Slotjespostertquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:18 schreef Houniet het volgende:
nou Muck, je kan het uitspeken als Hoenjej of gewoon als Houniet
stomme slotjesposterquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:18 schreef Houniet het volgende:
nou Muck, je kan het uitspeken als Hoenjej of gewoon als Houniet
quote:
doe het niet!quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:22 schreef sararaats het volgende:
ik zal aan jullie denken terwijl ik door Amsterdam loop samen met ons mama
ga toch eens Ben & Jerry's proberen
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:21 schreef DaMart het volgende:
Ja potver, Houniet, nu post je weer door een slotje heen.
ben & jerry'squote:Op maandag 15 oktober 2007 23:22 schreef sararaats het volgende:
ik zal aan jullie denken terwijl ik door Amsterdam loop samen met ons mama
ga toch eens Ben & Jerry's proberen
Jij ook, handige Harryquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:21 schreef DaMart het volgende:
Ja potver, Houniet, nu post je weer door een slotje heen.
nee, je komt er namelijk nooit meer vanafquote:
ohquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:25 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, je komt er namelijk nooit meer vanaf
die met die dinosaurusjes erin![]()
![]()
![]()
Whehe... daar heb je een punt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ik deed het expres, bij Houniet is het nog beginnersenthousiasme.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:25 schreef sararaats het volgende:
weet je wat heel gek is?
ik zie 's nachts een naakte yvonne rondlopen
das raar... ik zie nooit naakte M's rondlopen....quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ik deed het expres, bij Houniet is het nog beginnersenthousiasme.
hoezo nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:27 schreef Muck het volgende:
en stomme houwnie, nu weten we nog niet wat het moet zijn
laat ik de vraag anders stellen: hoe had je het in gedachten toen je je registreerde?
Niet?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:29 schreef Muck het volgende:
[..]
das raar... ik zie nooit naakte M's rondlopen....
je zei dat ik mocht kiezen!quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
hoezo nietheb het toch gepost. je ziet ook alleen maar mpg's he
ipv dat je me tekst gewoon even leest
whehequote:
ja het kan alle 2, hoenjee is op zijn frans, en Houniet is op zijn nederlands, jeweetquote:
geroosterdquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja het kan alle 2, hoenjee is op zijn frans, en Houniet is op zijn nederlands, jeweet
quote:
En hoe spreek jij het zelf uit?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja het kan alle 2, hoenjee is op zijn frans, en Houniet is op zijn nederlands, jeweet
ja dat jaquote:
Seriously, what are you doin'?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:37 schreef sararaats het volgende:
een naakte yvonne![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar wat me nog het meeste opwindt is pianomuziek![]()
ben hitsigquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Seriously, what are you doin'?
bettieakkemaai?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja dat ja
ik zeg altijd Houniet, maar de rest noemt me ook wel hoenjee, dus ja
only very few knowquote:en ik ben zeker 100% nederlands. maar Muck, wat is Muck dan
Ga je het met ons delen??quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:42 schreef Muck het volgende:
[..]
bettieakkemaai?
[..]
only very few know [ afbeelding ]
mooi, dat heb ik nou dus ook met mijn nickquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:42 schreef Muck het volgende:
[..]
bettieakkemaai?
[..]
only very few know
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:42 schreef Muck het volgende:
[..]
bettieakkemaai?
[..]
only very few know [afbeelding]
ja, hoe kóm je erop?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
mooi, dat heb ik nou dus ook met mijn nick
wou je zeggen dat jij het weet dan?quote:
nog niet...quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, hoe kóm je erop?
[..]
wou je zeggen dat jij het weet dan?
elke avond op veronicaquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het was net op net 5, ik heb het opgenomen en zit het nu te kijken
ik heb wel seizoen 1, 2 en 3 van gilmore girlsquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Elke aflevering in de box in mijn kast
laat mij ook eens een geheimpje hebben jaquote:
Is al goed johquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:56 schreef Muck het volgende:
[..]
laat mij ook eens een geheimpje hebben ja
WHzquote:
Heb ik ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:55 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb wel seizoen 1, 2 en 3 van gilmore girls
quote:
4 t/m 7 komen er ook ooit nog welquote:
Mooi verhaalquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:01 schreef Muck het volgende:
[..]
nou, vooruit dan
zo werd ik ooit genoemd door een ex (had iets van doen met iets teveel wodka en bob de bouwer) en steeds meer mensen gingen me zo noemen.
Toen ik niet meer in kon loggen met mijn oude account en ik een nieuwe moest maken was de keuze voor een nieuwe username vrij snel gemaakt
Vriendje heb ik al laaaaaaang niet meer (ik maakte het 3 dagen voor we 2 jaar bij elkaar waren uit) maar mijn bijnaam wel
ja, dat was alles![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:01 schreef Muck het volgende:
[..]
nou, vooruit dan
zo werd ik ooit genoemd door een ex (had iets van doen met iets teveel wodka en bob de bouwer) en steeds meer mensen gingen me zo noemen.
Toen ik niet meer in kon loggen met mijn oude account en ik een nieuwe moest maken was de keuze voor een nieuwe username vrij snel gemaakt
Vriendje heb ik al laaaaaaang niet meer (ik maakte het 3 dagen voor we 2 jaar bij elkaar waren uit) maar mijn bijnaam wel
ja, dat was alles![]()
Maar die stelt vast meer voor dan MPGquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mooi verhaal
Vrolijke-frits heeft een ietwat simpelere geschiedenis
thanksquote:
nou?quote:Vrolijke-frits heeft een ietwat simpelere geschiedenis
thanksquote:
quote:Geniale timing ook met uitmaken![]()
Ach... De timing van mijn ex slaat echt alles....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat wel ja! Maar dan nog, er zit niet een hele voorgeschiedenis achter.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach... De timing van mijn ex slaat echt alles....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een bummer is dat zeg!
Ik ben er blij mee omdat je nu dus wat met Muckje hebt!![]()
[..]
Ach... De timing van mijn ex slaat echt alles....awwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das nog net niet op valentijnsdag
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Mooi verhaal ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat wel ja! Maar dan nog, er zit niet een hele voorgeschiedenis achter.
Ik deed mee aan LEMUN 2003, de Verenigde Naties 'naspelen', in het Engels, omdat ik een aantal uren moest maken voor de middelbare school. Voor die 'conferentie' was ook een website gemaakt met bijbehorend forum, daar had ik een login voor nodig. En op een jolige vrijdagmiddag, wanneer ik eigelnlijk Duits had, mochten wij aan LEMUN bezig. En toen verscheen dus, door de melige bui, Vrolijke-frits ten tonele
[..]
Ach... De timing van mijn ex slaat echt alles....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dacht dat die van mij erg was maar dit slaat alles
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Hihi.. achja..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[/spoiler]Wat een bummer is dat zeg!
Ik ben er blij mee omdat je nu dus wat met Muckje hebt!
leuk verhaalquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat wel ja! Maar dan nog, er zit niet een hele voorgeschiedenis achter.
Ik deed mee aan LEMUN 2003, de Verenigde Naties 'naspelen', in het Engels, omdat ik een aantal uren moest maken voor de middelbare school. Voor die 'conferentie' was ook een website gemaakt met bijbehorend forum, daar had ik een login voor nodig. En op een jolige vrijdagmiddag, wanneer ik eigelnlijk Duits had, mochten wij aan LEMUN bezig. En toen verscheen dus, door de melige bui, Vrolijke-frits ten tonele
vertel jij ook eens dan!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:12 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
Nou kom er maar in dan!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:12 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Hihi.. achja..
Ben nu wel blij dat ik van die ex af benen een veel liever meisje heb
![]()
En gelijk of dat je hebt!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Hihi.. achja..
Ben nu wel blij dat ik van die ex af benen een veel liever meisje heb
![]()
Ja, nmiet echt vrolijk allemaalquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:13 schreef Muck het volgende:
[..]
vertel jij ook eens dan!
my god wat een dramatische verhalen allemaal![]()
verklaar me voor gek, maar kan het zijn dat je dit al eens verteld hebt?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mijn ex maakte het op 2 juli uit, we waren net een week terug van vakantie met z'n tweeën die eigenlijk als 'laatste redmiddel' zou kunnen dienen, maar dat mocht niet zo zijn. Ze wilde nog even de diploma-uitreiking afwachten en toen die zaterdag erna was het hoge woord uit.
Op vakantie werd me duidelijk dat ze al 'iets' met een andere jongen aan het opbouwen was.
Heel kut allemaal, achteraf erg blij mee. En zij moge branden in de hel![]()
Maar 2 juli, het was dat jaar de start van de Tour
komt een beetje neer op hetgeen ik tegen m'n ex gezegd hebquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mijn ex maakte het op 2 juli uit, we waren net een week terug van vakantie met z'n tweeën die eigenlijk als 'laatste redmiddel' zou kunnen dienen, maar dat mocht niet zo zijn. Ze wilde nog even de diploma-uitreiking afwachten en toen die zaterdag erna was het hoge woord uit.
Op vakantie werd me duidelijk dat ze al 'iets' met een andere jongen aan het opbouwen was.
Heel kut allemaal, achteraf erg blij mee. En zij moge branden in de hel![]()
Maar 2 juli, het was dat jaar de start van de Tour
Zou heel goed kunnen ja! Goed verhaal wel toch, mooi om te vertellenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:15 schreef Muck het volgende:
[..]
verklaar me voor gek, maar kan het zijn dat je dit al eens verteld hebt?
Dat blijft mooi ja!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
komt een beetje neer op hetgeen ik tegen m'n ex gezegd heb
Ja ik dus ookquote:
het komt me zó bekend voor!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen ja! Goed verhaal wel toch, mooi om te vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |