Ik was eerder!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:20 schreef DaMart het volgende:
Ja potver, ik heb er ook al één...![]()
Maar die gooi ik wel even dicht dan... ik vind mijn titel trouwens wel leuker.
Anders sta jij straks te jumpen saar!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:20 schreef sararaats het volgende:
KOFFIE
maar niet zo laat wel Coca Cola
Mag jij de volgende openen, minder werkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:20 schreef DaMart het volgende:
Ja potver, ik heb er ook al één...![]()
Maar die gooi ik wel even dicht dan... ik vind mijn titel trouwens wel leuker.
ben in elk geval nog klaarwakkerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Anders sta jij straks te jumpen saar!
Is goed... moet ik natuurlijk wel de laatste post in deze hebbenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mag jij de volgende openen, minder werk
Moet als mod wel lukken tochquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is goed... moet ik natuurlijk wel de laatste post in deze hebben.
Als eer-ik me niet weer gaat nadoenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet als mod wel lukken toch
trustequote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als eer-ik me niet weer gaat nadoen.
Maar ik ga ook maar eens slapen nu.
Welterusten![]()
.
Maar als 'ie erg graag een nieuw deel wil openen, telt 'ie wel!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
truste
Ik peer 'm ook zo.
Oh, enne, ik vind dat de posts na de 300 niet meer gelden.
Tenzij tegelijk gemaakt met de 300e post.
tuurlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Trusten DaMart.
[..]
Maar als 'ie erg graag een nieuw deel wil openen, telt 'ie wel!
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:01 schreef Houniet het volgende:
goedemorgen
straks huisarts eens gedag zeggen
oh! doet eens? een bakkie gaat er altijd in hier!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:59 schreef Frutsel het volgende:
Joolz:W:W
Pheno:W:W
BrandIks:W:W:*:*O+
iemand koffie?O+
denken is niet goed voor je beste jongen, vergeet dat toch eens niet. Gewoon of doen, of niet bij nadenken!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dacht dat ik m mocht openen?
He, ik moet mijn eten toch op een manier naar buiten krijgen? En die al afgeschreven 80-plussers zijn natuurlijk eerst bij de huisarts....quote:
lol, dat klopt ja. Heel veel succes dan maar:*quote:Opdonderdag 18 oktober 2007 09:09schreef Pheno het volgende:
[..]
He, ik moet mijn eten toch op een manier naar buiten krijgen? En die al afgeschreven 80-plussers zijn natuurlijk eerst bij de huisarts....
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh! doet eens? een bakkie gaat er altijd in hier!
[..]
denken is niet goed voor je beste jongen, vergeet dat toch eens niet. Gewoon of doen, of niet bij nadenken! [ afbeelding ]
Zo, weer een wachtende minder bij de huisartsquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:09 schreef BrandX het volgende:
99-jarige verkracht en vermoord
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:09 schreef BrandX het volgende:
99-jarige verkracht en vermoord
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo, weer een wachtende minder bij de huisarts
Moet ik het forum ook meenemen naar de huisarts?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tot 12.00 uur ja, dan wordt het weer gauw een drama
Alleen de mensen die vanaf hun werk inloggen zouden erop moeten mogen, of op zijn minst voorang kwa bandbreedte moeten krijgenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tot 12.00 uur ja, dan wordt het weer gauw een drama
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van woensdag 17 oktober 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
007. 118 Kuukske
013. 097 Papierversnipperaar
017. 083 eer-ik
025. 066 vrolijke-frits
028. 064 MPG
035. 057 Frutsel
035. 057 Muck
053. 045 DaMart
065. 043 Lenny_Leonard
067. 042 Sjowhan
080. 039 Memento-Mori
085. 038 JortK
094. 036 indahnesia.com
094. 036 Pheno
100. 035 Houniet
127. 030 crossover
215. 021 shifto
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Alleen de mensen die vanaf hun werk inloggen zouden erop moeten mogen, of op zijn minst voorang kwa bandbreedte moeten krijgen
Precies. De baas betaalt voor werk, niet voor FOK!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen op hun werk moeten optyfen, bek houwe en doorwerken.
Precies. Luie donders zijn het, net als die luie kutstudentenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ghehehe goed punt...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet ik het forum ook meenemen naar de huisarts?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Aaaawquote:
Selfrut!quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Selfrut!
btw frustel ik zag laatst jouw nick in de krant staan bij een lijst met rare woorden voor een puzzel, ik heb foto met me phone gemaakt, kzal em er een keer afhalen loll0r
ieuuuwwwwwwwquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
het wordt wel steeds een bekender begrip
Ben benieuwd!
