Hij staat nogquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Middag Indah. Hoe gaat het met de vulkaan?
whehe.. het gaat inderdaad altijd zo jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:25 schreef Frutsel het volgende:
waarom is het zo dat als je eens per direct wat nodig hebt, gewoon niemand reageert... gvd...
4 personen, alle vier op fok online en niemand reageert... gezellig weer
Ja, jij ook bedankt voor het lezen van je pmquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. het gaat inderdaad altijd zo ja
ik werk in de text-ony layout, dus ik zie die hele message-dinges niet. Daarvoor moet ik zelf naar messages.fok.nl gaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja, jij ook bedankt voor het lezen van je pm
Mjah, tis nu al beetje laat...heb een URL nodig voor de FP...van een s ite van de BBCquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik werk in de text-ony layout, dus ik zie die hele message-dinges niet. Daarvoor moet ik zelf naar messages.fok.nl gaan.
owh, fijn systeembeheerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, tis nu al beetje laat...heb een URL nodig voor de FP...van een s ite van de BBC
wilde een foto linken, maar kan ik niet meer.
Wat leuk! Ik hoorde laatst dat er in Iran geen homo's zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:27 schreef indahnesia.com het volgende:
jah, dat bericht is al ouder, maar dat had ik nog niet gezien dus. Hier hoor je daar namelijk niets van. Hier zijn geen pedofielen namelijk.. althans, zo moet het lijken dan.
uh uh.. dat zouden ze graag willen ja..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik hoorde laatst dat er in Iran geen homo's zijn.![]()
Vandaag wel hoor, luisterend naar de naam Poetinquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik hoorde laatst dat er in Iran geen homo's zijn.![]()
Nu niks doen, 1700 collegequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Werk? School? Niks doen?
Moge middag indahquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hij staat nog
Geen verder nieuws op dit moment. Stabiel richting een uitbarsting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |