat zakken. Ik had daardoor totaal geen zenuwen en ben in 1x geslaagd
Ik sta al een week stil met afvallen en ik begrijp wel dat dat komt door o.a. 2x uit eten, maar het is niet leuk.
En om het te vieren ga ik zometeen een klein bolletje ben&jerry's etenquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:25 schreef octopussy het volgende:
Oeh Coldfeet, applausje voor jezelf![]()
Ja, dat afstuderen... ik moet vrijdag mijn verslag inleveren. Ben er nu wel over aan het stressen, maar goed dat wist ik van te voren. Nog even keihard doorbikkelen dus. Sporten zit er dus ook even niet in deze week.
Volgende week heb ik wel weer tijd. En na de 31e is alle druk even van de ketel.
Damn, bestaan die nog, IKEA-maagden?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Je bent de afgelopen tijd al wel behoorlijk veel afgevallen en volgende week komt het ook vast wel weer goed met afvallen!![]()
* freecell beurt op.
Vandaag trouwens met Isa in de IKEA geweest. Het was haar eerste keer IKEA. De volgende keer dump ik haar geloof ik maar in Smälland![]()
Het was wel heel gezellig en ik heb nu kunstgras op het balkon.
Foto's volgen morgen
Ik heb trouwens ge-update vanmorgen
IKEA- maagden bestaan nogquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goed bezig jij met afvallen, moet jij niet naar slank de huppeldepup in
Ik zie je niet! Wat was je startnummer?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:35 schreef freecell het volgende:
Trouwens: http://www.sightbysite.nl(...)fault.aspx?st_=10977
19e foto van boven, volledig links op de foto, oranje shirt, blij hoofd: c'est moi!
ik ken dat, heb het ook aan de lopende bandquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:52 schreef ymme het volgende:
Ik ben vanochtend sinds 2 maanden weer op de weegschaal gaan staan...
Dat thuis zitten is echt niet goed. Ik moet weer meer gaan bewegen.
Heb zojuist tegen mijn vriend gezet, dat hij de honden alleen nog maar voor het slapen gaan hoeft uit te laten, de rest van de 3x doe ik.
Het getal op de weegschaal stond mij echt niet aan
Maar he, dat doe ik zelf.
Ohja, je moet volgende week opquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:56 schreef ymme het volgende:
Auto kan ik nog niet nemen
Ik fiets redelijk. Maar eerder liep ik elke dag minimaal 2 uur (wel verdeelt hoor).
Tegenwoordig doe ik alleen nog maar de lange wandeling van 60 min.
Maar hier gaat nu dus weer verandering in komen.
En die lekkere koekjes laten staan:(
Je bent niet de enigste.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohja, je moet volgende week op(ben nog niet zo wakker...)
Heb je drie keer gewogen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:05 schreef motorbloempje het volgende:![]()
alles gegeten wat god verboden heeft afgelopen weekendbegon het weekend met 85,6..
geeft de weegschaal net 82,9 aan
ik snap mijn lichaam niet meer hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |