abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 oktober 2007 @ 12:08:20 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_53986462
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 12:04 schreef freecell het volgende:

[..]

Volgens mij niet hoor?
Als ik afval pas ik wel degelijk kleinere maten dan normaal en ze worden ook niet opeens te kort of iets dergelijks.
Nee, bij mij is het meer dat de pijpen en mouwen van de grote maten veel te lang zijn.
Anyway, ik heb het al genuanceerd: niet altijd, maar wel bij sommige merken het geval...
disclaimer
pi_53986526
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 12:00 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

Levitation: Die 88 cm is genomen voor een groot risico op oa. diabetes type 2. Waarschijnlijk nog beter nieuws voor velen hier: 'k heb een studie gevonden waaruit blijkt dat een hoge heup & dij omtrek de kans op diabetes type 2 behoorlijk vermindert! (Al was al langer bekend dat een dikke kont veel minder slecht is dan een dikke buik)
Oeh, da's goed nieuws! Want naast een dikke buik heb ik ook een vorstelijk achterwerk!

[ Bericht 1% gewijzigd door Levitation op 17-10-2007 12:18:11 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_53986796
Bij H&M kan ik sowieso niets kopen, de verhoudingen daar zijn totaal uit verhouding met mij
pi_53987063
H&M kan ik juist wel kopen

en kleding van mexx en esprit zelfs de broeken daarvan passen me meestal wel zonder dat het heel lelijk gaat zitten rond m'n taille
Ja doei.
pi_53987727
Bij Esprit zie ik vaak van die leuke overslagtruitjes, maar die zitten dan niet mooi over mijn borstpartij..

DAt vind ik altijd wel jammer... Broeken heb ik daar nog nooit geprobeerd, volgens mij pas ik ze namelijk nog niet, de maten vallen daar redelijk klein uit..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53991086
Zo, bezig geweest vandaag en een ongelofelijk rothumeur, dus daarom zit ik nu met een grote pot kaneelhee achter de PC

Ik heb t-shirt bedruk dingen gekocht waarmee je een tekst op een papier kan printen, die je vervolgens op je kleding kan strijken.

Voordat ik 6 t-shirts ga maken voor ons zussenweekend, wil ik graag eerst testen. Dus ik dacht: Laat ik op mn hardloopshirt testen!

Heeft er nog iemand een ludieke tekst?
pi_53991209
trained by Evy :p
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53991383
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 16:34 schreef freecell het volgende:
Zo, bezig geweest vandaag en een ongelofelijk rothumeur, dus daarom zit ik nu met een grote pot kaneelhee achter de PC

Ik heb t-shirt bedruk dingen gekocht waarmee je een tekst op een papier kan printen, die je vervolgens op je kleding kan strijken.

Voordat ik 6 t-shirts ga maken voor ons zussenweekend, wil ik graag eerst testen. Dus ik dacht: Laat ik op mn hardloopshirt testen!

Heeft er nog iemand een ludieke tekst?
"Maar ik doe het tenminste"

pi_53991477
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 16:43 schreef teigan het volgende:
trained by Evy :p
Ludieker
pi_53991505
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 16:56 schreef octopussy het volgende:

[..]

Best een goed idee Ik wacht nog ff andere reacties af
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 oktober 2007 @ 17:45:56 #161
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53992242
Zoeffffffffff!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 17 oktober 2007 @ 18:04:12 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_53992612
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 17:03 schreef freecell het volgende:

[..]

Best een goed idee Ik wacht nog ff andere reacties af
Catch me if you can
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 oktober 2007 @ 18:12:12 #163
13151 crew  Rewimo
pi_53992816
"Vanmorgen vloog ik nog"
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53992956
If you see me running, try to catch up with me
pi_53992974
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 16:56 schreef octopussy het volgende:

[..]

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53992975
miep miep..........

of
lopenisleuklopenisleuklopenisleuklopenisleuklopenisleuklopenisleuklopenisleuklopenisleuklopenisleuklopenisleuklopenisleuklopenisleuk

of

als je dit kan lezen....
dan ben je veeeel te dichtbij

of

unstoppable

of

levenslang onderschat

[ Bericht 89% gewijzigd door octopussy op 17-10-2007 18:30:49 ]
pi_53993030
Ben bang dat ik me hier ook aan moet melden. Ik lurk iig wel vaker mee. Ben van plan te sonja bakkeren, maar heb daar ook negatieve verhalen over gehoord.
Ik doe (nog niet) aan sport. Heb denk ik geen geld voor de sportschool. Ben ik aan het uitzoeken wat het kost. Wat kan ik dan het beste doen? BBB, fitness, iets anders.
pi_53993049
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 18:18 schreef octopussy het volgende:
miep miep..........
Heb je op elke tiet "miep" staan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 oktober 2007 @ 18:23:46 #169
13151 crew  Rewimo
pi_53993062
Hoi Ingrid, welkom! Ik weet niet of je van hardlopen houdt? Hier zitten nogal wat dames die een hardloopprogramma volgen dat je op je MP3-speler kunt zetten. Er komt er zometeen vast wel eentje voorbij die er meer over kan vertellen
pi_53993089
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 18:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ben bang dat ik me hier ook aan moet melden. Ik lurk iig wel vaker mee. Ben van plan te sonja bakkeren, maar heb daar ook negatieve verhalen over gehoord.
Ik doe (nog niet) aan sport. Heb denk ik geen geld voor de sportschool. Ben ik aan het uitzoeken wat het kost. Wat kan ik dan het beste doen? BBB, fitness, iets anders.
Sonja Bakker is een goede lijn om aan vast te houden, maar ik zou wel ietsje meer eten. Een boterham met kaas per dag extra oid. Je krijgt namelijk erg weinig binnen, waardoor je het er ook zo weer aan hebt zitten.

Verder doen een heel aantal mensen hier aan hardlopen. Kost niks en is lekker in de buitenlucht.

Ik wens je alvast heel veel succes!
pi_53993157
Hardlopen heb ik nog nooit geprobeerd. Heb ook nooit gesport en een conditie van 0,0. Maar op zich lijtk het me wel wat. Nu eerst eten.
Ohja,mijn andere nick was ingrid19. Dus een aantal ken ik wel een beetje.
pi_53993193
welkom ingrid..

de lessen van evy zijn juist voor mensen met weinig/geen conditie, dus het is geschikt..
pi_53993292
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 18:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hardlopen heb ik nog nooit geprobeerd. Heb ook nooit gesport en een conditie van 0,0. Maar op zich lijtk het me wel wat. Nu eerst eten.
Ik had een week of 10 geleden ook een conditie van 0,0, maar met die hardlooplessen ren ik nu rustig een kilometer of 5 zonder echt moe te worden.

Hier te downloaden: (OPLETTEN! je moet de lessen van 0-5 KM hebben, niet die van 5-10, dat begint namelijk weer opnieuw bij 1 met tellen) http://members.lycos.nl/siedje44/
pi_53993439
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 18:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
dan ken ik jou ook wel een beetje nu jij je oude nick verteld
pi_53994834
Hi Ingrid.
Je kunt natuurlijk ook gewoon gaan wandelen. Of gaan fietsen. Daar krijg je ook conditie van.
En alle beweging is goed maar je moet het vooral leuk vinden want anders hou je het toch niet vol.

Owja, Freecell, ik ben ook voor "Maar ik doe het tenminste!"

Of op je shirt natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')