Ik heb ooit overwogen mijn naam te wijzigen toen ik er achter kwam dat IJsmeis in haar profiel/fobo over "frutselen" sprak
quote:
Laat de kanker daar dan in een hoekje staan, ben je er meteen vanafquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kanker zo naar school
Zeik niet man!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kanker zo naar school
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat de kanker daar dan in een hoekje staan, ben je er meteen vanaf
"Oh Renee"quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:05 schreef shifto het volgende:
Net een fransman die geen fatsoenlijk engels kon uitgekafferd en nu is baas boos
maar nu al niet meer..
Harde brute pr0n?quote:
Ah, pr0n dusquote:
Kweetnie... schrok van de wekker... met een ruk wakker, barstende koppijn...quote:
ik haat weg moeten van me bed, echt joh, zo hebben al mijn werkdagen een groot nadeel,. het opstaanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kweetnie... schrok van de wekker... met een ruk wakker, barstende koppijn...
dan kijk je naast je.. en besef je dat je gewoon weg moet van al dat lekkers
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kweetnie... schrok van de wekker... met een ruk wakker, barstende koppijn...
dan kijk je naast je.. en besef je dat je gewoon weg moet van al dat lekkers
Met jezelf gevochten?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik bruter. Kreeg ineens een bloedneus in mn slaap /mad
en wat gaan we nu tegen die pijn doen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:11 schreef Pheno het volgende:
Ik ben niet bruut wakker geworden. Ik heb niet kunnen slapen van de pijn. Elk nadeel heeft zijn voordeel dus
Tja.. vooral in de herfst- en wintermaanden he... warm zo'n bedjequote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:10 schreef shifto het volgende:
[..]
ik haat weg moeten van me bed, echt joh, zo hebben al mijn werkdagen een groot nadeel,. het opstaan
Voor de middag kan ik nog terecht bij de huisarts. Het duurt al 3 dagen, ik heb even mijn eigenwijsheid opzij gezetquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en wat gaan we nu tegen die pijn doen?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor de middag kan ik nog terecht bij de huisarts. Het duurt al 3 dagen, ik heb even mijn eigenwijsheid opzij gezet
en dat 3 dagen lang?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:21 schreef Pheno het volgende:
Tja, niet slapen, niet schijten. Het is toch minder prettig
Tofquote:
Ja iddquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:42 schreef Frutsel het volgende:
gofferdo....
begint fok nu ook al voor 12 uur te kutten
Wat was je doen?quote:
Hier nog niet... *klopt af*quote:
Ik was gezellig bij Muckquote:
Oh zoiets verwachtte ik alquote:
Door er met de MPGmobiel naar toe te rijdenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh zoiets verwachtte ik alHoe kwam je daar terecht?
Truequote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:28 schreef crossover het volgende:
Ach, zo houd je nog eens wat tijd over en je hoeft de wc en het bed niet schoon te maken
Tschüssquote:
??quote:
Fristquote:
Zekersquote:
wtf?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja, je was gisteren bij muck
erg gezellg![]()
maar nog net niet mooi kut![]()
Oh jee, fruts gaat rijmenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja, je was gisteren bij muck
erg gezellg![]()
maar nog net niet mooi kut![]()
er rijmt volgens mij niets, maar okayquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh jee, fruts gaat rijmen
das een beest.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:18 schreef Frutsel het volgende:
lama
aaahquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
er rijmt volgens mij niets, maar okay![]()
laat maar...beetje terug lezen en de quotes bekijken en zo moeilijk moet het niet zijn.
Geeft ook nie, nie belangrijk of nuttig
heheheh maar als je ze samenvoegt, krijg je best leuke woordspelingenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
aaah [ afbeelding ]
nee, wacht....
*noteert: "voer geen twee discussies door elkaar in 1 topic"
Ja, dat dan weer welquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heheheh maar als je ze samenvoegt, krijg je best leuke woordspelingen
Prehistorischquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, tijd om wat houtskoolvuur te gaan maken, dan heb ik dadelijk lekker verse geroosterde mais
mais is lekkelquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, tijd om wat houtskoolvuur te gaan maken, dan heb ik dadelijk lekker verse geroosterde mais
Heldquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
maar wel lekkerquote:
inderdaad lekker.. vulkaantje wil niet echtquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mais is lekkel![]()
hoest met vulkaantje?
quote:
doe eens vuurtje opstoken danquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
inderdaad lekker.. vulkaantje wil niet echt
sucsexquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:11 schreef Frutsel het volgende:
Een EK zonder Engeland en Italië... een droom die uit kan komen nu![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het een leuke avond was gister?
Daar lurk ik regelmatig en post ik ookquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Knap van je. Nu nog in KPD.
neej, das new newbiehouniemodquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar niet meer de nieuwste newbiemod
moet ik uberhaupt eerst lid van worden voor ik daar kan postenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Knap van je. Nu nog in KPD.
noobquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
moet ik uberhaupt eerst lid van worden voor ik daar kan posten
Denk het niet. Denk dat Schotland zich niet gaat plaatsen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:11 schreef Frutsel het volgende:
Een EK zonder Engeland en Italië... een droom die uit kan komen nu![]()
die kneuzen hebben het verneukt in en tegen Georgiëquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Denk het niet. Denk dat Schotland zich niet gaat plaatsen.
okay ik ga wel film kijken, nepmodquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tyf n end op met dat gezwaai
polenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
lennyquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tegen de muurquote:
EDIT: Doe nou nieeeeeeeeeeetquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay ik ga wel film kijken, nepmod![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, het is hard gegaan... als je je al bedenkt hoeveel er na mij zijn gekomenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar niet meer de nieuwste newbiemod
sinds wanneer ben jij mod dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het is hard gegaan... als je je al bedenkt hoeveel er na mij zijn gekomen
Goedemiddag trouwens
whehequote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het is hard gegaan... als je je al bedenkt hoeveel er na mij zijn gekomen
Goedemiddag trouwens
2001 ?quote:
oh! ik ben van 4 septemberquote:
2007 dusquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
2001 ?
Tja, er zaten teveel modjes in die vliegtuigen die tegen de WTC vlogen.. we hadden nieuwe nodig
of 2006
dan was je net drie maandjes voor mij
of 2007![]()
dan ben je old newbie newmod
Oudjequote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
oh! ik ben van 4 september
whehe, ik ben een week eerder begonnen
Humorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:02 schreef JortK het volgende:
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG![]()
![]()
postwerkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ben ik weer wrekwerkwerkwerkwerkpostpostpostpostgeweertassecretaresse
Dat was die seconde tussen het moment dat de werkenden hun pc uitzetten en internet op de mobiel aan!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
oke voor 1 seconde was fok even snel
Standaardactie bij posten gebruiken: voor je op invoeren drukt, ctrl-a + ctrl-c... scheelt typwerkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Te irritant als je een post getypt hebt, je database kutzooi krijgt en vervolgens je post opnieuw moet typen
kanker fok
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Standaardactie bij posten gebruiken: voor je op invoeren drukt, ctrl-a + ctrl-c... scheelt typwerk.
Ga jij het is even regelen Lennyquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
forum meot het gewoon doen.. tering noobs
zuipen dan vanavond /madquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:41 schreef crossover het volgende:
Hey lennyRoep eens heel hard, misschien hoor ik je. Ben bij tim
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:41 schreef crossover het volgende:
Hey lennyRoep eens heel hard, misschien hoor ik je. Ben bij tim
Iets harder?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
done.. gehoord?
Waarom bij Tim? Gaan jullie vanavond zuipn?
Nee, dat niet denk ik. Terug naar huis weer. Morgen verhuizenquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Iets harder?
[..]
Nee, dat niet denk ik. Terug naar huis weer. Morgen verhuizen
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Potver, was jij dat die ineens in mijn oor stond te gillen?![]()
Vlak bij jou, vondelplein ofzo?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar woont Tim ook alweer precies?
Nou we hadden een huis op het ook en toen hebben we een bod gedaan. Toen hebben ze een tegenbod gedaan, toen hebben wij weer een tegenbod gedaan tegen het tegenbod en toen hebben hun weer een tegenbod gedaan tegen het tegenbod dat wij tegen hun eerste tegenbod deden. En toen hebben wij weer tegenbod tegen tegen bod tegen bod bod tegen ofzo. en toen gingen ze accoord en nu hebben we min of meer een huis. roflpantofl !!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:26 schreef JortK het volgende:
[..]
TELL US IT ALL!!!!!!!!!einzeinz1111eenenoneone!!!
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:34 schreef covie het volgende:
[..]
Nou we hadden een huis op het ook en toen hebben we een bod gedaan. Toen hebben ze een tegenbod gedaan, toen hebben wij weer een tegenbod gedaan tegen het tegenbod en toen hebben hun weer een tegenbod gedaan tegen het tegenbod dat wij tegen hun eerste tegenbod deden. En toen hebben wij weer tegenbod tegen tegen bod tegen bod bod tegen ofzo. en toen gingen ze accoord en nu hebben we min of meer een huis. roflpantofl !!
gefelicidingesd dan maarquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:34 schreef covie het volgende:
[..]
Nou we hadden een huis op het ook en toen hebben we een bod gedaan. Toen hebben ze een tegenbod gedaan, toen hebben wij weer een tegenbod gedaan tegen het tegenbod en toen hebben hun weer een tegenbod gedaan tegen het tegenbod dat wij tegen hun eerste tegenbod deden. En toen hebben wij weer tegenbod tegen tegen bod tegen bod bod tegen ofzo. en toen gingen ze accoord en nu hebben we min of meer een huis. roflpantofl !!
omdat de admins hier op FOK! het steeds blokken. je kan je registreren op het forum van FQR. daar kan je de updates bijhouden, en ook SC-enquote:
Ik zit daar ook hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
omdat de admins hier op FOK! het steeds blokken. je kan je registreren op het forum van FQR. daar kan je de updates bijhouden, en ook SC-en
zitten veel fokkers
Geen last van?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:20 schreef MPG het volgende:
WATDENEUK!
Ik heb geen FQR meer, en ook geen QR
Grafzooi![]()
Zuipzequote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Geen last van?
FQR gebruik ik sowieso niet, quickreply zit standaard in de lay-out.
Ik ben weg, zuipen, bier, tieten, bier, zuipen en had ik bier al genoemd?
Tofquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:22 schreef Houniet het volgende:
wordt aan gewerkt MPG. van het weekend een update
dag JortK
Netjes liefiequote:
dat dacht ikquote:
half 10 klaar... das voor ons wel uitzonderlijk kort jaquote:Goed op tijd [ afbeelding ]
Absoluutquote:
Duurt normaal langer ja?quote:[..]
half 10 klaar... das voor ons wel uitzonderlijk kort ja
veeeeeel langerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut
[..]
Duurt normaal langer ja?
In dat geval: complimenten voor de voorzitter![]()
Whehe...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
veeeeeel langer
vooral als we vlak voor een ledenvergadering zitten.
We hebben nu zelfs nog wat tijd verprutst om over kamp (we gaan dit seizoen op Mein Kampf) en de krant te praten
stiekem was het gewoon gezellig
mwoah, ik schrijf heel veel, maar ik kras nog veel meer doorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe....... goed bezig
Respect voor de voorzitter, en voor de secretaris dei de gezelligheid van de notulen moet scheiden![]()
Whehe... en terechtquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:26 schreef Muck het volgende:
[..]
mwoah, ik schrijf heel veel, maar ik kras nog veel meer door
hell yeahquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... en terecht![]()
korte notulen FTW
Preciesquote:
Lang. En saai. Maar verder wel ok. Boeiende discussie gehad op de OSO vergaderingquote:hoe was je dag?
mooi zoquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies [ afbeelding ]
[..]
Lang. En saai. Maar verder wel ok. Boeiende discussie gehad op de OSO vergadering![]()
BeeIxquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:37 schreef BrandX het volgende:
hoi.
quote:
Die van gisteren?quote:
euh, wat?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
BeeIx
[..]
Over de roil die IEEE mogelijk gaat spelen bij het verstrekken van OW-info
jaquote:[..]
Die van gisteren?![]()
![]()
toen waren wij druk met de pannenkoekenquote:
Leg ik je wel een keer uitquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:42 schreef Muck het volgende:
[..]
euh, wat?
nu maak je het te moeilijk
Whehe... ik had er niets van meegekregenquote:[..]
ja
en damn, wat issie spannend
das goedquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Leg ik je wel een keer uit
Is vrij lang verhaal... was meer dan de helft van de vergadering.
neuh, maar anders kijk je toch al nietquote:[..]
Whehe... ik had er niets van meegekregen...
ja heel gezelligquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:47 schreef Houniet het volgende:
hebben jullie het gister gezellig gehad?
wist je dat nog nietquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:49 schreef Muck het volgende:
[..]
ja heel gezellig
en ik heb geleerd dat pannenkoeken met ananas echt kei-lekker zijn
Whehe... komt voor de bakkerquote:
quote:[..]
neuh, maar anders kijk je toch al niet
WMzquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:49 schreef Muck het volgende:
[..]
ja heel gezellig
en ik heb geleerd dat pannenkoeken met ananas echt kei-lekker zijn
jaquote:
Fristquote: