Met jezelf gevochten?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik bruter. Kreeg ineens een bloedneus in mn slaap /mad
en wat gaan we nu tegen die pijn doen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:11 schreef Pheno het volgende:
Ik ben niet bruut wakker geworden. Ik heb niet kunnen slapen van de pijn. Elk nadeel heeft zijn voordeel dus
Tja.. vooral in de herfst- en wintermaanden he... warm zo'n bedjequote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:10 schreef shifto het volgende:
[..]
ik haat weg moeten van me bed, echt joh, zo hebben al mijn werkdagen een groot nadeel,. het opstaan
Voor de middag kan ik nog terecht bij de huisarts. Het duurt al 3 dagen, ik heb even mijn eigenwijsheid opzij gezetquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en wat gaan we nu tegen die pijn doen?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor de middag kan ik nog terecht bij de huisarts. Het duurt al 3 dagen, ik heb even mijn eigenwijsheid opzij gezet
en dat 3 dagen lang?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:21 schreef Pheno het volgende:
Tja, niet slapen, niet schijten. Het is toch minder prettig
Tofquote:
Ja iddquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:42 schreef Frutsel het volgende:
gofferdo....
begint fok nu ook al voor 12 uur te kutten
Wat was je doen?quote:
Hier nog niet... *klopt af*quote:
Ik was gezellig bij Muckquote:
Oh zoiets verwachtte ik alquote:
Door er met de MPGmobiel naar toe te rijdenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh zoiets verwachtte ik alHoe kwam je daar terecht?
Truequote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:28 schreef crossover het volgende:
Ach, zo houd je nog eens wat tijd over en je hoeft de wc en het bed niet schoon te maken
Tschüssquote:
??quote:
Fristquote:
Zekersquote:
wtf?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja, je was gisteren bij muck
erg gezellg![]()
maar nog net niet mooi kut![]()
Oh jee, fruts gaat rijmenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja, je was gisteren bij muck
erg gezellg![]()
maar nog net niet mooi kut![]()
er rijmt volgens mij niets, maar okayquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh jee, fruts gaat rijmen
das een beest.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:18 schreef Frutsel het volgende:
lama
aaahquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
er rijmt volgens mij niets, maar okay![]()
laat maar...beetje terug lezen en de quotes bekijken en zo moeilijk moet het niet zijn.
Geeft ook nie, nie belangrijk of nuttig
heheheh maar als je ze samenvoegt, krijg je best leuke woordspelingenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
aaah [ afbeelding ]
nee, wacht....
*noteert: "voer geen twee discussies door elkaar in 1 topic"
Ja, dat dan weer welquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heheheh maar als je ze samenvoegt, krijg je best leuke woordspelingen
Prehistorischquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, tijd om wat houtskoolvuur te gaan maken, dan heb ik dadelijk lekker verse geroosterde mais
mais is lekkelquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, tijd om wat houtskoolvuur te gaan maken, dan heb ik dadelijk lekker verse geroosterde mais
Heldquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
maar wel lekkerquote:
inderdaad lekker.. vulkaantje wil niet echtquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mais is lekkel![]()
hoest met vulkaantje?
quote:
doe eens vuurtje opstoken danquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
inderdaad lekker.. vulkaantje wil niet echt
sucsexquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:11 schreef Frutsel het volgende:
Een EK zonder Engeland en Italië... een droom die uit kan komen nu![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het een leuke avond was gister?
Daar lurk ik regelmatig en post ik ookquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Knap van je. Nu nog in KPD.
neej, das new newbiehouniemodquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar niet meer de nieuwste newbiemod
moet ik uberhaupt eerst lid van worden voor ik daar kan postenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Knap van je. Nu nog in KPD.
noobquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
moet ik uberhaupt eerst lid van worden voor ik daar kan posten
Denk het niet. Denk dat Schotland zich niet gaat plaatsen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:11 schreef Frutsel het volgende:
Een EK zonder Engeland en Italië... een droom die uit kan komen nu![]()
die kneuzen hebben het verneukt in en tegen Georgiëquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Denk het niet. Denk dat Schotland zich niet gaat plaatsen.
okay ik ga wel film kijken, nepmodquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tyf n end op met dat gezwaai
polenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
lennyquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tegen de muurquote:
EDIT: Doe nou nieeeeeeeeeeetquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay ik ga wel film kijken, nepmod![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, het is hard gegaan... als je je al bedenkt hoeveel er na mij zijn gekomenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar niet meer de nieuwste newbiemod
sinds wanneer ben jij mod dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het is hard gegaan... als je je al bedenkt hoeveel er na mij zijn gekomen
Goedemiddag trouwens
whehequote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het is hard gegaan... als je je al bedenkt hoeveel er na mij zijn gekomen
Goedemiddag trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |