ieuuuwwwwwwwquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
het wordt wel steeds een bekender begrip
Ben benieuwd!
Ik heb ooit overwogen mijn naam te wijzigen toen ik er achter kwam dat IJsmeis in haar profiel/fobo over "frutselen" sprak
quote:
Laat de kanker daar dan in een hoekje staan, ben je er meteen vanafquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kanker zo naar school
Zeik niet man!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kanker zo naar school
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat de kanker daar dan in een hoekje staan, ben je er meteen vanaf
"Oh Renee"quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:05 schreef shifto het volgende:
Net een fransman die geen fatsoenlijk engels kon uitgekafferd en nu is baas boos
maar nu al niet meer..
Harde brute pr0n?quote:
Ah, pr0n dusquote:
Kweetnie... schrok van de wekker... met een ruk wakker, barstende koppijn...quote:
ik haat weg moeten van me bed, echt joh, zo hebben al mijn werkdagen een groot nadeel,. het opstaanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kweetnie... schrok van de wekker... met een ruk wakker, barstende koppijn...
dan kijk je naast je.. en besef je dat je gewoon weg moet van al dat lekkers
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kweetnie... schrok van de wekker... met een ruk wakker, barstende koppijn...
dan kijk je naast je.. en besef je dat je gewoon weg moet van al dat lekkers
Met jezelf gevochten?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik bruter. Kreeg ineens een bloedneus in mn slaap /mad
en wat gaan we nu tegen die pijn doen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:11 schreef Pheno het volgende:
Ik ben niet bruut wakker geworden. Ik heb niet kunnen slapen van de pijn. Elk nadeel heeft zijn voordeel dus
Tja.. vooral in de herfst- en wintermaanden he... warm zo'n bedjequote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:10 schreef shifto het volgende:
[..]
ik haat weg moeten van me bed, echt joh, zo hebben al mijn werkdagen een groot nadeel,. het opstaan
Voor de middag kan ik nog terecht bij de huisarts. Het duurt al 3 dagen, ik heb even mijn eigenwijsheid opzij gezetquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en wat gaan we nu tegen die pijn doen?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor de middag kan ik nog terecht bij de huisarts. Het duurt al 3 dagen, ik heb even mijn eigenwijsheid opzij gezet
en dat 3 dagen lang?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:21 schreef Pheno het volgende:
Tja, niet slapen, niet schijten. Het is toch minder prettig
Tofquote:
Ja iddquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:42 schreef Frutsel het volgende:
gofferdo....
begint fok nu ook al voor 12 uur te kutten
Wat was je doen?quote:
Hier nog niet... *klopt af*quote:
Ik was gezellig bij Muckquote:
Oh zoiets verwachtte ik alquote:
Door er met de MPGmobiel naar toe te rijdenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh zoiets verwachtte ik alHoe kwam je daar terecht?
Truequote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:28 schreef crossover het volgende:
Ach, zo houd je nog eens wat tijd over en je hoeft de wc en het bed niet schoon te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |