oh! ik ben van 4 septemberquote:
2007 dusquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
2001 ?
Tja, er zaten teveel modjes in die vliegtuigen die tegen de WTC vlogen.. we hadden nieuwe nodig
of 2006
dan was je net drie maandjes voor mij
of 2007![]()
dan ben je old newbie newmod
Oudjequote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
oh! ik ben van 4 september
whehe, ik ben een week eerder begonnen
Humorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:02 schreef JortK het volgende:
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG![]()
![]()
postwerkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ben ik weer wrekwerkwerkwerkwerkpostpostpostpostgeweertassecretaresse
Dat was die seconde tussen het moment dat de werkenden hun pc uitzetten en internet op de mobiel aan!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
oke voor 1 seconde was fok even snel
Standaardactie bij posten gebruiken: voor je op invoeren drukt, ctrl-a + ctrl-c... scheelt typwerkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Te irritant als je een post getypt hebt, je database kutzooi krijgt en vervolgens je post opnieuw moet typen
kanker fok
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Standaardactie bij posten gebruiken: voor je op invoeren drukt, ctrl-a + ctrl-c... scheelt typwerk.
Ga jij het is even regelen Lennyquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
forum meot het gewoon doen.. tering noobs
zuipen dan vanavond /madquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:41 schreef crossover het volgende:
Hey lennyRoep eens heel hard, misschien hoor ik je. Ben bij tim
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:41 schreef crossover het volgende:
Hey lennyRoep eens heel hard, misschien hoor ik je. Ben bij tim
Iets harder?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
done.. gehoord?
Waarom bij Tim? Gaan jullie vanavond zuipn?
Nee, dat niet denk ik. Terug naar huis weer. Morgen verhuizenquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Iets harder?
[..]
Nee, dat niet denk ik. Terug naar huis weer. Morgen verhuizen
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Potver, was jij dat die ineens in mijn oor stond te gillen?![]()
Vlak bij jou, vondelplein ofzo?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar woont Tim ook alweer precies?
Nou we hadden een huis op het ook en toen hebben we een bod gedaan. Toen hebben ze een tegenbod gedaan, toen hebben wij weer een tegenbod gedaan tegen het tegenbod en toen hebben hun weer een tegenbod gedaan tegen het tegenbod dat wij tegen hun eerste tegenbod deden. En toen hebben wij weer tegenbod tegen tegen bod tegen bod bod tegen ofzo. en toen gingen ze accoord en nu hebben we min of meer een huis. roflpantofl !!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:26 schreef JortK het volgende:
[..]
TELL US IT ALL!!!!!!!!!einzeinz1111eenenoneone!!!
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:34 schreef covie het volgende:
[..]
Nou we hadden een huis op het ook en toen hebben we een bod gedaan. Toen hebben ze een tegenbod gedaan, toen hebben wij weer een tegenbod gedaan tegen het tegenbod en toen hebben hun weer een tegenbod gedaan tegen het tegenbod dat wij tegen hun eerste tegenbod deden. En toen hebben wij weer tegenbod tegen tegen bod tegen bod bod tegen ofzo. en toen gingen ze accoord en nu hebben we min of meer een huis. roflpantofl !!
gefelicidingesd dan maarquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:34 schreef covie het volgende:
[..]
Nou we hadden een huis op het ook en toen hebben we een bod gedaan. Toen hebben ze een tegenbod gedaan, toen hebben wij weer een tegenbod gedaan tegen het tegenbod en toen hebben hun weer een tegenbod gedaan tegen het tegenbod dat wij tegen hun eerste tegenbod deden. En toen hebben wij weer tegenbod tegen tegen bod tegen bod bod tegen ofzo. en toen gingen ze accoord en nu hebben we min of meer een huis. roflpantofl !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |