Was nog veel werk, tussen het PMen doorquote:
Is goed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik laat je weten hoe laat ik er ben eer!
Ik duik de mand in!
daarom zet ik die foto's ook toch maar niet in S&Gquote:
ik zit er heel wat dichterbij schatquote:
ook die kan je voor de gelegenheid wegsoepenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:23 schreef Muck het volgende:
[..]
daarom zet ik die foto's ook toch maar niet in S&G
té herkenbaar
[..]
ik zit er heel wat dichterbij schat
PM'en?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Was nog veel werk, tussen het PMen door...
die van mij een half uurtje eerderquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:21 schreef MPG het volgende:
Waaaaaaat?
is het al 1:20?
Damn... ook bedtijd voor mij denk ik.. morgen om 7 uur gaat den wecker
teveel gedoequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ook die kan je voor de gelegenheid wegsoepen
Ik ben ook net moe, daarom nu vanuit de mand fokken!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is goed.
Ik ben wederom eens niet moe
Ik heb mijn wekkertje om 9.00 uur gezet. Zal dan nog wel wat later wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:21 schreef MPG het volgende:
Waaaaaaat?
is het al 1:20?
Damn... ook bedtijd voor mij denk ik.. morgen om 7 uur gaat den wecker
fokken vanuit mandquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben ook net moe, daarom nu vanuit de mand fokken!
Goedemorgen en werkzequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:14 schreef BrandX het volgende:goedemorgen allemaal
zal vandaag zeer beperkt tot niet aanwezig zijn, druk dagje @ the office.
Vanavond weer dus!
In the meantime....... Looooottts of coffee!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet echt. Ben wat aan het verwerken voor m'n online woordenboek. Het is wederom te warm vandaag om veel te doen. Wachten op de regentijd dus voornamelijk. Dadelijk na de lunch lekker languit een uurtje of watquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:45 schreef DaMart het volgende:
Hoi Indah!nesia.
Nog plannen voor vandaag?
Veel succes met het woordenboek en de warmte dan!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet echt. Ben wat aan het verwerken voor m'n online woordenboek. Het is wederom te warm vandaag om veel te doen. Wachten op de regentijd dus voornamelijk. Dadelijk na de lunch lekker languit een uurtje of wat
Goedemorgen Lenny en alle andere KSC'ers die hierna nog wakker wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mogguh
werk zequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel succes met het woordenboek en de warmte dan!![]()
Ik ga me nu eens richting werk begeven.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen Lenny en alle andere KSC'ers die hierna nog wakker worden.
vluggertje met wie?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:17 schreef sararaats het volgende:
even een vluggertje voor ik op trein naar Amsterdam stap:
GOEIEMORGEN IEDEREEN![]()
ik heb geen koekjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:31 schreef Frutsel het volgende:
begint dat gestrooi met koekjes weer of valt het nog mee?
Dat is Nederland.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:36 schreef Frutsel het volgende:
waarom is er nou weer niemand gearresteerd gister in dat tyfus Slotervaart?
25 mensen (lees = debielen) bekogelen het politieburo met stenen en richten vernielingen aan, na de dood van mongool Bilal... maar we arresteren niemand...
lafaards
Tsjaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:36 schreef Frutsel het volgende:
waarom is er nou weer niemand gearresteerd gister in dat tyfus Slotervaart?
25 mensen (lees = debielen) bekogelen het politieburo met stenen en richten vernielingen aan, na de dood van mongool Bilal... maar we arresteren niemand...
lafaards
whaha.. dat is inderdaad een schandequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:50 schreef Jo0Lz het volgende:
Boh, heb ik gewoon een bak zwarte drek. Het is niet eens koffie te noemen, stelletje kut paupers hier bij de catering... (Het is vakantie, dus goeie koffie is nergens voor nodig....)
Nu moet ik ervoor betalen bij de automaat.
Middag Indah. Hoe gaat het met de vulkaan?quote:
Deponeer een klacht bij je baas dat je op deze manier niet fatsoenlijk kan MODereren. Daar heeft hij vast alle begrip voorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:00 schreef Frutsel het volgende:
verdomme...
nog altijd kan ik geen plaatjes linken vanaf me werk
sinds die kut IE 7.0 werkt dat niet meer
hoe moet ik nou plaatjes op de FP weergeven gvd
wat een gekut.. ben blij dat ik FF gebruik zegquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:00 schreef Frutsel het volgende:
verdomme...
nog altijd kan ik geen plaatjes linken vanaf me werk
sinds die kut IE 7.0 werkt dat niet meer
hoe moet ik nou plaatjes op de FP weergeven gvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |