Nee, bij mij is het meer dat de pijpen en mouwen van de grote maten veel te lang zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor?
Als ik afval pas ik wel degelijk kleinere maten dan normaal en ze worden ook niet opeens te kort of iets dergelijks.
Oeh, da's goed nieuws! Want naast een dikke buik heb ik ook een vorstelijk achterwerk!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:00 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Levitation: Die 88 cm is genomen voor een groot risico op oa. diabetes type 2. Waarschijnlijk nog beter nieuws voor velen hier: 'k heb een studie gevonden waaruit blijkt dat een hoge heup & dij omtrek de kans op diabetes type 2 behoorlijk vermindert! (Al was al langer bekend dat een dikke kont veel minder slecht is dan een dikke buik)
"Maar ik doe het tenminste"quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:34 schreef freecell het volgende:
Zo, bezig geweest vandaag en een ongelofelijk rothumeur, dus daarom zit ik nu met een grote pot kaneelhee achter de PC![]()
Ik heb t-shirt bedruk dingen gekocht waarmee je een tekst op een papier kan printen, die je vervolgens op je kleding kan strijken.
Voordat ik 6 t-shirts ga maken voor ons zussenweekend, wil ik graag eerst testen. Dus ik dacht: Laat ik op mn hardloopshirt testen!
Heeft er nog iemand een ludieke tekst?
Catch me if you canquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:03 schreef freecell het volgende:
[..]Best een goed idee
Ik wacht nog ff andere reacties af
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:18 schreef octopussy het volgende:
miep miep..........
Sonja Bakker is een goede lijn om aan vast te houden, maar ik zou wel ietsje meer eten. Een boterham met kaas per dag extra oid. Je krijgt namelijk erg weinig binnen, waardoor je het er ook zo weer aan hebt zitten.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:21 schreef _Ingrid_ het volgende:Ben bang dat ik me hier ook aan moet melden. Ik lurk iig wel vaker mee. Ben van plan te sonja bakkeren, maar heb daar ook negatieve verhalen over gehoord.
Ik doe (nog niet) aan sport. Heb denk ik geen geld voor de sportschool. Ben ik aan het uitzoeken wat het kost. Wat kan ik dan het beste doen? BBB, fitness, iets anders.
Ik had een week of 10 geleden ook een conditie van 0,0, maar met die hardlooplessen ren ik nu rustig een kilometer of 5 zonder echt moe te worden.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hardlopen heb ik nog nooit geprobeerd. Heb ook nooit gesport en een conditie van 0,0. Maar op zich lijtk het me wel wat. Nu eerst eten.
Ohja,mijn andere nick was ingrid19. Dus een aantal ken ik wel een beetje.
dan ken ik jou ook wel een beetje nu jij je oude nick verteldquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hardlopen heb ik nog nooit geprobeerd. Heb ook nooit gesport en een conditie van 0,0. Maar op zich lijtk het me wel wat. Nu eerst eten.
Ohja,mijn andere nick was ingrid19. Dus een aantal ken ik wel een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |