abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar maandag 15 oktober 2007 @ 09:29:10 #1
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53942469
Fok! Dieetclub 208

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

--------------------------------------------------------------------------------

Ik gooide 'm dicht
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53942501
fipo
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:33:19 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_53942528
Tvp
disclaimer
pi_53942539
Ah, hier verder!
Ik ga mar eens het lijstje updaten, voor de verandering een keertje op maandag... vond het gewicht van vanmorgen wel mooi.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_53942567
Dat is ook een mooi gewicht hoor Levitation!!! Nog even en je zit onder de 90!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53942597
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:35 schreef teigan het volgende:
Dat is ook een mooi gewicht hoor Levitation!!! Nog even en je zit onder de 90!
Met een beetje geluk duik ik er deze week nog onder... al heb ik er een beetje een hard hoofd in, het is psychisch nogal een drempen en ik denk dat mijn lichaam het zo lang mogelijk gaat rekken.
***Levi was here***
pi_53942611
goeiemorgen dames

Fijne week gewenst vanaf hier
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2007 @ 09:38:50 #8
43556 miss_dynastie
pi_53942616
En terecht hoor levi

Ik heb me maar niet gewogen, mijn spieren voelen na drie dagen heel veel lopen alsof ze heeeeeeel zwaar zijn en ik ben bang dat ik dat terug ga zien
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:38:57 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_53942620
Als we gewoon keihard gaan zwemmen woensdag, weet ik zeker dat jouw weegschaal donderdag 89,nogwat zegt

Goed bezig
disclaimer
pi_53942621
weer een nieuwe week
eens kijken of ik dicht bij die 6 kom
pi_53942721
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:37 schreef Levitation het volgende:

[..]

Met een beetje geluk duik ik er deze week nog onder... al heb ik er een beetje een hard hoofd in, het is psychisch nogal een drempen en ik denk dat mijn lichaam het zo lang mogelijk gaat rekken.
zo was de 80 kilo voor mij ook een drempel, maar daar zit ik nu onder..
Maarja, nu is nog elke kilo een drempel voor mij, ik kan niet geloven dat ik nog verder af zal vallen zeg maar.. Heeft met dat verdomde zelfbeeld te maken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:48:15 #12
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53942752
Aha, hier zijn we alweer... kan het amper bijbenen....

Ik schommel de laatste paar dagen tussen de 95.5 en 97.5 dus ik pas nog niets aan in mijn lijstje, het gewicht wat er nu staat is een goeie gemiddelde...
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  Licht Ontvlambaar maandag 15 oktober 2007 @ 09:51:18 #13
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53942807
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:38 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen dames

Fijne week gewenst vanaf hier
Jij ook

Ik wil slapen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 oktober 2007 @ 10:08:34 #14
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53943115
Ik doe niet aan drempels
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53944015
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:08 schreef Rewimo het volgende:
Ik doe niet aan drempels
en ik weet er overal wel een te verzinnen, ook al is hij er eigenlijk niet....
pi_53944385
Goede morgen iedereen
pi_53944751
hallo
Ja doei.
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:51:10 #18
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53945212
Slikfoto filmpje of de foto's worden naar mij opgestuurd en de verzekering mag ik al faxen ipv over de post dus er zit al best wat vaart in
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:06:13 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_53945648
Goedemorgen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 oktober 2007 @ 12:13:08 #20
13151 crew  Rewimo
pi_53945833
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Slikfoto filmpje of de foto's worden naar mij opgestuurd en de verzekering mag ik al faxen ipv over de post dus er zit al best wat vaart in
Goed nieuws bubsel, dat komt vast "dik" in orde
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53948959
Ik moet volgende week 'op' voor mijn rijbewijs

Zijn er speciale pilletjes waar je rustig van wordt? En de avond ervoor rustig van kunt slapen
pi_53949030
propanolol hielp bij mij wel, maar daarvoor moet je toch echt even langs de huisarts ymme..

En volgens mij heb ik het eerst een tijdje van tevoren moeten testen of ik er niet alsnog suf van werd...
  maandag 15 oktober 2007 @ 14:53:01 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_53949080
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 14:45 schreef ymme het volgende:
Ik moet volgende week 'op' voor mijn rijbewijs

Zijn er speciale pilletjes waar je rustig van wordt? En de avond ervoor rustig van kunt slapen
Ben je gestresst met autorijden? HEb je last van bibbers met rijles? Ben je onzeker over je kunnen?

Want als je rijlessen gewoon soepel verlopen en je nog niet al 20 keer bent gezakt zou ik niet aan de pillen gaan. En al helemaal niet als je nog nooit hebt autogereden met pillen op. Stel je eens voor dat je er ZO rustig van wordt dat je reactievermogen omlaag gaat en je daardoor ineens zakt Als je het kan, dan kan je het. Dan heb je geen hulpmiddelen nodig
disclaimer
pi_53949541
Ymme, je kan natuurlijk ook een slaappilletje vragen aan je dokter, en dan geen betablokker nemen voor het rijden. Denk dat het wel belangrijk is om helder te zijn bij het afrijden.

Overigens herinnert dit mij eraan dat ik wel even iets ga vragen voor mijn afstudeerzitting. Ik weet zeker dat ik compleet verkramp
pi_53951419
Ik durfde vanmorgen niet op de weegschaal te gaan staan, na drie etentjes in vier dagen tijd. Ik zie het volgende week wel weer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 oktober 2007 @ 18:09:54 #26
13151 crew  Rewimo
pi_53951639
Ymme, je kunt eens kijken wat rode valeriaan voor effect heeft bij je. Dat is niet al te sterk en niet verslavend. Je wordt er wel rustig van. Ik zou het nu alvast halen en er een nachtje mee proefslapen. Ik heb er ook mee afgereden de laatste keer
  maandag 15 oktober 2007 @ 20:32:57 #27
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53953874
Ymme, gewoon besluiten dat je gaat zakken. Ik had daardoor totaal geen zenuwen en ben in 1x geslaagd

Ik sta al een week stil met afvallen en ik begrijp wel dat dat komt door o.a. 2x uit eten, maar het is niet leuk.
pi_53954111
Wat ook helpt: zo nerveus zijn dat je van te voren staat te janken bij de examinator
Dan ben je meteen al je spanning kwijt
moet je wel een lieve examinator hebben.
pi_53955219
even seksen voordat je opmoet schijnt ook te helpen
Ja doei.
pi_53955678
Octo, hoe is het nu met je afstuderen? Lukt het een beetje met je verslag?
Ik kan donderdag niet aquarobicen, er komt een vriendin eten die ik schandalig lang niet heb gesproken... Woensdag zou evt kunnen, maar ik heb het wel erg druk die dag.

Net even heel stoer van mezelf: ik liep om 8 uur op het station met gillende honger (1 uur laatst gegeten/ gedronken ). In de Appie to go werd ik bedwelmd door de geur van chocoladebroodjes, maar ik heb alleen een zakje snoepgroente ( ) gekocht en een watertje. Nu is Mr.ColdFeet fajitas aan het maken, my favourite
pi_53956430
Oeh Coldfeet, applausje voor jezelf

Ja, dat afstuderen... ik moet vrijdag mijn verslag inleveren. Ben er nu wel over aan het stressen, maar goed dat wist ik van te voren. Nog even keihard doorbikkelen dus. Sporten zit er dus ook even niet in deze week.

Volgende week heb ik wel weer tijd. En na de 31e is alle druk even van de ketel.
pi_53956645
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 20:32 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ymme, gewoon besluiten dat je gaat zakken. Ik had daardoor totaal geen zenuwen en ben in 1x geslaagd

Ik sta al een week stil met afvallen en ik begrijp wel dat dat komt door o.a. 2x uit eten, maar het is niet leuk.
Je bent de afgelopen tijd al wel behoorlijk veel afgevallen en volgende week komt het ook vast wel weer goed met afvallen!
* freecell beurt op.

Vandaag trouwens met Isa in de IKEA geweest. Het was haar eerste keer IKEA. De volgende keer dump ik haar geloof ik maar in Smälland
Het was wel heel gezellig en ik heb nu kunstgras op het balkon.
Foto's volgen morgen

Ik heb trouwens ge-update vanmorgen
pi_53956688
Trouwens: http://www.sightbysite.nl(...)fault.aspx?st_=10977
19e foto van boven, volledig links op de foto, oranje shirt, blij hoofd: c'est moi!
pi_53956758
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 22:25 schreef octopussy het volgende:
Oeh Coldfeet, applausje voor jezelf

Ja, dat afstuderen... ik moet vrijdag mijn verslag inleveren. Ben er nu wel over aan het stressen, maar goed dat wist ik van te voren. Nog even keihard doorbikkelen dus. Sporten zit er dus ook even niet in deze week.

Volgende week heb ik wel weer tijd. En na de 31e is alle druk even van de ketel.
En om het te vieren ga ik zometeen een klein bolletje ben&jerry's eten

Volgende week donderdag heb ik een sollicitatiegesprek in Leuven, en ik denk dat ik erna uit eten ga met een kennis die daar woont.Wanneer kom je nou in Leuven, nietwaar?

Maar je schiet dus wel op? Dat is mooi
Ik heb het op t moment zo druk dat ikme niet kan voorstellen dat ik aankom
  maandag 15 oktober 2007 @ 22:41:15 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_53956845
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 22:32 schreef freecell het volgende:

[..]

Je bent de afgelopen tijd al wel behoorlijk veel afgevallen en volgende week komt het ook vast wel weer goed met afvallen!
* freecell beurt op.

Vandaag trouwens met Isa in de IKEA geweest. Het was haar eerste keer IKEA. De volgende keer dump ik haar geloof ik maar in Smälland
Het was wel heel gezellig en ik heb nu kunstgras op het balkon.
Foto's volgen morgen

Ik heb trouwens ge-update vanmorgen
Damn, bestaan die nog, IKEA-maagden?
ik kom er onderhand elke week, het is echt ziekelijk, het enige wat in mijn interieur niet van die Zweedse ballenknijpers komt zijn mijn eetkamerstoelen, mijn keukenbovenkastjes en mijn dekenkist

Goed bezig jij met afvallen, moet jij niet naar slank de huppeldepup in
disclaimer
  maandag 15 oktober 2007 @ 22:42:52 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_53956883
Met afvallen gaat het bout, afgelopen 2 weken constant toegegeven aan mijn hang naar zoet en vet
Ik heb besloten vanavond een grote kan rooibos te zetten om mijn snaaidrang tegen te gaan. Ik drink nooit thee, ben een echte koffietrut, maar het werkt wel. Ik vraag me alleen af of ik nog slaap met die klotsbuik
disclaimer
pi_53956928
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 22:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Goed bezig jij met afvallen, moet jij niet naar slank de huppeldepup in
IKEA- maagden bestaan nog
EN ik wil heul niet slank huppelen Ik vind jullie leuk!
  maandag 15 oktober 2007 @ 22:51:37 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_53957127
Zolang je niet begint over gezellige dikkerds enzo
disclaimer
pi_53957181
Ik zal me inhouden
  maandag 15 oktober 2007 @ 22:55:00 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_53957226
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 22:53 schreef freecell het volgende:
Ik zal me inhouden
Ik ben nog steeds in denial namelijk
disclaimer
pi_53958675
Coldfeet: wat goed zeg dat je die lekkernijnen op AH2go hebt weten te weerstaan . Ook stoer zeg dat je een sollicitatiegesprek hebt in Leuven! En ja, heel slim om dan met een vriendinnetje te gaan eten

Marchien: da's stoer zeg dat je daar gelopen hebt! .
pi_53962228
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 22:35 schreef freecell het volgende:
Trouwens: http://www.sightbysite.nl(...)fault.aspx?st_=10977
19e foto van boven, volledig links op de foto, oranje shirt, blij hoofd: c'est moi!
Ik zie je niet! Wat was je startnummer?
Gefeliciteerd met je uitlopen trouwens! Goed zeg! ging het lekker?

Ik denk dat ik morgen mijn rondje rennen maar eens oversla. Ik ben nu al heel erg moe en ik moet vanmiddag nog eens bloed geven ook (beter gezegd plasma geven) en ik heb een beetje last van mn been/heup.
pi_53962376
Ik ben vanochtend sinds 2 maanden weer op de weegschaal gaan staan...
Dat thuis zitten is echt niet goed. Ik moet weer meer gaan bewegen.
Heb zojuist tegen mijn vriend gezet, dat hij de honden alleen nog maar voor het slapen gaan hoeft uit te laten, de rest van de 3x doe ik.

Het getal op de weegschaal stond mij echt niet aan
Maar he, dat doe ik zelf.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:53:36 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_53962386
Goedemorgen
Mijn darmen hebben zich al 2 keer tegen me gekeerd vanmorgen Je kan veel zeggen van Sonja, maar het is wel goed voor je darmflora en -fauna (misschien schrijft ze wel allemaal eten voor met bifidus essensis culturen die je "opgeblazen gevoel" tegen gaan )
disclaimer
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:54:26 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_53962399
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 08:52 schreef ymme het volgende:
Ik ben vanochtend sinds 2 maanden weer op de weegschaal gaan staan...
Dat thuis zitten is echt niet goed. Ik moet weer meer gaan bewegen.
Heb zojuist tegen mijn vriend gezet, dat hij de honden alleen nog maar voor het slapen gaan hoeft uit te laten, de rest van de 3x doe ik.

Het getal op de weegschaal stond mij echt niet aan
Maar he, dat doe ik zelf.
ik ken dat, heb het ook aan de lopende band Ga lekker fietsen! Neem je vaak de auto?
disclaimer
pi_53962433
Auto kan ik nog niet nemen

Ik fiets redelijk. Maar eerder liep ik elke dag minimaal 2 uur (wel verdeelt hoor).
Tegenwoordig doe ik alleen nog maar de lange wandeling van 60 min.
Maar hier gaat nu dus weer verandering in komen.

En die lekkere koekjes laten staan :(
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:02:14 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_53962490
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 08:56 schreef ymme het volgende:
Auto kan ik nog niet nemen

Ik fiets redelijk. Maar eerder liep ik elke dag minimaal 2 uur (wel verdeelt hoor).
Tegenwoordig doe ik alleen nog maar de lange wandeling van 60 min.
Maar hier gaat nu dus weer verandering in komen.

En die lekkere koekjes laten staan :(
Ohja, je moet volgende week op (ben nog niet zo wakker...)
disclaimer
pi_53962528

alles gegeten wat god verboden heeft afgelopen weekend begon het weekend met 85,6..

geeft de weegschaal net 82,9 aan

ik snap mijn lichaam niet meer hoor
Ja doei.
pi_53962541
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ohja, je moet volgende week op (ben nog niet zo wakker...)
Je bent niet de enigste.
Om 10.15 uur, moet ik rijlessen, dan krijg ik meer te horen
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:07:29 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_53962560
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:05 schreef motorbloempje het volgende:

alles gegeten wat god verboden heeft afgelopen weekend begon het weekend met 85,6..

geeft de weegschaal net 82,9 aan

ik snap mijn lichaam niet meer hoor
Heb je drie keer gewogen?
Mijn weegschaal wil nog wel eens 3 kilo afwijken soms, dan moet ik 'm ff goed recht zetten en dan issie wel weer betrouwbaar
Zo niet: doe mij ook zo'n dieet
disclaimer
pi_53962582
ja, denk je dat ik het geloofde ofzo toen dat ding dat aangaf dus heb er wel 5 keer opgestaan
Ja doei.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:11:28 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_53962621
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
ja, denk je dat ik het geloofde ofzo toen dat ding dat aangaf dus heb er wel 5 keer opgestaan
Nee, maar je weet maar nooit, er zijn ook mensen die zo blij zijn dat ze dat lage getal zien dat ze er niet nog een keer op durven gaan staan
Goed bezig wel
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:12:26 #53
13151 crew  Rewimo
pi_53962633
Mijn buikpijn is van links via het midden naar rechts verschoven en daarna verdwenen. Evenals zo'n 2,5 kilo die er in rap tempo bij was gekomen op de weegschaal tijdens de buikpijn, maar nu dus weer verdwenen is. Raar ding zo'n lichaam
pi_53962645
goed bezig met wat?

teveel stokbroodjes met lekker beleg eten en bier drinken?

nah.. ik zal 's voorstellen of dat dit weekend in de herhaling mag
Ja doei.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:13:44 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_53962653
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
goed bezig met wat?

teveel stokbroodjes met lekker beleg eten en bier drinken?

nah.. ik zal 's voorstellen of dat dit weekend in de herhaling mag
Goed bezig met resultaat boeken
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:17:29 #56
13151 crew  Rewimo
pi_53962723
Een bier- en brooddieet? Gat in de markt joh!
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:19:06 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_53962752
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:17 schreef Rewimo het volgende:
Een bier- en brooddieet? Gat in de markt joh!
Ik stem voor!
disclaimer
pi_53962779
ik ga er een boek over schrijven denk ik
Ja doei.
pi_53962793
Misschien hield je wel veel vocht vast Rewimo? Maar wel fijn dat je van de pijn af bent!

Hier gaat het op en neer met eten en afvallen. Ik heb een wat moeilijke tijd, maar langzaam aan gaat het wel beter.
Ik ga me inschrijven bij de sportschool hier om de hoek, ik zat bij een andere (veel verder weg) en als ik dichterbij ga sporten heb ik geen excuus meer dat het te ver weg is En ze geven ook yoga, dat wil ik eigenlijk ook wel gaan doen!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:29:57 #60
13151 crew  Rewimo
pi_53962922
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:21 schreef Fuente het volgende:
Misschien hield je wel veel vocht vast Rewimo? Maar wel fijn dat je van de pijn af bent!

Hier gaat het op en neer met eten en afvallen. Ik heb een wat moeilijke tijd, maar langzaam aan gaat het wel beter.
Ik ga me inschrijven bij de sportschool hier om de hoek, ik zat bij een andere (veel verder weg) en als ik dichterbij ga sporten heb ik geen excuus meer dat het te ver weg is En ze geven ook yoga, dat wil ik eigenlijk ook wel gaan doen!
't Was niet bepaald vocht wat eruit kwam
Goed dat je weer gaat sporten Om de hoek is ook wel lekker makkelijk
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:31:44 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_53962946
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:29 schreef Rewimo het volgende:

[..]

't Was niet bepaald vocht wat eruit kwam
Goed dat je weer gaat sporten Om de hoek is ook wel lekker makkelijk
Uitgeharde poep die vastzat in je darmen?
disclaimer
pi_53962996
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jeetje zeg.... ik heb net mijn ontbijt op
pi_53963010
spetterpoep

daar ging het een tijdje geleden ook over

en volgens mij was dat OOK AL Rewimo die er mee begon nou ja.. begon.. de 'inspiratie-leverancier'
Ja doei.
pi_53963012
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik denk, kzeg niets, khou ut netjes

Maar goed, fijn je er vanaf bent Rewimo En ik heb ook echt zin om weer te gaan sporten
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:40:57 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_53963101
iedereen poept toch, normaalste zaak van de wereld
disclaimer
pi_53963117
vrouwen poepen toch niet
Ja doei.
pi_53963160
Ik poep niet. Ik doe alleen grote boodschappen
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:44:46 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_53963161
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
vrouwen poepen toch niet
Ohjawel hoor!
Bergen!
disclaimer
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:57:44 #69
43556 miss_dynastie
pi_53963370
Ik heb dit boek gekocht en gelezen:

Na een zeer sterk begin gaat het boek op een gegeven moment vooral over haar reizen naar ontwikkelingslanden. Misschien ook wel interessant voor sommigen, maar daar ging het mij niet zo om. Het einde is wel sterk. Het enige dat ik erin herken in het hele stuk dat voornamelijk gaat over andere dingen dus is het patroon dat eten en hoeveel te eten en wanneer te eten in het begin heel erg aanwezig is en later steeds meer verweven raakt met je normale leven en naar de achtergrond verdwijnt. Ik vind het wel een aanrader
pi_53963400
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb dit boek gekocht en gelezen:
[ afbeelding ]
Na een zeer sterk begin gaat het boek op een gegeven moment vooral over haar reizen naar ontwikkelingslanden. Misschien ook wel interessant voor sommigen, maar daar ging het mij niet zo om. Het einde is wel sterk. Het enige dat ik erin herken in het hele stuk dat voornamelijk gaat over andere dingen dus is het patroon dat eten en hoeveel te eten en wanneer te eten in het begin heel erg aanwezig is en later steeds meer verweven raakt met je normale leven en naar de achtergrond verdwijnt. Ik vind het wel een aanrader
Ik heb het ook gelezen ja, vond het best sterk. Ik denk ook dat de aanpak die zij volgde goed is, dus op dieet en meer bewegen en groepsgesprekken met een psycholoog. En dat je je moet realiseren dat je het nooit los kunt laten, ook niet als je op je streefgewicht zit.
pi_53963544
Ik denk dat ik dat boek ook maar eens moet zien op te duiken..

BIj mij heeft die aanpak wel geholpen, al heb ik dan niet echt een dieet gevolgd voor mijn gevoel... Anders en regelmatiger eten, meer bewegen, en bergen therapie hebben mij een heel eind de goede kant op geholpen..
Alleen ben ik nu dus echt gewoon helemaal zat van therapie, terwijl ik weet dat ik nog een stukje verder zou moeten om me weer helemaal goed te voelen.. (heb nogal last van concentratieproblemen en dergelijke..)
pi_53963586
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:12 schreef Rewimo het volgende:
Mijn buikpijn is van links via het midden naar rechts verschoven en daarna verdwenen. Evenals zo'n 2,5 kilo die er in rap tempo bij was gekomen op de weegschaal tijdens de buikpijn, maar nu dus weer verdwenen is. Raar ding zo'n lichaam
Ik ben ook altijd zwaarder als ik buikpijn heb. En ik heb heul vaak buikpijn
***Levi was here***
pi_53963620
Ze volgden daar in het begin wel een soort Sonja-hongerdieet... Later 'mag' er wat meer, bijvoorbeeld een vettere pasta en een paar glaasjes wijn in het weekend.
Maar wat ik bijv.heel sterk vond, was dat ze geen calorieen telden, maar wel alle verpakkingen moesten lezen in de supermarkt.
En, als je iets extra's eet, moet je dat er gewoon 'afsporten'.

Ik geloof niet dat ik in aanmerking kom voor de obesitaskliniek. Maar het lijkt me wel erg nuttig.
pi_53963724
Ik heb ook niet in een obesitaskliniek gezeten, maar in een deeltijdbehandeling voor eetstoornissen..

Dus tussen de anorexia en boulimia meisjes in.... Iedereen had als doel om weer een normaal eetpatroon aan te leren, dus de eetlijsten waren ongeveer hetzelfde.
MAar soms was het wel irritant, die meiden vonden zichzelf te dik, en je moet echt goed in de gaten houden dat dat alleen is hoe zij zichzelf zien, anders blijf je je kut voelen.
pi_53963893
oew ja, dat kan ik me voorstellen! Maar het lijkt mij best lastig om die twee groepen samen te behandelen, of ben ik dan gek?

Ik stond trouwens gisteren rond 12en bij de Appie ergens vlakbij een middelbare school, even mn roomkaasje en en wat vleeswaren kopen voor de broodjes die ik bij de bakker aan de overkant had gekocht Stonden er allemaal scholieren, ik denk 1e en 2e klassers bij de kassa met hun 'lunch':repen goedkope euroshopper chocola (2 pp) en blikjes euroshopper frisdrank.... Idioot toch? Sommige waren al dikkig aan het worden.
Er was er welgeteld eentje!!! die krentenbollen en light ice tea kocht.

Nou vraag ik je !?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:32:18 #76
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53963943
Heb op het moment vele last van diarree en geen dumpings duh

Ik blijf op ditzelfde lage gewicht nu al bijna een week!! Nou ja ik klaag niet zolang ik niet hoef over te geven
pi_53964031
ligt toch aan de opvoeding denk ik..

helaas waren mijn ouders, ondanks dat ze het beste met me voorhebben, ook niet echt geweldig met etens-aangelegenheden... vandaar dat ik nu ook zo zit te modderen
Ja doei.
pi_53964105
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:29 schreef ColdFeet het volgende:

Ik stond trouwens gisteren rond 12en bij de Appie ergens vlakbij een middelbare school, even mn roomkaasje en en wat vleeswaren kopen voor de broodjes die ik bij de bakker aan de overkant had gekocht Stonden er allemaal scholieren, ik denk 1e en 2e klassers bij de kassa met hun 'lunch':repen goedkope euroshopper chocola (2 pp) en blikjes euroshopper frisdrank.... Idioot toch? Sommige waren al dikkig aan het worden.
Er was er welgeteld eentje!!! die krentenbollen en light ice tea kocht.

Nou vraag ik je !?
Volgens mij deed onze klas dat ook al op de middelbare school hoor! En chips in tussenuren en dergelijke. Voor mij klinkt het in ieder geval als heel normaal pubergedrag, stoppen ze vanzelf mee imo

Nog even wat foto's van gisteren (met toestemming van de personen er op )

De IKEA! Voor het eerst!

Woei!

ZZzzZZzz

En er waren rare maskertjes De IKEA medewerker die er bij stond, zei, toen ik het eerste maskertje opzette: "ja, veel beter! " Das wel raar

Zo
pi_53964136
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:29 schreef ColdFeet het volgende:
oew ja, dat kan ik me voorstellen! Maar het lijkt mij best lastig om die twee groepen samen te behandelen, of ben ik dan gek?
Dat valt best mee Coldfeet... Of je nou anorexia hebt, of Binge eating, je eetpatroon is verstoord.. En dat moet genormaliseerd worden.. Plus dat de gedachtes die erachter zitten ook best overeen komen..

Alleen de ene stopt met eten, en de ander gaat juist vreten, het is voor allebei een methode om het gevoel te hebben dat je controle over iets hebt..
pi_53964432
oooooooow, ik voel me zo goed

wilde net al een topic op Tweakers openen, maar op het laatste moment hoefde het niet, want door te tikken wat het probleem was, ging ik zelf weer nadenken, en kwam ik ineens tot de oplossing!!!

vanochtend een hele stylesheet herschreven, met alleen dat foutje nog! En nu werkt het! Ik ben trots
Ja doei.
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:22:53 #81
43556 miss_dynastie
pi_53965056
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ze volgden daar in het begin wel een soort Sonja-hongerdieet...
Vond je? Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar ik dacht dat de basis aan elk persoon aangepast werd. En dat je vandaaruit ook zelf mocht experimenteren. Ik kan me voorstellen dat je dan voor een vrouw met een op dat moment voornamelijk zittend bestaan op een ander lijstje uitkomt dan voor iemand die in de productie werkt.

Soms zit ik wel te denken aan een behandeling. Maar aan de andere kant, nu gaat het goed. Ik heb nu een poos een eetdagboek bijgehouden en ik herken mijn eigen valkuilen. Het is nu niet de eetstoornis, maar een verstoord eetpatroon. Da's een kwestie van je lichaam conditioneren en daar ben ik nu mee bezig. Nee, je krijgt geen zoete tussendoortjes, ga af! Hup, ontbijten, ook al heb je geen zin. En dat werkt. Een behandeling nu zou me misschien wel een terugslag kunnen geven? Nou ja, soms zit ik dus heel erg met mezelf te ruzien over hoe en wat.
pi_53965087
werkwaarts even tussenstop bij de locale motorboer voor olie en kettingspray en dan tot straks
Ja doei.
pi_53965680
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Vond je? Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar ik dacht dat de basis aan elk persoon aangepast werd. En dat je vandaaruit ook zelf mocht experimenteren. Ik kan me voorstellen dat je dan voor een vrouw met een op dat moment voornamelijk zittend bestaan op een ander lijstje uitkomt dan voor iemand die in de productie werkt.

Soms zit ik wel te denken aan een behandeling. Maar aan de andere kant, nu gaat het goed. Ik heb nu een poos een eetdagboek bijgehouden en ik herken mijn eigen valkuilen. Het is nu niet de eetstoornis, maar een verstoord eetpatroon. Da's een kwestie van je lichaam conditioneren en daar ben ik nu mee bezig. Nee, je krijgt geen zoete tussendoortjes, ga af! Hup, ontbijten, ook al heb je geen zin. En dat werkt. Een behandeling nu zou me misschien wel een terugslag kunnen geven? Nou ja, soms zit ik dus heel erg met mezelf te ruzien over hoe en wat.
Nou ja, het was vrij weinig, vond ik. De porties moesten echt fors kleiner!
Maar het was idd per persoon bepaald en ik vond de lijstjes 'meestal' 'afentoe' en 'uitzondering' ook wel een goed idee. Geen dingen verbieden dus. Probeer ik voor mezelf ook vol te houden: niet nooit meer een taartje, maar heel af en toe, en dan ook echt alleen maar als het een lekkere is, van de bakker ofzo
En: geen patat op het station (ik voel me zo bekeken en zo zwak als ik dat doe) Maar zo eens in de maand lekkere knapperige frieten van de supergoeie frietboer hier in de straat.

Dat ontbijten blijf ik lastig vinden. Maar ik doe het toch maar mooi wel.
Lukt het je goed om jezelf zo te conditioneren?
pi_53965774
Hier liggen nog van die shoarma broodjes. Die open zijn, en weg gooien doe ik niet aan. Dus zo maar ff 2 van die broodjes in de oven met kaas
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:01:52 #85
13151 crew  Rewimo
pi_53965855
Pitabroodjes met kaas

Ik heb net mijn lunch op: Italiaanse bol met filet americain, ei en komkommer. Zo'n beetje mijn vaste lunch op mijn werk, met een beker karnemelk erbij. Nu heb ik nog 6 kiwi's Maar die gaan er vandaag niet allemaal door hoor
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:03:33 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_53965884
Zo vroeg al lunchen? Ik zou echt omvallen om 5 uur Maar het klinkt lekker rewimo, in elk geval beter dan mijn 2 boterhammen met smeerkaas en een appel
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:06:35 #87
13151 crew  Rewimo
pi_53965934
Nou ja, ik zit om 7 uur al aan mijn ontbijt. Da's alweer een hele ruk tot 12 uur. Om 10 uur neem ik ook een kleinigheidje maar ik moet echt zo om de 2, 3 uur wat eten anders trek ik het niet.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:09:32 #88
35189 Troel
scherp en bot
pi_53966005
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:01 schreef Rewimo het volgende:
Pitabroodjes met kaas

Ik heb net mijn lunch op: Italiaanse bol met filet americain, ei en komkommer. Zo'n beetje mijn vaste lunch op mijn werk, met een beker karnemelk erbij. Nu heb ik nog 6 kiwi's Maar die gaan er vandaag niet allemaal door hoor
Ik vind dat wel zo vies he *gruwel*

geef mij maar een italiaanse bol met ei en komkommer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:17:14 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_53966176
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:06 schreef Rewimo het volgende:
Nou ja, ik zit om 7 uur al aan mijn ontbijt. Da's alweer een hele ruk tot 12 uur. Om 10 uur neem ik ook een kleinigheidje maar ik moet echt zo om de 2, 3 uur wat eten anders trek ik het niet.
Ja, de maag natuurlijk...
Ik ontbijt tussen 7 en half acht, dan neem ik meestal om 11 uur een tussendoortje, rond half twee lunch en dan om half vier nog iets kleins... maar ik eet 's avonds vaak pas om half acht ofzo, dus ik probeer het altijd zo lang mogelijk te rekken
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:18:36 #90
13151 crew  Rewimo
pi_53966208
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:09 schreef Troel het volgende:

Ik vind dat wel zo vies he *gruwel*

geef mij maar een italiaanse bol met ei en komkommer
Die kun je hier ook bestellen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:21:29 #91
13151 crew  Rewimo
pi_53966285
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, de maag natuurlijk...
Ik ontbijt tussen 7 en half acht, dan neem ik meestal om 11 uur een tussendoortje, rond half twee lunch en dan om half vier nog iets kleins... maar ik eet 's avonds vaak pas om half acht ofzo, dus ik probeer het altijd zo lang mogelijk te rekken
Wij eten 's avonds dan weer redelijk bijtijds (uur of 6) want de kleine man moet op tijd naar bed.

Vrijdag feest trouwens, dan wordt hij 7 We vieren het overigens zondagmiddag, maar vrijdag komt mijn moeder met mijn tante voor het weekend hier. Is de eerste keer dat ze komen. Precies op Christans verjaardag dus dat komt wel leuk uit.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:37:20 #92
35189 Troel
scherp en bot
pi_53968074
Spannend hoor, eerste verjaardag in een nieuw huis, lekker met zijn allen, zonder dat papa weer naar huis moet enzo, Christan zal zich wel gezegend voelen!

En oma en oud-tante er ook, Franks ouders ook waarschijnlijk, zal wel een drukke boel en een behoorlijke verwennerij worden!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:55:33 #93
13151 crew  Rewimo
pi_53968445
Hij krijgt een trampoline Alvast handig voor de voorjaarsmeet Straks het net nog even ophalen, 't is geen trampolineseizoen dus moet je verschillende winkels af om alles bij elkaar te sprokkelen...
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:59:01 #94
35189 Troel
scherp en bot
pi_53968510
Beloof je wel dat je er zelf niet op gaat
Ik zie je zo alweer met een verstuikt lichaamsdeel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53968556
en het is weer leuk op 't werk...

Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:03:11 #96
13151 crew  Rewimo
pi_53968588
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 13:59 schreef Troel het volgende:
Beloof je wel dat je er zelf niet op gaat
Ik zie je zo alweer met een verstuikt lichaamsdeel
Jamaar jamaar, ik wil er wèl op!
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:05:16 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_53968637
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:03 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Jamaar jamaar, ik wil er wèl op!
Ok, regel je dan wel vast de gipskamer in het dichtsbijzijnde ziekenhuis?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:10:23 #98
43556 miss_dynastie
pi_53968760
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:05 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik ken iemand die wel even een salto ging doen op zo'n ding. Dat ging naar ieders verwachting goed mis en zijn knie belandde in zijn oog. Als het een troost is: wij hebben er nog weken plezier aan gehad .
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:27:11 #99
13151 crew  Rewimo
pi_53969114
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:05 schreef Troel het volgende:
Goch heeft een ziekenhuis
pi_53969184
er staan hier zoveel lekkere dingen...

maar sterk zijn, sterk zijn
Ja doei.
pi_53969230
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 13:55 schreef Rewimo het volgende:
Hij krijgt een trampoline Alvast handig voor de voorjaarsmeet Straks het net nog even ophalen, 't is geen trampolineseizoen dus moet je verschillende winkels af om alles bij elkaar te sprokkelen...
Leuk! Ook leuk voor jezelf! Hebben ze die dingen niet gewoon te koop in de winter?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:45:49 #102
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53971417
Hierbij wil ik het fokforum bedanken omdat ze zorg draagt voor een adequate dagelijkse vochtinname. Ik heb vandaag al herhaaldelijk het verzoek gekregen iets te drinken in te schenken. Goed bezig, fok!
pi_53971566
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 16:45 schreef Heavenlyblue het volgende:
Hierbij wil ik het fokforum bedanken omdat ze zorg draagt voor een adequate dagelijkse vochtinname. Ik heb vandaag al herhaaldelijk het verzoek gekregen iets te drinken in te schenken. Goed bezig, fok!
Ik ook... heb nu gekozen voor een noedelsoepje.
***Levi was here***
pi_53971676
ik drink juist niet te veel

straks weer naar huis met de motor heb vorige keer al zo gespleten van de pis...
Ja doei.
pi_53971893
Gespleten?
Hoe?
pi_53972058
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 17:14 schreef freecell het volgende:
Gespleten?
Hoe?
Dit vraag ik mij nou ook af
pi_53972489
Die IKEA foto's
pi_53973033
Ok, dames, biecht maar eens op..
quote:
Cocaïne om af te vallen
AMSTERDAM - Eén op de zeven vrouwen is zo wanhopig dat ze drugs gebruiken om af te vallen. Speed en cocaïne staan bovenaan de lijst.

Drie op de tien vrouwen heeft in een Engels onderzoek voor tijdschrift Now bekend weleens de vinger in de keel te steken na een copieuze maaltijd. Aan het onderzoek deden 2000 vrouwen van gemiddeld 35 mee.

Deskundigen zeggen dat de afvallers met hun leven spelen als ze ook nog eens drugs nemen. De kans op een hartaanval stijgt dan enorm. Bovendien slopen coke-snuivers hun gezicht.

Niet alleen drugs zijn populair, een kwart zegt ook wel eens laxeermiddelen te gebruiken om gewicht te verliezen.

De helft erkent tegen de buitenwacht te liegen over de hoeveelheid die ze eten. En ook meer dan de helft eet wel eens een dag niet om een grote maaltijd te compenseren.

Slechts één op de vijf heeft nog nooit gelijnd. Een verbijsterende twee procent is maar tevreden met de eigen omvang.

Een derde is tenslotte bereid alle seks op te geven als dat tot een slank lijf zou leiden.
Bizar bericht, en ik vraag me af hoe waarheidsgetrouw het is... Vooral over dat opgeven van alle sex...
pi_53973981
Teigan, vergeet niet dat het bericht gaat over een Engels onderzoek. En al je bedenkt dat GB zo ongeveer een derde wereldland is geworden, vind ik het niet eens zo schokkend.

Daarbij: wat rekenen ze onder drugs? Stackers (pilletjes) waren jaren geleden enorm populair en hebben een speed-achtige werking.
pi_53974025
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 17:14 schreef freecell het volgende:
Gespleten?
Hoe?
'splijten van de pis'

dat zeggen wij thuis altijd als je echt ont-zet-tend nodig moest plassen maar niet kon
Ja doei.
pi_53976244
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 19:10 schreef octopussy het volgende:
Teigan, vergeet niet dat het bericht gaat over een Engels onderzoek. En al je bedenkt dat GB zo ongeveer een derde wereldland is geworden, vind ik het niet eens zo schokkend.

Daarbij: wat rekenen ze onder drugs? Stackers (pilletjes) waren jaren geleden enorm populair en hebben een speed-achtige werking.
eigenlijk heb ik daar neit eens zo bij stil gestaan... Je zou toch denken dat het een gewoon "normaal" westers land is, maar aan de andere kant, als je nieuwsberichten hoort over wat daar gaande is, dan denk je inderdaad wel anders..
pi_53976607
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 21:20 schreef teigan het volgende:

[..]

eigenlijk heb ik daar neit eens zo bij stil gestaan... Je zou toch denken dat het een gewoon "normaal" westers land is, maar aan de andere kant, als je nieuwsberichten hoort over wat daar gaande is, dan denk je inderdaad wel anders..
Ik heb uit eerste hand vernomen dat de nieuwsberichten (comazuipcultuur, tienermoeders ed.) dus echt niet overdreven zijn.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:10:40 #113
35189 Troel
scherp en bot
pi_53977200
Alsof men hier in Nederland niet liegt over wat men eet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:24:14 #114
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53977441
quote:
Een derde is tenslotte bereid alle seks op te geven als dat tot een slank lijf zou leiden.
Echt niet dat ik dat zou doen... Dan maar niet slank
pi_53977569
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 22:24 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Echt niet dat ik dat zou doen... Dan maar niet slank
Dat riep ik hier dus ook al...
  woensdag 17 oktober 2007 @ 07:46:41 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_53982072
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 18:24 schreef teigan het volgende:
Ok, dames, biecht maar eens op..
[..]

Bizar bericht, en ik vraag me af hoe waarheidsgetrouw het is... Vooral over dat opgeven van alle sex...
Ik geloof het wel. Er staat ook dat er haast niemand is die het openlijk durft toe te geven.
Ik heb me overigens wel eens schuldig gemaakt aan de vinger in de keel. Drugs heb ik nooit gebruikt om af te vallen. Dat het dat effect kon hebben hoorde ik pas toen ik dat al lang en breed niet meer deed
disclaimer
pi_53982377
Ik heb alleen ooit een tijdje laxeerpillen geprobeert, maar daar ben ik snel vanaf gestapt, die buikpijn

Voor de rest zou ik denk ik niet snel naar zulk soort middelen grijpen om af te vallen..
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 oktober 2007 @ 09:20:52 #118
13151 crew  Rewimo
pi_53982928
Op het liegen na heb ik geen van alle gedaan
  woensdag 17 oktober 2007 @ 09:42:32 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_53983271
Vinger in de keel deed ik ook niet vaak, ik heb het ondergewaardeerde talent om op commando mijn maag binnenstebuiten te keren, daar heb ik geen vinger bij nodig
disclaimer
pi_53983543
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
Vinger in de keel deed ik ook niet vaak, ik heb het ondergewaardeerde talent om op commando mijn maag binnenstebuiten te keren, daar heb ik geen vinger bij nodig

Overgeven... dat doe ik écht alleen als ik héél erg ziek ben, eens in de 5 jaar ofzo. Ben liever een paar dagen misselijk dan dat ik 't er uit gooi. Heb 't wel 'ns geprobeerd nadat ik iets verkeerds gegeten had, maar ik kan het gewoon weg niet... ben er bang van.
***Levi was here***
pi_53983568
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 09:55 schreef Levitation het volgende:

[..]

Overgeven... dat doe ik écht alleen als ik héél erg ziek ben, eens in de 5 jaar ofzo. Ben liever een paar dagen misselijk dan dat ik 't er uit gooi. Heb 't wel 'ns geprobeerd nadat ik iets verkeerds gegeten had, maar ik kan het gewoon weg niet... ben er bang van.
dat heb ik ook
paar maanden geleden was ik zo ziek dat ik wel moest overgeven maar daarvoor had ik zo'n 15 jaar niet overgegeven en dat wil ik graag zo houden
  woensdag 17 oktober 2007 @ 09:57:00 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_53983575
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 09:55 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ohnee, niks beters dan je maag eens goed omkiepen als het dwars zit

vanavond 18:10 toch? Jij werkt tot 18:00?
disclaimer
pi_53983764
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 09:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ohnee, niks beters dan je maag eens goed omkiepen als het dwars zit
*Gruwel*
quote:
vanavond 18:10 toch? Jij werkt tot 18:00?
Ik ga m'n best doen om hier om 18.00 uur de deur dicht te trekken, eventjes duimen dat er geen storingen om 5 voor 6 komen.
Wel handig dat ik precies vandaag mijn mobiel thuis heb laten liggen.
***Levi was here***
  woensdag 17 oktober 2007 @ 10:06:29 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_53983792
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 10:05 schreef Levitation het volgende:

[..]

*Gruwel*
[..]

Ik ga m'n best doen om hier om 18.00 uur de deur dicht te trekken, eventjes duimen dat er geen storingen om 5 voor 6 komen.
Wel handig dat ik precies vandaag mijn mobiel thuis heb laten liggen.
Muts
Kwart over zes Tongelreep dan
disclaimer
  woensdag 17 oktober 2007 @ 10:07:00 #125
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53983805
Overgeven ben ik een kei in maar goed dat klopt niet. Heb dit jaar meer overgegeven dan de rest van mijn leven
Maar goed ik moet zo weer eten en ik wil niet . Nogsteeds pijn hopelijk krijgen we het vandaag voor elkaar om toestemming te krijgen. En dan lig ik zsm in het ziekenhuis. Want het is erger dan ze hebben laten weten hoe het er vanbinnen uitziet...
pi_53983822
Laatste keer dat ik overgegeven heb was omdat ik teveel gedronken had, maar voor de rest weet ik het ook altijd goed te vermijden..

Het lijkt er trouwens op dat ik de 80 nu echt achter mij gelaten heb, nu hetzelfde weer voor elkaar zien te krijgen bij de 79, ik ben er vanmorgen iig weer onder gedoken..
pi_53983849
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 10:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Overgeven ben ik een kei in maar goed dat klopt niet. Heb dit jaar meer overgegeven dan de rest van mijn leven
Maar goed ik moet zo weer eten en ik wil niet . Nogsteeds pijn hopelijk krijgen we het vandaag voor elkaar om toestemming te krijgen. En dan lig ik zsm in het ziekenhuis. Want het is erger dan ze hebben laten weten hoe het er vanbinnen uitziet...
Jeetje Bubseltje, wat eng eigenlijk. Ik hoop echt dat ze bij Menzis even alles op alles zetten, en dat je zo snel mogelijk weer geholpen kan worden.
Is dit nou trouwens een bekende complicatie? Of heeft de chirurg iets niet goed gedaan bij jou?
  woensdag 17 oktober 2007 @ 10:12:47 #128
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53983941
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 10:08 schreef teigan het volgende:

[..]

Jeetje Bubseltje, wat eng eigenlijk. Ik hoop echt dat ze bij Menzis even alles op alles zetten, en dat je zo snel mogelijk weer geholpen kan worden.
Is dit nou trouwens een bekende complicatie? Of heeft de chirurg iets niet goed gedaan bij jou?
Die fistel komt vaker voor, van de rest weet ik het niet dat weet ik straks pas als ik die brief heb van de dokter.
pi_53983974
Vanochtend was er al weer wat van mijn gewicht af.

Is het niet zo, dat snelle kilo's er ook weer snel af zijn??
pi_53984017
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 10:07 schreef teigan het volgende:
Laatste keer dat ik overgegeven heb was omdat ik teveel gedronken had, maar voor de rest weet ik het ook altijd goed te vermijden..

Het lijkt er trouwens op dat ik de 80 nu echt achter mij gelaten heb, nu hetzelfde weer voor elkaar zien te krijgen bij de 79, ik ben er vanmorgen iig weer onder gedoken..
Gaat goed Teigan! En nu er onder blijven hè? Gaat je wel lukken joh!
pi_53984025
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 10:14 schreef ymme het volgende:

Wel als het vocht is. Paar plaspillen en klaar!
***Levi was here***
  woensdag 17 oktober 2007 @ 10:17:11 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_53984036
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 10:14 schreef ymme het volgende:

Yep, maandagochtend 89,3, vanmorgen 87,1, paar keer poepen en ze zijn weer weg
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 oktober 2007 @ 10:17:20 #133
13151 crew  Rewimo
pi_53984041
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 10:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die fistel komt vaker voor, van de rest weet ik het niet dat weet ik straks pas als ik die brief heb van de dokter.
Hopelijk heb je snel uitsluitsel. Het lijkt me sterk dat dit niet vergoed zou worden en anders betaalt je oorspronkelijke arts het maar Die heeft je toch behoorlijk laten zakken
  woensdag 17 oktober 2007 @ 11:00:48 #134
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53984930
Het is heel erg als het is wat ik denk wat het is kan het alleen niet hier plaatsen zet het zo wel even op het choco forum
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 oktober 2007 @ 11:14:49 #135
13151 crew  Rewimo
pi_53985240
Okee.
pi_53985403
gelezen en gereageerd

enneh.. even voor mij

truitje maat 38 en hij past
Ja doei.
pi_53985426
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
gelezen en gereageerd

enneh.. even voor mij

truitje maat 38 en hij past
geloof je nu ook dat ik in een Sje pas ?
pi_53985519
en nu op weg naar school *gaap*
Ja doei.
pi_53985579
have fun motorbloempje!
pi_53985600
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

geloof je nu ook dat ik in een Sje pas ?
Ik geloof de kledingmaten vaak niet hoor. Maat 36, dat hoort bij dunne mensen, niet bij zo'n typische hollandse als ik (al hou ik mezelf dat dan weer niet voor als ik het net gekocht heb...)
H&M bv. geeft ook toe dat ze met de spiegels klooien zodat je er dunner uitziet...
Het mooi kotsende meisje.
pi_53985645
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ik geloof de kledingmaten vaak niet hoor. Maat 36, dat hoort bij dunne mensen, niet bij zo'n typische hollandse als ik (al hou ik mezelf dat dan weer niet voor als ik het net gekocht heb...)
H&M bv. geeft ook toe dat ze met de spiegels klooien zodat je er dunner uitziet...
van de kledingmaten klopt ook niets meer tegenwoordig
ik had pas een rokje in maat 36 aan, nou met mijn heupen zou dat echt niet moeten kunnen
  woensdag 17 oktober 2007 @ 11:36:28 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_53985713
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

van de kledingmaten klopt ook niets meer tegenwoordig
ik had pas een rokje in maat 36 aan, nou met mijn heupen zou dat echt niet moeten kunnen
Toen ik nog jouw afmetingen had, paste ik in een ingenomen broek maat 36 van mijn moeder
17 kilo zwaarder, en ik krijg maat 46 vaak niet eens aan. Het gaat mijn pet te boven
disclaimer
pi_53985737
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Toen ik nog jouw afmetingen had, paste ik in een ingenomen broek maat 36 van mijn moeder
17 kilo zwaarder, en ik krijg maat 46 vaak niet eens aan. Het gaat mijn pet te boven
knap dat jij mijn afmetingen weet
  woensdag 17 oktober 2007 @ 11:38:55 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_53985781
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

knap dat jij mijn afmetingen weet
Je plaatst genoeg foto's om dat vrij accuraat in te kunnen schatten.

Anyways, ik heb het vermoeden dat veel kledingmerken bij de grotere maten alleen de pijpen en mouwen langer maken, en dat ze weinig veranderen aan de taille- en borstomvang
disclaimer
pi_53985800
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Anyways, ik heb het vermoeden dat veel kledingmerken bij de groetere maten alleen de pijpen en mouwen langer maken, en dat ze weinig veranderen aan de taille- en borstomvang
ik weet alleen mijn taille omtrek en die is 71cm
de rest zou ik niet weten
heupen zal wel rond de 100 liggen nu
pi_53985886
quote:

[..]

Anyways, ik heb het vermoeden dat veel kledingmerken bij de groetere maten alleen de pijpen en mouwen langer maken, en dat ze weinig veranderen aan de taille- en borstomvang
Dan zou het toch niet kunnen dat je een maat groter moet pakken omdat je ergens niet in past? En dan zou ik niet nu m'n broek in moeten snoeren met m'n riem zodat ie nu niet van m'n kont valt? Volgens mij houden kledingmaten best goed rekening met vadsige buiken en konten...
pi_53986029
Cool, volgens 't Voedingscentrum valt mijn tailleomtrek van vanmorgen niet meer in de absolute gevarenzone. En dat met een BMI van ruim 31. Taille was vanmorgen 87 cm... betekent dat ik een cm of 5 kwijt ben.
***Levi was here***
  woensdag 17 oktober 2007 @ 11:48:37 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_53986039
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Dan zou het toch niet kunnen dat je een maat groter moet pakken omdat je ergens niet in past? En dan zou ik niet nu m'n broek in moeten snoeren met m'n riem zodat ie nu niet van m'n kont valt? Volgens mij houden kledingmaten best goed rekening met vadsige buiken en konten...
De buikomvang groeit ook wel, maar het ligt soms totaal niet in verhouding. Bij een fatsoenlijk merk wel hoor, maar ik doel eigenlijk meer op die H&M-crap
disclaimer
pi_53986291
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

De buikomvang groeit ook wel, maar het ligt soms totaal niet in verhouding. Bij een fatsoenlijk merk wel hoor, maar ik doel eigenlijk meer op die H&M-crap
Ik had een jasje, maat 42, en ik was ervan overtuigd dat het hoorde dat ie niet dicht kon... Ik weet pas sinds een paar maanden dat ie wel dicht moet kunnen, maar ja nu issie dus veel te groot....
Levitation: Die 88 cm is genomen voor een groot risico op oa. diabetes type 2. Waarschijnlijk nog beter nieuws voor velen hier: 'k heb een studie gevonden waaruit blijkt dat een hoge heup & dij omtrek de kans op diabetes type 2 behoorlijk vermindert! (Al was al langer bekend dat een dikke kont veel minder slecht is dan een dikke buik)
pi_53986389
quote:

[..]

Anyways, ik heb het vermoeden dat veel kledingmerken bij de grotere maten alleen de pijpen en mouwen langer maken, en dat ze weinig veranderen aan de taille- en borstomvang
Volgens mij niet hoor?
Als ik afval pas ik wel degelijk kleinere maten dan normaal en ze worden ook niet opeens te kort of iets dergelijks.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 12:08:20 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_53986462
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 12:04 schreef freecell het volgende:

[..]

Volgens mij niet hoor?
Als ik afval pas ik wel degelijk kleinere maten dan normaal en ze worden ook niet opeens te kort of iets dergelijks.
Nee, bij mij is het meer dat de pijpen en mouwen van de grote maten veel te lang zijn.
Anyway, ik heb het al genuanceerd: niet altijd, maar wel bij sommige merken het geval...
disclaimer
pi_53986526
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 12:00 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

Levitation: Die 88 cm is genomen voor een groot risico op oa. diabetes type 2. Waarschijnlijk nog beter nieuws voor velen hier: 'k heb een studie gevonden waaruit blijkt dat een hoge heup & dij omtrek de kans op diabetes type 2 behoorlijk vermindert! (Al was al langer bekend dat een dikke kont veel minder slecht is dan een dikke buik)
Oeh, da's goed nieuws! Want naast een dikke buik heb ik ook een vorstelijk achterwerk!

[ Bericht 1% gewijzigd door Levitation op 17-10-2007 12:18:11 ]
***Levi was here***
pi_53986796
Bij H&M kan ik sowieso niets kopen, de verhoudingen daar zijn totaal uit verhouding met mij
pi_53987063
H&M kan ik juist wel kopen

en kleding van mexx en esprit zelfs de broeken daarvan passen me meestal wel zonder dat het heel lelijk gaat zitten rond m'n taille
Ja doei.
pi_53987727
Bij Esprit zie ik vaak van die leuke overslagtruitjes, maar die zitten dan niet mooi over mijn borstpartij..

DAt vind ik altijd wel jammer... Broeken heb ik daar nog nooit geprobeerd, volgens mij pas ik ze namelijk nog niet, de maten vallen daar redelijk klein uit..
pi_53991086
Zo, bezig geweest vandaag en een ongelofelijk rothumeur, dus daarom zit ik nu met een grote pot kaneelhee achter de PC

Ik heb t-shirt bedruk dingen gekocht waarmee je een tekst op een papier kan printen, die je vervolgens op je kleding kan strijken.

Voordat ik 6 t-shirts ga maken voor ons zussenweekend, wil ik graag eerst testen. Dus ik dacht: Laat ik op mn hardloopshirt testen!

Heeft er nog iemand een ludieke tekst?
pi_53991209
trained by Evy :p
pi_53991383
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 16:34 schreef freecell het volgende:
Zo, bezig geweest vandaag en een ongelofelijk rothumeur, dus daarom zit ik nu met een grote pot kaneelhee achter de PC

Ik heb t-shirt bedruk dingen gekocht waarmee je een tekst op een papier kan printen, die je vervolgens op je kleding kan strijken.

Voordat ik 6 t-shirts ga maken voor ons zussenweekend, wil ik graag eerst testen. Dus ik dacht: Laat ik op mn hardloopshirt testen!

Heeft er nog iemand een ludieke tekst?
"Maar ik doe het tenminste"

pi_53991477
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 16:43 schreef teigan het volgende:
trained by Evy :p
Ludieker
pi_53991505
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 16:56 schreef octopussy het volgende:

[..]

Best een goed idee Ik wacht nog ff andere reacties af
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 oktober 2007 @ 17:45:56 #161
13151 crew  Rewimo
pi_53992242
Zoeffffffffff!
  woensdag 17 oktober 2007 @ 18:04:12 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_53992612
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 17:03 schreef freecell het volgende:

[..]

Best een goed idee Ik wacht nog ff andere reacties af
Catch me if you can
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 oktober 2007 @ 18:12:12 #163
13151 crew  Rewimo
pi_53992816
"Vanmorgen vloog ik nog"
pi_53992956
If you see me running, try to catch up with me
pi_53992974
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 16:56 schreef octopussy het volgende:

[..]

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53992975
miep miep..........

of
lopenisleuklopenisleuklopenisleuklopenisleuklopenisleuklopenisleuklopenisleuklopenisleuklopenisleuklopenisleuklopenisleuklopenisleuk

of

als je dit kan lezen....
dan ben je veeeel te dichtbij

of

unstoppable

of

levenslang onderschat

[ Bericht 89% gewijzigd door octopussy op 17-10-2007 18:30:49 ]
pi_53993030
Ben bang dat ik me hier ook aan moet melden. Ik lurk iig wel vaker mee. Ben van plan te sonja bakkeren, maar heb daar ook negatieve verhalen over gehoord.
Ik doe (nog niet) aan sport. Heb denk ik geen geld voor de sportschool. Ben ik aan het uitzoeken wat het kost. Wat kan ik dan het beste doen? BBB, fitness, iets anders.
pi_53993049
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 18:18 schreef octopussy het volgende:
miep miep..........
Heb je op elke tiet "miep" staan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 oktober 2007 @ 18:23:46 #169
13151 crew  Rewimo
pi_53993062
Hoi Ingrid, welkom! Ik weet niet of je van hardlopen houdt? Hier zitten nogal wat dames die een hardloopprogramma volgen dat je op je MP3-speler kunt zetten. Er komt er zometeen vast wel eentje voorbij die er meer over kan vertellen
pi_53993089
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 18:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ben bang dat ik me hier ook aan moet melden. Ik lurk iig wel vaker mee. Ben van plan te sonja bakkeren, maar heb daar ook negatieve verhalen over gehoord.
Ik doe (nog niet) aan sport. Heb denk ik geen geld voor de sportschool. Ben ik aan het uitzoeken wat het kost. Wat kan ik dan het beste doen? BBB, fitness, iets anders.
Sonja Bakker is een goede lijn om aan vast te houden, maar ik zou wel ietsje meer eten. Een boterham met kaas per dag extra oid. Je krijgt namelijk erg weinig binnen, waardoor je het er ook zo weer aan hebt zitten.

Verder doen een heel aantal mensen hier aan hardlopen. Kost niks en is lekker in de buitenlucht.

Ik wens je alvast heel veel succes!
pi_53993157
Hardlopen heb ik nog nooit geprobeerd. Heb ook nooit gesport en een conditie van 0,0. Maar op zich lijtk het me wel wat. Nu eerst eten.
Ohja,mijn andere nick was ingrid19. Dus een aantal ken ik wel een beetje.
pi_53993193
welkom ingrid..

de lessen van evy zijn juist voor mensen met weinig/geen conditie, dus het is geschikt..
pi_53993292
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 18:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hardlopen heb ik nog nooit geprobeerd. Heb ook nooit gesport en een conditie van 0,0. Maar op zich lijtk het me wel wat. Nu eerst eten.
Ik had een week of 10 geleden ook een conditie van 0,0, maar met die hardlooplessen ren ik nu rustig een kilometer of 5 zonder echt moe te worden.

Hier te downloaden: (OPLETTEN! je moet de lessen van 0-5 KM hebben, niet die van 5-10, dat begint namelijk weer opnieuw bij 1 met tellen) http://members.lycos.nl/siedje44/
pi_53993439
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 18:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
dan ken ik jou ook wel een beetje nu jij je oude nick verteld
pi_53994834
Hi Ingrid.
Je kunt natuurlijk ook gewoon gaan wandelen. Of gaan fietsen. Daar krijg je ook conditie van.
En alle beweging is goed maar je moet het vooral leuk vinden want anders hou je het toch niet vol.

Owja, Freecell, ik ben ook voor "Maar ik doe het tenminste!"

Of op je shirt natuurlijk.
pi_53996335
Welkom Ingrid, ik vind het moeilijk je tips te geven na eerdere ervaringen. Succes iig.

Lijkt me lastig Liejannuh, een bewegend poppetje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53996367
Zo, ik heb weer braaf gezwommen. Met SQ en Bleiblei, was weer gezellig... en sportief!
***Levi was here***
  woensdag 17 oktober 2007 @ 20:47:17 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_53996483
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 20:44 schreef Levitation het volgende:
Zo, ik heb weer braaf gezwommen. Met SQ en Bleiblei, was weer gezellig... en sportief!
60 baantjes ftw
disclaimer
pi_53997233
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 20:42 schreef YPPY het volgende:
Welkom Ingrid, ik vind het moeilijk je tips te geven na eerdere ervaringen. Succes iig.

Lijkt me lastig Liejannuh, een bewegend poppetje.
Hoe bedoel je na eerdere ervaringen?

Jij had mij laatst een link gegeven ook over hardlopen. Maar ik ben hem kwijt. Weet je het toevallig nog?

Ik zit nu op een assertiviteitscursus en denk dat dat wel helpt. Om te gaan sporten, alleen of sportschool. Dat ik het durf.
hmmm, heb allemaal dingen in mijn hoofd die ik wil vertellen/uitleggen, maar het lukt me nu niet.
Kimmetje is nu weer wakker, dus ga haar troosten. En op tijd naar bed.
Fijne avond dames.
pi_53997475
Dat bedoel ik dus, ik heb zelf al vaak beweeg tips gegeven en anderen ook. Dan vind ik dat moeilijk het weer te doen. Maar goed, we gaan verder. Weet je nog waar die link over ging?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_53997938
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:22 schreef YPPY het volgende:
Dat bedoel ik dus, ik heb zelf al vaak beweeg tips gegeven en anderen ook. Dan vind ik dat moeilijk het weer te doen. Maar goed, we gaan verder. Weet je nog waar die link over ging?
Dat ging ook over beginnen met hardlopen. Ik dacht dat het een soort cursus was voor beginners.
pi_53998036
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:45 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Dat ging ook over beginnen met hardlopen. Ik dacht dat het een soort cursus was voor beginners.
de link die freecell net gaf?
  woensdag 17 oktober 2007 @ 21:58:55 #183
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53998298
Ingrid, welkom en ik ben het eens met Liejannuh, je moet vooral iets gaan doen wat je leuk vindt anders hou je het nooit vol. Hardlopen vindt niet iedereen leuk en met wandelen kom je al een heel eind. Kan je eventueel met je dochter lange wandelingen doen
pi_53998329
Dat was deze: www.starttorun.nl
*OUD heilige*
pi_53998385
laat maar

[ Bericht 28% gewijzigd door motorbloempje op 17-10-2007 22:19:48 ]
Ja doei.
pi_53998809
ik heb niet meer hardgelopen vandaag. Was pas om 8 uur thuis en ging om kwart over 8 eten... nu is m'n eten pas net gezakt en is het eigenlijk al weer bedtijd.
***Levi was here***
pi_53998945
Hier is het ook alweer bijna bedtijd, toen ik vandaag mijn spullen afhad storte ik even flink in..

Ik geloof dat ik mijn grenzen weer redelijk heb bereikt, weer even opletten dus.. Morgen nog even een dagje werken, de druk is nu weer even van de ketel af qua deadlines, dus dat valt dan weer mee. En daarna weekend.. En als het goed is heeft M. vrijdag ook vrij, en kan ik dan rustig bezig met mijn laatste vak.
pi_53999150
heb de lessen evy eindelijk opgeslagen

wie weet binnenkort eens proberen
Ja doei.
pi_54004633
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 22:18 schreef Levitation het volgende:
ik heb niet meer hardgelopen vandaag. Was pas om 8 uur thuis en ging om kwart over 8 eten... nu is m'n eten pas net gezakt en is het eigenlijk al weer bedtijd.
Hardlopen èn zwemmen is dan ook wel erg veel hoor!

Ik zit te wachten totdat ik word opgepiept voor een EHBO oefening. Erg nuttig allemaal.

En, over precies 1 week ben ik bijna geland in Milaan en kan ik aan de cappuccino voordat ik naar Delhi doorvlieg!
pi_54005352
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 09:13 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

En, over precies 1 week ben ik bijna geland in Milaan en kan ik aan de cappuccino voordat ik naar Delhi doorvlieg!
Ik vond je altijd al stoer met je gereis, maar nu helemaal! Wat ga je ver weg! Maar wel leuk om je er op voor te bereiden zeker?

En ik heb ge-update
pi_54005529
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 09:13 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Hardlopen èn zwemmen is dan ook wel erg veel hoor!

Ik zit te wachten totdat ik word opgepiept voor een EHBO oefening. Erg nuttig allemaal.

Wauw! Wat ga je er allemaal doen?

Ik moet ongesteld worden, daarom moet ik eten... eten... en nog meer eten
Sara
Merel
Ukje
pi_54005573
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 10:07 schreef Fuente het volgende:

[..]

Wauw! Wat ga je er allemaal doen?

Ik moet ongesteld worden, daarom moet ik eten... eten... en nog meer eten
pak een komkommer of paprika
pi_54005750
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 10:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

pak een komkommer of paprika
Broodje kaas Is toch minder erg dan een chocoladereep
Sara
Merel
Ukje
pi_54005762
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 10:17 schreef Fuente het volgende:

[..]

Broodje kaas Is toch minder erg dan een chocoladereep
das waar
ookal moet je die ook niet teveel eten
pi_54005813
je moet van niets TEVEEL eten
Ja doei.
pi_54005831
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
je moet van niets TEVEEL eten
groente en fruit kan je meer eten dan broodjes kaas
  donderdag 18 oktober 2007 @ 10:25:48 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_54005889
disclaimer
pi_54006007
ik had het over TEVEEL

zelfs teveel water is niet gezond
Ja doei.
pi_54006046
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik had het over TEVEEL

zelfs teveel water is niet gezond
maar wat is teveel
volgens mij zitten we allemaal hier omdat we dat niet wisten
  Licht Ontvlambaar donderdag 18 oktober 2007 @ 10:36:53 #200
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54006078
Ik heb volgens mij ergens eens gelezen of op tv gezien dat weinig slaap ook slecht is voor je gewicht. Kan iemand zich dat toevallig herinneren?

pi_54006157
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 10:36 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb volgens mij ergens eens gelezen of op tv gezien dat weinig slaap ook slecht is voor je gewicht. Kan iemand zich dat toevallig herinneren?

Ik heb dat ook eens gelezen ergens, maar weet niet meer waar!
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 18 oktober 2007 @ 10:55:04 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_54006405
Relaties zijn ook slecht voor je gewicht
disclaimer
  donderdag 18 oktober 2007 @ 10:55:23 #203
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_54006413
Ja, dat heb ik ook laatst nog ergens gelezen Sjeen, maar waar
pi_54006480
Sara
Merel
Ukje
  Licht Ontvlambaar donderdag 18 oktober 2007 @ 10:59:04 #205
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54006501
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Klopt Vooral als je een relatie hebt met iemand die zo ontzettend lekker kan koken als mijn lief...

Ik ga toch maar eens googlen op dat slaap-gewicht dinges...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 18 oktober 2007 @ 11:01:07 #206
13151 crew  Rewimo
pi_54006544
Volgens mij ga je een gebrek aan slaap compenseren met energie-inname. Oftewel: meer eten. Zoiets was het geloof ik.

*blokje kaas neemt*
  Licht Ontvlambaar donderdag 18 oktober 2007 @ 11:05:53 #207
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54006624
quote:
Te weinig slaap maakt dik, dom en ziek
De slaaponderzoeker Jürgen Zulley heeft een missie: hij wil aan de wereld duidelijk maken hoe belangrijk slaap voor de mens is – en wat er kan gebeuren als we niet genoeg slapen.

Het belang van een gezonde slaap wordt volgens Zulley sterk onderschat. Een voortdurend slaapgebrek maakt naar zijn mening ‘dom’ omdat het herinneringsvermogen lager wordt. Wij slaan tijdens het slapen onze kennis op. Als we te weinig slapen maken wij makkelijker vergissingen.

Ook wie op zijn figuur let moet voldoende slapen. ’s Nachts houden wij het makkelijk 12 of meer uur zonder eten uit – overdag is dat haast ondenkbaar zegt Zulley. Ondanks dat wij tijdens het slapen behoorlijk wat energie verbruiken (slapen is een hoogactief proces; de hersenen zijn tijdens de droomslaap vaak actiever dan tijdens het wakkerzijn) hebben wij geen voedsel nodig: tijdens het slapen wordt het hongerremmende hormoon Leptine aangemaakt. Als de slaap onderbroken wordt keert de honger terug, het hormoon Ghrelin neemt de controle over en zegt eten!
Bron
pi_54006704
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:01 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij ga je een gebrek aan slaap compenseren met energie-inname. Oftewel: meer eten. Zoiets was het geloof ik.

*blokje kaas neemt*
Hmmm... dat zou wel kunnen verklaren waarom ik de laatste tijd weer constant honger heb. Ik slaap nogal onrustig de laatste weken en rust dus niet echt uit.
***Levi was here***
pi_54007597
quote:
dan heb je niet genoeg seks
Ja doei.
pi_54007611
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 10:35 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar wat is teveel
volgens mij zitten we allemaal hier omdat we dat niet wisten
het is geen kwestie van weten, maar van doen
Ja doei.
pi_54007671
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het is geen kwestie van weten, maar van doen
lijkt me toch ook dat genoeg het niet weten
  Licht Ontvlambaar donderdag 18 oktober 2007 @ 11:59:28 #212
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54007736
quote:

[..]

Ik heb tekort aan slaap door de sex... wat nu Zou zich dat compenseren
  donderdag 18 oktober 2007 @ 11:59:32 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_54007740
quote:

[..]

Klopt
Maar dat komt ook weer door die medicijnen
disclaimer
pi_54008331
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:59 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik heb tekort aan slaap door de sex... wat nu Zou zich dat compenseren
vroeger beginnen met neuken
Ja doei.
pi_54008709
Hm, ons bed gaat dus steeds meer kraken..
Eerst af en toe eens, maar nu al als je je omdraait, dus je kan je voorstellen hoe wij de laatste dagen slapen...
  donderdag 18 oktober 2007 @ 13:07:01 #216
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54009088
quote:
Het hebben van dikke vrienden en vriendinnen is ook al slecht voor de lijn
pi_54009131
neee, geen Divjes!!!!!!!!!!

ben een dag vrij van school HB
Ja doei.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 13:10:28 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_54009152
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 13:07 schreef Heavenlyblue het volgende:

[..]

Die heb ik niet
Wel diktietige vriendinnen. Echt al mijn vriendinnen hebben grote jetsers
disclaimer
pi_54009216
ik wil ook tieten!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja doei.
pi_54009319
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 13:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Die heb ik niet
Wel diktietige vriendinnen. Echt al mijn vriendinnen hebben grote jetsers
Ben ik niet dik of geen vriendin?

Jetsers heb ik wel/ook
***Levi was here***
  donderdag 18 oktober 2007 @ 13:33:02 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_54009536
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 13:21 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ben ik niet dik of geen vriendin?

Jetsers heb ik wel/ook
Je bent niet dik, je bent romig
disclaimer
  Licht Ontvlambaar donderdag 18 oktober 2007 @ 13:41:46 #222
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54009718
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 13:07 schreef Heavenlyblue het volgende:

[..]

Ik heb op het moment alleen maar twee hele dunne vriendinnen Maatje 34 enzo... Voor de rest eigenlijk alleen maar vrienden
pi_54010146
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 13:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je bent niet dik, je bent romig
***Levi was here***
pi_54015062
Voor de geïnteresseerden: ik ga bijna 5 weken rondreizen in Rajahstan. En dat is heel erg tof.
Ik ga naar de Taj Mahal, Varanasi (van de lijkverbrandingen op de Ganges), naar Jaipur (waar ze een hele toffe bioscoop hebben waar ze Bollywood films draaien), naar Bikaner (waar ze een rattentempel hebben), naar Jaisalmer (waar je met kamelen de woestijn in kunt), naar Pushkar (waar ze een enorme kamelenmarkt hebben precies als wij er zijn) en ook nog ergens naar een cricketwedstrijd. En ik wil een dag yoga'en ofzo.

En omdat ik jullie allemaal heel erg ga vervelen met foto's, heb ik maar een digitale spiegelreflex gekocht zodat de foto's ook nog eens helemaal geweldig mooi worden.

Maar afijn, het duurt nog een week voordat ik ga. Owja, en het is daar gemiddeld een graad of 30 overdag.
pi_54015133
Klinkt goed Lienjannuh
pi_54015883
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 10:36 schreef Sjeen het volgende:

Lees jij de New Scientist of de NWT? Zo ja, dan zou je het daar gelezen kunnen hebben Zie mijn post in het Slank topic, ik heb een samenvatting van dat artikel gemaakt. Gaat over 10 Alternatieve oorzaken van overgewicht (dus niet te weinig sporten en teveel eten), zoals slaapgebrek.

Ik slaap al paar weken slecht
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_54018691
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 18:48 schreef Liejannuh het volgende:
Voor de geïnteresseerden: ik ga bijna 5 weken rondreizen in Rajahstan. En dat is heel erg tof.
Ik ga naar de Taj Mahal, Varanasi (van de lijkverbrandingen op de Ganges), naar Jaipur (waar ze een hele toffe bioscoop hebben waar ze Bollywood films draaien), naar Bikaner (waar ze een rattentempel hebben), naar Jaisalmer (waar je met kamelen de woestijn in kunt), naar Pushkar (waar ze een enorme kamelenmarkt hebben precies als wij er zijn) en ook nog ergens naar een cricketwedstrijd. En ik wil een dag yoga'en ofzo.

En omdat ik jullie allemaal heel erg ga vervelen met foto's, heb ik maar een digitale spiegelreflex gekocht zodat de foto's ook nog eens helemaal geweldig mooi worden.

Maar afijn, het duurt nog een week voordat ik ga. Owja, en het is daar gemiddeld een graad of 30 overdag.
een graad of 30 wow dat wil ik ook nou iig alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel plezier
pi_54019219
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 18:48 schreef Liejannuh het volgende:

Daar ben ik ook allemaal geweest (behalve dan die Bollywood film)
Erg leuk. Tof is vooral de kamelentocht aan de grens met Pakistan en de zonsondergang
pi_54019393
Liejannuh, ik ben jaloers op je hoor. Naar India voor 5 weken

Je hebt het wel verdiend
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 18 oktober 2007 @ 22:42:59 #230
13151 crew  Rewimo
pi_54020112
Liejannuh, wat klinkt dat geweldig! Ik kijk nu al uit naar je foto's

Zo, ik ben naar les geweest en nu hebben we het huis versierd. De cadeautjes liggen klaar en de stoel is versierd. Morgen feest
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 07:42:52 #231
149959 SQ
snelle trees
pi_54025729
Liejannuh, wat gruwelijk tof!!!
Ga je met Djoser of echt in je uppie?
* SQ wou dat ze stoer genoeg was om zo'n reis in d'r eentje te gaan ondernemen
disclaimer
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 07:43:34 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_54025735
Gefeliciteerd Rewimo, met je kleine man
disclaimer
pi_54025880
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 07:42 schreef Stormqueen het volgende:
Liejannuh, wat gruwelijk tof!!!
Ga je met Djoser of echt in je uppie?
* SQ wou dat ze stoer genoeg was om zo'n reis in d'r eentje te gaan ondernemen
Lianne is een échte stoere... ze gaat gewoon op eigen gelegenheid.
***Levi was here***
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:13:42 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_54025905
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 08:09 schreef Levitation het volgende:

[..]

Lianne is een échte stoere... ze gaat gewoon op eigen gelegenheid.

Ik ga dat principe volgend jaar eerst een keer in de VS toepassen, dat is een veilige plek om te proberen
Mijn droom is om een trektocht door de voormalige sovjetunie te maken, maar ik heb tot dusver niemand gevonden die die droom deelt. En rusland in je uppie...

mogguh trouwens. Vroege dienst?
disclaimer
pi_54025908
Ik ging vanmorgen op de weegschaal staan:

89.9

Jammer dat 't m'n weegdag niet is.
Toch maar ge-update.

[ Bericht 13% gewijzigd door Levitation op 19-10-2007 08:56:47 ]
***Levi was here***
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:14:42 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_54025914
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 08:13 schreef Levitation het volgende:
Ik ging vanmorgen op de weegschaal staan:

[ afbeelding ]

89.9

Jammer dat 't m'n weegdag niet is.
Je hebt de acht gezien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
disclaimer
pi_54025922
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 08:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik ga dat principe volgend jaar eerst een keer in de VS toepassen, dat is een veilige plek om te proberen
Mijn droom is om een trektocht door de voormalige sovjetunie te maken, maar ik heb tot dusver niemand gevonden die die droom deelt. En rusland in je uppie...
VS is goed te doen, weet ik uit ervaring. En het is supper gaaf. Rusland staat ook nog op mijn wensenlijstje, maar liever wel met íets van organisatie. Moet er niet aan denken daar mijn paspoort te verliezen en er dan alleen voor te staan.
quote:
mogguh trouwens. Vroege dienst?
Ook goeiemorgen!
***Levi was here***
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:16:36 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_54025925
gatver, decaf
gister vergeten om extra dark koffiepads mee te nemen bij de appie, nu zit ik aan mijn "koffie die ik alleen voor mijn moeder in huis hebt die welgeteld 2 keer per jaar op bezoek komt"
disclaimer
pi_54025930
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 08:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je hebt de acht gezien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ik helemaal happy.
Heb meteen V. erbij geroepen om het met eigen ogen te zien... anders gelooft straks niemand het.
***Levi was here***
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:26:46 #240
149959 SQ
snelle trees
pi_54026002
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 08:17 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik helemaal happy.
Heb meteen V. erbij geroepen om het met eigen ogen te zien... anders gelooft straks niemand het.
Slim, een ooggetuige nemen
disclaimer
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:42:37 #241
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_54026163

Heb het weer een update-tje gedaan, het is maar een halve kg maar het is er weer af. Nog anderhalf te gaan en ik ben terug op het gewicht van voor de vakantie.
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:43:56 #242
13151 crew  Rewimo
pi_54026185

Eet smakelijk!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:45:59 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_54026206
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 08:43 schreef Rewimo het volgende:
[ afbeelding ]

Eet smakelijk!
Vet!!!
Mijn moeder heeft ook ooit eens zo'n taart voor mij gemaakt, dat is echt de bom als je 9 bent
disclaimer
pi_54026211
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 08:43 schreef Rewimo het volgende:
[ afbeelding ]

Eet smakelijk!
Die is leuk!
Maar ik neem geen hapje, ben nog euforisch over mijn gewicht van vanmorgen.
***Levi was here***
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:48:01 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_54026224
Mijn moeder had trouwens een vooruitziende blik, want mijn taart was een varkentje
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:48:02 #246
13151 crew  Rewimo
pi_54026225
De online versie is gegarandeerd calorievrij

Gefeliciteerd met je 8 vooraan
pi_54026298
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn moeder had trouwens een vooruitziende blik, want mijn taart was een varkentje

(Sommige) moeders
***Levi was here***
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:57:12 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_54026321
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 08:55 schreef Levitation het volgende:

[..]

(Sommige) moeders
Als ik als puber zat te snoepen in de woonkamer dan hoorde ik mijn moeder wel eens heel zachtjes zingen op de achtergrond...

"en Margot die wordt hoe langer hoe diiiikkker"

disclaimer
pi_54026389
Levitation Wat goed!!

Stormqueen, leuk zo'n moeder...
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:05:11 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_54026415
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:03 schreef teigan het volgende:
Levitation Wat goed!!

Stormqueen, leuk zo'n moeder...
Ik heb er geen trauma's aan overgehouden, ik kan er achteraf alleen maar om lachen want ze had natuurlijk groot gelijk
Ik ben ook pas uit gaan dijen tijdens mijn relatie met een frikandellenmindnende jongen, toen was ik een jaar of 18 Tot die tijd altijd een kilootje of 65 gewogen
disclaimer
pi_54026539
levi
  † In Memoriam † vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:18:06 #252
43556 miss_dynastie
pi_54026590
Ik moet nog even wakker worden geloof ik, ik wilde levi gaan feliciteren met deze heipaal

Ehm... van harte met je mijlpaal, levi !
pi_54026737
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet nog even wakker worden geloof ik, ik wilde levi gaan feliciteren met deze heipaal

Ehm... van harte met je mijlpaal, levi !
Dank voor je heipaal!
Die broek die we vorige week gekocht hebben... die is nu opeens écht te groot...
***Levi was here***
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:30:22 #254
35189 Troel
scherp en bot
pi_54026764
Kan je de broek nog ruilen of had je hem al aangehad?

En feli
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54026789
Echt goed Levi. Ga je shoppen nu?
*OUD heilige*
pi_54027962
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:30 schreef Troel het volgende:
Kan je de broek nog ruilen of had je hem al aangehad?

En feli
Die met streepjes heb ik nog niet gedragen, die andere zwarte wel... Misschien dat de streepjes broek nog terug kan.
Ik heb mezelf beloofd dat ik een mooie BH ga uitzoeken bij een goede lingeriezaak... mijn beloning voor het afvallen. Heb ik echt zin in.
***Levi was here***
pi_54028067
Rewimo, gefeliciteerd met je zoon
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:01:28 #258
35189 Troel
scherp en bot
pi_54028527
Riann, hoe is het eigenlijk met jouw afvallen? Werken die poeders enzo nog steeds?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54029091
Hartstikke goed Levi! Broeken die niet meer dichtkunnen zijn tof en vervelend!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:47:06 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_54029352
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 11:30 schreef freecell het volgende:
Hartstikke goed Levi! Broeken die niet meer dichtkunnen zijn tof en vervelend!
Nee, broeken die niet meer dicht kunnen zijn vervelend
Broeken TE goed dicht kunnen zijn tof
disclaimer
pi_54030289
Bedoel ik
pi_54031954
Hm, wat is Fok! irritant zeg, elke keer mn berichtje opnieuw typen...

Maar goed, Levi, heel knap!
En Rewimo, gefeli met Christan!

Ik hang nog steeds rond de 84 kilo. Kennelijk zit ik op een plateautje. Moet erbij zeggen dat ik de laatste weken ook niet zo streng ben geweest voor mezelf als in eerdere weken. Morgen gaan we voor een weekje naar Denemarken, daarna ga ik weer streng zijn voor mezelf.
pi_54032046
Troel het afvallen gaat supergoed ik ben nu 5,5 kilo kwijt en ik ken weer kleren aan die ik eerst niet meer aan kon. En het gaat mensen weer opvallen dat ik weer aan het afvallen ben.

alvast heel veel plezier fannetje
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:30:20 #264
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54032302
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:16 schreef Riann het volgende:
Troel het afvallen gaat supergoed ik ben nu 5,5 kilo kwijt en ik ken weer kleren aan die ik eerst niet meer aan kon. En het gaat mensen weer opvallen dat ik weer aan het afvallen ben.
Ik begrijp het misschien niet zo goed, maar in het lijstje staat dat je 17,5 kg bent afgevallen. Waarom zeg je dan dat je 5,5 kg bent afgevallen?
pi_54032610
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:30 schreef Heavenlyblue het volgende:

[..]

Ik begrijp het misschien niet zo goed, maar in het lijstje staat dat je 17,5 kg bent afgevallen. Waarom zeg je dan dat je 5,5 kg bent afgevallen?
Omdat ik ooit bij de 102 begonnen ben en toen ben ik afgevallen tot de 75 kilo en toen ben ik weer heel wat kilo's aangekomen. Vandaar dus
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:09:31 #266
35189 Troel
scherp en bot
pi_54033096
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:47 schreef Riann het volgende:

[..]

Omdat ik ooit bij de 102 begonnen ben en toen ben ik afgevallen tot de 75 kilo en toen ben ik weer heel wat kilo's aangekomen. Vandaar dus
Maar je voert wel je huidige gewicht in op het lijstje toch? Was al bijna bang dat er een fout in het lijstje zat
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54033362
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 15:09 schreef Troel het volgende:

[..]

Maar je voert wel je huidige gewicht in op het lijstje toch? Was al bijna bang dat er een fout in het lijstje zat
ja mijn gewicht is nu 84,5
pi_54033544
Wauw wat gaaf Levi!

En Rewimo, van harte!
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:49:15 #269
43556 miss_dynastie
pi_54035608
Ik heb echt al de hele dag honger gewoon, het slaat helemaal nergens op, want ik heb voldoende op. En nu is de mister ook nog eens laat thuis ... * miss_dynastie eet nog een mandarijntje en neemt het maagzuur op de koop toe
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:16:11 #270
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54036085
Gefeliciteerd Rewimo met je zoon
pi_54037103
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:12 schreef Fannetje het volgende:
Hm, wat is Fok! irritant zeg, elke keer mn berichtje opnieuw typen...

Maar goed, Levi, heel knap!
En Rewimo, gefeli met Christan!

Ik hang nog steeds rond de 84 kilo. Kennelijk zit ik op een plateautje. Moet erbij zeggen dat ik de laatste weken ook niet zo streng ben geweest voor mezelf als in eerdere weken. Morgen gaan we voor een weekje naar Denemarken, daarna ga ik weer streng zijn voor mezelf.
Fijne vakantie Fannetje!
Ik ga deze week ook 'n weekje weg, naar Luxemburg. We hebben daar voor een habbekrats een appartementje gehuurd. Lekker relaxen en wandelen met V.
Volgende week zal de weegschaal vast niet meer zo lief zijn als vandaag.
***Levi was here***
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:15:35 #272
35189 Troel
scherp en bot
pi_54037402
Ik druk altijd op de backspace als Fok raar doet, dan staat mijn berichtje er weer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54037452
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:01 schreef Levitation het volgende:

[..]

Fijne vakantie Fannetje!
Ik ga deze week ook 'n weekje weg, naar Luxemburg. We hebben daar voor een habbekrats een appartementje gehuurd. Lekker relaxen en wandelen met V.
Volgende week zal de weegschaal vast niet meer zo lief zijn als vandaag.
Jij ook een fijne vakantie. Geniet ervan!

En dat backspace-gedoe werkt bij mij niet, Troel
pi_54037477
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:17 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Jij ook een fijne vakantie. Geniet ervan!

En dat backspace-gedoe werkt bij mij niet, Troel
CRTL-Z doet wonderen!
***Levi was here***
pi_54037675
Fijne vakantie Levi en Fannetje!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:10:38 #276
13151 crew  Rewimo
pi_54038584
Namens de jarige (hier naast me in badjas) heel hartelijk bedankt voor de felicitaties
pi_54038904
feli aan iedereen die vandaag gefeliciteerd moet worden

ik ben trouwens weer crea bea geworden, paar bolletjes wol gekocht, om sjaaltjes te maken voor mijn 3 neefjes en mijn petekindje
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_54039381
Levitation, een fijne vakantie toegewenst, en jij ook Fannetje!!
pi_54039603
Bedankt! Gaat wel lukken denk ik
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:53:52 #280
13151 crew  Rewimo
pi_54040895
Prettige vakantie, dames
pi_54045579
Fijne vakantie Levi en Fannetje!
pi_54047565
Ik ben weg! Tot volgende week!
pi_54048061
In de categorie "nieuwe bezopen dieet items":
- light suiker
- balance koffiemelk cups

Dit natuurlijk naast de light chips, 20+ en 30+ kaas.
Als je af wilt vallen dan maakt light suiker of light koffiemelk echt niet het verschl. Light chips is sowieso al belachelijk en 20+ en 30+ kaas is smerig.

En dan nu koffie.
pi_54048100
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 09:51 schreef Liejannuh het volgende:
- light suiker

Als je af wilt vallen dan maakt light suiker of light koffiemelk echt niet het verschl. Light chips is sowieso al belachelijk en 20+ en 30+ kaas is smerig.

En dan nu koffie.
Mee eens. Je moet wel veel koffie met veel melk drinken wil dat verschil maken
Light suiker ken ik niet, of is dat zoetstof (dat ken ik wel ).
Nog iets doms: light pindakaas: wat is er minder calorierijk te maken aan pinda? Stoppen ze er dextrose enzo in
Wat ik wel een goede 'uitvinding' vindt is light jam. De helft van de calorieen, geen zoetstof en het verschil in smaak is blind niet merkbaar.
wel moet ik toegeven dat ik cola light drink en af en toe zo'n klein pakje lackerol eet
pi_54048138
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 09:51 schreef Liejannuh het volgende:
- light suiker

En dan nu koffie.
ik vind die 20+ kaas wel lekker
maar goed voor die ene keer in de maand dat ik kaas eet maakt het niet uit
maar light snoep vind ik wel echt belachelijk (vaak zit er nog steeds veelste veel in )
pi_54048714
Ik eet wel 20+ kaas, ik vind kaas heel lekker en eet dus elke dag zeker wel zo'n plak kaas. Dus dan beter 20+ toch?

En light chips vind ik niets, maar die lays over baked (en dan NIET de naturel, maar die met kruiden!) is echt GEWELDIG! Ik vind het gewoon lekkerder dan gewone chips en het heeft de heldft van de calorieën en veel minder vet.
Dus niet kunstmatig light gemaakt, maar gewoon uit de oven ipv de frituur. Daar ben ik dan wel weer voor

Net zoals rostirondjes, die gaan hier in huis ook altijd de oven in, ipv de frituur
pi_54048917
Mijlpaal

ik ben onder de 100 kilo
pi_54048924
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 10:57 schreef freecell het volgende:
Ik eet wel 20+ kaas, ik vind kaas heel lekker en eet dus elke dag zeker wel zo'n plak kaas. Dus dan beter 20+ toch?

En light chips vind ik niets, maar die lays over baked (en dan NIET de naturel, maar die met kruiden!) is echt GEWELDIG! Ik vind het gewoon lekkerder dan gewone chips en het heeft de heldft van de calorieën en veel minder vet.
Dus niet kunstmatig light gemaakt, maar gewoon uit de oven ipv de frituur. Daar ben ik dan wel weer voor

Net zoals rostirondjes, die gaan hier in huis ook altijd de oven in, ipv de frituur
Die ships is idd erg lekker. Gisteren de rijstchips gehad, vond ik neit zo lekker.
20 en 30+ kaas vind ik erg duur. En niet lekker. Ligt er misschien aan welk merk je hebt.

Verder vroeg ik me af wat nou gezond tussendoortje is. Komkommer, wortel, tomaat, fruit etc. en ontbijtkoek toch ook? Eierkoek en biscuitje, dat is wat me zo te binnen schiet.
pi_54049341
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:15 schreef octopussy het volgende:
Mijlpaal

ik ben onder de 100 kilo
Hoppa!
Gaat goed hè? Voel je je ook slanker en beter?
pi_54049378
Gefeliciteerd Octo!
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 09:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Mee eens. Je moet wel veel koffie met veel melk drinken wil dat verschil maken
Light suiker ken ik niet, of is dat zoetstof (dat ken ik wel ).
Nog iets doms: light pindakaas: wat is er minder calorierijk te maken aan pinda? Stoppen ze er dextrose enzo in
Wat ik wel een goede 'uitvinding' vindt is light jam. De helft van de calorieen, geen zoetstof en het verschil in smaak is blind niet merkbaar.
wel moet ik toegeven dat ik cola light drink en af en toe zo'n klein pakje lackerol eet
Ik zag het van de week in de Allerhande staan.
quote:
Op de lijn letten en toch suiker in je thee? Albert Heijn Light Kristal is een soort suiker die door de speicale samenstelling maar liefst 33 procent minder calorieën bevat dan gewone kristalsuiker. Maar je proeft geen verschil! Voor iedereen die toch gewoon suiker in zijn thee wil, is er vanaf nu ook AH Kristalsuiker. Verkrijgbaar vanaf 15 oktober.
Het enige dat niet light is, dat is de prijs.
AH light kristal, zak 600 gram, ¤1,29
AH kristalsuiker, pak 1 kilo, ¤ 0,85

Light pindakaas klinkt ook belachelijk.
pi_54049424
quote:
Mijlpaal

ik ben onder de 100 kilo
yay!!!!!!!!!!!!!!!

gefeliciteerd
Ja doei.
pi_54049593
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:15 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Die ships is idd erg lekker. Gisteren de rijstchips gehad, vond ik neit zo lekker.
20 en 30+ kaas vind ik erg duur. En niet lekker. Ligt er misschien aan welk merk je hebt.

Verder vroeg ik me af wat nou gezond tussendoortje is. Komkommer, wortel, tomaat, fruit etc. en ontbijtkoek toch ook? Eierkoek en biscuitje, dat is wat me zo te binnen schiet.
Gewoon een appel eten Ingrid. Of een mandarijntje. Ontbijtkoek en eierkoeken zitten vol met suiker en daar heb je helemaal niets aan.
pi_54050632
Octopussy! Gefeliciteerd, een mooie mijlpaal!
pi_54050728
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:09 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Gewoon een appel eten Ingrid. Of een mandarijntje. Ontbijtkoek en eierkoeken zitten vol met suiker en daar heb je helemaal niets aan.
nu weet ik in welk fruit ik zin heb, mandarijntjes
pi_54050894
heerlijk octopussy van die 3 cijfertjes af. ik vind light chips ook belachelijk. Als ik chips eet ben ik niet zo iemand die na 1 handje zegt en nu niet meer. meestal is het dan wel een halve zak. En dan maakt light of gewoon echt helemaal niks uit zit dan nog veelste veel in.
pi_54051195
Mandarijntjes zijn helemaal geweldig in dit jaargetijde! Lekker zuur en sappig nog, nog niet weeïg zoet.
pi_54051891
quote:
Mijlpaal

ik ben onder de 100 kilo
Goed zo meissie, heerlijk zeg
Sara
Merel
Ukje
pi_54052127
Helemaal vergeten Christan te feliciteren. Alsnog gefeliciteerd.

Wat heeeeeeerlijk Octo, gewoon 2 cijfers voor de komma. Echt super.

De biologische pindakaas van AH is lekker, met stukjes pinda.
*OUD heilige*
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:48:30 #299
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54052919
octopussy gefeliciteerd, geweldig!

En light pindakaas bevat veel minder vet dan gewone pindakaas. Dat is dan ook direct te proeven, omdat het minder smeuig en korreliger is. Als je dan op de verpakking kijkt kan je ook direct zien dat er ipv dat vet véél meer suiker in is gedaan
pi_54052993
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:09 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

En ik maar denken dat eierkoek en ontbijtkoek goed is.
Meteen mandarijntjes opgehaald.

Maar eet jij/jullie dan helemaal niks anders tussendoor dan fruit en rauwkost?
Is een biscuitje ook slecht dan?
Sorry, ik weet er niet veel vanaf.

Octopussy gefeliciteerd.
pi_54053443
Kijk eens op verpakkingen Ingrid, daar staat wat er in zit.

Mandarijntjes zijn zo lekker, heerlijk dat die weer komen. Heb je de hardlooplink al bekeken? Er zijn zoveel soorten fruit en snackgroentes.
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')