Turquaz52 | dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:46 |
Weer een topiq vol door mensen die niks zinnigs te zeggen hebben Maar dat maakt niks uit Mij intreseert het toch niet.. Wat heb ik tot nu toe gedaan? Motorisch: Powerbox (zown eentje, maar dan ander merk) EGR klep afgesloten, Openlucht filter. Nog motorisch te doen: Diode ipv. Lucht massa meter Kat leegslaan, hoogst waarschijnlijk nog een keer 110PK verstuivers met op maat chip Dyno uitdraai!!! Uiteindelijke doel is toch in de buurt van 130PK te komen Uiterlijk: Custom knipperlichten in het zwart Smoke zij knipperlichten Smoke achterlichten, Remlichten mod (rem+mistlamp branden tegelijk) Lamellen v.d. bumper weggezaagd en vlak gemaakt Remklauwen rood geverfd 60/75watt Philipps ultra bright blue vision lampen, Philipps ultra brigth bleu vision stadslichten Blauwe politie looks strobolights (alweer uitgehaald) ivm sjonnie achtig Wat nog tedoen exterieur: Subtiele dakspoilertje Subtiele uitlaatje Orginele VAG velgjes Xenon 6000k Ramen LimoBlack 30% tinten achter (voor 3% black) Complete auto zwart spuiten volgend jaar incl. Golf 4 front Subtiele hele normale sideskirts + Seat Leon voorlip en achterlip Interieur: Rode matten (matchen de kleur v.d. auto) TomTom One XL Sony Xplode CD Speler 2x 300Watt speakers in achterdeuren, 2x 300Watt boomboxxen achterin 2x tweeters in dash (orgineel) + kartonne kut boxxen voordeuren 12v stopcontact in achterbak + geschakeld op contact 230v stopcontact in handschoenenkastje + geschakeld op contact To do interieur: Alle boxxen versterken + 300watt speakers in voordeuren + tweeters in achterdeuren Oooit andere banken Zo zag ie dr uit: Smoke achterlichten: Interieur: Orginele witte tellers Knipperlichten mod: Dit zijn nog oude foto's allemaal, het meest recente is een maand geleden, Binnekort maak ik wel nieuwe De knipperlichten zien er niet zo uit, maar zijn nu helemaal zwart,, ZIET ER EEN STUKKE mooier uit , Hier zie je alleen hoe ik het heb gedaan Auto info: Volkswagen Golf 3 Variant TDI 1Z Standaard 90PK, geschatte PK ligt rond de 115/120. Koppel ligt rond de 240/250nm. Bouwjaar eind 1995 (zie knipperlichten; ovaal) Km stand op de teller: 5km Rolling Stones Edition. Vragen, opmerkingen? Post ze , Maar hou a.u.b. op met die kinderachtige gedoe van dat ik geen rijbewijs heb e.d. ik wil er in de zomervakantie al op gaan dus nog heel fftjes... [ Bericht 2% gewijzigd door Turquaz52 op 16-10-2007 23:20:55 ] | |
j0rrit | dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:15 |
Je vergeet het interieur in je OP. Sjiek hendige traanplaat, jeweet! | |
VjenneKloetn | dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:19 |
quote:Ooh, dat duurt nog maar 8/9 maand. Mooi optijd knul | |
Turquaz52 | dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:22 |
quote:tja,, time flies dan maare? | |
Turquaz52 | dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:24 |
quote:Aangepast Volgende week woensdag betere fotoshoot, na een sexcii wax beurtje | |
casejunkie | woensdag 17 oktober 2007 @ 00:54 |
Mickeyman: Mijn motorblok is een 2.2i 12v turbo intercooled (indien je trouwens de turbo al een turbo wil noemen. kleine ewrtenschieter is een betere benaming) Turquaz52: waarom ik het van jou zou winnen? Omdat ik een benzine motor heb en dus ietsjes meer toeren kan draaien (niet al teveel overigens want het is een laagtoeren blok) | |
MikeyMan | woensdag 17 oktober 2007 @ 01:20 |
quote:Ah, dat verklaart wat... Wel weinig power dan... Maar iig lekker veel koppel | |
MikeyMan | woensdag 17 oktober 2007 @ 01:21 |
quote:die moeten nog uitgevonden worden... | |
Pascal86 | woensdag 17 oktober 2007 @ 02:15 |
Leuk en aardig maar had je voor dat geld wat je inmiddels in die put hebt gegooid niet gewoon een wat duurdere en nettere auto kunnen kopen? En het is inderdaad een put want je zal nooit rendement hebben van je investeringen. | |
MikeyMan | woensdag 17 oktober 2007 @ 09:54 |
quote:Sja, dat heet een hobby... Heb ondertussen ook meer in m'n auto gestopt dan dat ie met aanschaf gekost heeft... En dan zie je er nog nieteens wat van | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 17 oktober 2007 @ 11:39 |
quote: | |
Turquaz52 | woensdag 17 oktober 2007 @ 15:25 |
quote:Niet de slimste uithangen, Als ik zeg dat het zo is, is het ook zo (alleen wij hebben de H4) Zo. | |
MikeyMan | woensdag 17 oktober 2007 @ 16:07 |
quote:Dat zeg ik; je lult uit je nek... Die H4 lampen heten gewoon Philips BlueVision en zijn geen 60/75 maar 60/55 watt... Ook die w5w's heten gewoon Philips BlueVision w5w... | |
Neluhz | woensdag 17 oktober 2007 @ 16:16 |
quote: | |
Turquaz52 | woensdag 17 oktober 2007 @ 17:46 |
quote:die w5w's op de foto's zijn anders dan dat ik heb.. ik weet toch vrijwel zeker dat ze zo heette? en ja hebt gelijk het is 60/55watt, ik was ff in de war met die chinese troep die ik ook ooit een keer heb gebruikt | |
Turquaz52 | woensdag 17 oktober 2007 @ 17:48 |
quote:wat begrijp je er niet aan? | |
Neluhz | woensdag 17 oktober 2007 @ 18:33 |
quote:Waarom denk je dat dat nodig is? | |
Acryl | woensdag 17 oktober 2007 @ 20:11 |
quote: | |
Turquaz52 | woensdag 17 oktober 2007 @ 20:59 |
quote:tis goedkoop, 40ct ofzo? en heb daarmee een turbo die sneller opspoelt en dus meer koppel onderin krijg.. niet van dat het ineens 50nm bij krijg maar, gewoon.... | |
eevebe | donderdag 18 oktober 2007 @ 11:07 |
quote:een tdi heeft toch al een turbo die zowat van stationair toerental al draait. t is echt niet zo dat die bij 4000 rpm pas gaat werken... maar veel succes weer met geld verspillen | |
Turquaz52 | donderdag 18 oktober 2007 @ 14:21 |
quote:Ja ik zie het al voor me, een Turbo @ een diesel die pas net een paar toeren voor de begrenzer gaat werken de Turbo draait altijd.. of het nou hoge toeren zijn, of lage. Maar waneer de ECU ziet dat er weinig lucht komt (de massa) dan verhoogt hij de Turbo druk door een diode te plaatsen denkt de ecu dan dat er weinig lucht is en gaat hij de turbo druk wat opvoeren, dus ipv. dat je de Turbo daadwerklijk voelt @ 1800 toeren wordt het wat vervroegd en verhoogd en dat voor niet eens een euri | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 18 oktober 2007 @ 14:34 |
Hoeveel heeft dat ding gelopen, want het is best gevaarlijk om de turbodruk op te schroeven met turbo's die meer dan 150k hebben gelopen. | |
Turquaz52 | donderdag 18 oktober 2007 @ 15:39 |
quote:op de teller staat nu 15 SPOILER | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 18 oktober 2007 @ 15:44 |
quote:Dan zou ik de druk niet opschroeven als ik jou was | |
Turquaz52 | donderdag 18 oktober 2007 @ 18:35 |
quote:TDI zonder Luchtmassameter Zie HowTo, de druk wordt alleen onderin opgeschoeft | |
j0rrit | donderdag 18 oktober 2007 @ 18:50 |
Kijk dit filmpje. Turquaz52, een echte gangster in tha hood. | |
Pascal86 | donderdag 18 oktober 2007 @ 19:01 |
quote: | |
Turquaz52 | donderdag 18 oktober 2007 @ 19:44 |
quote:ja okee, zo zagen die politie strobo's dr uit dus Maar die is er 1000% weer uitgebouwd wegens, ja wegens dit eigelijk | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 18 oktober 2007 @ 22:43 |
quote:Ik dacht dat je hier voor ging Dat je daar tegen kan, onbelast max toerental [ Bericht 12% gewijzigd door Tommy_Kuklinski op 18-10-2007 22:49:33 ] | |
Turquaz52 | vrijdag 19 oktober 2007 @ 01:56 |
quote:ik wil niet veel zeggen, maar ik rij meestal als ik eens stevig optrek tot in de begrenzer, 5300RPM dus onbelast die je ziet is maar 1 van de. keren dat ik dat heb gedaan http://www.youtube.com/watch?v=en9tgASFMes , als je zo graag wilt en ja, ik trok een onnodige lange burnout, en ja, ik schakelde helemaal verkeerd, maar dit was echt een van de eerste keren dat ik een sprint trok met deze wagen. | |
Tommy_Kuklinski | vrijdag 19 oktober 2007 @ 02:25 |
quote:Je begrijp het verschil tussen vollast en onbelast niet? | |
Sjaeck | vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:30 |
http://nl.youtube.com/watch?v=gIuzl_XAYhA | |
Tommy_Kuklinski | vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:47 |
quote:Ik zal eens kijken of m'n vrinden bij Korps Limburg-Noord tijd hebben om een rode Golf Variant TDI (profffesssional powerboxtt) in de gaten te houden | |
Turquaz52 | vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:58 |
quote:ten eerste, er staat nergens meer TDI, behalve in de grille en onder de kap, ten 2e er komt binnekort SDI te staan achter, en ten 3e, alsof wij de enige Golf 3 Variant hebben in heel venlo | |
hamkaastosti | vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:06 |
waar heb je die vloermatten vandaan? Ik wil ook wel goedkoop en snel 30 pk extra | |
Tommy_Kuklinski | vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:17 |
quote:Nee maar wel de enige met het kenteken LX-PL-87. | |
Tomatenboer | vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:47 |
quote:Wow! Zie ik dat goed? van 0 naar 100 in 13 VETTE SECONDEN! Maar goed dat je zo'n powerbox en weet ik veel wat nog meer hebt want anders kwam je vast niet met het verkeer mee. Nu snap ik waarom je SDI op de auto wilt plakken ipv TDI. Voor een SDI is het een verbluffende acceleratie | |
Pascal86 | vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:19 |
quote:Mijn volvo is nog sneller!!! | |
Turquaz52 | vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:23 |
quote:suc6, over paar maandjes ga ik toch op voor rijbewijs, heb je niks meer over te zeggen quote:Zoals ik heb uitgelegd tomatenboer Dit was een van de eerste sprintje met deze auto, ik trok een te lange onnodige burnout, waar ik al tijd mee verloor, en schakelde ook fuckt up | |
Tommy_Kuklinski | vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:39 |
quote:Dat valt nog te bezien | |
eevebe | vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:40 |
quote:hoe snel denk je dan dat je acceleratie werkelijk is met 90pk (of is t meer/minder?) | |
Pascal86 | vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:13 |
quote:Sowieso een diesel blazen | |
jaguar | zaterdag 20 oktober 2007 @ 11:40 |
quote:het is een diesel die kan het hebben om onbelast volle toeren te draaien. bij de roetmeting bij je apk doen ze het ook. en als je een stevig optrekt met een diesel is het de bedoeling dat je snel schakelt. dus na 3.500 schakelen bij een diesel ben je na dat toerental toch al je meeste trekkracht kwijt | |
Tommy_Kuklinski | zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:20 |
quote:Dat ze dat bij de APK doen vanwege de roetmeting wil niet zeggen dat het goed voor je motor is. | |
Turquaz52 | zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:16 |
quote:Nee tuurlijk niet, maar als je nagaat dat ze het wel een minuut lang doen en dat paar keer achterelkaar zonder koelling (meestal) wilt wel zeggen dat ze het aan kunnen of niet? Auto is al 12 jaar oud en dus 12x roetmeting gedaan, ik trek em meestal op tot in de begrenzer en tja.. hij lijd er wel onder maar kan er wel tegen. Dat het goed is zeg ik niet, maar dat ie er tegen kan zeker!! | |
Pascal86 | zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:21 |
quote:Eerste 4 jaar geen apk toch, of was dat vroeger niet? | |
Turquaz52 | zondag 21 oktober 2007 @ 11:55 |
quote:Zou het echt niet weten Maar dan is het toch 4 minder? Dwz dat hij dan alsnog 8x een roettest heeft ondergaan dik in de begrenzer een paar x 1 min lang. | |
rollator_GSI | zondag 21 oktober 2007 @ 17:47 |
als ze jou vertellen dat je 5 pk meer krijgt als je in je tank pist,zou je het nog doen ook | |
osmo | maandag 22 oktober 2007 @ 09:12 |
Nou nou, deeltje 3 al | |
osmo | maandag 22 oktober 2007 @ 09:14 |
quote:Het eerste jaar dat ze dat hier in Belgie op de autokeuring invoerden is bij een hele hoop van die oude diesels de motor opgeblazen tegenwoordig geven ze nog maar half gas, en bij de nieuwere modellen 1 seconde tot juist onder de rode zone. [ Bericht 1% gewijzigd door osmo op 22-10-2007 09:21:18 ] | |
osmo | maandag 22 oktober 2007 @ 09:17 |
quote:Kan ik je vooral aanraden zo'n oude tdi een minuut onbelast in de begrenzer te laten hangen, vergeet vooral niet te filmen en het hier te posten | |
osmo | maandag 22 oktober 2007 @ 09:17 |
dubbel | |
VjenneKloetn | maandag 22 oktober 2007 @ 17:04 |
Leek me als sterk dat ze hem 1 minuut lang vol in de begrenser gooien. Paar seconden lijkt me redelijker? | |
jaguar | maandag 22 oktober 2007 @ 18:33 |
quote:ongeveer 3 tot 4 keer 5-10 sec vol gas | |
Turquaz52 | maandag 22 oktober 2007 @ 20:49 |
quote:Geloof mij wat langer... Misschien geen 1 min. maar al zeker geen 5-10 sec. vol gas. | |
Neluhz | vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:31 |
Ik Las deze reactie van jou in een ander topic turquaz;quote:En vreemd, maar ik moest meteen aan turbo-timers denken | |
Turquaz52 | zaterdag 27 oktober 2007 @ 03:36 |
quote:nee, die heb ik gewoon thuis bezorgd gekregen, ik had voor 50,- verlagings veren + embleemloos grille besteld toen, maare heb em NOG steeds niet, na een half jaar | |
Tommy_Kuklinski | zaterdag 27 oktober 2007 @ 09:30 |
Nog opgelicht ook | |
Neluhz | zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:05 |
quote:Dan ben je dus dubbel opgelicht, een keer met een zinloze turbo-timer en een keer met verlagingsveren Hoezo koop je eigenlijk verlagingsveren en een embleemloze grille, veren kun je toch doorzagen en je gaat mij niet vertellen dat een turk niet weet hoe een embleem verwijderd kan worden | |
Googolplexian | zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:11 |
Verlaginsveren zonder kortere dempers Veren doorzagen tvp | |
Turquaz52 | zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:17 |
quote: | |
Turquaz52 | zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:20 |
quote:Die zinloze turbo timer heb ik doorverkocht met 20 euri winst.. dus geen oplichting Veren doorzagen is soooooo niet done, en embleem verwijderen kan ik zeker, maar zown lelijke gat in de grille is niet mooi Maar ik ga een Vento front op zetten Met embleemloos grille en Powerlooks FK koplampen!! Maar eerst ff een motorkappie en grille en lampen vinden, de FK koplampen komen later | |
MikeyMan | zondag 28 oktober 2007 @ 10:57 |
quote:Tot 3 cm vaak weinig mis mee... | |
Pascal86 | zondag 28 oktober 2007 @ 15:53 |
quote:Ik zou gewoon die jongen opzoeken, niet voor het geld maar gewoon dat ik niet van mij laat stelen. | |
Supra_Turbo | zondag 28 oktober 2007 @ 18:01 |
Ieder z'n ding... dat begrijp ik ook wel... maar waarom zoveel geld in die koplamp en grill rommel steken? Waarom hang je er geen fatsoenlijk TDI-blok in en als het ff kan met een 6-bak? | |
Coupe | zondag 28 oktober 2007 @ 18:56 |
ach destijds was jij ook bezig met een kadett waarin nogal wat geld werdt weggegooid die 2.0 met 1.8 kop toch destijds op opelforum . | |
rollator_GSI | zondag 28 oktober 2007 @ 20:56 |
onder welke naam was dat dan??? kan me er niks meer van herinneren | |
Turquaz52 | maandag 29 oktober 2007 @ 01:48 |
quote:Koop ik liever een Passat Variant V6TDI 4 Motion dan dat hier een ander blok in komt met een 6bak, tis et niet waard En dat geef ik toe. En die koplamp + grill 'rommel' is iets wat je auto een ander uitstraling geeft, de trekkracht van deze auto is toch genoeg, meer is beter.. Later als we van plan zijn om deze auto intewisselen willen we toch liever een Passat Variant TDI Maar who cares? Volgend jaar 18, endan Prelude Turbo | |
Turquaz52 | maandag 29 oktober 2007 @ 02:06 |
quote:ben te lui om actie te ondernemen, ik zoek morgen ff mijn SNS apparaatje op, zodat ik ff mn laatste transacties kan zien, dan show ik em wel hier.. mogen jullie je uitleven op zijn telefoon/huisadres/mail/leven mij boeit het eigelijk wel, maar doordat ik gewoon geen tijd heb/lui ben, onderneem ik geen actie | |
Pascal86 | maandag 29 oktober 2007 @ 08:45 |
quote:Als je dat ding uberhaupt verzekerd krijgt als 18 jarige | |
Turquaz52 | maandag 29 oktober 2007 @ 16:29 |
quote:Paps naam.. En belasting is ook een lachertje : tussen de 117 - 138 euro per kwartaal!! verzekering is: 135,94 wat ook niet zo duur is als 18 jarige. En 0 schadevrije jaren. dus laten we zeggen: 125,- belasting + (3x 136,- verzekering) = 533 euro per kwartaal oftwel 2132euri per jaar. Vind et wel meevallen eerlijk gezegd. maar goed, daar gaat dit project niet over. | |
Turquaz52 | woensdag 7 november 2007 @ 17:52 |
quote:ps. was in de war met de oplichting waar het om ging, ik zei toch iets van embleemloos grillen en veren, dat had ik ook willen bestellen maar op het laats niet gedaan.. bleef ergens in mn achterhoofd hangen 't gaat hier om een originele gechipte chip (fabrieks-af) [ Bericht 12% gewijzigd door ThaFreak op 07-11-2007 19:30:19 (persoonsgegevens hou je voor jezelf, NIET HIER IIG) ] | |
MikeyMan | woensdag 7 november 2007 @ 17:56 |
Haal dat maar even weg... | |
Turquaz52 | woensdag 7 november 2007 @ 18:20 |
quote: | |
MikeyMan | woensdag 7 november 2007 @ 19:18 |
Turquaz52 | woensdag 7 november 2007 @ 19:59 |
quote: | |
rollator_GSI | woensdag 7 november 2007 @ 20:24 |
en hoeveel stoplichtsprintjes heb je al gewonnen?? | |
Turquaz52 | woensdag 7 november 2007 @ 21:10 |
quote:genoeg Ik kies oook mijn tegenstanders goed uit.. als ik een 328i zie zie ik dat niet als een uitdaging, maar als een onnodige bandenslijtage en brandstof verbruik.. want dat win ik toch niet Maar GSItjes zijn zo [ Bericht 8% gewijzigd door Turquaz52 op 08-11-2007 18:08:57 ] | |
rollator_GSI | donderdag 8 november 2007 @ 12:51 |
bwaaahahahahahaha , lolbroek | |
j0rrit | donderdag 8 november 2007 @ 15:14 |
quote:Zastava | |
garnage-patrick | donderdag 8 november 2007 @ 15:41 |
dieseltjes als sprintwagen gebruiken is no go.... benzine roelt de wereldpan uit! over poosje stoplichtsprintje Turquaz? | |
Quint24 | donderdag 8 november 2007 @ 15:45 |
Dat je dat allemaal wilt gaan doen met een motor dat al meer dan 300.000km op de teller heeft staan Oh ja wacht (300.0)15km | |
Turquaz52 | donderdag 8 november 2007 @ 16:40 |
quote:3ton is niks voor een Diesel hoor.. 302xxxkm Volgende week woensdag weer ff onderhoud @ garage, heb aan 140,- ongeveer aan onderdelen gekocht (ashoezen, versnellingsbak olie, carterpanpakking, remvloeistof, remblokken zijn 3 weken gelede vervangen, DTM uitlaat gekocht van een vriend, etcc etcc etcc ) | |
rollator_GSI | donderdag 8 november 2007 @ 17:06 |
dat heb je met die snelle auto's,die moet je wel goed onderhouden | |
Supra_Turbo | donderdag 8 november 2007 @ 17:34 |
quote:Tuurlijk... | |
Quint24 | donderdag 8 november 2007 @ 18:01 |
quote:Als je er NORMAAL mee rijdt dan is het niks dat klopt Maar als je hem steeds in de begrenzer gooit vindt hij dat niet erg leuk. Want het blijft een motor die meer dan 3 ton heeft gelopen en als je hem aftrapt dan gaat ook een diesel snel kapot want ze zijn er eigelijk niet voor gemaakt om mee te racen | |
leolinedance | maandag 24 december 2007 @ 03:11 |
Netter kar man! | |
Turquaz52 | maandag 24 december 2007 @ 15:01 |
quote:Thnx lmm weer terug gemonteerd, diode viel uit de de contrastekkert Embleemlooss grilletje (Moet nog gespote worden ) VR6 lip al besteld.. deze is errug slecht gespote En de bumper word over 2 weken ff rood gespoten | |
leolinedance | maandag 24 december 2007 @ 15:11 |
quote:Waarom staat die Prelude 2.2 in je sig eigenlijk? Zie zo'n zelfde op MP staan. Die is het niet? | |
Turquaz52 | maandag 24 december 2007 @ 15:24 |
quote:Ben helemaal gek van de Prelude 2.2 vandaar | |
leolinedance | maandag 24 december 2007 @ 15:32 |
quote:Er staat er dus 1 op marktplaats. | |
Turquaz52 | maandag 24 december 2007 @ 20:56 |
quote:Ik zie er nu 4: http://link.marktplaats.nl/135895622 http://link.marktplaats.nl/136653458 http://link.marktplaats.nl/134015257 http://link.marktplaats.nl/135034163 | |
Supra_Turbo | maandag 24 december 2007 @ 20:58 |
Waarom staat er JDM edition? Het is niet alsof het een speciale editie is... | |
BaraCuda | maandag 24 december 2007 @ 21:10 |
quote:Als hij ermee klaar is wel Editie klaar voor de sloop | |
xFriendx | maandag 24 december 2007 @ 21:31 |
Gaat dat wat, zo'n Prelude? Bij 1 zie ik staan dat het ding 200 pk heeft. Zoveel zal zo'n ding niet wegen dus mag aannemen dat het dan vrij rap gaat. Tevens, TS, waarom heb je dan niet iets doorgespaard? Goedkoopste die ik daar zie staan is 3.200 euro. Neem de aanschaf van je huidige bak, geld wat je er tot nu toe aan besteed hebt en je bent dan al een eind op weg. Hoewel onderhoud/brandstof van die Prelude waarschijnlijker wat duurder uit zal vallen. | |
Turquaz52 | maandag 24 december 2007 @ 22:15 |
quote:Honda Prelude's wegen wel wat, zijn ook rapper dus duurder in verzekering en belasting, en al zeker voor een beginnende bestuurder. Ik wil daarom ook de mini-variant nemen: De Honda CRX Del Sol quote:Je hebt 100% gelijk.. raar dat het me niet eerder is opgevallen, ik doelde er eigelijk ME-Edition mee op Manfred Ernst | |
Go0s | maandag 24 december 2007 @ 22:24 |
quote:Hahaha, en voor dat geld heb je nog geen meter gereden Het is inderdaad bijna voor niks Genoeg gekkigheid. Het tunen van een diesel is op zich leuk en af en toe een sprintje is ook wel grappig, maar waarom nou een sjonnie pijp, embleemloze grill en dat soort bocht? Je doet net of het een mega brute straat racer is ofzo | |
Turquaz52 | maandag 24 december 2007 @ 22:32 |
quote:Die Quote is echt een fout zo als ik verglijk met andere auto's is het best wel duur En ik heb geen sjonnie pijp dr onder, wel een embleemloos grille en wat voor soort bocht?? En uehhmm.. de golf is echt geen racer Ik durf amper met 50/60 door de bocht omdat hij te TE veel overhelt.. maar binnekort word ie toch verlaagd. dus mss kan ik dan we wat sneller door de bocht, maar het blijft toch een variant Dus sprintjes is voldoende | |
Go0s | maandag 24 december 2007 @ 22:48 |
Door verlagen krijgt je auto geen betere wegligging hoor. Vervang je schokbrekers ook maar, dan zul je iets merken. Bij mijn auto merk ik weinig verschil qua wegliggen, en óf de mijne verlaagd is; 1,5 jaar geleden; Momenteel; Mwoa, volgens mij wel (voor -60mm). En geloof mij, het stuiterd alleen iets meer en ik vind het er cool uitzien. Voor de wegligging heb ik het niet gedaan. Snap niet hoe het komt dat er mensen zijn dat als je je auto verlaagd ook meteen de wegligging verbeterd wordt. Als je alleen kortere veren monteerd ben je helemaal dom bezig want dat rijdt echt kut. | |
Turquaz52 | maandag 24 december 2007 @ 22:58 |
quote:Ik weet nog niet wat ik ga doen, 20,- kan ik veren incl schokbrekers kopen van een vriend van mij.. maar voor 200 euro meer kan ik schroefset halen.. De veren zijn 40/40 of 60/40 dacht ik | |
Pascal86 | maandag 24 december 2007 @ 23:52 |
quote:Gave auto, zo'n een heb ik nog nooit gezien. | |
leolinedance | dinsdag 25 december 2007 @ 01:28 |
quote:Dit is een JDM http://www.marktplaats.nl(...)c-e2.html%3Fxref%3D1 | |
Googolplexian | dinsdag 25 december 2007 @ 09:58 |
quote:Succes! NIET te verzekeren als beginnend bestuurder. Die ik heb is over de 1200 kiklo en zuinig? Mwah ... hoogtoerige blokjes zijn nooit echt zuinig. Bij rustig rijden wel door VTEC maar met een 45 liter tankje rijd je dan ook niet veel verder dan 550 - 600 kilometer... en dan heb je GEEN lol. PS.: De Sol is eerder de voorloper van de S2K dan van de Lude ( leuk lezen ) | |
Supra_Turbo | dinsdag 25 december 2007 @ 10:22 |
quote:Lekker je geld op zak houden voor de Del Sol Zonde om hier nog meer geld in te stoppen. Je krijgt het er nooit meer voor terug en het is niet eens je eigen auto. quote:Passat Leuke herinneringen aan! | |
Turquaz52 | dinsdag 25 december 2007 @ 17:39 |
quote:Ik weet dat de Sol de voorloper is van de S2k dan de lude.. Ik doelde er op dat ik een kleine hondatje wou nemen. En voorlopig geen Lude Had al de informatie pagina's al een paar keer doorgenomen van de delsolclub.nl En ehm.. Delsol 1200KG?? Eerder 1030 De ESI danne.. de VTI 1080.. En dat scheelt een heleboel in de belasting, dus ga toch voor de ESI | |
3p0x | dinsdag 25 december 2007 @ 19:09 |
Ik snap je niet helemaal hoor? 50 kg scheeld 1 belastinggroep dus iets van 10 euro in de maand...als je dat al veel vind moet je denk ik maar geen auto gaan rijden... | |
Supra_Turbo | dinsdag 25 december 2007 @ 20:18 |
quote:BS Omdat een S2000 ook een 2-zitter is, wil nog niet zeggen dat het de opvolger van een Del Snol is | |
Turquaz52 | dinsdag 25 december 2007 @ 21:10 |
quote:qua sommige autoweek recensies etc.. komt het er wel heel vaak in voor.: bijv: quote: | |
Turquaz52 | dinsdag 25 december 2007 @ 21:10 |
quote:10 euro??? | |
PNG | dinsdag 25 december 2007 @ 21:21 |
Turquaz bedoelt dattie het helemaal niet kan verzekeren, laat staat reparatie kan betalen. En tis natuurlijk veel beter een ESI dan VTI voor beginnende bestuurder. Koop nou eens een auto, leer rijden, ga achter scherm vandaan en ga rijden. Laatste vooral. | |
Pascal86 | dinsdag 25 december 2007 @ 21:35 |
Waarom koop je niet gewoon een mooie sedan? voor onder de 4000 heb je bijv een mazda xedos zie je trouwens niet vaak en hebben style. Gewoon kappen met die kut autootjes waar je geen ene tering aan hebt, kost alleen maar geld die je in een bodemloze put gooi. Das toch veel mooier dan; | |
hamkaastosti | dinsdag 25 december 2007 @ 21:38 |
quote:hahahah dat ding is minstens zo fugly. Zie die hazenlip dan ik zou de auto van de TS er trouwens wel voor inruilen maar dat zou ik ook voor een mc donalds voordeelbon doen | |
Supra_Turbo | dinsdag 25 december 2007 @ 21:38 |
Liever niet, zonder rijbewijs... @ Turkdwaas Denk eens even na. Wat hebben ze nou gemeen?? Een sufkutterige civic-based 1.6 voorwielaandrijver en een racey, achterwielaangedreven roadster met een 2-liter toerenmonster. Je hoeft geen geleerde te zijn om te weten dat die 2, op het logotje en het feit dat ze maar 2 stoelen hebben na, niks met elkaar te maken hebben | |
Pascal86 | dinsdag 25 december 2007 @ 21:42 |
quote:Het was slechts een voorbeeld/ Voor 4000 heb je ook een audi a4 of een benz, om maar even bij het cultuur van TS te blijven. | |
PNG | dinsdag 25 december 2007 @ 21:47 |
En dan nog moet je de reparaties betalen, ZEKER bij een nieuwe auto, en het rijden kunnen betalen. Staat je niet blind op markplaats. Helft is gaar. Auto kopen is makkelijk. Blijven rijden is veel moeilijker. | |
Turquaz52 | dinsdag 25 december 2007 @ 22:48 |
quote:Nee jij was er bij toen ze het bedachten.. Jij weet het weer es beter he? | |
vannelle | woensdag 26 december 2007 @ 02:29 |
quote:Je hebt het zelf al gezegd, lees toch es wat je zélf post!. DAMN!! quote: | |
Googolplexian | woensdag 26 december 2007 @ 10:08 |
quote:Honda CRX VTi-E ABS : 1180 kilogram leeggewicht. Maar jij zal het beter weten | |
Googolplexian | woensdag 26 december 2007 @ 10:14 |
quote:Officieel is de S2000 de directe opvolger van dit: maar veel mensen (inclusief Honda zelf) zien de sol als voorloper van de S2K quote: [ Bericht 10% gewijzigd door Googolplexian op 26-12-2007 10:24:34 ] | |
leolinedance | woensdag 26 december 2007 @ 11:37 |
quote:wikipedia bron ja? Nu fatsoenlijke bron | |
Turquaz52 | woensdag 26 december 2007 @ 12:26 |
quote:Nee Google. | |
Supra_Turbo | woensdag 26 december 2007 @ 12:42 |
quote:Logisch nadenken heet zoiets. Het zijn twee totaal verschillende concepten. | |
Turquaz52 | woensdag 26 december 2007 @ 12:57 |
quote:Ja okee, je kunt het ook zo zien: Officiële opvolger, Of OnOfficiële opvolger, dus omdat Honda geen ander roadster heeft en de S2k toevallig na de Delsol kwam, kan je het zo opvatten | |
Steve-O | woensdag 26 december 2007 @ 15:50 |
Hoelang denk je nog bezig te zijn met dat mooie project van je Nico ? | |
D25002011 | donderdag 27 december 2007 @ 10:55 |
quote:Denk dat het ook beetje autoafhankelijk is. Bij mij gaf hij na het verlagen iig een stuk minder onderstuur. Wat de snelheid weer ten goede kwam. Werd nauwelijks stugger van, dus dat was een grote positieve punt voor mij om er geen andere dempers te monteren (meestal wordt je auto er superstug van). En hij staat toch zo'n 50mm lager. | |
Googolplexian | donderdag 27 december 2007 @ 11:42 |
quote:Dus de ene open tweezitter met 4-pitter vtec motor voorin is een compleet ander CONCEPT dan de andere open tweezitter met 4-pitter vtec motor voorin die erna kwam? Ah ... achterwielaandrijving en steviger chassis mjah, compleet anders. "Ok, so we just did the DelSol... let's try and think of something completely different!" "I know! Let's build a front-engined, two seater sportscar!" Toch benieuwd hoe logisch nadenken leidt tot de conclusie dat het twee totaal verschillende concepten zijn. Ik zelf denk dat de DelSol een voorzichtige studie was naar de S2000 of anders de aanleiding. | |
Turquaz52 | donderdag 27 december 2007 @ 13:00 |
quote: | |
Turquaz52 | vrijdag 28 december 2007 @ 15:31 |
Vandaag 60/40 verlaging gekocht; morgen monteren.. (heb nu fftjes alleen de achter veren gehaald.. Voorveren liggen nog in de garage) Zo zal hij dr ongeveer uitzien: Orgineel: | |
Supra_Turbo | vrijdag 28 december 2007 @ 16:50 |
quote:Concept was mss niet helemaal het goede woord. Ik weet niet hoe ze bij Honda dachten, maar ik vind een S2000 nou niet echt een opvolger van een Del Sol. Op het feit dat ze beide 2-zitters zijn, zijn ze totaal verschillend. | |
hamkaastosti | vrijdag 28 december 2007 @ 17:28 |
quote:HAHAHAHAHAH you can't polish a turd | |
Googolplexian | vrijdag 28 december 2007 @ 17:51 |
quote:heb je helemaal gelijk in. De S2000 is echter de naams-opvolger van de S600/S800 (en dus Honda's S serie ofterwel Honda Sports) ... en of die nou zoveel gemeen hebben met elkaar Wel geinig om de specs van de S600 (1964) er effe bij te halen: inlijn N/A 4-pitter (606 cc) met 57 pk. @ 8500 rpm (!) en 5.2 kg/m torque @ 5500 rpm ketting overbrenging naar de achterwielen top : 145 km/h Een echte voorganger zal de Sol ook echt niet zijn. Honda neemt hun sportseries heel serieus (en bouwen deze modellen dan ook compleet uit nieuwe onderdelen op) de S2000 is dus compleet nieuw met speciaal ontwikkelde onderdelen en de Sol staat op een Civic basis. Wat wel zo is is dat de twee auto's wel degelijk veel met elkaar gemeen hebben qua concept. Waar de CRX I en CRX II best veel op elkaar leken heeft is de DelSol compleet anders (qua concept). Weg hatchback en hallo tweezitter. Weg kanteldak en hallo targa dak. Zo zijn er wel meer concept veranderingen. Het is en blijft natuurlijk een opgedirkte Civic met hier en daar wat verbeteringen maar (gezien Honda's ervaring met open tweezitters) is het wel aannemelijk dat de Sol als studieproject heeft gediend. Lang verhaal kort: Concept is bijna gelijk, Filosofie is compleet verschillend, Sol is geen opvolger maar eerder een proefkonijn (en daarom misschien wel vaak beschouwd als een opvolger ... zeker gezien het tijdsverschil met de S600). | |
wouter37 | vrijdag 28 december 2007 @ 18:25 |
Wat is nou je doel met die auto ? | |
xFriendx | vrijdag 28 december 2007 @ 18:26 |
quote:Door dat wegsoepen van de huisnummers is het net alsof je in de Gazastrook woont, lijken net raketinslagen. | |
BaraCuda | vrijdag 28 december 2007 @ 18:39 |
Dit is toch godverdomme geen project man Wouter37, die is bezig met een project. Dit is gewoon weg gooien van geld | |
Supra_Turbo | vrijdag 28 december 2007 @ 18:45 |
Waarom steek je nog steeds geld in een auto die helemaal niet van jou is?! Spaar dat geld toch op voor een Del Sol, of is die alweer uit de picture? | |
wouter37 | vrijdag 28 december 2007 @ 20:53 |
quote:TNX | |
Het_Biertje | vrijdag 28 december 2007 @ 20:54 |
quote:Hij heeft alweer wat nieuws verzonnen; Voorgloeilichtje knippert na 30sec rijden ongeveer... | |
Het_Biertje | vrijdag 28 december 2007 @ 20:57 |
quote: wat vre-se-lijk zonde van je bouwvak geld. | |
Turquaz52 | zaterdag 29 december 2007 @ 11:33 |
quote:Dat is wat hijzelf mag weten, en ehm bouwvak-geld? quote:Dat is mijn topic dank u. | |
Pascal86 | zaterdag 29 december 2007 @ 16:54 |
Ik kan al vanaf buiten zien dat er niets in zijn huis staat | |
eevebe | zaterdag 29 december 2007 @ 16:57 |
quote:ik hoop dat je verlaagt doormiddel van korte veren en kortere schokbrekers, anders word het echt kut rijden... | |
Turquaz52 | zaterdag 29 december 2007 @ 19:30 |
quote:Hoe the fuck wil jij zien of er wat in mijn huis staat of niet | |
hamkaastosti | zaterdag 29 december 2007 @ 19:34 |
quote:dat huis is toch van je ouders? Ga je die ook nog "tjoenen"? Lichtmetalen huisnummerbordje? Kozijnen verlagen? Sportschoorsteentje? | |
Turquaz52 | zaterdag 29 december 2007 @ 19:46 |
quote:Zolang ik daar woon is ie ook van mij | |
Googolplexian | zaterdag 29 december 2007 @ 20:49 |
quote:Whahahhaa | |
Pascal86 | zondag 30 december 2007 @ 02:40 |
quote:Check die gordijnen dan | |
Pascal86 | zondag 30 december 2007 @ 02:43 |
quote:Het is een huurhuis, er is niets van jullie bij | |
Supra_Turbo | zondag 30 december 2007 @ 11:46 |
Ghetto | |
eevebe | zondag 30 december 2007 @ 12:33 |
quote: | |
Turquaz52 | zondag 30 december 2007 @ 13:01 |
quote:Waar zie jij gordijnen dan behalve voor de sier voor de deur? ff voor de duidelijkheid, wij wonen op de hoek. De buren van ons is een stel van 50 jaar Ik woon in een heel rustig buurt. En daar draait het om.. Zolang ik het kan vinden met iedereen in mn straat ben ik tevreden | |
AMDFreak | zondag 30 december 2007 @ 13:03 |
Ik had vroeger een golf MK3 Hatchback.. en deze heb ik ook verlaagd met 60/40 en ik merkte wel degelijk een betere wegligging! Maarja, weet verder niet hoe het zit met stationwagons die zijn natuurlijk ook veel langer enz.. | |
Turquaz52 | zondag 30 december 2007 @ 13:18 |
quote:maar 32cm.. voor de rest exact zelfde ongeveer. + 43kg zwaarder. Hopelijk volgend weeg ergens een brug zien te vinden, dan verlagen | |
Tommy_Kuklinski | zondag 30 december 2007 @ 13:22 |
Wat een gezeik over dat huis. Dit topic gaat toch over een voiture? | |
Googolplexian | zondag 30 december 2007 @ 14:27 |
Ach ... je doet 't iig wel allemaal zelf. ALS er dan ooit die serieuze auto komt weet je iig van wanten Ik hoop alleen dat je je dan wel beperkt tot het serieuze tunen en niet van die opplak / wegsnijd-opties. Als je naar projecten van anderen hier op PTA kijkt zie je dat tunen gewoon geld kost (en tijd en geduld). Meestal heeft een auto qua uiterlijk niet meer nodig dan een tikkie verlagen (geloof me ... setje gele Koni's kost niet meer zo veel en het verschil met goedkope poepzooi is aanzienlijk), mooie velgen en een andere uitlaat. De rest van je centen lekker stoppen in een pk-spaarvarken. | |
Turquaz52 | zondag 30 december 2007 @ 15:20 |
quote:Zo denk ik er ook over.. ik hoef geen bumperts of lexuslooks of dit en dat.. Uitlaat is toch toe aan een vervanging, dat word nog veranderd. (de einddemper dan) De kat is al geleegd. EGR is al gesloten Embleemloos grilletje Roosters verwijderd knipperlichten etc. zwart gemaakt Verlagen dmv schroefveren komt ook nog een keer, maar wil nu fftjes alleen veren gebruiken. Puur om te testen.. (wat kost een schroefveer tegenwoordig nou? 200,- voor een Golf3 Variant nieuw!) De veren die ik nu heb is niet van die goedkope troep.. heb er hier en daar na gevraagd welke ik zou halen, en ze hebben we Weitec geadviseerd. (groene) Die heb ik ook gelijk gekocht. Velgjes weet ik nog niet, ik denk dat ik op staal wil rijden.. maar dat is ff denken, want als ik op staal wil rijden wil ik minstens 16/17 inch en dat heb je niet zo 1,2,3.. voor steek 4x100. Aangezien ik niet zo snel met spacers wil werken (auto vervoert soms wel zware voorwerpen) waardoor spacers niet echt te vertrouwen zijn. Spoiler heb ik gevonden, bleek ie te groot te zijn (+/- 10 cm te groot) heb ik niks aan (komt van een slopel Astra hatchback af. voor 20,- kunnen kopen) Uitlaat heb ik ook liggen, en die past er ook niet onder... (komt van die ene groene primera af..) Qua prestaties denk ik nu aan een 150PK TDI intercooler, of die van een Sprinter. Voor de Intercooler slangen dacht ik aan alu slangen oid. Maar nu fftjes een kleine pauze, want mn scooter moet nog gerepareerd worde, En dat loopt ongeveer op tegen de 6/7/800 euro Mijn injectie wat doe je! | |
rollator_GSI | zondag 30 december 2007 @ 15:58 |
vreemd dat een uitlaat van een primera niet past misschien wel op je scooter | |
Supra_Turbo | zondag 30 december 2007 @ 16:36 |
Zoals ik al eerder zei... je geld mooi op zak houden voor de Del Sol. | |
Turquaz52 | zondag 30 december 2007 @ 22:13 |
quote:Nee nee, omlassen is geen probleem.. Maar de sierstuk is meteen op de demper gelast, maar bij de Golf Variant zit er nog een lange buis tussen de sierstuk en demper. quote:Thnx Supra_Turbo.. maar ik ben al bijna op de 600/700,- van de 2000 van mijn budget.. ik wil em nog fftjes afmaken en dan fftjes doorsparen voor de Sol. Heb daar namelijk ook iedeeen mee.. Bijv: Monster voor bumper M3 side skirts Monster achterbumper Monster spoiler Monster dak spoiler Spinners 22inch velgen M3 Spiegels Spoilers op de ruitenwissers Dikke vette REMUS uitlaat demper zonder enkele dempers enzo K&N filter? GEEN FILTER F50 Motorkap en een 1.4tje in lepelen want moet wel errug zuinig zijn, en niet snel omdat ik dan anders ga racen SPOILER | |
StateOfMind | zondag 30 december 2007 @ 22:22 |
quote: | |
StateOfMind | zondag 30 december 2007 @ 22:23 |
quote: | |
Supra_Turbo | zondag 30 december 2007 @ 22:28 |
Read the spoiler | |
Turquaz52 | zondag 30 december 2007 @ 23:36 |
quote:Zo te zien niet ff een fotosoep Hendig Sjieke profesionele soep he? (10 min werk ) | |
Turquaz52 | zondag 30 december 2007 @ 23:38 |
quote: | |
Tommy_Kuklinski | maandag 31 december 2007 @ 03:27 |
quote: | |
Turquaz52 | maandag 31 december 2007 @ 12:09 |
quote:Op zo'n hoek heb ik geen bumperts gevonden, dus heb ik em zo gemaakt weeetjewel? Nee, als ik serieus moet zijn, wil ik Golf4 Look koplampen dr op, grille spuiten, Golf 110PK motorafdek kap, Alu IC buizen, VR6 lipje en mss toch een 150PK TDI intercooler Dan is ie wel af, op details na natuurlijk | |
BaraCuda | maandag 31 december 2007 @ 12:18 |
Veel verder dan soepen zal het ook niet komen ben ik bang | |
osmo | maandag 31 december 2007 @ 12:44 |
En zelfs die soep is niet veel soeps | |
Go0s | maandag 31 december 2007 @ 13:58 |
Keer nieuwe bandjes kan ook geen kwaad, deze zullen de APK nog maar net halen Wat een lelijke velgen, 14 inch ofzo? Er komen zeker 17 inch Venoms op ofzo, past mooi bij die monsterbumpers | |
Turquaz52 | maandag 31 december 2007 @ 14:51 |
quote:Banden zijn slicks geworden Banden zijn nu nog niet belangrijk.. ga toch nooit snel de bocht om.. En vooral niet in deze 4x4 modus Monster bumpers | |
Supra_Turbo | maandag 31 december 2007 @ 16:02 |
quote:Banden zijn ALTIJD belangrijk! | |
Go0s | maandag 31 december 2007 @ 16:15 |
Idd, ook op een recht stuk kun je gaan aquaplannen. Dat kan aardig zuur worden voor je embleemloze grill | |
rollator_GSI | maandag 31 december 2007 @ 16:29 |
als je er zelf nooit mee rijd zijn banden niet belangrijk in dit geval | |
Turquaz52 | maandag 31 december 2007 @ 16:54 |
quote:Ja okee. maar ze gaan nog wel fftjes, zit nog 3/4mm op Heb wel gemerkt, bij een scherpe bocht met 40 dat ie onderstuurde.. maar dat was ook op een zeikenatte weg met slecht asfalt. Zowiesow komen er toch weer Pirelli P2500's op rondom, maar niet nu | |
UnderTheWingsOfLove | woensdag 4 februari 2009 @ 20:24 |
Hoe is het nu TS? | |
Turquaz52 | woensdag 4 februari 2009 @ 20:31 |
quote: We zijn al zwaar een jaar verder vriend Maare wat ik nog heb gedaan aan de TDI.. pff.. veel eigelijk, andere verstuivers, intercooler, uitlaatdemper vervangen door een rechte buis, kat leeg.. ehmm.. bleedvalve etc.. Kwam in duitsland (Pforzheim) op de rollerbank uit op 142,5PK en 308nm koppel Heb nog wel ergens foto's liggen op mijn oude laptop, zal eens een keer posten toen ie op de bank stond.. | |
Turquaz52 | donderdag 19 maart 2009 @ 23:43 |
Hoezo oude koeien uit de sloot halen Kijk es wie er op bezoek kwam!! Ik d8 ik post eventjes omdat ik me verveelde Check de uitlaat van de Golfje, geen kat en geen einddemper De EGR is nogsteeds dicht, kat leeg, einddemper vervangen door rechte pijp, 150PK Intercooler (originele was meteen al verkocht nadat hij een sprinter intercooler had) en als ik me niet vergis rijd ie nogsteeds met een overdruk van 0,4 bar (bleedvalve) ruim 370.000 op de tellert | |
rollator_GSI | vrijdag 20 maart 2009 @ 18:19 |
nou mooi hoor | |
Turquaz52 | vrijdag 20 maart 2009 @ 18:35 |
quote:Verre weg van mooi 'T is gewoon een rappe lelijkerd | |
osmo | zaterdag 21 maart 2009 @ 16:00 |
Rap | |
Turquaz52 | zaterdag 21 maart 2009 @ 19:12 |
quote:Limburg he ouwe | |
osmo | zondag 22 maart 2009 @ 00:51 |
quote:Ik weet wat rap wil zeggen, ik kan me alleen moeilijk voorstellen dat dat koekblik rap is | |
Turquaz52 | zondag 22 maart 2009 @ 14:30 |
quote:Je bent niet de enige.. Maar echt.. ik stond ook versteld 90PK klinkt weinig.. maar je hebt wel 202nm koppel (origineel) En met dit setup zit je rond de 100PK???? en 230nm koppel...?? ofzoo..:) Maar op het moment dat de turbo inschiet voel je gewoon dat de banden voor willen spinnen hehehehe.. Maarja, nu back naar de Uno |