Ohja, toen heb ik 't nog even net alsof gedaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat blijft mooi ja!
-Leidens ontzet, 2005-
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ohja, toen heb ik 't nog even net alsof gedaan
Sneu inderdaad, mijn hele Tour naar de klotequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:18 schreef Muck het volgende:
[..]
het komt me zó bekend voor!
het valt wel op dat alle mannen hier op sneue datums gedumpt wórden, terwijl de enige vrouw hier het op een vervelende datum uit maakte
Aaah...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:21 schreef Houniet het volgende:
2 dagen voor kerst MPG
aiquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:21 schreef Houniet het volgende:
2 dagen voor kerst MPG
Dat vergeet ik m'n leven niet. Ook al eens voorbij gekomen hierquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ohja, toen heb ik 't nog even net alsof gedaan
eenschquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaah... [ afbeelding ]
Das ook rottig
exen![]()
Zeg dat wel..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:24 schreef Houniet het volgende:
ag jaje maakt het een en ander mee he met vrouwen
Zekerstewetenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:24 schreef Houniet het volgende:
ag jaje maakt het een en ander mee he met vrouwen
Keu-rig!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:28 schreef Muck het volgende:
nou, ik had de hele zomer kei-hard gewerkt bij de AH, mijn brommer was in beslag genomen (don't ask) dus ik kreeg een berg geld terug van de verzekering, én ik had van het jaar daarvoor ook nog een berg geld teruggekregen van de bealsting.
Muckie dacht dus "ha, 2 jaar bij elkaar, dat gaan we vieren"
Via kennissen van ons kon ik toen voor niet al te veel geld een heel tof weekend regelen in Parijs.
Ik had zijn ouders ingelicht, en zijn weekendbaantje (zonder dat hij er zelf iets vanaf wist natuurlijk) en de avond voor vertrek heb ik hem verteld dat we een weekendje weg gingen, maar nog niet waarheen.
Dacht je nou dat ie meewilde?!
ik had het niet met hem overlegd...
ja, hehe, dat is de defenitie van een verrassing knurft
hij wilde gewoon niet mee
toen heb ik de deur daar achter me dicht getrokken, en ben nooit, nóóit meer terug gegaan om het uit te praten
teringquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:28 schreef Muck het volgende:
nou, ik had de hele zomer kei-hard gewerkt bij de AH, mijn brommer was in beslag genomen (don't ask) dus ik kreeg een berg geld terug van de verzekering, én ik had van het jaar daarvoor ook nog een berg geld teruggekregen van de bealsting.
Via kennissen van ons kon ik toen voor niet al te veel geld een heel tof weekend regelen in Parijs.
Ik had zijn ouders ingelicht, en zijn weekendbaantje (zonder dat hij er zelf iets vanaf wist natuurlijk) en de avond voor vertrek heb ik hem verteld dat we een weekendje weg gingen, maar nog niet waarheen.
toen heb ik de deur daar achter me dicht getrokken, en ben nooit, nóóit meer terug gegaan om het uit te praten
Toen ik te horen kreeg dat m'n ex vreemdging, heb ik het op straat, voor mijn deur uitgemaakt.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:28 schreef Muck het volgende:
Naar mij, en dat maakt het voor mij ech onvergetelijk!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Toen ik te horen kreeg dat m'n ex vreemdging, heb ik het op straat, voor mijn deur uitgemaakt.
Daarbij even vermeld dat ik d'r in de fik zou steken en ben toen kwaad naar binnen gelopen.
Even later, bij het Leidsch ontzet op 3 oktober, kwam ik d'r op de trap naar m'n allerliefste cafe tegen, en maakte toen even het gebaar van 'ik steek je in de fik' met m'n aansteker
daar gaat me fantasiequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:29 schreef Muck het volgende:
ik maak anders bar weinig mee met vrouwen
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
teringmaar wel lief gedaan though
mpg boft maar weer
yupquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tering, het is al half 1
Eer: ben je morgen thuis of helemaal niet?
En terecht...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Toen ik te horen kreeg dat m'n ex vreemdging, heb ik het op straat, voor mijn deur uitgemaakt.
Daarbij even vermeld dat ik d'r in de fik zou steken en ben toen kwaad naar binnen gelopen.
Even later, bij het Leidsch ontzet op 3 oktober, kwam ik d'r op de trap naar m'n allerliefste cafe tegen, en maakte toen even het gebaar van 'ik steek je in de fik' met m'n aansteker
quote:
Ik zie dr gelukkig vrijwel niet meerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:34 schreef eer-ik het volgende:
oh, ik ga wel goed met d'r om inmiddels.
Dat dan weer wel.
jupquote:
thanksquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
teringmaar wel lief gedaan though
nou M, je weet wat we over een jaar of 2 gaan doenquote:mpg boft maar weer
geniaal verhaalquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik kreeg ooit met valentijnsdag een bosje rozen met de boodschap `ja, jij hecht waarde aan dit soort onzin, dus hier`quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:30 schreef MPG het volgende:
[..]Wat een romanticus [ afbeelding ]
Knuppel dat het is![]()
ohquote:
Naar Parijs.. Tofquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:37 schreef Muck het volgende:
[..]
nou M, je weet wat we over een jaar of 2 gaan doen
Jezus, wat een lompe boerquote:[..]
ik kreeg ooit met valentijnsdag een bosje rozen met de boodschap `ja, jij hecht waarde aan dit soort onzin, dus hier`
quote:[..]
oh
ehm, in dat geval:
ik heb op lowlands vorig jaar nog met mijn vriendin onder de douche gestaan
Wat een mongool!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:37 schreef Muck het volgende:
[..]
jup
alleen had ik dat 2 jaar te laat door
[..]
thanks
[..]
nou M, je weet wat we over een jaar of 2 gaan doen
[..]
geniaal verhaal
[..]
ik kreeg ooit met valentijnsdag een bosje rozen met de boodschap `ja, jij hecht waarde aan dit soort onzin, dus hier`
[..]
oh
ehm, in dat geval:
ik heb op lowlands vorig jaar nog met mijn vriendin onder de douche gestaan
ik ga in december ook al naar parijsquote:
kwam uit Appelschaquote:[..]
Jezus, wat een lompe boer
pssstquote:[..]
Tof hoorquote:
Appelscha?quote:[..]
kwam uit Appelscha
nuff said
pssst
náákt
disneyland ftwquote:
Appelscha?
quote:
[..]
en we deelden mijn shampooquote:![]()
![]()
![]()
![]()
[..]quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:44 schreef Houniet het volgende:
2 exen zie ik soms wel eens in de kroeg, dan maak ik ze jarloers met elkaar, geniaal is dan
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:47 schreef Muck het volgende:
[..]
bijna al mijn exen wonen ver weg....
ik denk niet dat ik exen heb die elkaar ooit gezien hebben eigenlijk!
Trusten Hquote:
Oeh....:9quote:
Hoelaat heb je in gedachten?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kom ik hoogstwaarschijnlijk ff een bakkie doen!
Ze snappen er niets van hequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Oeh....:9
mijn minty tintelende shampoo die niet meer in de handel is en waar dus verder iedereen met zijn fikken af dient te blijven
andrelon, achterlijk kut-bedrijf
waarom veranderen ze nou de formule van zoiets geniaals
gevonden 8)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:47 schreef sararaats het volgende:
gaan we zo beginnen?
[ afbeelding ]
zoek Wuustwezel
wat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ga in december ook al naar parijs
[..]
kwam uit Appelscha
nuff said
[..]
pssst
náákt
truste dingesquote:
neequote:
Muck en vriendinquote:
kutbedrijfquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:51 schreef Muck het volgende:
[..]
truste dinges![]()
[..]
nee
damn, wat is dat lekker spul
het tintelt gewoon als je het uitspoelt
fucking mint-shampoo
unilever
had ik er al bij gezegd dat mijn vriendin bi is?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ok.
Nakend douchen kan ik me iets bij voorstellen ja
oh, je stond met vriendin onder de douche?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:57 schreef Muck het volgende:
[..]
had ik er al bij gezegd dat mijn vriendin bi is?
jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, je stond met vriendin onder de douche?![]()
ik ben haar type nietquote:ik dacht altijd dat alle vrouwen per definitie bi waren
neequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:57 schreef Muck het volgende:
[..]
had ik er al bij gezegd dat mijn vriendin bi is?
dat zou de sfeer in het topic bedervenquote:
Daar zit wat inquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:00 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zou de sfeer in het topic bederven
Whehe. goed puntquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:00 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zou de sfeer in het topic bederven
quote:
Zekerquote:
ik ben zelfs voor de meeste vrouwen te kleinquote:
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben zelfs voor de meeste vrouwen te klein
Ik zak hard af sinds ik mod benquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:06 schreef Muck het volgende:
Positie, aantal posts, user
001. 352 nijnja
002. 176 Muck
003. 173 DaveMasteR
004. 160 beequeen
005. 155 Floripas
006. 140 Soury
007. 127 pasjesjen
008. 119 MPG
009. 115 akveor
010. 114 petraa
dat ze dan moeten bukken en dat zo'n foto dus vrijwel onmogelijk isquote:
ik heb M er nog niet over gehoordquote:Je bent ook voor de meeste mannen te klein, die zeuren toch ook niet?
of wel
Ik klaag niet neequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:07 schreef Muck het volgende:
[..]
dat ze dan moeten bukken en dat zo'n foto dus vrijwel onmogelijk is
[..]
ik heb M er nog niet over gehoord
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:07 schreef Muck het volgende:
[..]
dat ze dan moeten bukken en dat zo'n foto dus vrijwel onmogelijk is
[..]
ik heb M er nog niet over gehoord
doe ik ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moet je op de stoeprand gaan staan ofzo.
Dat doet die kerel van wegmisbruikers ook altijd
WEzquote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van maandag 15 oktober 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 176 Muck
008. 119 MPG
012. 110 Kuukske
017. 079 vrolijke-frits
024. 072 Frutsel
027. 069 Papierversnipperaar
033. 067 eer-ik
051. 054 Houniet
056. 052 JortK
059. 050 DaMart
062. 047 indahnesia.com
076. 042 sararaats
081. 041 Sjowhan
111. 033 Memento-Mori
114. 032 BrandX
125. 031 crossover
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
Nee, niet heel specifiek.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ergens in de middag! Heb je plannen?
Sproetjes zijn ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:12 schreef Muck het volgende:
[..]
en je had het vanmiddag ook al over sproetjes...
Ik ga er rap op aanquote:
Station, 10 e--> klaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, niet heel specifiek.
Ik moet alleen even een fiets kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |