Slotjespostertquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:18 schreef Houniet het volgende:
nou Muck, je kan het uitspeken als Hoenjej of gewoon als Houniet
stomme slotjesposterquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:18 schreef Houniet het volgende:
nou Muck, je kan het uitspeken als Hoenjej of gewoon als Houniet
quote:
doe het niet!quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:22 schreef sararaats het volgende:
ik zal aan jullie denken terwijl ik door Amsterdam loop samen met ons mama
ga toch eens Ben & Jerry's proberen
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:21 schreef DaMart het volgende:
Ja potver, Houniet, nu post je weer door een slotje heen.
ben & jerry'squote:Op maandag 15 oktober 2007 23:22 schreef sararaats het volgende:
ik zal aan jullie denken terwijl ik door Amsterdam loop samen met ons mama
ga toch eens Ben & Jerry's proberen
Jij ook, handige Harryquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:21 schreef DaMart het volgende:
Ja potver, Houniet, nu post je weer door een slotje heen.
nee, je komt er namelijk nooit meer vanafquote:
ohquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:25 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, je komt er namelijk nooit meer vanaf
die met die dinosaurusjes erin![]()
![]()
![]()
Whehe... daar heb je een punt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ik deed het expres, bij Houniet is het nog beginnersenthousiasme.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:25 schreef sararaats het volgende:
weet je wat heel gek is?
ik zie 's nachts een naakte yvonne rondlopen
das raar... ik zie nooit naakte M's rondlopen....quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ik deed het expres, bij Houniet is het nog beginnersenthousiasme.
hoezo nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:27 schreef Muck het volgende:
en stomme houwnie, nu weten we nog niet wat het moet zijn
laat ik de vraag anders stellen: hoe had je het in gedachten toen je je registreerde?
Niet?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:29 schreef Muck het volgende:
[..]
das raar... ik zie nooit naakte M's rondlopen....
je zei dat ik mocht kiezen!quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
hoezo nietheb het toch gepost. je ziet ook alleen maar mpg's he
ipv dat je me tekst gewoon even leest
whehequote:
ja het kan alle 2, hoenjee is op zijn frans, en Houniet is op zijn nederlands, jeweetquote:
geroosterdquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja het kan alle 2, hoenjee is op zijn frans, en Houniet is op zijn nederlands, jeweet
quote:
En hoe spreek jij het zelf uit?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja het kan alle 2, hoenjee is op zijn frans, en Houniet is op zijn nederlands, jeweet
ja dat jaquote:
Seriously, what are you doin'?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:37 schreef sararaats het volgende:
een naakte yvonne![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar wat me nog het meeste opwindt is pianomuziek![]()
ben hitsigquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Seriously, what are you doin'?
bettieakkemaai?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja dat ja
ik zeg altijd Houniet, maar de rest noemt me ook wel hoenjee, dus ja
only very few knowquote:en ik ben zeker 100% nederlands. maar Muck, wat is Muck dan
Ga je het met ons delen??quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:42 schreef Muck het volgende:
[..]
bettieakkemaai?
[..]
only very few know [ afbeelding ]
mooi, dat heb ik nou dus ook met mijn nickquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:42 schreef Muck het volgende:
[..]
bettieakkemaai?
[..]
only very few know
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:42 schreef Muck het volgende:
[..]
bettieakkemaai?
[..]
only very few know [afbeelding]
ja, hoe kóm je erop?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
mooi, dat heb ik nou dus ook met mijn nick
wou je zeggen dat jij het weet dan?quote:
nog niet...quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, hoe kóm je erop?
[..]
wou je zeggen dat jij het weet dan?
elke avond op veronicaquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het was net op net 5, ik heb het opgenomen en zit het nu te kijken
ik heb wel seizoen 1, 2 en 3 van gilmore girlsquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Elke aflevering in de box in mijn kast
laat mij ook eens een geheimpje hebben jaquote:
Is al goed johquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:56 schreef Muck het volgende:
[..]
laat mij ook eens een geheimpje hebben ja
WHzquote:
Heb ik ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:55 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb wel seizoen 1, 2 en 3 van gilmore girls
quote:
4 t/m 7 komen er ook ooit nog welquote:
Mooi verhaalquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:01 schreef Muck het volgende:
[..]
nou, vooruit dan
zo werd ik ooit genoemd door een ex (had iets van doen met iets teveel wodka en bob de bouwer) en steeds meer mensen gingen me zo noemen.
Toen ik niet meer in kon loggen met mijn oude account en ik een nieuwe moest maken was de keuze voor een nieuwe username vrij snel gemaakt
Vriendje heb ik al laaaaaaang niet meer (ik maakte het 3 dagen voor we 2 jaar bij elkaar waren uit) maar mijn bijnaam wel
ja, dat was alles![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:01 schreef Muck het volgende:
[..]
nou, vooruit dan
zo werd ik ooit genoemd door een ex (had iets van doen met iets teveel wodka en bob de bouwer) en steeds meer mensen gingen me zo noemen.
Toen ik niet meer in kon loggen met mijn oude account en ik een nieuwe moest maken was de keuze voor een nieuwe username vrij snel gemaakt
Vriendje heb ik al laaaaaaang niet meer (ik maakte het 3 dagen voor we 2 jaar bij elkaar waren uit) maar mijn bijnaam wel
ja, dat was alles![]()
Maar die stelt vast meer voor dan MPGquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mooi verhaal
Vrolijke-frits heeft een ietwat simpelere geschiedenis
thanksquote:
nou?quote:Vrolijke-frits heeft een ietwat simpelere geschiedenis
thanksquote:
quote:Geniale timing ook met uitmaken![]()
Ach... De timing van mijn ex slaat echt alles....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat wel ja! Maar dan nog, er zit niet een hele voorgeschiedenis achter.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach... De timing van mijn ex slaat echt alles....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een bummer is dat zeg!
Ik ben er blij mee omdat je nu dus wat met Muckje hebt!![]()
[..]
Ach... De timing van mijn ex slaat echt alles....awwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das nog net niet op valentijnsdag
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Mooi verhaal ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat wel ja! Maar dan nog, er zit niet een hele voorgeschiedenis achter.
Ik deed mee aan LEMUN 2003, de Verenigde Naties 'naspelen', in het Engels, omdat ik een aantal uren moest maken voor de middelbare school. Voor die 'conferentie' was ook een website gemaakt met bijbehorend forum, daar had ik een login voor nodig. En op een jolige vrijdagmiddag, wanneer ik eigelnlijk Duits had, mochten wij aan LEMUN bezig. En toen verscheen dus, door de melige bui, Vrolijke-frits ten tonele
[..]
Ach... De timing van mijn ex slaat echt alles....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dacht dat die van mij erg was maar dit slaat alles
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Hihi.. achja..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[/spoiler]Wat een bummer is dat zeg!
Ik ben er blij mee omdat je nu dus wat met Muckje hebt!
leuk verhaalquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat wel ja! Maar dan nog, er zit niet een hele voorgeschiedenis achter.
Ik deed mee aan LEMUN 2003, de Verenigde Naties 'naspelen', in het Engels, omdat ik een aantal uren moest maken voor de middelbare school. Voor die 'conferentie' was ook een website gemaakt met bijbehorend forum, daar had ik een login voor nodig. En op een jolige vrijdagmiddag, wanneer ik eigelnlijk Duits had, mochten wij aan LEMUN bezig. En toen verscheen dus, door de melige bui, Vrolijke-frits ten tonele
vertel jij ook eens dan!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:12 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
Nou kom er maar in dan!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:12 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Hihi.. achja..
Ben nu wel blij dat ik van die ex af benen een veel liever meisje heb
![]()
En gelijk of dat je hebt!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Hihi.. achja..
Ben nu wel blij dat ik van die ex af benen een veel liever meisje heb
![]()
Ja, nmiet echt vrolijk allemaalquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:13 schreef Muck het volgende:
[..]
vertel jij ook eens dan!
my god wat een dramatische verhalen allemaal![]()
verklaar me voor gek, maar kan het zijn dat je dit al eens verteld hebt?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mijn ex maakte het op 2 juli uit, we waren net een week terug van vakantie met z'n tweeën die eigenlijk als 'laatste redmiddel' zou kunnen dienen, maar dat mocht niet zo zijn. Ze wilde nog even de diploma-uitreiking afwachten en toen die zaterdag erna was het hoge woord uit.
Op vakantie werd me duidelijk dat ze al 'iets' met een andere jongen aan het opbouwen was.
Heel kut allemaal, achteraf erg blij mee. En zij moge branden in de hel![]()
Maar 2 juli, het was dat jaar de start van de Tour
komt een beetje neer op hetgeen ik tegen m'n ex gezegd hebquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mijn ex maakte het op 2 juli uit, we waren net een week terug van vakantie met z'n tweeën die eigenlijk als 'laatste redmiddel' zou kunnen dienen, maar dat mocht niet zo zijn. Ze wilde nog even de diploma-uitreiking afwachten en toen die zaterdag erna was het hoge woord uit.
Op vakantie werd me duidelijk dat ze al 'iets' met een andere jongen aan het opbouwen was.
Heel kut allemaal, achteraf erg blij mee. En zij moge branden in de hel![]()
Maar 2 juli, het was dat jaar de start van de Tour
Zou heel goed kunnen ja! Goed verhaal wel toch, mooi om te vertellenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:15 schreef Muck het volgende:
[..]
verklaar me voor gek, maar kan het zijn dat je dit al eens verteld hebt?
Dat blijft mooi ja!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
komt een beetje neer op hetgeen ik tegen m'n ex gezegd heb
Ja ik dus ookquote:
het komt me zó bekend voor!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen ja! Goed verhaal wel toch, mooi om te vertellen
Ohja, toen heb ik 't nog even net alsof gedaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat blijft mooi ja!
-Leidens ontzet, 2005-
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ohja, toen heb ik 't nog even net alsof gedaan
Sneu inderdaad, mijn hele Tour naar de klotequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:18 schreef Muck het volgende:
[..]
het komt me zó bekend voor!
het valt wel op dat alle mannen hier op sneue datums gedumpt wórden, terwijl de enige vrouw hier het op een vervelende datum uit maakte
Aaah...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:21 schreef Houniet het volgende:
2 dagen voor kerst MPG
aiquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:21 schreef Houniet het volgende:
2 dagen voor kerst MPG
Dat vergeet ik m'n leven niet. Ook al eens voorbij gekomen hierquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ohja, toen heb ik 't nog even net alsof gedaan
eenschquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaah... [ afbeelding ]
Das ook rottig
exen![]()
Zeg dat wel..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:24 schreef Houniet het volgende:
ag jaje maakt het een en ander mee he met vrouwen
Zekerstewetenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:24 schreef Houniet het volgende:
ag jaje maakt het een en ander mee he met vrouwen
Keu-rig!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:28 schreef Muck het volgende:
nou, ik had de hele zomer kei-hard gewerkt bij de AH, mijn brommer was in beslag genomen (don't ask) dus ik kreeg een berg geld terug van de verzekering, én ik had van het jaar daarvoor ook nog een berg geld teruggekregen van de bealsting.
Muckie dacht dus "ha, 2 jaar bij elkaar, dat gaan we vieren"
Via kennissen van ons kon ik toen voor niet al te veel geld een heel tof weekend regelen in Parijs.
Ik had zijn ouders ingelicht, en zijn weekendbaantje (zonder dat hij er zelf iets vanaf wist natuurlijk) en de avond voor vertrek heb ik hem verteld dat we een weekendje weg gingen, maar nog niet waarheen.
Dacht je nou dat ie meewilde?!
ik had het niet met hem overlegd...
ja, hehe, dat is de defenitie van een verrassing knurft
hij wilde gewoon niet mee
toen heb ik de deur daar achter me dicht getrokken, en ben nooit, nóóit meer terug gegaan om het uit te praten
teringquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:28 schreef Muck het volgende:
nou, ik had de hele zomer kei-hard gewerkt bij de AH, mijn brommer was in beslag genomen (don't ask) dus ik kreeg een berg geld terug van de verzekering, én ik had van het jaar daarvoor ook nog een berg geld teruggekregen van de bealsting.
Via kennissen van ons kon ik toen voor niet al te veel geld een heel tof weekend regelen in Parijs.
Ik had zijn ouders ingelicht, en zijn weekendbaantje (zonder dat hij er zelf iets vanaf wist natuurlijk) en de avond voor vertrek heb ik hem verteld dat we een weekendje weg gingen, maar nog niet waarheen.
toen heb ik de deur daar achter me dicht getrokken, en ben nooit, nóóit meer terug gegaan om het uit te praten
Toen ik te horen kreeg dat m'n ex vreemdging, heb ik het op straat, voor mijn deur uitgemaakt.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:28 schreef Muck het volgende:
Naar mij, en dat maakt het voor mij ech onvergetelijk!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Toen ik te horen kreeg dat m'n ex vreemdging, heb ik het op straat, voor mijn deur uitgemaakt.
Daarbij even vermeld dat ik d'r in de fik zou steken en ben toen kwaad naar binnen gelopen.
Even later, bij het Leidsch ontzet op 3 oktober, kwam ik d'r op de trap naar m'n allerliefste cafe tegen, en maakte toen even het gebaar van 'ik steek je in de fik' met m'n aansteker
daar gaat me fantasiequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:29 schreef Muck het volgende:
ik maak anders bar weinig mee met vrouwen
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
teringmaar wel lief gedaan though
mpg boft maar weer
yupquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tering, het is al half 1
Eer: ben je morgen thuis of helemaal niet?
En terecht...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Toen ik te horen kreeg dat m'n ex vreemdging, heb ik het op straat, voor mijn deur uitgemaakt.
Daarbij even vermeld dat ik d'r in de fik zou steken en ben toen kwaad naar binnen gelopen.
Even later, bij het Leidsch ontzet op 3 oktober, kwam ik d'r op de trap naar m'n allerliefste cafe tegen, en maakte toen even het gebaar van 'ik steek je in de fik' met m'n aansteker
quote:
Ik zie dr gelukkig vrijwel niet meerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:34 schreef eer-ik het volgende:
oh, ik ga wel goed met d'r om inmiddels.
Dat dan weer wel.
jupquote:
thanksquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
teringmaar wel lief gedaan though
nou M, je weet wat we over een jaar of 2 gaan doenquote:mpg boft maar weer
geniaal verhaalquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik kreeg ooit met valentijnsdag een bosje rozen met de boodschap `ja, jij hecht waarde aan dit soort onzin, dus hier`quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:30 schreef MPG het volgende:
[..]Wat een romanticus [ afbeelding ]
Knuppel dat het is![]()
ohquote:
Naar Parijs.. Tofquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:37 schreef Muck het volgende:
[..]
nou M, je weet wat we over een jaar of 2 gaan doen
Jezus, wat een lompe boerquote:[..]
ik kreeg ooit met valentijnsdag een bosje rozen met de boodschap `ja, jij hecht waarde aan dit soort onzin, dus hier`
quote:[..]
oh
ehm, in dat geval:
ik heb op lowlands vorig jaar nog met mijn vriendin onder de douche gestaan
Wat een mongool!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:37 schreef Muck het volgende:
[..]
jup
alleen had ik dat 2 jaar te laat door
[..]
thanks
[..]
nou M, je weet wat we over een jaar of 2 gaan doen
[..]
geniaal verhaal
[..]
ik kreeg ooit met valentijnsdag een bosje rozen met de boodschap `ja, jij hecht waarde aan dit soort onzin, dus hier`
[..]
oh
ehm, in dat geval:
ik heb op lowlands vorig jaar nog met mijn vriendin onder de douche gestaan
ik ga in december ook al naar parijsquote:
kwam uit Appelschaquote:[..]
Jezus, wat een lompe boer
pssstquote:[..]
Tof hoorquote:
Appelscha?quote:[..]
kwam uit Appelscha
nuff said
pssst
náákt
disneyland ftwquote:
Appelscha?
quote:
[..]
en we deelden mijn shampooquote:![]()
![]()
![]()
![]()
[..]quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:44 schreef Houniet het volgende:
2 exen zie ik soms wel eens in de kroeg, dan maak ik ze jarloers met elkaar, geniaal is dan
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:47 schreef Muck het volgende:
[..]
bijna al mijn exen wonen ver weg....
ik denk niet dat ik exen heb die elkaar ooit gezien hebben eigenlijk!
Trusten Hquote:
Oeh....:9quote:
Hoelaat heb je in gedachten?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kom ik hoogstwaarschijnlijk ff een bakkie doen!
Ze snappen er niets van hequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Oeh....:9
mijn minty tintelende shampoo die niet meer in de handel is en waar dus verder iedereen met zijn fikken af dient te blijven
andrelon, achterlijk kut-bedrijf
waarom veranderen ze nou de formule van zoiets geniaals
gevonden 8)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:47 schreef sararaats het volgende:
gaan we zo beginnen?
[ afbeelding ]
zoek Wuustwezel
wat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ga in december ook al naar parijs
[..]
kwam uit Appelscha
nuff said
[..]
pssst
náákt
truste dingesquote:
neequote:
Muck en vriendinquote:
kutbedrijfquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:51 schreef Muck het volgende:
[..]
truste dinges![]()
[..]
nee
damn, wat is dat lekker spul
het tintelt gewoon als je het uitspoelt
fucking mint-shampoo
unilever
had ik er al bij gezegd dat mijn vriendin bi is?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ok.
Nakend douchen kan ik me iets bij voorstellen ja
oh, je stond met vriendin onder de douche?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:57 schreef Muck het volgende:
[..]
had ik er al bij gezegd dat mijn vriendin bi is?
jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, je stond met vriendin onder de douche?![]()
ik ben haar type nietquote:ik dacht altijd dat alle vrouwen per definitie bi waren
neequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:57 schreef Muck het volgende:
[..]
had ik er al bij gezegd dat mijn vriendin bi is?
dat zou de sfeer in het topic bedervenquote:
Daar zit wat inquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:00 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zou de sfeer in het topic bederven
Whehe. goed puntquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:00 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zou de sfeer in het topic bederven
quote:
Zekerquote:
ik ben zelfs voor de meeste vrouwen te kleinquote:
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben zelfs voor de meeste vrouwen te klein
Ik zak hard af sinds ik mod benquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:06 schreef Muck het volgende:
Positie, aantal posts, user
001. 352 nijnja
002. 176 Muck
003. 173 DaveMasteR
004. 160 beequeen
005. 155 Floripas
006. 140 Soury
007. 127 pasjesjen
008. 119 MPG
009. 115 akveor
010. 114 petraa
dat ze dan moeten bukken en dat zo'n foto dus vrijwel onmogelijk isquote:
ik heb M er nog niet over gehoordquote:Je bent ook voor de meeste mannen te klein, die zeuren toch ook niet?
of wel
Ik klaag niet neequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:07 schreef Muck het volgende:
[..]
dat ze dan moeten bukken en dat zo'n foto dus vrijwel onmogelijk is
[..]
ik heb M er nog niet over gehoord
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:07 schreef Muck het volgende:
[..]
dat ze dan moeten bukken en dat zo'n foto dus vrijwel onmogelijk is
[..]
ik heb M er nog niet over gehoord
doe ik ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moet je op de stoeprand gaan staan ofzo.
Dat doet die kerel van wegmisbruikers ook altijd
WEzquote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van maandag 15 oktober 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 176 Muck
008. 119 MPG
012. 110 Kuukske
017. 079 vrolijke-frits
024. 072 Frutsel
027. 069 Papierversnipperaar
033. 067 eer-ik
051. 054 Houniet
056. 052 JortK
059. 050 DaMart
062. 047 indahnesia.com
076. 042 sararaats
081. 041 Sjowhan
111. 033 Memento-Mori
114. 032 BrandX
125. 031 crossover
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
Nee, niet heel specifiek.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ergens in de middag! Heb je plannen?
Sproetjes zijn ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:12 schreef Muck het volgende:
[..]
en je had het vanmiddag ook al over sproetjes...
Ik ga er rap op aanquote:
Station, 10 e--> klaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, niet heel specifiek.
Ik moet alleen even een fiets kopen.
Was nog veel werk, tussen het PMen doorquote:
Is goed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik laat je weten hoe laat ik er ben eer!
Ik duik de mand in!
daarom zet ik die foto's ook toch maar niet in S&Gquote:
ik zit er heel wat dichterbij schatquote:
ook die kan je voor de gelegenheid wegsoepenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:23 schreef Muck het volgende:
[..]
daarom zet ik die foto's ook toch maar niet in S&G
té herkenbaar
[..]
ik zit er heel wat dichterbij schat
PM'en?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Was nog veel werk, tussen het PMen door...
die van mij een half uurtje eerderquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:21 schreef MPG het volgende:
Waaaaaaat?
is het al 1:20?
Damn... ook bedtijd voor mij denk ik.. morgen om 7 uur gaat den wecker
teveel gedoequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ook die kan je voor de gelegenheid wegsoepen
Ik ben ook net moe, daarom nu vanuit de mand fokken!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is goed.
Ik ben wederom eens niet moe
Ik heb mijn wekkertje om 9.00 uur gezet. Zal dan nog wel wat later wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:21 schreef MPG het volgende:
Waaaaaaat?
is het al 1:20?
Damn... ook bedtijd voor mij denk ik.. morgen om 7 uur gaat den wecker
fokken vanuit mandquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben ook net moe, daarom nu vanuit de mand fokken!
Goedemorgen en werkzequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:14 schreef BrandX het volgende:goedemorgen allemaal
zal vandaag zeer beperkt tot niet aanwezig zijn, druk dagje @ the office.
Vanavond weer dus!
In the meantime....... Looooottts of coffee!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet echt. Ben wat aan het verwerken voor m'n online woordenboek. Het is wederom te warm vandaag om veel te doen. Wachten op de regentijd dus voornamelijk. Dadelijk na de lunch lekker languit een uurtje of watquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:45 schreef DaMart het volgende:
Hoi Indah!nesia.
Nog plannen voor vandaag?
Veel succes met het woordenboek en de warmte dan!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet echt. Ben wat aan het verwerken voor m'n online woordenboek. Het is wederom te warm vandaag om veel te doen. Wachten op de regentijd dus voornamelijk. Dadelijk na de lunch lekker languit een uurtje of wat
Goedemorgen Lenny en alle andere KSC'ers die hierna nog wakker wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mogguh
werk zequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel succes met het woordenboek en de warmte dan!![]()
Ik ga me nu eens richting werk begeven.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen Lenny en alle andere KSC'ers die hierna nog wakker worden.
vluggertje met wie?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:17 schreef sararaats het volgende:
even een vluggertje voor ik op trein naar Amsterdam stap:
GOEIEMORGEN IEDEREEN![]()
ik heb geen koekjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:31 schreef Frutsel het volgende:
begint dat gestrooi met koekjes weer of valt het nog mee?
Dat is Nederland.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:36 schreef Frutsel het volgende:
waarom is er nou weer niemand gearresteerd gister in dat tyfus Slotervaart?
25 mensen (lees = debielen) bekogelen het politieburo met stenen en richten vernielingen aan, na de dood van mongool Bilal... maar we arresteren niemand...
lafaards
Tsjaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:36 schreef Frutsel het volgende:
waarom is er nou weer niemand gearresteerd gister in dat tyfus Slotervaart?
25 mensen (lees = debielen) bekogelen het politieburo met stenen en richten vernielingen aan, na de dood van mongool Bilal... maar we arresteren niemand...
lafaards
whaha.. dat is inderdaad een schandequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:50 schreef Jo0Lz het volgende:
Boh, heb ik gewoon een bak zwarte drek. Het is niet eens koffie te noemen, stelletje kut paupers hier bij de catering... (Het is vakantie, dus goeie koffie is nergens voor nodig....)
Nu moet ik ervoor betalen bij de automaat.
Middag Indah. Hoe gaat het met de vulkaan?quote:
Deponeer een klacht bij je baas dat je op deze manier niet fatsoenlijk kan MODereren. Daar heeft hij vast alle begrip voorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:00 schreef Frutsel het volgende:
verdomme...
nog altijd kan ik geen plaatjes linken vanaf me werk
sinds die kut IE 7.0 werkt dat niet meer
hoe moet ik nou plaatjes op de FP weergeven gvd
wat een gekut.. ben blij dat ik FF gebruik zegquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:00 schreef Frutsel het volgende:
verdomme...
nog altijd kan ik geen plaatjes linken vanaf me werk
sinds die kut IE 7.0 werkt dat niet meer
hoe moet ik nou plaatjes op de FP weergeven gvd
Hij staat nogquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Middag Indah. Hoe gaat het met de vulkaan?
whehe.. het gaat inderdaad altijd zo jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:25 schreef Frutsel het volgende:
waarom is het zo dat als je eens per direct wat nodig hebt, gewoon niemand reageert... gvd...
4 personen, alle vier op fok online en niemand reageert... gezellig weer
Ja, jij ook bedankt voor het lezen van je pmquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. het gaat inderdaad altijd zo ja
ik werk in de text-ony layout, dus ik zie die hele message-dinges niet. Daarvoor moet ik zelf naar messages.fok.nl gaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja, jij ook bedankt voor het lezen van je pm
Mjah, tis nu al beetje laat...heb een URL nodig voor de FP...van een s ite van de BBCquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik werk in de text-ony layout, dus ik zie die hele message-dinges niet. Daarvoor moet ik zelf naar messages.fok.nl gaan.
owh, fijn systeembeheerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, tis nu al beetje laat...heb een URL nodig voor de FP...van een s ite van de BBC
wilde een foto linken, maar kan ik niet meer.
Wat leuk! Ik hoorde laatst dat er in Iran geen homo's zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:27 schreef indahnesia.com het volgende:
jah, dat bericht is al ouder, maar dat had ik nog niet gezien dus. Hier hoor je daar namelijk niets van. Hier zijn geen pedofielen namelijk.. althans, zo moet het lijken dan.
uh uh.. dat zouden ze graag willen ja..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik hoorde laatst dat er in Iran geen homo's zijn.![]()
Vandaag wel hoor, luisterend naar de naam Poetinquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik hoorde laatst dat er in Iran geen homo's zijn.![]()
Nu niks doen, 1700 collegequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Werk? School? Niks doen?
Moge middag indahquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hij staat nog
Geen verder nieuws op dit moment. Stabiel richting een uitbarsting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |