Leuk! Ook leuk voor jezelf!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:55 schreef Rewimo het volgende:
Hij krijgt een trampolineAlvast handig voor de voorjaarsmeet
Straks het net nog even ophalen, 't is geen trampolineseizoen dus moet je verschillende winkels af om alles bij elkaar te sprokkelen...
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:45 schreef Heavenlyblue het volgende:
Hierbij wil ik het fokforum bedanken omdat ze zorg draagt voor een adequate dagelijkse vochtinname. Ik heb vandaag al herhaaldelijk het verzoek gekregen iets te drinken in te schenken. Goed bezig, fok!
Bizar bericht, en ik vraag me af hoe waarheidsgetrouw het is... Vooral over dat opgeven van alle sex...quote:Cocaïne om af te vallen
AMSTERDAM - Eén op de zeven vrouwen is zo wanhopig dat ze drugs gebruiken om af te vallen. Speed en cocaïne staan bovenaan de lijst.
Drie op de tien vrouwen heeft in een Engels onderzoek voor tijdschrift Now bekend weleens de vinger in de keel te steken na een copieuze maaltijd. Aan het onderzoek deden 2000 vrouwen van gemiddeld 35 mee.
Deskundigen zeggen dat de afvallers met hun leven spelen als ze ook nog eens drugs nemen. De kans op een hartaanval stijgt dan enorm. Bovendien slopen coke-snuivers hun gezicht.
Niet alleen drugs zijn populair, een kwart zegt ook wel eens laxeermiddelen te gebruiken om gewicht te verliezen.
De helft erkent tegen de buitenwacht te liegen over de hoeveelheid die ze eten. En ook meer dan de helft eet wel eens een dag niet om een grote maaltijd te compenseren.
Slechts één op de vijf heeft nog nooit gelijnd. Een verbijsterende twee procent is maar tevreden met de eigen omvang.
Een derde is tenslotte bereid alle seks op te geven als dat tot een slank lijf zou leiden.
'splijten van de pis'quote:
eigenlijk heb ik daar neit eens zo bij stil gestaan... Je zou toch denken dat het een gewoon "normaal" westers land is, maar aan de andere kant, als je nieuwsberichten hoort over wat daar gaande is, dan denk je inderdaad wel anders..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:10 schreef octopussy het volgende:
Teigan, vergeet niet dat het bericht gaat over een Engels onderzoek. En al je bedenkt dat GB zo ongeveer een derde wereldland is geworden, vind ik het niet eens zo schokkend.
Daarbij: wat rekenen ze onder drugs? Stackers (pilletjes) waren jaren geleden enorm populair en hebben een speed-achtige werking.
Ik heb uit eerste hand vernomen dat de nieuwsberichten (comazuipcultuur, tienermoeders ed.) dus echt niet overdreven zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:20 schreef teigan het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik daar neit eens zo bij stil gestaan... Je zou toch denken dat het een gewoon "normaal" westers land is, maar aan de andere kant, als je nieuwsberichten hoort over wat daar gaande is, dan denk je inderdaad wel anders..
Echt niet dat ik dat zou doen... Dan maar niet slankquote:Een derde is tenslotte bereid alle seks op te geven als dat tot een slank lijf zou leiden.
Dat riep ik hier dus ook al...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Echt niet dat ik dat zou doen... Dan maar niet slank
Ik geloof het wel. Er staat ook dat er haast niemand is die het openlijk durft toe te geven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:24 schreef teigan het volgende:
Ok, dames, biecht maar eens op..
[..]
Bizar bericht, en ik vraag me af hoe waarheidsgetrouw het is... Vooral over dat opgeven van alle sex...
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
Vinger in de keel deed ik ook niet vaak, ik heb het ondergewaardeerde talent om op commando mijn maag binnenstebuiten te keren, daar heb ik geen vinger bij nodig
dat heb ik ookquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Overgeven...dat doe ik écht alleen als ik héél erg ziek ben, eens in de 5 jaar ofzo.
Ben liever een paar dagen misselijk dan dat ik 't er uit gooi. Heb 't wel 'ns geprobeerd nadat ik iets verkeerds gegeten had, maar ik kan het gewoon weg niet... ben er bang van.
![]()
Ohnee, niks beters dan je maag eens goed omkiepen als het dwars zitquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Overgeven...dat doe ik écht alleen als ik héél erg ziek ben, eens in de 5 jaar ofzo.
Ben liever een paar dagen misselijk dan dat ik 't er uit gooi. Heb 't wel 'ns geprobeerd nadat ik iets verkeerds gegeten had, maar ik kan het gewoon weg niet... ben er bang van.
![]()
*Gruwel*quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohnee, niks beters dan je maag eens goed omkiepen als het dwars zit
quote:vanavond 18:10 toch? Jij werkt tot 18:00?
Mutsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
*Gruwel*![]()
[..]
Ik ga m'n best doen om hier om 18.00 uur de deur dicht te trekken, eventjes duimen dat er geen storingen om 5 voor 6 komen.
![]()
Wel handig dat ik precies vandaag mijn mobiel thuis heb laten liggen.![]()
Jeetje Bubseltje, wat eng eigenlijk. Ik hoop echt dat ze bij Menzis even alles op alles zetten, en dat je zo snel mogelijk weer geholpen kan worden.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Overgeven ben ik een kei in maar goed dat klopt niet. Heb dit jaar meer overgegeven dan de rest van mijn leven![]()
Maar goed ik moet zo weer eten en ik wil niet. Nogsteeds pijn hopelijk krijgen we het vandaag voor elkaar om toestemming te krijgen. En dan lig ik zsm in het ziekenhuis. Want het is erger dan ze hebben laten weten hoe het er vanbinnen uitziet...
Die fistel komt vaker voor, van de rest weet ik het niet dat weet ik straks pas als ik die brief heb van de dokter.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:08 schreef teigan het volgende:
[..]
Jeetje Bubseltje, wat eng eigenlijk. Ik hoop echt dat ze bij Menzis even alles op alles zetten, en dat je zo snel mogelijk weer geholpen kan worden.
Is dit nou trouwens een bekende complicatie? Of heeft de chirurg iets niet goed gedaan bij jou?
Gaat goed Teigan! En nu er onder blijven hè?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:07 schreef teigan het volgende:
Laatste keer dat ik overgegeven heb was omdat ik teveel gedronken had, maar voor de rest weet ik het ook altijd goed te vermijden..
Het lijkt er trouwens op dat ik de 80 nu echt achter mij gelaten heb, nu hetzelfde weer voor elkaar zien te krijgen bij de 79, ik ben er vanmorgen iig weer onder gedoken..
Wel als het vocht is. Paar plaspillen en klaar!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:14 schreef ymme het volgende:
Vanochtend was er al weer wat van mijn gewicht af.
Is het niet zo, dat snelle kilo's er ook weer snel af zijn??
Yep, maandagochtend 89,3, vanmorgen 87,1, paar keer poepen en ze zijn weer wegquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:14 schreef ymme het volgende:
Vanochtend was er al weer wat van mijn gewicht af.
Is het niet zo, dat snelle kilo's er ook weer snel af zijn??
Hopelijk heb je snel uitsluitsel. Het lijkt me sterk dat dit niet vergoed zou worden en anders betaalt je oorspronkelijke arts het maarquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die fistel komt vaker voor, van de rest weet ik het niet dat weet ik straks pas als ik die brief heb van de dokter.
geloof je nu ook dat ik in een Sje pas ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
gelezen en gereageerd
enneh.. even voor mij
truitje maat 38en hij past
![]()
![]()
Ik geloof de kledingmaten vaak niet hoor. Maat 36, dat hoort bij dunne mensen, niet bij zo'n typische hollandse als ik (al hou ik mezelf dat dan weer niet voor als ik het net gekocht heb...)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
geloof je nu ook dat ik in een Sje pas ?
van de kledingmaten klopt ook niets meer tegenwoordigquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik geloof de kledingmaten vaak niet hoor. Maat 36, dat hoort bij dunne mensen, niet bij zo'n typische hollandse als ik (al hou ik mezelf dat dan weer niet voor als ik het net gekocht heb...)
H&M bv. geeft ook toe dat ze met de spiegels klooien zodat je er dunner uitziet...
Toen ik nog jouw afmetingen had, paste ik in een ingenomen broek maat 36 van mijn moederquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
van de kledingmaten klopt ook niets meer tegenwoordig
ik had pas een rokje in maat 36 aan, nou met mijn heupen zou dat echt niet moeten kunnen
knap dat jij mijn afmetingen weetquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toen ik nog jouw afmetingen had, paste ik in een ingenomen broek maat 36 van mijn moeder
17 kilo zwaarder, en ik krijg maat 46 vaak niet eens aan. Het gaat mijn pet te boven
Je plaatst genoeg foto's om dat vrij accuraat in te kunnen schatten.quote:
ik weet alleen mijn taille omtrek en die is 71cmquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je plaatst genoeg foto's om dat vrij accuraat in te kunnen schatten.
Anyways, ik heb het vermoeden dat veel kledingmerken bij de groetere maten alleen de pijpen en mouwen langer maken, en dat ze weinig veranderen aan de taille- en borstomvang
Dan zou het toch niet kunnen dat je een maat groter moet pakken omdat je ergens niet in past? En dan zou ik niet nu m'n broek in moeten snoeren met m'n riem zodat ie nu niet van m'n kont valt? Volgens mij houden kledingmaten best goed rekening met vadsige buiken en konten...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Anyways, ik heb het vermoeden dat veel kledingmerken bij de groetere maten alleen de pijpen en mouwen langer maken, en dat ze weinig veranderen aan de taille- en borstomvang
De buikomvang groeit ook wel, maar het ligt soms totaal niet in verhouding. Bij een fatsoenlijk merk wel hoor, maar ik doel eigenlijk meer op die H&M-crapquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dan zou het toch niet kunnen dat je een maat groter moet pakken omdat je ergens niet in past? En dan zou ik niet nu m'n broek in moeten snoeren met m'n riem zodat ie nu niet van m'n kont valt? Volgens mij houden kledingmaten best goed rekening met vadsige buiken en konten...
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De buikomvang groeit ook wel, maar het ligt soms totaal niet in verhouding. Bij een fatsoenlijk merk wel hoor, maar ik doel eigenlijk meer op die H&M-crap
Volgens mij niet hoor?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Anyways, ik heb het vermoeden dat veel kledingmerken bij de grotere maten alleen de pijpen en mouwen langer maken, en dat ze weinig veranderen aan de taille- en borstomvang
Nee, bij mij is het meer dat de pijpen en mouwen van de grote maten veel te lang zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor?
Als ik afval pas ik wel degelijk kleinere maten dan normaal en ze worden ook niet opeens te kort of iets dergelijks.
Oeh, da's goed nieuws! Want naast een dikke buik heb ik ook een vorstelijk achterwerk!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:00 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Levitation: Die 88 cm is genomen voor een groot risico op oa. diabetes type 2. Waarschijnlijk nog beter nieuws voor velen hier: 'k heb een studie gevonden waaruit blijkt dat een hoge heup & dij omtrek de kans op diabetes type 2 behoorlijk vermindert! (Al was al langer bekend dat een dikke kont veel minder slecht is dan een dikke buik)
"Maar ik doe het tenminste"quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:34 schreef freecell het volgende:
Zo, bezig geweest vandaag en een ongelofelijk rothumeur, dus daarom zit ik nu met een grote pot kaneelhee achter de PC![]()
Ik heb t-shirt bedruk dingen gekocht waarmee je een tekst op een papier kan printen, die je vervolgens op je kleding kan strijken.
Voordat ik 6 t-shirts ga maken voor ons zussenweekend, wil ik graag eerst testen. Dus ik dacht: Laat ik op mn hardloopshirt testen!
Heeft er nog iemand een ludieke tekst?
Catch me if you canquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:03 schreef freecell het volgende:
[..]Best een goed idee
Ik wacht nog ff andere reacties af
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:18 schreef octopussy het volgende:
miep miep..........
Sonja Bakker is een goede lijn om aan vast te houden, maar ik zou wel ietsje meer eten. Een boterham met kaas per dag extra oid. Je krijgt namelijk erg weinig binnen, waardoor je het er ook zo weer aan hebt zitten.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:21 schreef _Ingrid_ het volgende:Ben bang dat ik me hier ook aan moet melden. Ik lurk iig wel vaker mee. Ben van plan te sonja bakkeren, maar heb daar ook negatieve verhalen over gehoord.
Ik doe (nog niet) aan sport. Heb denk ik geen geld voor de sportschool. Ben ik aan het uitzoeken wat het kost. Wat kan ik dan het beste doen? BBB, fitness, iets anders.
Ik had een week of 10 geleden ook een conditie van 0,0, maar met die hardlooplessen ren ik nu rustig een kilometer of 5 zonder echt moe te worden.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hardlopen heb ik nog nooit geprobeerd. Heb ook nooit gesport en een conditie van 0,0. Maar op zich lijtk het me wel wat. Nu eerst eten.
Ohja,mijn andere nick was ingrid19. Dus een aantal ken ik wel een beetje.
dan ken ik jou ook wel een beetje nu jij je oude nick verteldquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hardlopen heb ik nog nooit geprobeerd. Heb ook nooit gesport en een conditie van 0,0. Maar op zich lijtk het me wel wat. Nu eerst eten.
Ohja,mijn andere nick was ingrid19. Dus een aantal ken ik wel een beetje.
60 baantjes ftwquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:44 schreef Levitation het volgende:
Zo, ik heb weer braaf gezwommen.Met SQ en Bleiblei, was weer gezellig... en sportief!
![]()
Hoe bedoel je na eerdere ervaringen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:42 schreef YPPY het volgende:
Welkom Ingrid, ik vind het moeilijk je tips te geven na eerdere ervaringen. Succes iig.
Lijkt me lastig Liejannuh, een bewegend poppetje.
Dat ging ook over beginnen met hardlopen. Ik dacht dat het een soort cursus was voor beginners.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:22 schreef YPPY het volgende:
Dat bedoel ik dus, ik heb zelf al vaak beweeg tips gegeven en anderen ook. Dan vind ik dat moeilijk het weer te doen. Maar goed, we gaan verder.Weet je nog waar die link over ging?
de link die freecell net gaf?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dat ging ook over beginnen met hardlopen. Ik dacht dat het een soort cursus was voor beginners.
Hardlopen èn zwemmen is dan ook wel erg veel hoor!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:18 schreef Levitation het volgende:
ik heb niet meer hardgelopen vandaag. Was pas om 8 uur thuis en ging om kwart over 8 eten... nu is m'n eten pas net gezakt en is het eigenlijk al weer bedtijd.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:13 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En, over precies 1 week ben ik bijna geland in Milaan en kan ik aan de cappuccino voordat ik naar Delhi doorvlieg!![]()
![]()
Wauw! Wat ga je er allemaal doen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:13 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hardlopen èn zwemmen is dan ook wel erg veel hoor!
Ik zit te wachten totdat ik word opgepiept voor een EHBO oefening.Erg nuttig allemaal.
En, over precies 1 week ben ik bijna geland in Milaan en kan ik aan de cappuccino voordat ik naar Delhi doorvlieg!![]()
![]()
pak een komkommer of paprikaquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:07 schreef Fuente het volgende:
[..]
Wauw! Wat ga je er allemaal doen?
Ik moet ongesteld worden, daarom moet ik eten... eten... en nog meer eten![]()
![]()
das waarquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:17 schreef Fuente het volgende:
[..]
Broodje kaasIs toch minder erg dan een chocoladereep
maar wat is teveelquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik had het over TEVEEL![]()
zelfs teveel water is niet gezond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |