Met een beetje geluk duik ik er deze week nog onder... al heb ik er een beetje een hard hoofd in, het is psychisch nogal een drempen en ik denk dat mijn lichaam het zo lang mogelijk gaat rekken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:35 schreef teigan het volgende:
Dat is ook een mooi gewicht hoor Levitation!!! Nog even en je zit onder de 90!
zo was de 80 kilo voor mij ook een drempel, maar daar zit ik nu onder..quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Met een beetje geluk duik ik er deze week nog onder... al heb ik er een beetje een hard hoofd in, het is psychisch nogal een drempen en ik denk dat mijn lichaam het zo lang mogelijk gaat rekken.![]()
Jij ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:38 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen dames
Fijne week gewenst vanaf hier
en ik weet er overal wel een te verzinnen, ook al is hij er eigenlijk niet....quote:
Goed nieuws bubsel, dat komt vast "dik" in ordequote:Op maandag 15 oktober 2007 11:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Slikfoto filmpje of de foto's worden naar mij opgestuurd en de verzekering mag ik al faxen ipv over de post dus er zit al best wat vaart in![]()
Ben je gestresst met autorijden? HEb je last van bibbers met rijles? Ben je onzeker over je kunnen?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:45 schreef ymme het volgende:
Ik moet volgende week 'op' voor mijn rijbewijs
Zijn er speciale pilletjes waar je rustig van wordt? En de avond ervoor rustig van kunt slapen
Je bent de afgelopen tijd al wel behoorlijk veel afgevallen en volgende week komt het ook vast wel weer goed met afvallen!quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:32 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ymme, gewoon besluiten dat je gaat zakken. Ik had daardoor totaal geen zenuwen en ben in 1x geslaagd
Ik sta al een week stil met afvallen en ik begrijp wel dat dat komt door o.a. 2x uit eten, maar het is niet leuk.
En om het te vieren ga ik zometeen een klein bolletje ben&jerry's etenquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:25 schreef octopussy het volgende:
Oeh Coldfeet, applausje voor jezelf![]()
Ja, dat afstuderen... ik moet vrijdag mijn verslag inleveren. Ben er nu wel over aan het stressen, maar goed dat wist ik van te voren. Nog even keihard doorbikkelen dus. Sporten zit er dus ook even niet in deze week.
Volgende week heb ik wel weer tijd. En na de 31e is alle druk even van de ketel.
Damn, bestaan die nog, IKEA-maagden?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Je bent de afgelopen tijd al wel behoorlijk veel afgevallen en volgende week komt het ook vast wel weer goed met afvallen!![]()
* freecell beurt op.
Vandaag trouwens met Isa in de IKEA geweest. Het was haar eerste keer IKEA. De volgende keer dump ik haar geloof ik maar in Smälland![]()
Het was wel heel gezellig en ik heb nu kunstgras op het balkon.
Foto's volgen morgen
Ik heb trouwens ge-update vanmorgen
IKEA- maagden bestaan nogquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goed bezig jij met afvallen, moet jij niet naar slank de huppeldepup in
Ik zie je niet! Wat was je startnummer?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:35 schreef freecell het volgende:
Trouwens: http://www.sightbysite.nl(...)fault.aspx?st_=10977
19e foto van boven, volledig links op de foto, oranje shirt, blij hoofd: c'est moi!
ik ken dat, heb het ook aan de lopende bandquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:52 schreef ymme het volgende:
Ik ben vanochtend sinds 2 maanden weer op de weegschaal gaan staan...
Dat thuis zitten is echt niet goed. Ik moet weer meer gaan bewegen.
Heb zojuist tegen mijn vriend gezet, dat hij de honden alleen nog maar voor het slapen gaan hoeft uit te laten, de rest van de 3x doe ik.
Het getal op de weegschaal stond mij echt niet aan
Maar he, dat doe ik zelf.
Ohja, je moet volgende week opquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:56 schreef ymme het volgende:
Auto kan ik nog niet nemen
Ik fiets redelijk. Maar eerder liep ik elke dag minimaal 2 uur (wel verdeelt hoor).
Tegenwoordig doe ik alleen nog maar de lange wandeling van 60 min.
Maar hier gaat nu dus weer verandering in komen.
En die lekkere koekjes laten staan:(
Je bent niet de enigste.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohja, je moet volgende week op(ben nog niet zo wakker...)
Heb je drie keer gewogen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:05 schreef motorbloempje het volgende:![]()
alles gegeten wat god verboden heeft afgelopen weekendbegon het weekend met 85,6..
geeft de weegschaal net 82,9 aan
ik snap mijn lichaam niet meer hoor
Nee, maar je weet maar nooit, er zijn ook mensen die zo blij zijn dat ze dat lage getal zien dat ze er niet nog een keer op durven gaan staanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
ja, denk je dat ik het geloofde ofzo toen dat ding dat aangafdus heb er wel 5 keer opgestaan
Goed bezig met resultaat boekenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
goed bezig met wat?
teveel stokbroodjes met lekker beleg eten en bier drinken?
nah.. ik zal 's voorstellen of dat dit weekend in de herhaling mag![]()
Ik stem voor!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:17 schreef Rewimo het volgende:
Een bier- en brooddieet? Gat in de markt joh!
't Was niet bepaald vocht wat eruit kwamquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:21 schreef Fuente het volgende:
Misschien hield je wel veel vocht vast Rewimo? Maar wel fijn dat je van de pijn af bent!
Hier gaat het op en neer met eten en afvallen. Ik heb een wat moeilijke tijd, maar langzaam aan gaat het wel beter.
Ik ga me inschrijven bij de sportschool hier om de hoek, ik zat bij een andere (veel verder weg) en als ik dichterbij ga sporten heb ik geen excuus meer dat het te ver weg isEn ze geven ook yoga, dat wil ik eigenlijk ook wel gaan doen!
Uitgeharde poep die vastzat in je darmen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Was niet bepaald vocht wat eruit kwam
Goed dat je weer gaat sportenOm de hoek is ook wel lekker makkelijk
![]()
Jeetje zeg.... ik heb net mijn ontbijt opquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uitgeharde poep die vastzat in je darmen?![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uitgeharde poep die vastzat in je darmen?![]()
Ik heb het ook gelezen ja, vond het best sterk. Ik denk ook dat de aanpak die zij volgde goed is, dus op dieet en meer bewegen en groepsgesprekken met een psycholoog. En dat je je moet realiseren dat je het nooit los kunt laten, ook niet als je op je streefgewicht zit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb dit boek gekocht en gelezen:
[ afbeelding ]
Na een zeer sterk begin gaat het boek op een gegeven moment vooral over haar reizen naar ontwikkelingslanden. Misschien ook wel interessant voor sommigen, maar daar ging het mij niet zo om. Het einde is wel sterk. Het enige dat ik erin herken in het hele stuk dat voornamelijk gaat over andere dingen dus is het patroon dat eten en hoeveel te eten en wanneer te eten in het begin heel erg aanwezig is en later steeds meer verweven raakt met je normale leven en naar de achtergrond verdwijnt. Ik vind het wel een aanrader
Ik ben ook altijd zwaarder als ik buikpijn heb. En ik heb heul vaak buikpijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:12 schreef Rewimo het volgende:
Mijn buikpijn is van links via het midden naar rechts verschoven en daarna verdwenen. Evenals zo'n 2,5 kilo die er in rap tempo bij was gekomen op de weegschaal tijdens de buikpijn, maar nu dus weer verdwenen is. Raar ding zo'n lichaam
Volgens mij deed onze klas dat ook al op de middelbare school hoor! En chips in tussenuren en dergelijke. Voor mij klinkt het in ieder geval als heel normaal pubergedrag, stoppen ze vanzelf mee imoquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ik stond trouwens gisteren rond 12en bij de Appie ergens vlakbij een middelbare school, even mn roomkaasje en en wat vleeswaren kopen voor de broodjes die ik bij de bakker aan de overkant had gekochtStonden er allemaal scholieren, ik denk 1e en 2e klassers bij de kassa met hun 'lunch':repen goedkope euroshopper chocola (2 pp) en blikjes euroshopper frisdrank.... Idioot toch? Sommige waren al dikkig aan het worden.
Er was er welgeteld eentje!!! die krentenbollen en light ice tea kocht.
Nou vraag ik je !?
Dat valt best mee Coldfeet... Of je nou anorexia hebt, of Binge eating, je eetpatroon is verstoord.. En dat moet genormaliseerd worden.. Plus dat de gedachtes die erachter zitten ook best overeen komen..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:29 schreef ColdFeet het volgende:
oew ja, dat kan ik me voorstellen! Maar het lijkt mij best lastig om die twee groepen samen te behandelen, of ben ik dan gek?
Vond je? Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar ik dacht dat de basis aan elk persoon aangepast werd. En dat je vandaaruit ook zelf mocht experimenteren. Ik kan me voorstellen dat je dan voor een vrouw met een op dat moment voornamelijk zittend bestaan op een ander lijstje uitkomt dan voor iemand die in de productie werkt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ze volgden daar in het begin wel een soort Sonja-hongerdieet...
Nou ja, het was vrij weinig, vond ik. De porties moesten echt fors kleiner!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vond je? Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar ik dacht dat de basis aan elk persoon aangepast werd. En dat je vandaaruit ook zelf mocht experimenteren. Ik kan me voorstellen dat je dan voor een vrouw met een op dat moment voornamelijk zittend bestaan op een ander lijstje uitkomt dan voor iemand die in de productie werkt.
Soms zit ik wel te denken aan een behandeling. Maar aan de andere kant, nu gaat het goed. Ik heb nu een poos een eetdagboek bijgehouden en ik herken mijn eigen valkuilen. Het is nu niet de eetstoornis, maar een verstoord eetpatroon. Da's een kwestie van je lichaam conditioneren en daar ben ik nu mee bezig. Nee, je krijgt geen zoete tussendoortjes, ga af! Hup, ontbijten, ook al heb je geen zin. En dat werkt. Een behandeling nu zou me misschien wel een terugslag kunnen geven? Nou ja, soms zit ik dus heel erg met mezelf te ruzien over hoe en wat.
Ik vind dat wel zo vies he *gruwel*quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:01 schreef Rewimo het volgende:
Pitabroodjes met kaas
Ik heb net mijn lunch op: Italiaanse bol met filet americain, ei en komkommer. Zo'n beetje mijn vaste lunch op mijn werk, met een beker karnemelk erbij. Nu heb ik nog 6 kiwi'sMaar die gaan er vandaag niet allemaal door hoor
Ja, de maag natuurlijk...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:06 schreef Rewimo het volgende:
Nou ja, ik zit om 7 uur al aan mijn ontbijt. Da's alweer een hele ruk tot 12 uur. Om 10 uur neem ik ook een kleinigheidje maar ik moet echt zo om de 2, 3 uur wat eten anders trek ik het niet.
Die kun je hier ook bestellenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:09 schreef Troel het volgende:
Ik vind dat wel zo vies he *gruwel*
geef mij maar een italiaanse bol met ei en komkommer
Wij eten 's avonds dan weer redelijk bijtijds (uur of 6) want de kleine man moet op tijd naar bed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, de maag natuurlijk...
Ik ontbijt tussen 7 en half acht, dan neem ik meestal om 11 uur een tussendoortje, rond half twee lunch en dan om half vier nog iets kleins... maar ik eet 's avonds vaak pas om half acht ofzo, dus ik probeer het altijd zo lang mogelijk te rekken
Jamaar jamaar, ik wil er wèl op!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:59 schreef Troel het volgende:
Beloof je wel dat je er zelf niet op gaat![]()
Ik zie je zo alweer met een verstuikt lichaamsdeel![]()
Ok, regel je dan wel vast de gipskamer in het dichtsbijzijnde ziekenhuis?quote:
Ik ken iemand die wel even een salto ging doen op zo'n ding. Dat ging naar ieders verwachting goed mis en zijn knie belandde in zijn oog. Als het een troost is: wij hebben er nog weken plezier aan gehadquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Ok, regel je dan wel vast de gipskamer in het dichtsbijzijnde ziekenhuis?
Goch heeft een ziekenhuisquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:05 schreef Troel het volgende:
Ok, regel je dan wel vast de gipskamer in het dichtsbijzijnde ziekenhuis?
Leuk! Ook leuk voor jezelf!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:55 schreef Rewimo het volgende:
Hij krijgt een trampolineAlvast handig voor de voorjaarsmeet
Straks het net nog even ophalen, 't is geen trampolineseizoen dus moet je verschillende winkels af om alles bij elkaar te sprokkelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |