Ik was eerder!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:20 schreef DaMart het volgende:
Ja potver, ik heb er ook al één...![]()
Maar die gooi ik wel even dicht dan... ik vind mijn titel trouwens wel leuker.
Anders sta jij straks te jumpen saar!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:20 schreef sararaats het volgende:
KOFFIE
maar niet zo laat wel Coca Cola
Mag jij de volgende openen, minder werkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:20 schreef DaMart het volgende:
Ja potver, ik heb er ook al één...![]()
Maar die gooi ik wel even dicht dan... ik vind mijn titel trouwens wel leuker.
ben in elk geval nog klaarwakkerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Anders sta jij straks te jumpen saar!
Is goed... moet ik natuurlijk wel de laatste post in deze hebbenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mag jij de volgende openen, minder werk
Moet als mod wel lukken tochquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is goed... moet ik natuurlijk wel de laatste post in deze hebben.
Als eer-ik me niet weer gaat nadoenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet als mod wel lukken toch
trustequote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als eer-ik me niet weer gaat nadoen.
Maar ik ga ook maar eens slapen nu.
Welterusten![]()
.
Maar als 'ie erg graag een nieuw deel wil openen, telt 'ie wel!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
truste
Ik peer 'm ook zo.
Oh, enne, ik vind dat de posts na de 300 niet meer gelden.
Tenzij tegelijk gemaakt met de 300e post.
tuurlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Trusten DaMart.
[..]
Maar als 'ie erg graag een nieuw deel wil openen, telt 'ie wel!
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:01 schreef Houniet het volgende:
goedemorgen
straks huisarts eens gedag zeggen
oh! doet eens? een bakkie gaat er altijd in hier!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:59 schreef Frutsel het volgende:
Joolz:W:W
Pheno:W:W
BrandIks:W:W:*:*O+
iemand koffie?O+
denken is niet goed voor je beste jongen, vergeet dat toch eens niet. Gewoon of doen, of niet bij nadenken!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dacht dat ik m mocht openen?
He, ik moet mijn eten toch op een manier naar buiten krijgen? En die al afgeschreven 80-plussers zijn natuurlijk eerst bij de huisarts....quote:
lol, dat klopt ja. Heel veel succes dan maar:*quote:Opdonderdag 18 oktober 2007 09:09schreef Pheno het volgende:
[..]
He, ik moet mijn eten toch op een manier naar buiten krijgen? En die al afgeschreven 80-plussers zijn natuurlijk eerst bij de huisarts....
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh! doet eens? een bakkie gaat er altijd in hier!
[..]
denken is niet goed voor je beste jongen, vergeet dat toch eens niet. Gewoon of doen, of niet bij nadenken! [ afbeelding ]
Zo, weer een wachtende minder bij de huisartsquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:09 schreef BrandX het volgende:
99-jarige verkracht en vermoord
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:09 schreef BrandX het volgende:
99-jarige verkracht en vermoord
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |