abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar maandag 15 oktober 2007 @ 09:29:10 #1
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53942469
Fok! Dieetclub 208

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

--------------------------------------------------------------------------------

Ik gooide 'm dicht
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53942501
fipo
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:33:19 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_53942528
Tvp
disclaimer
pi_53942539
Ah, hier verder!
Ik ga mar eens het lijstje updaten, voor de verandering een keertje op maandag... vond het gewicht van vanmorgen wel mooi.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_53942567
Dat is ook een mooi gewicht hoor Levitation!!! Nog even en je zit onder de 90!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53942597
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:35 schreef teigan het volgende:
Dat is ook een mooi gewicht hoor Levitation!!! Nog even en je zit onder de 90!
Met een beetje geluk duik ik er deze week nog onder... al heb ik er een beetje een hard hoofd in, het is psychisch nogal een drempen en ik denk dat mijn lichaam het zo lang mogelijk gaat rekken.
***Levi was here***
pi_53942611
goeiemorgen dames

Fijne week gewenst vanaf hier
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2007 @ 09:38:50 #8
43556 miss_dynastie
pi_53942616
En terecht hoor levi

Ik heb me maar niet gewogen, mijn spieren voelen na drie dagen heel veel lopen alsof ze heeeeeeel zwaar zijn en ik ben bang dat ik dat terug ga zien
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:38:57 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_53942620
Als we gewoon keihard gaan zwemmen woensdag, weet ik zeker dat jouw weegschaal donderdag 89,nogwat zegt

Goed bezig
disclaimer
pi_53942621
weer een nieuwe week
eens kijken of ik dicht bij die 6 kom
pi_53942721
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:37 schreef Levitation het volgende:

[..]

Met een beetje geluk duik ik er deze week nog onder... al heb ik er een beetje een hard hoofd in, het is psychisch nogal een drempen en ik denk dat mijn lichaam het zo lang mogelijk gaat rekken.
zo was de 80 kilo voor mij ook een drempel, maar daar zit ik nu onder..
Maarja, nu is nog elke kilo een drempel voor mij, ik kan niet geloven dat ik nog verder af zal vallen zeg maar.. Heeft met dat verdomde zelfbeeld te maken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:48:15 #12
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53942752
Aha, hier zijn we alweer... kan het amper bijbenen....

Ik schommel de laatste paar dagen tussen de 95.5 en 97.5 dus ik pas nog niets aan in mijn lijstje, het gewicht wat er nu staat is een goeie gemiddelde...
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  Licht Ontvlambaar maandag 15 oktober 2007 @ 09:51:18 #13
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53942807
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:38 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen dames

Fijne week gewenst vanaf hier
Jij ook

Ik wil slapen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 oktober 2007 @ 10:08:34 #14
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53943115
Ik doe niet aan drempels
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53944015
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:08 schreef Rewimo het volgende:
Ik doe niet aan drempels
en ik weet er overal wel een te verzinnen, ook al is hij er eigenlijk niet....
pi_53944385
Goede morgen iedereen
pi_53944751
hallo
Ja doei.
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:51:10 #18
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53945212
Slikfoto filmpje of de foto's worden naar mij opgestuurd en de verzekering mag ik al faxen ipv over de post dus er zit al best wat vaart in
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:06:13 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_53945648
Goedemorgen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 oktober 2007 @ 12:13:08 #20
13151 crew  Rewimo
pi_53945833
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Slikfoto filmpje of de foto's worden naar mij opgestuurd en de verzekering mag ik al faxen ipv over de post dus er zit al best wat vaart in
Goed nieuws bubsel, dat komt vast "dik" in orde
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53948959
Ik moet volgende week 'op' voor mijn rijbewijs

Zijn er speciale pilletjes waar je rustig van wordt? En de avond ervoor rustig van kunt slapen
pi_53949030
propanolol hielp bij mij wel, maar daarvoor moet je toch echt even langs de huisarts ymme..

En volgens mij heb ik het eerst een tijdje van tevoren moeten testen of ik er niet alsnog suf van werd...
  maandag 15 oktober 2007 @ 14:53:01 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_53949080
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 14:45 schreef ymme het volgende:
Ik moet volgende week 'op' voor mijn rijbewijs

Zijn er speciale pilletjes waar je rustig van wordt? En de avond ervoor rustig van kunt slapen
Ben je gestresst met autorijden? HEb je last van bibbers met rijles? Ben je onzeker over je kunnen?

Want als je rijlessen gewoon soepel verlopen en je nog niet al 20 keer bent gezakt zou ik niet aan de pillen gaan. En al helemaal niet als je nog nooit hebt autogereden met pillen op. Stel je eens voor dat je er ZO rustig van wordt dat je reactievermogen omlaag gaat en je daardoor ineens zakt Als je het kan, dan kan je het. Dan heb je geen hulpmiddelen nodig
disclaimer
pi_53949541
Ymme, je kan natuurlijk ook een slaappilletje vragen aan je dokter, en dan geen betablokker nemen voor het rijden. Denk dat het wel belangrijk is om helder te zijn bij het afrijden.

Overigens herinnert dit mij eraan dat ik wel even iets ga vragen voor mijn afstudeerzitting. Ik weet zeker dat ik compleet verkramp
pi_53951419
Ik durfde vanmorgen niet op de weegschaal te gaan staan, na drie etentjes in vier dagen tijd. Ik zie het volgende week wel weer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 oktober 2007 @ 18:09:54 #26
13151 crew  Rewimo
pi_53951639
Ymme, je kunt eens kijken wat rode valeriaan voor effect heeft bij je. Dat is niet al te sterk en niet verslavend. Je wordt er wel rustig van. Ik zou het nu alvast halen en er een nachtje mee proefslapen. Ik heb er ook mee afgereden de laatste keer
  maandag 15 oktober 2007 @ 20:32:57 #27
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53953874
Ymme, gewoon besluiten dat je gaat zakken. Ik had daardoor totaal geen zenuwen en ben in 1x geslaagd

Ik sta al een week stil met afvallen en ik begrijp wel dat dat komt door o.a. 2x uit eten, maar het is niet leuk.
pi_53954111
Wat ook helpt: zo nerveus zijn dat je van te voren staat te janken bij de examinator
Dan ben je meteen al je spanning kwijt
moet je wel een lieve examinator hebben.
pi_53955219
even seksen voordat je opmoet schijnt ook te helpen
Ja doei.
pi_53955678
Octo, hoe is het nu met je afstuderen? Lukt het een beetje met je verslag?
Ik kan donderdag niet aquarobicen, er komt een vriendin eten die ik schandalig lang niet heb gesproken... Woensdag zou evt kunnen, maar ik heb het wel erg druk die dag.

Net even heel stoer van mezelf: ik liep om 8 uur op het station met gillende honger (1 uur laatst gegeten/ gedronken ). In de Appie to go werd ik bedwelmd door de geur van chocoladebroodjes, maar ik heb alleen een zakje snoepgroente ( ) gekocht en een watertje. Nu is Mr.ColdFeet fajitas aan het maken, my favourite
pi_53956430
Oeh Coldfeet, applausje voor jezelf

Ja, dat afstuderen... ik moet vrijdag mijn verslag inleveren. Ben er nu wel over aan het stressen, maar goed dat wist ik van te voren. Nog even keihard doorbikkelen dus. Sporten zit er dus ook even niet in deze week.

Volgende week heb ik wel weer tijd. En na de 31e is alle druk even van de ketel.
pi_53956645
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 20:32 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ymme, gewoon besluiten dat je gaat zakken. Ik had daardoor totaal geen zenuwen en ben in 1x geslaagd

Ik sta al een week stil met afvallen en ik begrijp wel dat dat komt door o.a. 2x uit eten, maar het is niet leuk.
Je bent de afgelopen tijd al wel behoorlijk veel afgevallen en volgende week komt het ook vast wel weer goed met afvallen!
* freecell beurt op.

Vandaag trouwens met Isa in de IKEA geweest. Het was haar eerste keer IKEA. De volgende keer dump ik haar geloof ik maar in Smälland
Het was wel heel gezellig en ik heb nu kunstgras op het balkon.
Foto's volgen morgen

Ik heb trouwens ge-update vanmorgen
pi_53956688
Trouwens: http://www.sightbysite.nl(...)fault.aspx?st_=10977
19e foto van boven, volledig links op de foto, oranje shirt, blij hoofd: c'est moi!
pi_53956758
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 22:25 schreef octopussy het volgende:
Oeh Coldfeet, applausje voor jezelf

Ja, dat afstuderen... ik moet vrijdag mijn verslag inleveren. Ben er nu wel over aan het stressen, maar goed dat wist ik van te voren. Nog even keihard doorbikkelen dus. Sporten zit er dus ook even niet in deze week.

Volgende week heb ik wel weer tijd. En na de 31e is alle druk even van de ketel.
En om het te vieren ga ik zometeen een klein bolletje ben&jerry's eten

Volgende week donderdag heb ik een sollicitatiegesprek in Leuven, en ik denk dat ik erna uit eten ga met een kennis die daar woont.Wanneer kom je nou in Leuven, nietwaar?

Maar je schiet dus wel op? Dat is mooi
Ik heb het op t moment zo druk dat ikme niet kan voorstellen dat ik aankom
  maandag 15 oktober 2007 @ 22:41:15 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_53956845
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 22:32 schreef freecell het volgende:

[..]

Je bent de afgelopen tijd al wel behoorlijk veel afgevallen en volgende week komt het ook vast wel weer goed met afvallen!
* freecell beurt op.

Vandaag trouwens met Isa in de IKEA geweest. Het was haar eerste keer IKEA. De volgende keer dump ik haar geloof ik maar in Smälland
Het was wel heel gezellig en ik heb nu kunstgras op het balkon.
Foto's volgen morgen

Ik heb trouwens ge-update vanmorgen
Damn, bestaan die nog, IKEA-maagden?
ik kom er onderhand elke week, het is echt ziekelijk, het enige wat in mijn interieur niet van die Zweedse ballenknijpers komt zijn mijn eetkamerstoelen, mijn keukenbovenkastjes en mijn dekenkist

Goed bezig jij met afvallen, moet jij niet naar slank de huppeldepup in
disclaimer
  maandag 15 oktober 2007 @ 22:42:52 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_53956883
Met afvallen gaat het bout, afgelopen 2 weken constant toegegeven aan mijn hang naar zoet en vet
Ik heb besloten vanavond een grote kan rooibos te zetten om mijn snaaidrang tegen te gaan. Ik drink nooit thee, ben een echte koffietrut, maar het werkt wel. Ik vraag me alleen af of ik nog slaap met die klotsbuik
disclaimer
pi_53956928
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 22:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Goed bezig jij met afvallen, moet jij niet naar slank de huppeldepup in
IKEA- maagden bestaan nog
EN ik wil heul niet slank huppelen Ik vind jullie leuk!
  maandag 15 oktober 2007 @ 22:51:37 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_53957127
Zolang je niet begint over gezellige dikkerds enzo
disclaimer
pi_53957181
Ik zal me inhouden
  maandag 15 oktober 2007 @ 22:55:00 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_53957226
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 22:53 schreef freecell het volgende:
Ik zal me inhouden
Ik ben nog steeds in denial namelijk
disclaimer
pi_53958675
Coldfeet: wat goed zeg dat je die lekkernijnen op AH2go hebt weten te weerstaan . Ook stoer zeg dat je een sollicitatiegesprek hebt in Leuven! En ja, heel slim om dan met een vriendinnetje te gaan eten

Marchien: da's stoer zeg dat je daar gelopen hebt! .
pi_53962228
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 22:35 schreef freecell het volgende:
Trouwens: http://www.sightbysite.nl(...)fault.aspx?st_=10977
19e foto van boven, volledig links op de foto, oranje shirt, blij hoofd: c'est moi!
Ik zie je niet! Wat was je startnummer?
Gefeliciteerd met je uitlopen trouwens! Goed zeg! ging het lekker?

Ik denk dat ik morgen mijn rondje rennen maar eens oversla. Ik ben nu al heel erg moe en ik moet vanmiddag nog eens bloed geven ook (beter gezegd plasma geven) en ik heb een beetje last van mn been/heup.
pi_53962376
Ik ben vanochtend sinds 2 maanden weer op de weegschaal gaan staan...
Dat thuis zitten is echt niet goed. Ik moet weer meer gaan bewegen.
Heb zojuist tegen mijn vriend gezet, dat hij de honden alleen nog maar voor het slapen gaan hoeft uit te laten, de rest van de 3x doe ik.

Het getal op de weegschaal stond mij echt niet aan
Maar he, dat doe ik zelf.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:53:36 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_53962386
Goedemorgen
Mijn darmen hebben zich al 2 keer tegen me gekeerd vanmorgen Je kan veel zeggen van Sonja, maar het is wel goed voor je darmflora en -fauna (misschien schrijft ze wel allemaal eten voor met bifidus essensis culturen die je "opgeblazen gevoel" tegen gaan )
disclaimer
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:54:26 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_53962399
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 08:52 schreef ymme het volgende:
Ik ben vanochtend sinds 2 maanden weer op de weegschaal gaan staan...
Dat thuis zitten is echt niet goed. Ik moet weer meer gaan bewegen.
Heb zojuist tegen mijn vriend gezet, dat hij de honden alleen nog maar voor het slapen gaan hoeft uit te laten, de rest van de 3x doe ik.

Het getal op de weegschaal stond mij echt niet aan
Maar he, dat doe ik zelf.
ik ken dat, heb het ook aan de lopende band Ga lekker fietsen! Neem je vaak de auto?
disclaimer
pi_53962433
Auto kan ik nog niet nemen

Ik fiets redelijk. Maar eerder liep ik elke dag minimaal 2 uur (wel verdeelt hoor).
Tegenwoordig doe ik alleen nog maar de lange wandeling van 60 min.
Maar hier gaat nu dus weer verandering in komen.

En die lekkere koekjes laten staan :(
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:02:14 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_53962490
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 08:56 schreef ymme het volgende:
Auto kan ik nog niet nemen

Ik fiets redelijk. Maar eerder liep ik elke dag minimaal 2 uur (wel verdeelt hoor).
Tegenwoordig doe ik alleen nog maar de lange wandeling van 60 min.
Maar hier gaat nu dus weer verandering in komen.

En die lekkere koekjes laten staan :(
Ohja, je moet volgende week op (ben nog niet zo wakker...)
disclaimer
pi_53962528

alles gegeten wat god verboden heeft afgelopen weekend begon het weekend met 85,6..

geeft de weegschaal net 82,9 aan

ik snap mijn lichaam niet meer hoor
Ja doei.
pi_53962541
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ohja, je moet volgende week op (ben nog niet zo wakker...)
Je bent niet de enigste.
Om 10.15 uur, moet ik rijlessen, dan krijg ik meer te horen
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:07:29 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_53962560
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:05 schreef motorbloempje het volgende:

alles gegeten wat god verboden heeft afgelopen weekend begon het weekend met 85,6..

geeft de weegschaal net 82,9 aan

ik snap mijn lichaam niet meer hoor
Heb je drie keer gewogen?
Mijn weegschaal wil nog wel eens 3 kilo afwijken soms, dan moet ik 'm ff goed recht zetten en dan issie wel weer betrouwbaar
Zo niet: doe mij ook zo'n dieet
disclaimer
pi_53962582
ja, denk je dat ik het geloofde ofzo toen dat ding dat aangaf dus heb er wel 5 keer opgestaan
Ja doei.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:11:28 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_53962621
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
ja, denk je dat ik het geloofde ofzo toen dat ding dat aangaf dus heb er wel 5 keer opgestaan
Nee, maar je weet maar nooit, er zijn ook mensen die zo blij zijn dat ze dat lage getal zien dat ze er niet nog een keer op durven gaan staan
Goed bezig wel
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:12:26 #53
13151 crew  Rewimo
pi_53962633
Mijn buikpijn is van links via het midden naar rechts verschoven en daarna verdwenen. Evenals zo'n 2,5 kilo die er in rap tempo bij was gekomen op de weegschaal tijdens de buikpijn, maar nu dus weer verdwenen is. Raar ding zo'n lichaam
pi_53962645
goed bezig met wat?

teveel stokbroodjes met lekker beleg eten en bier drinken?

nah.. ik zal 's voorstellen of dat dit weekend in de herhaling mag
Ja doei.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:13:44 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_53962653
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
goed bezig met wat?

teveel stokbroodjes met lekker beleg eten en bier drinken?

nah.. ik zal 's voorstellen of dat dit weekend in de herhaling mag
Goed bezig met resultaat boeken
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:17:29 #56
13151 crew  Rewimo
pi_53962723
Een bier- en brooddieet? Gat in de markt joh!
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:19:06 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_53962752
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:17 schreef Rewimo het volgende:
Een bier- en brooddieet? Gat in de markt joh!
Ik stem voor!
disclaimer
pi_53962779
ik ga er een boek over schrijven denk ik
Ja doei.
pi_53962793
Misschien hield je wel veel vocht vast Rewimo? Maar wel fijn dat je van de pijn af bent!

Hier gaat het op en neer met eten en afvallen. Ik heb een wat moeilijke tijd, maar langzaam aan gaat het wel beter.
Ik ga me inschrijven bij de sportschool hier om de hoek, ik zat bij een andere (veel verder weg) en als ik dichterbij ga sporten heb ik geen excuus meer dat het te ver weg is En ze geven ook yoga, dat wil ik eigenlijk ook wel gaan doen!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:29:57 #60
13151 crew  Rewimo
pi_53962922
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:21 schreef Fuente het volgende:
Misschien hield je wel veel vocht vast Rewimo? Maar wel fijn dat je van de pijn af bent!

Hier gaat het op en neer met eten en afvallen. Ik heb een wat moeilijke tijd, maar langzaam aan gaat het wel beter.
Ik ga me inschrijven bij de sportschool hier om de hoek, ik zat bij een andere (veel verder weg) en als ik dichterbij ga sporten heb ik geen excuus meer dat het te ver weg is En ze geven ook yoga, dat wil ik eigenlijk ook wel gaan doen!
't Was niet bepaald vocht wat eruit kwam
Goed dat je weer gaat sporten Om de hoek is ook wel lekker makkelijk
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:31:44 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_53962946
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:29 schreef Rewimo het volgende:

[..]

't Was niet bepaald vocht wat eruit kwam
Goed dat je weer gaat sporten Om de hoek is ook wel lekker makkelijk
Uitgeharde poep die vastzat in je darmen?
disclaimer
pi_53962996
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jeetje zeg.... ik heb net mijn ontbijt op
pi_53963010
spetterpoep

daar ging het een tijdje geleden ook over

en volgens mij was dat OOK AL Rewimo die er mee begon nou ja.. begon.. de 'inspiratie-leverancier'
Ja doei.
pi_53963012
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik denk, kzeg niets, khou ut netjes

Maar goed, fijn je er vanaf bent Rewimo En ik heb ook echt zin om weer te gaan sporten
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:40:57 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_53963101
iedereen poept toch, normaalste zaak van de wereld
disclaimer
pi_53963117
vrouwen poepen toch niet
Ja doei.
pi_53963160
Ik poep niet. Ik doe alleen grote boodschappen
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:44:46 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_53963161
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
vrouwen poepen toch niet
Ohjawel hoor!
Bergen!
disclaimer
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:57:44 #69
43556 miss_dynastie
pi_53963370
Ik heb dit boek gekocht en gelezen:

Na een zeer sterk begin gaat het boek op een gegeven moment vooral over haar reizen naar ontwikkelingslanden. Misschien ook wel interessant voor sommigen, maar daar ging het mij niet zo om. Het einde is wel sterk. Het enige dat ik erin herken in het hele stuk dat voornamelijk gaat over andere dingen dus is het patroon dat eten en hoeveel te eten en wanneer te eten in het begin heel erg aanwezig is en later steeds meer verweven raakt met je normale leven en naar de achtergrond verdwijnt. Ik vind het wel een aanrader
pi_53963400
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb dit boek gekocht en gelezen:
[ afbeelding ]
Na een zeer sterk begin gaat het boek op een gegeven moment vooral over haar reizen naar ontwikkelingslanden. Misschien ook wel interessant voor sommigen, maar daar ging het mij niet zo om. Het einde is wel sterk. Het enige dat ik erin herken in het hele stuk dat voornamelijk gaat over andere dingen dus is het patroon dat eten en hoeveel te eten en wanneer te eten in het begin heel erg aanwezig is en later steeds meer verweven raakt met je normale leven en naar de achtergrond verdwijnt. Ik vind het wel een aanrader
Ik heb het ook gelezen ja, vond het best sterk. Ik denk ook dat de aanpak die zij volgde goed is, dus op dieet en meer bewegen en groepsgesprekken met een psycholoog. En dat je je moet realiseren dat je het nooit los kunt laten, ook niet als je op je streefgewicht zit.
pi_53963544
Ik denk dat ik dat boek ook maar eens moet zien op te duiken..

BIj mij heeft die aanpak wel geholpen, al heb ik dan niet echt een dieet gevolgd voor mijn gevoel... Anders en regelmatiger eten, meer bewegen, en bergen therapie hebben mij een heel eind de goede kant op geholpen..
Alleen ben ik nu dus echt gewoon helemaal zat van therapie, terwijl ik weet dat ik nog een stukje verder zou moeten om me weer helemaal goed te voelen.. (heb nogal last van concentratieproblemen en dergelijke..)
pi_53963586
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:12 schreef Rewimo het volgende:
Mijn buikpijn is van links via het midden naar rechts verschoven en daarna verdwenen. Evenals zo'n 2,5 kilo die er in rap tempo bij was gekomen op de weegschaal tijdens de buikpijn, maar nu dus weer verdwenen is. Raar ding zo'n lichaam
Ik ben ook altijd zwaarder als ik buikpijn heb. En ik heb heul vaak buikpijn
***Levi was here***
pi_53963620
Ze volgden daar in het begin wel een soort Sonja-hongerdieet... Later 'mag' er wat meer, bijvoorbeeld een vettere pasta en een paar glaasjes wijn in het weekend.
Maar wat ik bijv.heel sterk vond, was dat ze geen calorieen telden, maar wel alle verpakkingen moesten lezen in de supermarkt.
En, als je iets extra's eet, moet je dat er gewoon 'afsporten'.

Ik geloof niet dat ik in aanmerking kom voor de obesitaskliniek. Maar het lijkt me wel erg nuttig.
pi_53963724
Ik heb ook niet in een obesitaskliniek gezeten, maar in een deeltijdbehandeling voor eetstoornissen..

Dus tussen de anorexia en boulimia meisjes in.... Iedereen had als doel om weer een normaal eetpatroon aan te leren, dus de eetlijsten waren ongeveer hetzelfde.
MAar soms was het wel irritant, die meiden vonden zichzelf te dik, en je moet echt goed in de gaten houden dat dat alleen is hoe zij zichzelf zien, anders blijf je je kut voelen.
pi_53963893
oew ja, dat kan ik me voorstellen! Maar het lijkt mij best lastig om die twee groepen samen te behandelen, of ben ik dan gek?

Ik stond trouwens gisteren rond 12en bij de Appie ergens vlakbij een middelbare school, even mn roomkaasje en en wat vleeswaren kopen voor de broodjes die ik bij de bakker aan de overkant had gekocht Stonden er allemaal scholieren, ik denk 1e en 2e klassers bij de kassa met hun 'lunch':repen goedkope euroshopper chocola (2 pp) en blikjes euroshopper frisdrank.... Idioot toch? Sommige waren al dikkig aan het worden.
Er was er welgeteld eentje!!! die krentenbollen en light ice tea kocht.

Nou vraag ik je !?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:32:18 #76
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53963943
Heb op het moment vele last van diarree en geen dumpings duh

Ik blijf op ditzelfde lage gewicht nu al bijna een week!! Nou ja ik klaag niet zolang ik niet hoef over te geven
pi_53964031
ligt toch aan de opvoeding denk ik..

helaas waren mijn ouders, ondanks dat ze het beste met me voorhebben, ook niet echt geweldig met etens-aangelegenheden... vandaar dat ik nu ook zo zit te modderen
Ja doei.
pi_53964105
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:29 schreef ColdFeet het volgende:

Ik stond trouwens gisteren rond 12en bij de Appie ergens vlakbij een middelbare school, even mn roomkaasje en en wat vleeswaren kopen voor de broodjes die ik bij de bakker aan de overkant had gekocht Stonden er allemaal scholieren, ik denk 1e en 2e klassers bij de kassa met hun 'lunch':repen goedkope euroshopper chocola (2 pp) en blikjes euroshopper frisdrank.... Idioot toch? Sommige waren al dikkig aan het worden.
Er was er welgeteld eentje!!! die krentenbollen en light ice tea kocht.

Nou vraag ik je !?
Volgens mij deed onze klas dat ook al op de middelbare school hoor! En chips in tussenuren en dergelijke. Voor mij klinkt het in ieder geval als heel normaal pubergedrag, stoppen ze vanzelf mee imo

Nog even wat foto's van gisteren (met toestemming van de personen er op )

De IKEA! Voor het eerst!

Woei!

ZZzzZZzz

En er waren rare maskertjes De IKEA medewerker die er bij stond, zei, toen ik het eerste maskertje opzette: "ja, veel beter! " Das wel raar

Zo
pi_53964136
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:29 schreef ColdFeet het volgende:
oew ja, dat kan ik me voorstellen! Maar het lijkt mij best lastig om die twee groepen samen te behandelen, of ben ik dan gek?
Dat valt best mee Coldfeet... Of je nou anorexia hebt, of Binge eating, je eetpatroon is verstoord.. En dat moet genormaliseerd worden.. Plus dat de gedachtes die erachter zitten ook best overeen komen..

Alleen de ene stopt met eten, en de ander gaat juist vreten, het is voor allebei een methode om het gevoel te hebben dat je controle over iets hebt..
pi_53964432
oooooooow, ik voel me zo goed

wilde net al een topic op Tweakers openen, maar op het laatste moment hoefde het niet, want door te tikken wat het probleem was, ging ik zelf weer nadenken, en kwam ik ineens tot de oplossing!!!

vanochtend een hele stylesheet herschreven, met alleen dat foutje nog! En nu werkt het! Ik ben trots
Ja doei.
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:22:53 #81
43556 miss_dynastie
pi_53965056
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ze volgden daar in het begin wel een soort Sonja-hongerdieet...
Vond je? Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar ik dacht dat de basis aan elk persoon aangepast werd. En dat je vandaaruit ook zelf mocht experimenteren. Ik kan me voorstellen dat je dan voor een vrouw met een op dat moment voornamelijk zittend bestaan op een ander lijstje uitkomt dan voor iemand die in de productie werkt.

Soms zit ik wel te denken aan een behandeling. Maar aan de andere kant, nu gaat het goed. Ik heb nu een poos een eetdagboek bijgehouden en ik herken mijn eigen valkuilen. Het is nu niet de eetstoornis, maar een verstoord eetpatroon. Da's een kwestie van je lichaam conditioneren en daar ben ik nu mee bezig. Nee, je krijgt geen zoete tussendoortjes, ga af! Hup, ontbijten, ook al heb je geen zin. En dat werkt. Een behandeling nu zou me misschien wel een terugslag kunnen geven? Nou ja, soms zit ik dus heel erg met mezelf te ruzien over hoe en wat.
pi_53965087
werkwaarts even tussenstop bij de locale motorboer voor olie en kettingspray en dan tot straks
Ja doei.
pi_53965680
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Vond je? Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar ik dacht dat de basis aan elk persoon aangepast werd. En dat je vandaaruit ook zelf mocht experimenteren. Ik kan me voorstellen dat je dan voor een vrouw met een op dat moment voornamelijk zittend bestaan op een ander lijstje uitkomt dan voor iemand die in de productie werkt.

Soms zit ik wel te denken aan een behandeling. Maar aan de andere kant, nu gaat het goed. Ik heb nu een poos een eetdagboek bijgehouden en ik herken mijn eigen valkuilen. Het is nu niet de eetstoornis, maar een verstoord eetpatroon. Da's een kwestie van je lichaam conditioneren en daar ben ik nu mee bezig. Nee, je krijgt geen zoete tussendoortjes, ga af! Hup, ontbijten, ook al heb je geen zin. En dat werkt. Een behandeling nu zou me misschien wel een terugslag kunnen geven? Nou ja, soms zit ik dus heel erg met mezelf te ruzien over hoe en wat.
Nou ja, het was vrij weinig, vond ik. De porties moesten echt fors kleiner!
Maar het was idd per persoon bepaald en ik vond de lijstjes 'meestal' 'afentoe' en 'uitzondering' ook wel een goed idee. Geen dingen verbieden dus. Probeer ik voor mezelf ook vol te houden: niet nooit meer een taartje, maar heel af en toe, en dan ook echt alleen maar als het een lekkere is, van de bakker ofzo
En: geen patat op het station (ik voel me zo bekeken en zo zwak als ik dat doe) Maar zo eens in de maand lekkere knapperige frieten van de supergoeie frietboer hier in de straat.

Dat ontbijten blijf ik lastig vinden. Maar ik doe het toch maar mooi wel.
Lukt het je goed om jezelf zo te conditioneren?
pi_53965774
Hier liggen nog van die shoarma broodjes. Die open zijn, en weg gooien doe ik niet aan. Dus zo maar ff 2 van die broodjes in de oven met kaas
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:01:52 #85
13151 crew  Rewimo
pi_53965855
Pitabroodjes met kaas

Ik heb net mijn lunch op: Italiaanse bol met filet americain, ei en komkommer. Zo'n beetje mijn vaste lunch op mijn werk, met een beker karnemelk erbij. Nu heb ik nog 6 kiwi's Maar die gaan er vandaag niet allemaal door hoor
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:03:33 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_53965884
Zo vroeg al lunchen? Ik zou echt omvallen om 5 uur Maar het klinkt lekker rewimo, in elk geval beter dan mijn 2 boterhammen met smeerkaas en een appel
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:06:35 #87
13151 crew  Rewimo
pi_53965934
Nou ja, ik zit om 7 uur al aan mijn ontbijt. Da's alweer een hele ruk tot 12 uur. Om 10 uur neem ik ook een kleinigheidje maar ik moet echt zo om de 2, 3 uur wat eten anders trek ik het niet.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:09:32 #88
35189 Troel
scherp en bot
pi_53966005
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:01 schreef Rewimo het volgende:
Pitabroodjes met kaas

Ik heb net mijn lunch op: Italiaanse bol met filet americain, ei en komkommer. Zo'n beetje mijn vaste lunch op mijn werk, met een beker karnemelk erbij. Nu heb ik nog 6 kiwi's Maar die gaan er vandaag niet allemaal door hoor
Ik vind dat wel zo vies he *gruwel*

geef mij maar een italiaanse bol met ei en komkommer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:17:14 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_53966176
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:06 schreef Rewimo het volgende:
Nou ja, ik zit om 7 uur al aan mijn ontbijt. Da's alweer een hele ruk tot 12 uur. Om 10 uur neem ik ook een kleinigheidje maar ik moet echt zo om de 2, 3 uur wat eten anders trek ik het niet.
Ja, de maag natuurlijk...
Ik ontbijt tussen 7 en half acht, dan neem ik meestal om 11 uur een tussendoortje, rond half twee lunch en dan om half vier nog iets kleins... maar ik eet 's avonds vaak pas om half acht ofzo, dus ik probeer het altijd zo lang mogelijk te rekken
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:18:36 #90
13151 crew  Rewimo
pi_53966208
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:09 schreef Troel het volgende:

Ik vind dat wel zo vies he *gruwel*

geef mij maar een italiaanse bol met ei en komkommer
Die kun je hier ook bestellen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:21:29 #91
13151 crew  Rewimo
pi_53966285
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, de maag natuurlijk...
Ik ontbijt tussen 7 en half acht, dan neem ik meestal om 11 uur een tussendoortje, rond half twee lunch en dan om half vier nog iets kleins... maar ik eet 's avonds vaak pas om half acht ofzo, dus ik probeer het altijd zo lang mogelijk te rekken
Wij eten 's avonds dan weer redelijk bijtijds (uur of 6) want de kleine man moet op tijd naar bed.

Vrijdag feest trouwens, dan wordt hij 7 We vieren het overigens zondagmiddag, maar vrijdag komt mijn moeder met mijn tante voor het weekend hier. Is de eerste keer dat ze komen. Precies op Christans verjaardag dus dat komt wel leuk uit.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:37:20 #92
35189 Troel
scherp en bot
pi_53968074
Spannend hoor, eerste verjaardag in een nieuw huis, lekker met zijn allen, zonder dat papa weer naar huis moet enzo, Christan zal zich wel gezegend voelen!

En oma en oud-tante er ook, Franks ouders ook waarschijnlijk, zal wel een drukke boel en een behoorlijke verwennerij worden!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:55:33 #93
13151 crew  Rewimo
pi_53968445
Hij krijgt een trampoline Alvast handig voor de voorjaarsmeet Straks het net nog even ophalen, 't is geen trampolineseizoen dus moet je verschillende winkels af om alles bij elkaar te sprokkelen...
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:59:01 #94
35189 Troel
scherp en bot
pi_53968510
Beloof je wel dat je er zelf niet op gaat
Ik zie je zo alweer met een verstuikt lichaamsdeel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53968556
en het is weer leuk op 't werk...

Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:03:11 #96
13151 crew  Rewimo
pi_53968588
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 13:59 schreef Troel het volgende:
Beloof je wel dat je er zelf niet op gaat
Ik zie je zo alweer met een verstuikt lichaamsdeel
Jamaar jamaar, ik wil er wèl op!
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:05:16 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_53968637
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:03 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Jamaar jamaar, ik wil er wèl op!
Ok, regel je dan wel vast de gipskamer in het dichtsbijzijnde ziekenhuis?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:10:23 #98
43556 miss_dynastie
pi_53968760
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:05 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik ken iemand die wel even een salto ging doen op zo'n ding. Dat ging naar ieders verwachting goed mis en zijn knie belandde in zijn oog. Als het een troost is: wij hebben er nog weken plezier aan gehad .
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:27:11 #99
13151 crew  Rewimo
pi_53969114
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:05 schreef Troel het volgende:
Goch heeft een ziekenhuis
pi_53969184
er staan hier zoveel lekkere dingen...

maar sterk zijn, sterk zijn
Ja doei.
pi_53969230
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 13:55 schreef Rewimo het volgende:
Hij krijgt een trampoline Alvast handig voor de voorjaarsmeet Straks het net nog even ophalen, 't is geen trampolineseizoen dus moet je verschillende winkels af om alles bij elkaar te sprokkelen...
Leuk! Ook leuk voor jezelf! Hebben ze die dingen niet gewoon te koop in de winter?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')