abonnement Unibet Coolblue
pi_53901958
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling!



Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties, de WWE en TNA. Verder zijn er ook nog verschillende kleinere organisaties:

Word Wrestling Entertainment [WWE]

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de RAW site.

RAW wordt elke maandag in Amerika uitgezonden.

Raw champions:

WWE Champion: Randy Orton


Intercontinental Champion: Jeff Hardy


Women\'s Champion: Beth Phoenix


World Tag Team Champions: Lance Cade & Trevor Murdoch



Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

Smackdown Champions:

World Heavyweight Champion: Batista


United States Champion: MVP


Cruiserweight Champion: Vacated

WWE Tag Team Champions: Matt Hardy & MVP



Extreme Championship Wrestling [ECW]

Het oude ECW ging failliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

ECW Champions:

ECW World Heavyweight Champion: CM Punk


Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

Total Nonstop Action [TNA]

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie is verhuist naar het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. De show duurt nu dan eindelijk 2 uur, waar ze een lange tijd op hebben gewacht. Het wachten is op de ratings die omhoog gaan. De enige show van TNA heet Impact en wordt elke donderdagavond uitgezonden in Amerika. Verder hebben ze net zoals de WWE maandelijkse pay per views.

Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

TNA Champions:


Ring of Honor [ROH]

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstel federatie die "pure" matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorrang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE).

Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches.

In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een "bloodfued" aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.

Meer informatie over de Ring Of Honor kan je vinden op de Ring Of Honor site.

Ring Of Honor Champions:

Ring Of Honor World Champion: Takeshi Morishima

Ring Of Honor World Tag Team Champions: The Briscoe Brothers

Wrestling Society X [WSX]


WSX was een worstel programma van MTV, en verschilt in veel dingen van alle andere shows. Ten eerste worden de afleveringen allemaal opgenomen en wordt dit als een seizoen uitgezonden. Ook kan je hier elkaar in het hele gebouw pinnen. Het idee erachter is dat het een geheime worstel club is en dat dit plaats vindt in een ondergrondse bunker.

Ook traden er iedere show bands op en geven die commentaar op de wedstrijden. Er zijn al een paar afleveringen van uitgezonden maar MTV weet niet precies of ze het nou willen houden of niet. WSX is nu ook op NL TV te zien, maar voorlopig zal WSX niet terugkeren en is het geflopt.

WSX Champions:

WSX Champion: Ricky Banderas

Independents (Indy's)
Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaal lijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spektakel dus. Het zijn vaak clubs die alleen maar bekend zijn in 1 stad/dorp. Het is vooral een goed begin om wat ervaring op te doen voordat je groter wilt gaan.

Backyard Wrestling
Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met gras maaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

Vaste klanten:




Info Sites:

Obsessed with wrestling
Wrestling Titles
PW Insider

Wrestling Merchandise:

WWE Shop
WWE Euro Shop*
TNA Shop

*Een shop die de rechten heeft voor WWE spullen, persoonlijk ga ik toch voor de normale WWE shop.

Worstel Vrouwen/Babes:

WWE Diva's
TNA Knockouts

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*

Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling Inc
PWMania
24 Wrestling

De vorige topics:

[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 All hail King Booker!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #11 DAMN!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #12 TNA vs WWE
[Centraal] Pro-Wrestling topic #13 Game Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #14 The Road To WrestleMania
[Centraal] Pro-Wrestling topic #15 All Grown Up
[Centraal] Pro-Wrestling topic #16 Wrestlemania 23!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #17 The New Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #18 Dead Man Walking?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #19 Draft Time!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #20
[Centraal] Pro-Wrestling topic #21 Ongeloof
[Centraal] Pro-Wrestling topic #22 Time for a bash!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #23 The Party Is Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #24 Game And 619 On!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #25 Mark Henry Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #26 save_us.222

De OP kan je hier vinden.
pi_53902007
Weer een 1.1 rating voor TNA trouwens (afgerond)
  Redactie Games zaterdag 13 oktober 2007 @ 06:30:36 #3
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53902631
tvp
.....Kennedy
pi_53903635
Morgen Birmingham
World Wrestling Entertainment
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:01:09 #5
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53903841
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 02:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Weer een 1.1 rating voor TNA trouwens (afgerond)
Ik las het net.. erg jammer, maar ik blijf hoop houden dat ze binnenkort dan eindelijk naar de 1.2 gaan!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53905847
Teeveeepeeeee
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_53909619
tvp
  Redactie Games zaterdag 13 oktober 2007 @ 19:29:21 #8
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53911903
Smackdown was top
Tag teams ftw.
.....Kennedy
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 19:36:33 #9
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53912039
mwah SD! was een beetje saaiish
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 21:26:26 #10
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_53914211
nou Jericho en Edge kom maarrrrr

schaamteloze tvp
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_53915880
Laten we hopen op een stable mét Burchill, die man kan echt geweldige dingen doen.
pi_53919110
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_53921316
TvP
pi_53930303
Denk wel dat het een stable wordt met burchill, zn nieuwe gimmick schijnt hoge ogen te gooien.

TNA BOUND FOR GLORY

- TNA World Champion Kurt Angle vs. Sting.
- TNA World Tag Team Champions Team Pacman (Ron Killings & Adam Jones) vs. AJ Styles & Tomko.
- TNA X Division Champion Jay Lethal vs. Christopher Daniels.
- Ultimate X Match: LAX (Homicide & Hernandez) vs. Triple X (Senshi & Elix Skipper).
- Samoa Joe vs. Christian Cage in a match where there must be a winner, with special enforcer Matt Morgan.
- Tables Match: Rick & Scott Steiner vs. Team 3D.
- Monster's Ball Match: Abyss vs. Rhino vs. Raven vs. Black Reign.
- 10 Woman TNA Gauntlet Match to determine the TNA Women's Champion with Christy Hemme, Gail Kim, Traci Brooks, Jackie Moore, Roxxy Laveaux, ODB, Angel Williams, Talia Madison, Shelly Martinez and Awesome Kong.
- "Fight For The Right" Reverse Battle Royale, with the winner receiving a shot at the TNA World Championship at a later date.

Het ziet er aardig stacked uit!

[ Bericht 84% gewijzigd door roepdeman op 14-10-2007 20:58:31 ]
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_53930331
Heb trouwens erg veel zin in Bound For Glory, alleen maar top matches zeg
  zondag 14 oktober 2007 @ 22:48:22 #16
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_53935411
Ziet er goed uit moet ik zeggen.. misschien dat ik voor deze keer een uitzondering maak en tóch maar een keer TNA ga kijken.
pi_53936803
Weet niet waarom maar hun womans division staan ook echt gelijk aan de mannen, wat bij de WWE dus echt niet zo is. Niveau ligt ook veel hoger daar.

Kijk erg uit naar Joe vs Christian. Wat een vette match op No Surrender was dat zeg

Moster's Ball match ook vet. En TNA doet altijd die gaunlet matches, en fight for the right matches erg vet. En natuurlijk Ultimate X niet te vergeten en Sting tegen Kurt. Wordt echt vet
  zondag 14 oktober 2007 @ 23:38:13 #18
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53936948
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 15 oktober 2007 @ 08:55:55 #19
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53942018
Ik snap alleen nooit waarom ze zo vaak gimmick matches neerzetten , dat heeft op den duur een averechts effect

Ow ja Smackdown in Brussel was erg kicke moet ik zeggen, super goede plaatsen (7e rij) en goede wedstrijden, leuk om bepaalde gasten te zien. Khali is echt een huge motherfucker (stond een meter van me af toen die binnenkwam) Kane en Taker wist ik al dat ze massief waren maar het mooie is dat Masters niet veel voor ze onder doet, hij is ongeveer net zo lang alleen een stuk droger qua spiermassa.

Punk-Morrison en MVP-Hardy waren toch wel de hoogtepunten van mn avond hoor, zeker toen Punk een meter van me af in het publiek ging staan met zn entrance en MVP mijn sectie van het publiek begon uit te dagen. Het was ook genieten toen Rey binnenkwam en om hem ff lekker uit te jouwen (goh wat een verlichting). Rey deed trouwens weinig in de match met Batista en Khali, hij heeft meer buiten de ring gelegen dan erin.

Al met al een hele geslaagde avond.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 15 oktober 2007 @ 10:23:07 #20
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_53943411
Klinkt tof, nog foto's gemaakt?
pi_53945206
ja idd, we want pictures
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:07:14 #22
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53945675
Ja ik heb zeker fotos gemaakt (stuk of 150 ofzo)...ik zal eens kijken of ik ze vanavond online kan gooien. Arena was wat donker en er werd nogal wat geduwd dus jammer genoeg zijn sommige wat wazig. Ik had Punk recht in mn vizier een meter van me af toen ik afdrukte.....en zag dat er 1 of andere gozer precies voor gesprongen was!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53949534
Aanklagen! Altijd die Belgen weer....

dat moest er even uit..
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_53952560
Schijnt dus een probleem te zijn geweest met het cappen van Bound For Glory, er dus nogsteeds geen scene release uit
  maandag 15 oktober 2007 @ 19:19:58 #25
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53952784
Hier dan wat fotos van mn uitstapje Brussel, sorry als het er wat veel zijn maar dit is een selectie.

Jesse/Festus (ook een big MoFo)


Deuce/Domino?


Kevin Thorn


Michelle McCool


Matt Hardy


MVP (Heb zn shirt ook gekocht:D )


MVP bezig met onze sectie


Masters


Morrison


Punk in de achtergrond


GTS


BDV


Kane


Taker


Khali


Batista na de match
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 15 oktober 2007 @ 19:51:22 #26
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53953253
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 19:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Schijnt dus een probleem te zijn geweest met het cappen van Bound For Glory, er dus nogsteeds geen scene release uit
Ik heb hem nét binnen, Xvid-SC-SDH staat erachter en is 1,35GB dus ik neem aan dat dit de normale kwaliteit is.. denk dat ik hem morgen pas (kan) kijken maar heb er erg veel zin in!!!

Leuke fotos KidKash!!
Masters ziet er echt weer bruut uit op die foto.. en big daddy v ziet er bescheten uit hehehe
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53953342
Yea SC-SDH is er wel. Maar dat is geen scene. Schijnt dat hij een 3 uur en 30 mins duurt ofzo.

Zie het zo hopelijk.

Erg vette foto's kid

Hier staan de WWE's foto van Brussel: http://www.wwe.com/worldwide/belgium/2007photos/brusselsshow/
pi_53953720
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 19:57 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Yea SC-SDH is er wel. Maar dat is geen scene. Schijnt dat hij een 3 uur en 30 mins duurt ofzo.

Zie het zo hopelijk.

Erg vette foto's kid

Hier staan de WWE's foto van Brussel: http://www.wwe.com/worldwide/belgium/2007photos/brusselsshow/
SC - SDH is stone cold van het smackdown hotel, zijn versies kijk ik altijd, hij upload volgens mij alles..
  Redactie Games maandag 15 oktober 2007 @ 22:36:35 #29
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53956714
Was Brussel trouwens een House show of gewoon tv?
.....Kennedy
  maandag 15 oktober 2007 @ 23:06:21 #30
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53957578
House show
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 15 oktober 2007 @ 23:20:05 #31
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_53958001
waarom komen ze wel in Brussel en niet in NL? is het populair daaro?
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_53958793
Bound for Glory erg leuke PPV! Alleen maar leuke matches. Kan de WWE wat van leren...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_53959053
wc-eend, ik weet wat SC-SDH is Hij doet alleen peer 2 peer en is geen scene dus.

BigFire, als het goed is helemaal niet. Wordt geloof ik ook niet eens uitgezonden in België. Dus waarom ze daar wel komen en hier niet snap ik ook niet.

Bound For Glory:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:19:43 #34
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53959545
TNA: Bound for Glory
Toch maar vandaag gekeken.. ik kon niet wachten.. vriendin afgebeld en lekker zitten genieten!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan écht écht écht niet anders zeggen dan dat dit een geweldige, schitterende PPV was waar ik als wrestling en uiteraard als TNA kijker van genoten heb!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53959838
Site van TNA nog steeds plat trouwens
pi_53960182
Al die tekens voorspellen heel wat goeds denk ik zo.

Ik heb tot nu toe alleen nog Team Pacman vs. Tomko & AJ gezien, geheh Apollo Creed-imitatie.

Ohja en Harry Smith gaat hopelijk morgen debuteren op de Smackdown taping
(wat nog eventueel kan lijden tot New Hart foundation en op een HBK-punishment op Cyber Sunday, dan is de screwjob 10 jaar geleden & over screwjob gesproken, earl hebner )
pi_53960365
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_53961343
Bound for Glory = Awesome

Dit was de sterkste Wrestling PPV die ik in het afgelopen jaar heb gezien! ! ( beter dan WM wrestlingwise)
Één match die dom was..te veel regels, maar desondanks toch een welkome aanvulling dankzij de humor erin!

Iedereen ga Bound for Glory bekijken ook als je de storylines niet hebt gevolgd. De videopackages voor de matches spreken boekdelen en dat maakt BFG een prima PPV.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:58:46 #39
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53969717
ok ok ok wacht ff.....ondanks alle goede verhalen die ik hoor van BFG heb ik toch even iets te zeggen...

]Dus Sting is nu world champ?....en Nash gaat een terugkeer maken in de ring ondanks zn leeftijd en verotte knieen? Man het lijkt WCW wel, het enige verschil is is dat de leeftijden hoger zijn.

Je hebt dus AJ Styles die DE man was in TNA die nu een goofy, stomme, klungelige sidekick is van Christian en tag team partner van Tomko...arme AJ wat hebben ze met je gedaan?
Dan heb je blijkbaar nog Pacman Jones, die ik dan toevallig ken door het American Football maar heeft hij nou echt de ratings omhoog gebracht zoals Tyson dat heeft gedaan toen bij de WWE? Volgens mij niet en de conclusie is dus een lichtere portomonnee en geen resultaat.

1 ding wat me verder opviel....Gimmickmatches...op 1 PPV heb je dus een Ultimate X, Reverse Battle Royal (wat een onzin trouwens), Best out of 3 falls table match (wat een combo :S ), Special Enforcer en Monsters Ball. Dat vind ik erg veel gimmicks en dat kan de gewone kijker verwarren, TNA heeft dat niet nodig die hebben kwaliteit genoeg.

TNA moet zich concentreren op de dingen waar ze goed in zijn, namelijk de worstelaars zelf en niet al die gimmicks en zooi eromheen, zorg ervoor dat je de EX-WWE en Ex-WCW gasten gebruikt om je eigen talent omhoog te brengen, laat ze niet heel de tijd in het Main event staan


ow ja die move van Angle ging volgens mij niet helemaal vloeiend en hij kwam niet helemaal neer zoals hij terecht zou moeten komen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:05:37 #40
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53969830
Booker T waarschijnlijk toch weg bij de WWE volgens de nieuws sites

RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:41:12 #41
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53971341
wat een prutsers btw
quote:
In relation to the RAW tapings yesterday, while queuing outside, we were told by security that no banners or signs were allowed inside the arena. Obviously a lot of kids with some impressive and imaginative banners were upset about this. Then, as RAW was about to start-Lillian Garcia told the crowd to hold up their banners and signs and it could get shown on TV!!! This bought boo's from the crowd, and set the tone for the night. A lot of young kids wanted to support their favorite wrestler, but were unable to. Just thought I’d drop this by as it seemed to really have an effect on the atmosphere, and don’t know whether it'll come through on TV.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53971892
Wat een saaie saaie RAW btw, zeker na zo'n sterke BFG had ik wel gehoopt dat het iets boeiender zou zijn. Met zo'n slechte rating vorige week had ik wel beter verwacht
pi_53972248
KID KASH SPOILERRRRRR

Gimmicks, ja teveel naar mijn mening. Heb je BFG gezien? Dan snap je waarom het goed was. In-ring work was geweldig. Nash...ik bid tot de worstelgoden van The Ultimate Warrior zolang hij maar geen poot zet in de ring zet (is JBL nog altijd een worstelgod? zo ja, dan roep ik hem ook aan) Angle maakte een 450 splash/kneedrop :| !!! Die reverse battle royal sucks, maar dat gaf ik al aan, doch werd die match gered door de jokes en match zelf die te goed waren.

En AJ...it doesn't matter wat die kerel doet hij blijft DE man. Goofy or superhero..The guy does it all!

Mijn advies: nog altijd kijken dus BFG 2007.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:47:03 #44
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53972307
Ik heb delen gezien...niet alles. Ik zou Hernandez wel in de WWE willen zien, kan die een beetje praten ? Brute natuurlijk kracht heeft die man (niet zo ripped als anderen dus ben benieuwd of hij "clean" is)
Het in ring werk vind ik ook niet slecht...nooit gevonden ook, alleen de personages, verhalen en uitkomsten van wedstrijden vind ik barslecht.
Jammer ook dat de "Veteranen" de show beheersen ipv de jonge TNA gasten
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53972457
Vond Raw wel goed hoor:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_53972582
Heb nog niks gehoord van Hernandez, dus daar kan ik niet over oordelen, wel gelezen dat zijn gelaatsuitdrukkingen on target zijn.
quote:
- The music messed up here so both came out to just crowd noise. Triple X got some chants and LAX and Lethal were way over. Toward the beginning of the match, the hecklers next to us were getting at Homicide calling him Chavo and making grass cutting jokes and he turned around and told them to suck his d**k, pretty loud and weird because there were kids there and they are supposed to be faces. Funny moment after that though, Hernandez looked at him and was like, "You kind of look like Chavo." Good match typical spots, Homicide hurt his eye and had to flush it out and seemed to be pretty pissed off about it. Hernandez is awesome, funny guy and looked like he was having a ball and Lethal cracks me up with the Savage stuff. LAX and Lethal get the win.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  Redactie Games dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:33:48 #47
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53973240
Hebben jullie ook allemaal de off-air van RAW gezien?
Duurt 23 minuten en ben het nu aan het kijken, ben benieuwd.
.....Kennedy
pi_53973381
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 18:33 schreef Wessiej het volgende:
Hebben jullie ook allemaal de off-air van RAW gezien?
Duurt 23 minuten en ben het nu aan het kijken, ben benieuwd.
Nope.. spoil het ff als je hem heb gezien
pi_53974148
Ik pak hem zo ook even. Vraag me af hoe het is
  Redactie Games dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:19:19 #50
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53974152
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:19:28 #51
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_53974158
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 15:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Booker T waarschijnlijk toch weg bij de WWE volgens de nieuws sites
Bevestigd op de site ja, jammer zeg.
pi_53974203
The following is from WWE.com:

Booker T & Sharmell released
Written: October 16, 2007
WWE has come to terms on the release of WWE Superstar Booker T and WWE Diva Sharmell as of October 27. We wish both Booker & Sharmell the best in all their future endeavors.
  Redactie Games dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:35:12 #53
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53974462
Ik raad aan om de off air te downloaden.
.....Kennedy
  Redactie Games dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:14:55 #54
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53975115
Je kan nu op allerlei wedstrijden stemmen op wwe.com

Dat met Coach en Hornswoggle gaf mij wel een mooie terugblik van vroeger, bassie en adriaan, alleen hier vond ik het niet zo leuk.
.....Kennedy
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:42:47 #55
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_53976615
bij de off air om 04:08 iemand met een Ajax shirt in het publiek
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_53976859
En Davari ook weg:


- The WWE has released another member of the RAW team, Khosrov Daivari. Apparently, Daivari had been asking for his release for several weeks now, but the WWE just now got around to doing the paperwork. Daivari, who had been with the company for a couple years now, was originally the manager for Muhammed Hassan, before becoming a singles wrestler on the Smackdown brand. Most recently, he was the manager for The Great Khali.
  Redactie Games dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:19:10 #57
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53977351
Daar ook weer vanaf.
.....Kennedy
pi_53977536
3 releases, zeker om Jericho te bekostigen
  Redactie Games dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:36:50 #59
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53977617
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 22:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
3 releases, zeker om Jericho te bekostigen
Tevens, die muziek die je hoorde bij het filmpje, schijnt Jericho's liedje achterstevoren afgespeeld te zijn.
Weet het zelf niet, maar het wordt wel een beetje duidelijk
.....Kennedy
pi_53977684
alleen die entree song van daivari al
pi_53977734
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 22:36 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Tevens, die muziek die je hoorde bij het filmpje, schijnt Jericho's liedje achterstevoren afgespeeld te zijn.
Weet het zelf niet, maar het wordt wel een beetje duidelijk
Ik betwijfel het nu steeds meer ook. Alles wijst er te duidelijk op. Second coming ook bijvoorbeeld. Zou de 2de keer zijn dat Jericho in de WWE is. Maar ja volgens mij wist iedereen het ook al toen die klok er kwam in de tijd van WCW vs WWF.

We zullen zien, misschien is het allemaal maar opgezet.
  Redactie Games dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:47:48 #62
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53977812
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 22:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Ik betwijfel het nu steeds meer ook. Alles wijst er te duidelijk op. Second coming ook bijvoorbeeld. Zou de 2de keer zijn dat Jericho in de WWE is. Maar ja volgens mij wist iedereen het ook al toen die klok er kwam in de tijd van WCW vs WWF.

We zullen zien, misschien is het allemaal maar opgezet.
Opgezet niet, dat zou zo lame zijn
Zelfs JR en King praatte er over, hij had wel een idee maar dat kon die niet zeggen O RLY.
.....Kennedy
  Redactie Games dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:50:48 #63
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53977864
quote:
Partnership forming?
Written: October 16, 2007WWE.com has learned that several meetings have taken place between Acting SmackDown General Manager Vickie Guerrero and ECW General Manager Armando Estrada that, if ratified, would allow SmackDown and ECW Superstars to compete on Tuesday and Friday nights.

While nothing is signed as of yet, locker room sources say that this open door agreement between Vickie and the cunning Cuban shyster will be discussed tonight, live on ECW on Sci Fi. No further details have been released, and when pressed for more information, Estrada was tight-lipped (a rarity in its own right).

“I have no news for you right now,” said Estrada. “But tonight on ECW on Sci Fi (10/9 CT), I will give some insight into these, come se dice, meetings.”
Smackdown en ECW worden 1?
.....Kennedy
pi_53978003
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 22:47 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Opgezet niet, dat zou zo lame zijn
Zelfs JR en King praatte er over, hij had wel een idee maar dat kon die niet zeggen O RLY.
Dat bedoel ik, ze leggen het er gewoon veels te dik op. Lijkt wel of het expres gedaan wordt. Hoop dat ze niet lang meer hiermee wachten
pi_53978629
Jericho heeft ook weer een echt meesterlijke hint gegeven of die zou terug keren.

Ohja, blijkbaar worden Smackdown & ECW zo'n beetje 1. Natuurlijk gedaan om de ECW-ratings te verhogen, december loopt het contract af.

Spoiler voor ECW tapings.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 00:41:27 #66
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53980024
what the fuck... wat een nieuws allemaal! Ben ik eens een avondje weg

naja Daivari lig ik niet wakker van, maar wel erg *** dat Booker nu toch echt definitief weg is.. denk ook niet dat hij naar TNA zal gaan.. zal wel te druk bezig zijn met zijn eigen dingetjes!

En dan Smackdown en ECW die één geheel worden oid.. was dat voor wat wazigs?
Ben benieuwd hoe dat blijkt te gaan werken op de korte/lange termijn!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53981333
Misschien een spoiler, maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 07:45:02 #68
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53982053
TNA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53982639
ECW en Smackdown.. crossover matches nu moet ik ecw ook gaan volgen..
  woensdag 17 oktober 2007 @ 13:37:21 #70
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_53988150
Haha Daivari, good riddance. Ben wel benieuwd hoe ze dat nu gaan doen wanneer Khali moet praten.

TNA:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_53988777
Eh Khali heeft al een hele tijd een andere manager?
En Khali praat ook gewoon, het is alleen niet te verstaan.

TNA
pi_53988863
Waar zijn die verdomde goden nou? Ik wist dat ik overtuigend Atheïst moest blijven....
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 17 oktober 2007 @ 14:38:40 #73
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53989235
TNA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 45% gewijzigd door kidkash19 op 17-10-2007 14:43:59 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 17 oktober 2007 @ 15:22:18 #74
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_53990016
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 14:38 schreef kidkash19 het volgende:
TNA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 15:50:34 #75
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53990470
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53991607
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 02:12 schreef Cubeforce het volgende:
Misschien een spoiler, maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet er dan bij dat het een belangrijke spoiler voor TNA is, dacht dat het over ECW ging,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ECW:

Vette ECW zeg mede dankzij het publiek natuurlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_53992291
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 17:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Zet er dan bij dat het een belangrijke spoiler voor TNA is, dacht dat het over ECW ging,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeps.. sorry dat was stom van me ja! Had even niet nagedacht om erbij te zetten waar de spoiler over ging, vooral omdat het toen nét bekend was.
pi_53998170
[TK] Worstel DVD's voor de geïnteresseerde.
pi_53999260
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 17:47 schreef Cubeforce het volgende:

[..]

Oeps.. sorry dat was stom van me ja! Had even niet nagedacht om erbij te zetten waar de spoiler over ging, vooral omdat het toen nét bekend was.
tsja, tegenwoordig moet je alles in spoiler tags plaatsen, want o-o-o ze zullen het nog niet gezien hebben ,
dan zijn de rapen gaar.
pi_53999801
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 22:38 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

tsja, tegenwoordig moet je alles in spoiler tags plaatsen, want o-o-o ze zullen het nog niet gezien hebben ,
dan zijn de rapen gaar.
Ik heb TNA Impact van over 2 weken nog niet gezien nee. Jij wel?
  Redactie Games woensdag 17 oktober 2007 @ 23:09:14 #81
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53999932
Sowieso wil ik altijd wel dat er spoilers worden gebruikt, want kijk altijd alles 1 dag later, mits ik een keer vrij ben, dan niet.
.....Kennedy
pi_54003837
Ik kijk soms ook mijn raw pas op donderdag.. heb het gewoon druk en wil alles wel volgen.. dus ik ben gewoon voor een week spoilers en wel aparte spoilers voor elke show, en boven de spoler graag vermelden welke show
  donderdag 18 oktober 2007 @ 09:06:32 #83
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54004533
hahahaa dus egenlijk alles wat gezegd wordt moet dan in spoiler
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54007961
Nee hoor.. maak maar een grapje... maar kan begrijpen dat sommigen het vervelend vinden..
pi_54038581
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TNA:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 26% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 20-10-2007 00:19:45 ]
pi_54044934
Lol Kirstal fired, Lex Luger heeft een stroke en Cena verkoopt hotdogs.

Wat een nieuws weer allemaal
pi_54047572
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 00:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Lol Kirstal fired, Lex Luger heeft een stroke en Cena verkoopt hotdogs.

Wat een nieuws weer allemaal
Luger een stroke? Klote man.. hopelijk gaat het wel en trekt het weg..
pi_54082038
ik dacht vanaaf al cyber sunday
pi_54082513
Nope volgende week pas.

Brock Lesnar heeft trouwens bij UFC gesigned nu
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:38:18 #90
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_54111491
ja ik heb het topic weer gevonden
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_54113267
Smackdown was weer erg leuk, ze hebben misschien wel een minder roster das Raw maar ik vind SD! toch altijd veel leuker.
pi_54114537
Zo tering,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:24:44 #93
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54117630
Non-Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54118494
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 20:24 schreef Wes_FR het volgende:
Non-Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet in spoiler hoor.. en tis al begonnen.. met die invasions..
pi_54119139
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54119399
Wat ik weet is het volgende: ECW levert de WWE nog altijd geld op. Net zolang ECW bij de top van best bekeken programma's op SciFi is, zal de deal worden verlengd. WWE wilt dit natuurlijk, omdat ze daardoor inkomsten generen. Wat heeft dit met de "invasions" temaken?

Hoe meer mensen gaan kijken hoe meer de WWE zal kunnen gaan eisen bij de nieuwe onderhandelingen in december geloof ik. Mocht het niet rendabel zijn voor de WWE dan zal die samensmelting zeker gebeuren, maar voorlopig ziet het er niet naar uit als ik de kijkcijfers zo bekijk.

En ja laten we eerlijk zijn...samensmelting t zijn een stuk of 20 man die over de brands moeten worden verdeeld. de echte klappen vallen toch echt in de annouce booth.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:51:12 #97
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_54120178
Upon us
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_54121247
Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54121939
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 22:24 schreef Cubeforce het volgende:
Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54124682
ECW dus gered gaat door in 2008.
quote:
Breaking News: ECW Saved - Will Run Through 2008
Story posted by Ryan Clark on October 23, 2007

The ECW brand is going to be sticking around after all. WWE just sent out the following press release:

SCI FI CHANNEL REUPS WWE®’S ECW® THROUGH 2008

New York, N.Y., October 23, 2007 - SCI FI Channel and World Wrestling Entertainment® today announced that the hit program, ECW (Extreme Championship Wrestling®, will continue on the network through 2008.

WWE is also the producer of the No. 1 weekly basic cable TV series, “Monday Night RAW®” on USA Network.

This year (Jan-Sept), SCI FI has been the #1 cable network for men ages 18-34 in ECW's Tuesday 10pm time period.

For more information go to ECW.com http://www.wwe.com/shows/ecw/ and www.SCIFI.com.

SCI FI Channel is a television network where "what if" is what's on. SCI FI fuels the imagination of viewers with original series and events, blockbuster movies and classic science fiction and fantasy programming, as well as a dynamic Web site (www.scifi.com) and magazine. Launched in 1992, and currently in 85 million homes, SCI FI Channel is a network of NBC Universal, one of the world's leading media and entertainment companies.

World Wrestling Entertainment, Inc. (NYSE: WWE), is an integrated media and entertainment company headquartered in Stamford, Conn., with offices in New York City, Los Angeles, Toronto and London. Additional information on the company can be found at wwe.com and corporate.wwe.com .
  woensdag 24 oktober 2007 @ 09:08:23 #101
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54128001
Raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54132306
Ik irriteer me mateloos aan die candice michelle zo overbodig hard kreunen altijd

toch zou ik het niet erg vinden om de scheidsrechter te zijn
  woensdag 24 oktober 2007 @ 18:29:10 #103
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54139932
exact quote from Batista's book, courtesy of Gerweck.net:
quote:
Now, don't get me wrong, my ex-wife is the love of my life and I would never knowingly hurt her. However, while I was busting my butt on the road like a dog, she would sit around the house and do nothing. I mean, yeah, she had cancer, but she couldn't vacuum? And since the chemo made her "not in the mood", I had no choice but to have threesomes on the road. I mean, she's talented and I hated to see her waste her life like that when she could be a dancer, or maybe a nurse. But she's not a bad person and I take full responsibility for my actions, even though it was her fault.
Het laatste greintje respect dat ik nog voor deze man had is nu in lucht opgegaan, wát een stuk vuilnis. Hopelijk ramt Taker hem nog een keer naar hell als ze het werkelijk aan de stok krijgen.
pi_54139959
Ik vindt die quote wel grappig eigenlijk, vooral deze zin: "she would sit around the house and do nothing. I mean, yeah, she had cancer" hoe verzint ie het
pi_54140454
Toffe peer ja
pi_54141195
OMG hahahahahahahaha
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_54144274
Whaha ik dacht dus dat het een of andere flauwe grap was toen ik dat ergens las! Té triest
pi_54152553
Wat ik niet snap heh.. toen die candice viel ging die scheids checken, wrom blaaste hij het niet gelijk af? Nu wordt ze eerst nog versleept enzo ( wat trouwens slecht is als je maybe een nek blessure heb) Fans enzo snappen het denk heus wel als de scheids de wedstrijd afblaast omdat zij zo gevallen is.. Jr was ook wel geschrokken
  donderdag 25 oktober 2007 @ 08:29:42 #109
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54152872
Ik ga dat boek serieus bestellen al denk ik wel dat deze quote niet waar is

Zou mn 4e Worstelboek zijn maar deze lijkt me wel heel controversieel.

Maar even serieus...iedereen weet het....wij zouden hetzelfde doen. Als wij zijn lichaam hadden, zijn lifestyle met groupies die aan je voeten hangen met bosjes tegelijk zou je ook moeite hebben om het af te slaan.

Zoals Sean o'Haire zei......Im not telling you anything that you dont already know!

[ Bericht 25% gewijzigd door kidkash19 op 25-10-2007 08:35:32 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54162708
Ik wil ook graag die boeken lezen ja. Keertje een paar kopen. Wil graag die van Foley, Edge, Jericho lezen. En die van Batista ziet er ook wel grappig uit

Trouwens, het ligt er ook aan wat voor vorm kanker je hebt. Je hebt ook gewoon vormen waar je volgens mij niet eens zo veel last van hebt totdat het erger wordt. Als hij dan aan het werken is en zij thuis niks doet begrijp ik de quote nog best. Het klinkt alleen nogal hard zo
  donderdag 25 oktober 2007 @ 17:26:37 #111
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54163067
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 07:33 schreef wc-eend het volgende:
Wat ik niet snap heh.. toen die candice viel ging die scheids checken, wrom blaaste hij het niet gelijk af? Nu wordt ze eerst nog versleept enzo ( wat trouwens slecht is als je maybe een nek blessure heb) Fans enzo snappen het denk heus wel als de scheids de wedstrijd afblaast omdat zij zo gevallen is.. Jr was ook wel geschrokken
eerst hoor je de ref: Candice? Candice?
en daarna tegen Beth: "Cover her, cover her"

Beth trekt Candice naar midden van ring in: "good, finish it!"
Beth maakt de cover: "this is it, this is it" en maakt de 1-2-3
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 17:38:13 #112
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54163298
Ik heb 2 boeken van Foley en die van Flair....beide zijn aan te raden
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54163396
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 17:26 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

eerst hoor je de ref: Candice? Candice?
en daarna tegen Beth: "Cover her, cover her"

Beth trekt Candice naar midden van ring in: "good, finish it!"
Beth maakt de cover: "this is it, this is it" en maakt de 1-2-3
Hij riep ook: Carefull carefull toen ze haar hoofd pakte.
pi_54163729
Jah maar dan stop je toch gelijk en versleep je niet eerst iemand? Het eerste wat je leert bij ehbo, laat iemand liggen tot de profs er zijn
  donderdag 25 oktober 2007 @ 18:02:36 #115
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54163844
ben ik de enige die het kut vind dat we ECW/SD! nu als overloop van elkaar zien.. wat een crap
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 31% gewijzigd door Tazmaniac op 25-10-2007 18:14:30 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54166719
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of gewoon een hele andere weg inslaan met ECW, alle monsters en alle cruiserweights daar. Dan kunnen de mensen met talent (Burke, Punk, Morrison) naar RAW/SD voor IC/US belt. (Zal wel geen kijkers trekken natuurlijk)

Undertaker heeft trouwens Masters flink te pakken genomen omdat die niet sellde op een houseshow
  donderdag 25 oktober 2007 @ 23:51:46 #117
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54172474
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:08 schreef Brownietje het volgende:
Undertaker heeft trouwens Masters flink te pakken genomen omdat die niet sellde op een houseshow
Inderdaad, ik denk dat die dit nooit meer vergeet wanneer hij gaat sellen.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 23:56:50 #118
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54172595
HA! heb net goed nieuws gehad....mn ouders zitten in NYC en ik heb dus ff het boek van Batista gevraagd en die hebben ze gehaald voor me. Heb ik mooi weer wat te lezen de komende tijd
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:03:16 #119
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54172698
Bastard.
pi_54172907
geen bret hart en jericho? die twee leken me nou echte must haves zoals mick's eerste
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:29:45 #121
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54175693
Bret Hart is nog niet uit volgens mij (al ga ik die dan zeker wel bestellen), heb wel een boek die zn carriere samenvat

Jericho moet ik idd nog halen maar daar heb ik niet zon haast bij eigenlijk.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:37:16 #122
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54177499
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 23:56 schreef kidkash19 het volgende:
HA! heb net goed nieuws gehad....mn ouders zitten in NYC en ik heb dus ff het boek van Batista gevraagd en die hebben ze gehaald voor me. Heb ik mooi weer wat te lezen de komende tijd
Laat trouwens even weten of die quote daadwerkelijk in het boek stond.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:52:12 #123
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54177756
Ja dat zal ik zeker doen al denk ik niet dat die quote waar is.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54182543
Ow, excuses dan. Ik dacht dat hij nu juist z'n boek had lopen promoten, omdat ie al beschikbaar was en ook heb ik al verscheidene reviews gelezen erover.
tip voor lezers hier: Boeken in Amerika zijn zo goedkoop dankzij de dollarkoers. Maak er gebruik van en bestel ze online.

Kennelijk zijn de boeken van Hart en Jericho zo goed geschreven dat niet alleen wrestlingfans er lyrisch over zijn maar ook de normale boek recensenten. Ik had dat van Hart wel verwacht, maar niet van Jericho. Ik dacht dat die van hem gewoon een van de betere in zijn genre zou zijn, maar in dit geval is het niet erg om ongelijk te hebben.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_54182880
Hart is nog niet uit in de USA, alleen in Canda.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:20:33 #126
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54182930
Je hebt gelijk Bret zn boek is 16 okt uitgekomen. Hmmmmmmmmmmmmm zsm bestellen dan maar, eerst Batista zn boek lezen dan.

Jericho komt nog wel, heb zelf weinig met Jericho behalve dat het een goede worstelaar is.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54186484
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:34:08 #128
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54188950
Batista was interviewed on the Elliot in the Morning Show in Washington D.C. this morning. They discussed his upbringing in the area, such events as murders in his neighborhood and learning that his mom was a lesbian. When asked the big steroid question, he admitted that in the 90's he had taken them, but now would never think about it. He mentioned being furious that his name came up on the list of the 10 caught wrestlers a few months back. Talking about addictions he brought up that it was Chris Benoit who pointed out to him his sex addiction. They brought up the quote from his book that his been going around the internet about his wife and three-ways, he says that quote is not in his book and he has only been in one three way. He said he never knew his wife had cancer until they split, and once she was diagnosed he got back with her to try to support her. Although split now they are very close, he congratulates her on just having a baby. Batista talks about his 17 year old daughter having two kids, and being such a young grandfather. Batista said Hogan was offended by Batista's impression of him on Cold Pizza. They close by plugging his book signings and and Cyber Sunday.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54189037
THE WHOLE DAMN SHOW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I AM STILL AND FOREVER WILL BE A WRESTLING GOOOOOD
  Redactie Games vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:19:35 #130
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54192569
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 20:37 schreef Brownietje het volgende:
THE WHOLE DAMN SHOW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I AM STILL AND FOREVER WILL BE A WRESTLING GOOOOOD
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
pi_54192807
TNA:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54196466
Brahma je vermoeden moet ik beamen. Het kan niet anders..
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 05:26:49 #133
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54196829
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:49:14 #134
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54198770
-foutje-

[ Bericht 100% gewijzigd door Tazmaniac op 27-10-2007 12:15:31 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:06:51 #135
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54198997
even over JBL :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal Jarrett niet zijn als partner want er word gezegd dat degene een World Champion is geweest in elke federatie waar hij geworsteld heeft, en Jarrett is dat nooit geweest in de WWE
Volgens mij kan dat alleen Booker T zijn....als dat zo is dan ga ik echt HEEL erg lachen want kijk dan eens naar het Main Event van TNA

Nash/Angle - Sting/Booker ........wauw wat een vernieuwend product heel raar dat ze nog steeds op de 1.1 zitten

een longshot zou de Big Show kunnen zijn of Hogan

[ Bericht 26% gewijzigd door kidkash19 op 27-10-2007 12:20:21 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:14:52 #136
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54199098
TNA:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54200293
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 12:14 schreef Tazmaniac het volgende:
TNA:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zit al met een paar dingen fout:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:35:21 #138
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54200414
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 13:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Je zit al met een paar dingen fout:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks voor de inside.. wist ik niet van die promotion.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54200585
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 13:35 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Thanks voor de inside.. wist ik niet van die promotion.
Staat zelfs op de site van TNA:

http://www.tnawrestling.com/content/view/301/84/

TNA vs New Japan
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:05:46 #140
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_54201008
ik neem aan dat Booker 90 dagen moet wachten dus lijkt me eerder RVD
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:07:59 #141
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54201048
RvD is geen champ geweest in WCW waar die heeft geworsteld, ok heel erg bekend is het niet maar het is wel zo. Daarbij komt dat RvD niet echt zin heeft om te worstelen, althans dat heeft hij gezegd in een interview vorige maand
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:10:53 #142
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54201099
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 14:05 schreef BigFire het volgende:
ik neem aan dat Booker 90 dagen moet wachten dus lijkt me eerder RVD
Ik las ergens dat er in het contract van Booker stond dat hij slechts een week zou hoeven wachten.. weet uiteraard niet of dit ook echt zo is.. maar als het RVD en Jarrett niet zijn.. wie weet is het Hogan?!

Jammer dat Jericho geen mogelijkheid is!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:20:33 #143
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_54201251
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 14:10 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Ik las ergens dat er in het contract van Booker stond dat hij slechts een week zou hoeven wachten.. weet uiteraard niet of dit ook echt zo is.. maar als het RVD en Jarrett niet zijn.. wie weet is het Hogan?!

Jammer dat Jericho geen mogelijkheid is!!
die komt zondag/maandag al bij de WWE

-- Chris Jericho’s latest book signings have been announced on his official website, for this coming Monday the 29th at Philadelphia (Where RAW will take place) and Tuesday the 30th in Long Island (Where the Smackdown tapings will occur). That is a strong hint of Chris Jericho returning this week, possibly as early as Cyber Sunday. We do NOT have this confirmed though.



[ Bericht 24% gewijzigd door BigFire op 27-10-2007 14:27:35 ]
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:21:14 #144
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54201257
Als ze die hints echt serieus menen kunnen het RvD en Jarrett niet zijn

Hogan, Big Show of Booker T
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:22:18 #145
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54201268
Damn, wies die nieuwe backstage chick op Smackdown!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VOTE VOR JBL!!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54201331
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 14:07 schreef kidkash19 het volgende:
RvD is geen champ geweest in WCW waar die heeft geworsteld, ok heel erg bekend is het niet maar het is wel zo. Daarbij komt dat RvD niet echt zin heeft om te worstelen, althans dat heeft hij gezegd in een interview vorige maand
Van wiki: His WCW run was uneventful and largely unnoticed.

That is de enige zin over heel zijn WCW gebeuren. TNA zal daar makkelijk overheen kijken denk ik. Maar in datzelfde interview had hij ook gezegd dat hij binnenkort iedereen update van wat hij dan gaat doen. Kan altijd denk ik.

En Booker hoefde idd maar iets van een week te wachten of iets dergelijks. Kan iig zo naar een andere promotion als hij wilt.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:36:07 #147
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_54201438
Misschien is het Goldberg wel?
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:41:44 #148
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54201505
Maar toch....hij heeft in WCW geworsteld en was daar geen world champion, er zijn genoeg fans die daar niet even overheen kijken.
Goldberg was volgens mij ook niet helemaal positief over TNA dus dat zie ik ook niet snel gebeuren.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games zaterdag 27 oktober 2007 @ 15:16:12 #149
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54201970
Oja het is weer PPV tijd
Cyber Sunday


Randy Orton (c) vs Fan's Choice
Moet Orton tegen Misteeeeeeeeeeeeeeeer Kennedy, Jeff Hardy of de teruggekeerde Shawn Micheals, jij ''beslist''


Batista (c) vs The Undertaker Fan's choose guest referee
VOTE FOR JBL


CM Punk (c) vs Fan's Choice
Moet CM Punk tegen Big Daddy V of The Miz of John morrison ?


Triple H vs Youmanga (Fan's Choose the stipulation)
Gaan deze 2 elkaar ontmoeten in een First Blood match, een Steel Cage match of een Street fight, een ding weet je, het wordt bruut!


Matt Hardy vs MVP in een match gekozen door de fans
MMA match, Wrestling Match of Boxing match, Ballin´!


Rey Mysterio vs Finlay in een match gekozen door de fans
Een No DQ match, een Shillelagh geval op een paal match of een Strechter match


Een Diva Halloween contest
Diva's met weinig kleding, altijd goed
.....Kennedy
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 15:54:18 #150
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54202556
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54203385
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 15:16 schreef Wessiej het volgende:
Moet Orton tegen Misteeeeeeeeeeeeeeeer Kennedy, Jeff Hardy of de teruggekeerde Shawn Micheals, jij ''beslist'' KENNEDY! <- die tweede was je vergeten...
Op naar de voorspellingen:

Randy Orton (c) vs Ken Kennedy --> Eindelijk champ en dan gelijk een feud met Y2J!!
Batista (c) vs The Undertaker-->UT pakt hem nog wel op een andere PPV
Fan's guest referee wordt Austin---> of was er nog een keus?
CM Punk (c) vs The Miz --> Als het echt is voten alle internet warriors op hem om WWE te fucken
Triple H vs Youmanga--> Remember zijn battle met Cena nog? Deze gaat hij winnen voor credibility in HW divisie op RAW. Natuurlijk in een Steel Cage match
Matt Hardy vs MVP in een MMA match --> Maakt niet uit alles is goed
Rey Mysterio vs Finlay in een No DQ match --> jup deze mag ook nog even doorgaan voor de HW divisie op SD!
Een Diva Halloween contest I REALLY DO NOT CARE AT ALL! Maar Melina met haar ***porem zal wel winnen. TNA Knockouts hebben nu al meer credit
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:30:01 #152
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54205300
Orton-HBK (aub geen Kennedy en zeker niet als champ want dat zou belachelijk zijn) - Orton wint
Batista - Taker, Austin is special ref.....double DQ of CO en double Stunner
CM Punk - Morrison - Punk wint, Morrison is het lievelingetje vh internet, niemand kan Miz uitstaan en BDV tsja....vind hem wel cool maar WEER een title match?
Triple H - Umaga - word een Street Fight waar Triple H wint en Umaga naar SD! verkast
Hardy - MVP - Wrestling match, zeker met zn 35 hechtingen nemen ze geen ander risico...Hardy wint
Rey Mysterio - Finlay - Stretcher match omdat dat zeldzaam is en finlay wint
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:44:14 #153
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54205565
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:30 schreef kidkash19 het volgende:
Orton-HBK (aub geen Kennedy en zeker niet als champ want dat zou belachelijk zijn) - Orton wint
Batista - Taker, Austin is special ref.....double DQ of CO en double Stunner
CM Punk - Morrison - Punk wint, Morrison is het lievelingetje vh internet, niemand kan Miz uitstaan en BDV tsja....vind hem wel cool maar WEER een title match?
Triple H - Umaga - word een Street Fight waar Triple H wint en Umaga naar SD! verkast
Hardy - MVP - Wrestling match, zeker met zn 35 hechtingen nemen ze geen ander risico...Hardy wint
Rey Mysterio - Finlay - Stretcher match omdat dat zeldzaam is en finlay wint
Kennedy vind ik toch wel dé man nu in de WWE, wat vind jij er niks aan dan ?
.....Kennedy
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:17:16 #154
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54206112
Zn mic work is overschat, in de ring is zn timing er vaker niet dan wel, zn uitstraling doet me niks. DE man vind ik erg overdreven, op dit moment is hij nog lang gen main eventer daar moet hij wel wat veelzijdiger gaan worden dan wat hij heeft laten zien. Op Raw werd hij zelfs overschaduwd door Jeff op de mic.....de connectie is er gewoon niet

Er zijn er een aantal die voor mij wel boven Kennedy staan op dit moment : (niet in een bepaalde volgorde) Orton, Jeff en Matt Hardy, Shawn, Triple H,Batista, Taker, Punk, MVP, MISSCHIEN zelfs Morrison.
Heeft hij het in zich om Main eventer en zelfs World Champ te zijn? tuurlijk...maar nu nog niet
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:17:57 #155
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_54206121
Kennedy maakt nogal wat foutjes. maar van mij mag hij binnenkort wel een push krijgen puur om z'n personage en mic skills.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_54206156
Z'n suspension spreekt niet echt in zijn voordeel boven Orton en Kidkash heeft het sowieso niet op hem. Soms begrijp ik je wel maar ik ben het nu niet eens met je.

Ik zie een feud tussen Orton en Jericho niet zitten. Orton is dope in de ring, maar zn promo's zijn gewoon too damn boring. Kennedy en Jericho...zij kunnen een beter hype bouwen om een ontmoeting in de ring zonder elkaar daarvoor te hoeven aanraken, ik bedoel dan ook echt een lange lange opbouw. Met dat in het vooruitzicht zie ik een leuke WrestleMania tegemoet.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:22:27 #157
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54206195
Ook dat ja ...vind Kennedy gewoon niks.

Orton - Jericho kan best aardig zijn maar ze moeten Jericho niet meteen in een world title feud gooien, als hij dan terugkomt laat hem dan eerst feuden met een midcarder en daarvan winnen en laat hem dan doorgaan naar de champ. Santino - Jericho lijkt mij nou lachen, trouwens Santino is echt 1 vd beste Mic workers op dit moment
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54206277
Santino moet eerst nog een stunner krijgen.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:27:44 #159
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54206291
Ja dat word ook een mooie payoff
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54206304
Al is Austin dit jaar wel genoeg voorbij gekomen, net als Foley

Ik vind het toch jammer dat Cena nu weg is. Dat was een perfecte return geweest voor Y2J, hadden ze kunnen feuden buiten de titel om. Orton - Shawn (geef die gozer nou eens op z'n ouwe dag de titel )
en dan Trips /Shane/Steph - Kennedy / McMahon. Had je drie goede feuds gehad die je kunt laten aflopen op Wrestemania
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:31:03 #161
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54206357
Ik zie Austin als een ander kaliber dan Foley, van Foley valt me op dat zn connectie die hij had met de fans een beetje weg is. Austin brengt nog altijd een grote "pop" mee
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54206362
Hahahaha nee nog lang geen stunner voor Santino! Laat hem doen wat hij nu doet ik lig dubbel om hem. Hoe minder hij worstelt hoe beter. Het is daarom ook elke keer afwachten van wie hij nu weer pak slaag zal krijgen.
Stel je voor Santino in the FBI...

en even terzijde Vito gaat serieus aan MMA doen hè!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:55:29 #163
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54208505
http://www.saveus-222.com/

SAVOUR_SELF
SUNDAYCOMING
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54209928
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 20:55 schreef kidkash19 het volgende:
http://www.saveus-222.com/

SAVOUR_SELF
SUNDAYCOMING
Vet zeg
pi_54212015
403 error
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_54212269
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:25 schreef roepdeman het volgende:
403 error
Je moet die codes invoeren, niet copy pasten.
pi_54215171
:p nee die site was uit de lucht
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zondag 28 oktober 2007 @ 02:33:50 #168
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_54215730
jammer dat die site het niet doet nu. de url staat wel geregistreerd op het adres van WWE (Stamford, Conneticut)
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  zondag 28 oktober 2007 @ 10:46:36 #169
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54218410
Als je de codes in had gevoerd kwam je op een site waar links stonden naar filmpjes van Jericho, oa zijn entrance video. Die zijn door een leek niet te vinden want Jericho is al een tijdje vd Superstar site af op wwe.com
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54219593
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 10:46 schreef kidkash19 het volgende:
Als je de codes in had gevoerd kwam je op een site waar links stonden naar filmpjes van Jericho, oa zijn entrance video. Die zijn door een leek niet te vinden want Jericho is al een tijdje vd Superstar site af op wwe.com
Als je ook in de source kijkt van de pagina staat zijn naam ook gewoon overal. Met onder andere een link naar die allimuni pagina
pi_54219615
Hij is nu trouwens veranderd !

FINAL_COUNT_UPON_US

En er staat nu gelijk al een klok, geen filmpjes meer.
  zondag 28 oktober 2007 @ 12:40:37 #173
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_54220428
http://www.savior-self.com/

http://x29-uponus-2days.saveus-222.com/

die homepage zal wel expres offline gahaald zijn omdat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 58% gewijzigd door BigFire op 28-10-2007 12:52:50 ]
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  Redactie Games zondag 28 oktober 2007 @ 12:44:37 #174
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54220510
Y2J, Y2J
.....Kennedy
  zondag 28 oktober 2007 @ 12:54:21 #175
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_54220721
de enige vraag is nog, komt ie bij CS of RAW?
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  Redactie Games zondag 28 oktober 2007 @ 12:55:13 #176
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54220735
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 12:54 schreef BigFire het volgende:
de enige vraag is nog, komt ie bij CS of RAW?
Sunday coming, en de show begint als de timer is afgelopen, dus niet raw.
.....Kennedy
  zondag 28 oktober 2007 @ 13:07:27 #177
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_54220953
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 12:55 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Sunday coming, en de show begint als de timer is afgelopen, dus niet raw.
er schijnt ook ergens een timer te zijn die afloopt op maandag. en de url met x29 oftewel 29 oktober is ook merkwaardig. we zullen zien.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  Redactie Games zondag 28 oktober 2007 @ 13:08:12 #178
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54220969
Ook mogelijk, de laatste 2 filmpjes waren save.us.229
.....Kennedy
  Redactie Games zondag 28 oktober 2007 @ 13:12:45 #179
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54221062






Haal ze op nu ze nog warm zijn
.....Kennedy
pi_54221191
Ik word ook helemaal schijtziek van die JBL batista moet hem echt eens kapot rammen
  Redactie Games zondag 28 oktober 2007 @ 13:19:52 #181
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54221213
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 13:19 schreef Hanstin het volgende:
Ik word ook helemaal schijtziek van die JBL batista moet hem echt eens kapot rammen
Ook?

Iedereen hier houdt van hem
.....Kennedy
  zondag 28 oktober 2007 @ 13:44:16 #182
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54221619
JBL
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54222295
Een heel die z'n werk goed doet dus.

http://nl.youtube.com/watch?v=kriW_-49xZc
Zo geweldig, al die catchphrases
pi_54222682
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 13:19 schreef Hanstin het volgende:
Ik word ook helemaal schijtziek van die JBL batista moet hem echt eens kapot rammen
  zondag 28 oktober 2007 @ 14:44:55 #185
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54223128
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 13:19 schreef Hanstin het volgende:
Ik word ook helemaal schijtziek van die JBL batista moet hem echt eens kapot rammen
Ja of Taker moet Batista echt eens kapot rammen.
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:44:37 #186
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_54226022
JBL
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54226195
Liever JBL als World Champ dan een Batista die geen mic/wrestling skills heeft
quote:
Source wrestlinginc.com:

Batista's new book was released last week. It's been described as "controversial", but who knew Batista would reveal himself to be such a dispicable human being.

Here's a quote from the book that is nothing short of shocking:

Now, don't get me wrong, my ex-wife is the love of my life and I would never knowingly hurt her. However, while I was busting my butt on the road like a dog, she would sit around the house and do nothing. I mean, yeah, she had cancer, but she couldn't vacuum? And since the chemo made her "not in the mood", I had no choice but to have threesomes on the road. I mean, she's talented and I hated to see her waste her life like that when she could be a dancer, or maybe a nurse. But she's not a bad person and I take full responsibility for my actions, even though it was her fault.

Later in the book, Batista said that his wife suspected him of cheating. Batista claims he wasn't cheating on her yet, but started a "physical relationship" with WWE Diva Melina shortly after.
Kijken of je Batista nu nog zo geweldig vind
"If you're badass, people might get out of your way, but if you got shit, ain't nobody messing with you."
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:05:53 #188
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54226448
oud nieuws beter lurken volgende keer!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54226568
Ja... ik lurk niet zoveel in dit topic
"If you're badass, people might get out of your way, but if you got shit, ain't nobody messing with you."
pi_54226575
En die quote schijnt ook niet waar te zijn. Heeft hij zelf ontkent iig.
pi_54231409
Op de plek waar eerst die @@@ stond op de site van Jericho, staat nu CCC. Je moet het highlighten net zoals bij de save_us sites enzo.

Wat zou dat kunnen betekenen? Beetje rondgekeken en het kan ook staan voor C3 denk ik. Maar hoe linkt het naar hem?

Trouwens, Matt schijnt misschien toch niet te mogen worstelen door die blessure, zullen ze het snel herschrijven dat Y2J tegen MVP gaat voor de title ?

[ Bericht 31% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 28-10-2007 21:25:42 ]
  zondag 28 oktober 2007 @ 21:39:33 #192
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54231835
Randy Orton vs. HBK --> Orton gaat de title voorlopig echt wel houden, HBK gaat voor 4 in a row maar Orton weet er met een RKO aan te ontsnappen omdat Jericho voor de nodige afleiding zorgt

Batista vs. The Undertaker --> Ik hoop écht dat het JBL gaat worden, mss dat Austin hem na afloop nog en stunner kan bezorgen omdat hij hem een beetje zat te dissen. Taker pakt de title idd voorlopig nog niet maar zit er wel aan te komen denk ik zo

CM Punk vs. Big Daddy V. --> /care

Triple H vs Umaga--> Steel cage match waarin HHH wint maar vast nog wel iemand komt interferen

Matt Hardy vs MVP --> wrestlingmatch die gewonnen wordt door Hardy en op deze manier een title shot afdwingt

Rey Mysterio vs Finlay --> No DQ, laten we het hopen althans.. dingetje on a pole en strecher match is echt totale bagger. Zal vast wel gewonnen worden door Rey..

Een Diva Halloween contest --> pfff, who cares.. Victoria lijkt me wel halloween-proof
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54233657
Even een mooi topic gemaakt over Smackdown vs Raw 2008:

[Multi] Smackdown vs Raw 2008
  zondag 28 oktober 2007 @ 23:28:22 #194
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54234627
Ok heb het boek vandaag ontvangen, heb hem vluchtig doorgelezen maar die Quote heb ik nog niet gevonden, het tegendeel is zelfs waar hij spreekt vol liefde en respect over haar en zegt zelf dat hij de fouten heeft gemaakt en daar mee leeft.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 29 oktober 2007 @ 01:38:42 #195
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54236570
Matt Hardy vs. MVP dus gecancelled, het is nu MVP tegen Khali, Henry of Kane. Match tegen Kane is nog wel dope, maar voor de rest pure bollocks.
pi_54236764
OMG WIE HAD DIT VERWACHT!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 30% gewijzigd door Brownietje op 29-10-2007 12:28:01 ]
  maandag 29 oktober 2007 @ 13:07:37 #197
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54242816
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 29 oktober 2007 @ 13:21:24 #198
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54243074
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games maandag 29 oktober 2007 @ 13:26:32 #199
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54243136
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 13:21 schreef kidkash19 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door Wessiej op 29-10-2007 13:33:00 ]
.....Kennedy
  maandag 29 oktober 2007 @ 13:39:33 #200
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54243380
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 13:26 schreef Wessiej het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 29 oktober 2007 @ 18:53:10 #201
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54249039
CS
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Tazmaniac op 29-10-2007 19:06:16 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 29 oktober 2007 @ 20:37:05 #202
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54251166
Kelly Kelly heeft geen nieuwe implants (zou ik trouwens ook knap vinden als je Dinsdag nog op de show bent geweest en zondag weer met nieuwe tieten in de ring staat, Autsj) gewoon een goeie push up bh
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54251847
Dan moet het wel een hele goeie push up zijn hoor. Ze waren echt enorm opeens. Hoogtepunt van de PPV !





[ Bericht 32% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 29-10-2007 21:13:05 ]
  maandag 29 oktober 2007 @ 22:04:35 #204
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54253271
een goeie push up doet wonderen EN ze had al niet heel weinig
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:09:24 #205
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54258341
RAW IS.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:28:16 #206
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54263554
Raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door Wes_FR op 30-10-2007 14:37:21 ]
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:51:13 #207
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_54264827
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_54266479
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:32:06 #209
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54267545
RAW IS...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:37:09 #210
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54267648
Breaking News: A Big TNA Release?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54268035
Jeeeeeeeeeeeeeejjjjjj!!!!!!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:42:43 #212
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54268939
Big TNA star fired
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54269140
Vond raw wel leuk hoor,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:02:34 #214
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54269312
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 19:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vond raw wel leuk hoor,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54269886
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 20:02 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:17:43 #216
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_54270731
meer geklaag over RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edge en ik zijn behoorlijk bitter
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_54272256
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:17 schreef BigFire het volgende:
meer geklaag over RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edge en ik zijn behoorlijk bitter
Dus omdat jij het niet leuk vindt moet iedereen maar stoppen met kijken ? Zo erg is het echt niet hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 08:41:27 #218
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54277915
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big Smackdown/Survivor Series spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 14% gewijzigd door Wes_FR op 31-10-2007 14:57:56 ]
  Redactie Games woensdag 31 oktober 2007 @ 09:09:01 #219
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54278259
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:17 schreef BigFire het volgende:
meer geklaag over RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edge en ik zijn behoorlijk bitter
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
  woensdag 31 oktober 2007 @ 10:09:56 #220
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54279244
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 31 oktober 2007 @ 16:20:38 #221
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54285730
Even kijkend naar de toekomst van Raw trouwens :

Tag Divisie is best wel sterk :
Een verhaallijn in Cody/Holly, 3 centrale tag teams (Londrick, Highlanders, Cade/Murdoch) en 1 die af en toe voorbij komt (WGTT). Ze brengen langzaam weer wat vorm erin en de personages komen er wat meer uit

IC Divisie :
Hardy, Kennedy, Carlito, Santino, DH Smith....ziet er gewoon veelbelovend uit met een goede mix worstelaars

WWE Title : Orton, Umaga, HHH, HBK is al een sterke divisie, dan komt Lashley en wss Y2J ook nog terug en dan is die divisie voorlopig wel goed gevuld.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54286683
ECW was weer ok
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 17:44:40 #223
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54286890
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 17:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
ECW was weer ok
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 1 november 2007 @ 19:58:59 #225
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54304447
quote:
The following is from WWE.com:

WWE has come to terms on the release of WWE Diva and Extreme Expose member Brooke as of November 1. We wish Brooke the best in all her future endeavors.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54304849
quote:
Op donderdag 1 november 2007 19:58 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]
Jammer, die was wel leuk

Maar ze hadden bijna een nieuwe klaar zijn. Al kan die uiteindelijk alsnog komen, zoals met eerdere Diva Searches.
  vrijdag 2 november 2007 @ 13:36:20 #227
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54315350
TNA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54321364
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54326806
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:36 schreef Tazmaniac het volgende:
TNA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54329863
Two suspended
Written: November 2, 2007

Chris Mordetzky has been suspended for 60 days, and DH Smith has been suspended for 30 days for violations of WWE’s Substance Abuse and Drug Testing Policy.

wwe.com

!
  Redactie Games zaterdag 3 november 2007 @ 00:15:36 #231
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54330229
Wie is Chris Mordetzky, Masters?

DH Smith
.....Kennedy
pi_54330412
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 00:15 schreef Wessiej het volgende:
Wie is Chris Mordetzky, Masters?

DH Smith
Yea is Masters. Wel erg toevallig dat deze namen opeens op 2 november uitkomen. 1 dag nadat de nieuwe regel van kracht ging
pi_54330542
How friggin sad.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zaterdag 3 november 2007 @ 01:21:41 #234
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54331546
Pff, Smith. Die mag nu wel weer een tijdje wachten voor hij die push krijgt. Wat een mongool.

Masters moeten ze trouwens eens ontslaan, die vent is nu al voor de zoveelste keer betrapt. Ik denk dat hij zijn laatste kans krijgt.

[ Bericht 24% gewijzigd door Wes_FR op 03-11-2007 01:26:56 ]
pi_54331756
3 strikes regels gelden toch?

1e keer 30 dagen
2e keer 60 dagen
3e keer bye bye
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_54336688
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 01:35 schreef roepdeman het volgende:
3 strikes regels gelden toch?

1e keer 30 dagen
2e keer 60 dagen
3e keer bye bye
Yup, en dit is Masters 2de keer.
pi_54336734
masters met zijn grote steroiden lichaam, is net zo duidelijk bij hem.
pi_54337833
Je moet ook die foto's zien van toen hij een keer net uit rehab kwam, omg dat was eng gewoon. Zo een groot hoofd en dan zo een iel lichaam, maar dat is dus zijn normale body.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_54339917
Wat minder nieuws:



WWE is saddened by the passing of Hall of Famer Fabulous Moolah.

In the world of women’s wrestling, there will always be one irrefutable legend that stands head and shoulders above the rest: The Fabulous Moolah. She was the longest reigning champion in the history of her chosen sport, or any sport for that matter. And with more than 50 years in the business to her credit, she established a legacy that will never be forgotten, making her name synonymous with female wrestling.

WWE.com will have more on Fabulous Moolah as it becomes available.

[ Bericht 7% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 03-11-2007 17:03:47 ]
pi_54340925
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 14:47 schreef roepdeman het volgende:
Je moet ook die foto's zien van toen hij een keer net uit rehab kwam, omg dat was eng gewoon. Zo een groot hoofd en dan zo een iel lichaam, maar dat is dus zijn normale body.
heb je daar toevallig foto's van?
pi_54355727
Nicolas Cage bij ROH
pi_54391331
Rustig hier zeg

Nieuwe match voor Raw vanavond:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een hele vette voor Survivor Series:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games maandag 5 november 2007 @ 22:35:06 #243
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54391922
Super vet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
pi_54393192
Ja,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:17:18 #245
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_54399304
anderen ook problemen met inloggen bij pwt? Ik kom er niet in maar kon wel me username gewoon opnieuw aanmaken. September oid voor de laatste keer iets gedownload dus zou nog niet verwijderd moeten zijn dacht ik. Ook met de nieuwe reg kan ik niet inloggen btw, zagt username/pw verkeerd maar ook als ik die recover werkt het niet.
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:26:11 #246
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_54399483
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:17 schreef Magneet het volgende:
anderen ook problemen met inloggen bij pwt? Ik kom er niet in maar kon wel me username gewoon opnieuw aanmaken. September oid voor de laatste keer iets gedownload dus zou nog niet verwijderd moeten zijn dacht ik. Ook met de nieuwe reg kan ik niet inloggen btw, zagt username/pw verkeerd maar ook als ik die recover werkt het niet.
ik kan er gewoon inloggen
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:28:01 #247
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_54399529
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:26 schreef Paxlie het volgende:

[..]

ik kan er gewoon inloggen
das mooi kut dan
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:29:10 #248
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_54399559
nu zegt hij weer e-mail adress not found in database Zal dus wel gedelete zijn ben ik bang
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:37:18 #249
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_54399711
nieuw account aangemaakt en daarmee kom ik er wel in, mooi kloten dus Kan ik weer me ratio op gaan bouwen e.d. Ik kom dara al sinds het nog KYR was en daarvoor ook.

[ Bericht 26% gewijzigd door Magneet op 06-11-2007 10:47:55 ]
pi_54409372
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:37 schreef Magneet het volgende:
nieuw account aangemaakt en daarmee kom ik er wel in, mooi kloten dus Kan ik weer me ratio op gaan bouwen e.d. Ik kom dara al sinds het nog KYR was en daarvoor ook.
KYR is gewoon een cap groep hoor Daar heb ik deze week weer Raw van.

Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54410543
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 17:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

KYR is gewoon een cap groep hoor Daar heb ik deze week weer Raw van.

Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54411040
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 6 november 2007 @ 19:40:25 #253
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54411964
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 6 november 2007 @ 19:47:38 #254
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54412134
Ik zag deze meneer trouwens lekker onderuit in zijn stoeltje zitten terwijl het vuurwerk op hem af gevliegen kwam. Ik vond het wel een melig gezicht zo bovenop de RAW entrance

Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 6 november 2007 @ 20:46:56 #255
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54413663
NWA get national TV deal
quote:
In some exciting news the relatively dead NWA (now a small group of affiliated Indy promotions) has gained a National TV deal. Here's what the email said:

"NWA will have its own National TV Showcase premiering December 26, on the Dish Network "Colours" reaching 13 million homes. It is scheduled Wednesdays at 9 p.m. PST."

The NWA World's Title hasn't been seen on TV since TNA had the rights.

Sean "X-Pac" Waltman is being groomed as the number one contender.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 6 november 2007 @ 21:13:31 #256
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_54414406
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 17:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

KYR is gewoon een cap groep hoor Daar heb ik deze week weer Raw van.

Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dab ga jij niet lang genoeg mee met hun. De tracker heette eerst anders en ging toen ook eigen releases doen onder de naam kyr. Trackernaam veranderde naam ook naar Kyr. Daardoor hebben ze heel veel gezeik gehad binnen de scene omdat ze én distributeerden én releases deden. Dus zijn ze gestopt met de tracker en is PWT geboren

originele naam was trouwens iets met Beer in de titel
pi_54415526
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 21:13 schreef Magneet het volgende:

[..]

Dab ga jij niet lang genoeg mee met hun. De tracker heette eerst anders en ging toen ook eigen releases doen onder de naam kyr. Trackernaam veranderde naam ook naar Kyr. Daardoor hebben ze heel veel gezeik gehad binnen de scene omdat ze én distributeerden én releases deden. Dus zijn ze gestopt met de tracker en is PWT geboren

originele naam was trouwens iets met Beer in de titel
Ik ga niet lang mee met PWT, omdat ik daar nooit ben geweest. Ik ken alleen de scene groep KYR door hun releases. Dus dat kan kloppen ja.
pi_54415800
Iets over SS, lichte spoiler misschien:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54417711
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54423444
ben al lang blij dat die ik-trap-je-hersens-in schop van orton tijdje niet langs is gekomen. die was echt zo lame
  woensdag 7 november 2007 @ 14:52:12 #261
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54429934
Wat is er lame aan een vol gegeven trap tegen je hoofd? Het was 1 vd meest realistische KO blows in worstelen, een move die je in een "echt" gevecht ook kan gebruiken (1 vd geheimen van succesvol worstelen).
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54432786
het feit dat deze trap meestal gegeven werd nadat de match over was, op mensen die niet direct bij de match betrokken waren (cena's vader) en het feit dat bij meerdere superstars tot een al dan niet echte hersenschudding heeft opgeleverd terwijl het helemaal niet nodig was
  woensdag 7 november 2007 @ 16:52:26 #263
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54432944
en DAT is nou precies wat een heel moet doen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54433910


Ahah
  woensdag 7 november 2007 @ 17:41:38 #265
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54434080
Zag hem ook staan ja. Maar wat me vooral opviel was dit: Please note: this item is not available until 11/19. If you order this item along with other items your entire order will be held until the release date for this item. Misschien dus toch de 19e? Of dat ze misschien vanaf die dag de promo's weer voortzetten oid.
  woensdag 7 november 2007 @ 17:50:07 #266
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54434293
is gewone BS die datum.. ze gaan verder met hun 'geweldige' campagne op hun website dus prob. ook via de webshop. vandaar dat de 19e hebben gekozen.

zal nog wel wat maanden duren voordat we Jericho in actie zien
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54434579
Maanden, yea right
  woensdag 7 november 2007 @ 19:03:03 #268
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54436039
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Maanden, yea right
Ik hou het op februari
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 8 november 2007 @ 13:05:35 #269
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54453654
quote:
Dr. David Black was interviewed on CNN's Death Grip special last night. Black is the doctor who oversees the Wellness testing for WWE and said the company has handed out a total of 30 suspensions since the Wellness Policy began in November of 2005. A total of 27 talents have been suspended, with three talents having been suspended twice.

Superstars who are known drug offenders include Randy Orton, Kurt Angle, Rob Van Dam, Kid Kash, Matt Hardy, Ryan O'Reilly, Ryan Reeves, Festus Dalton, Balls Mahoney, Andrew "Test" Martin, Jeff Hardy, Chavo Guerrero, Edge, Funaki, Joey Mercury, Charlie Haas, Gregory Helms, Snitsky, Kennedy, Umaga, William Regal, DH Smith, John Morrison and referee Chris Kay. The two-time offenders are Booker T, Rene Dupree and Chris Masters.

Dr. Black also noted the amount of Superstars that have been given warnings for testing positive in drug tests and that amount is double that of the number of suspensions that has been handed out, at least 60.
pi_54459534
Interview met Bret op wwe.com
  donderdag 8 november 2007 @ 17:51:00 #271
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54460411
Heb een toffe custom DVD gedownload van PWT, nu moet ik zn boek nog bestellen....Bijna Batista zn boek uit
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54461587
Bret interview is weg opeens, en Masters is released
  donderdag 8 november 2007 @ 18:48:59 #273
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54461926
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Bret interview is weg opeens, en Masters is released
Niceee, die hond voegde toch nooit wat toe.
pi_54462084
Idd.. ze moeten goldberg terughalen..
  donderdag 8 november 2007 @ 19:01:32 #275
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_54462213
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:55 schreef wc-eend het volgende:
Idd.. ze moeten goldberg terughalen..
die is hier echt te oud voor
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_54462379
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:01 schreef Paxlie het volgende:

[..]

die is hier echt te oud voor
Tjah
pi_54482956
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 9 november 2007 @ 16:12:14 #278
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_54484381
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 15:08 schreef Cubeforc3 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je niks over de wedstrijden verteld of de verhaallijnen hoeft het niet in een spoiler
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 9 november 2007 @ 19:01:12 #279
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54488434
TNA TNA TNA
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 9 november 2007 @ 19:15:46 #280
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54488780
trouwens hoezo is TNA niet orgineel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://i100.photobucket.c(...)TNA.jpg?t=1194588280
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games vrijdag 9 november 2007 @ 19:51:09 #281
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54489646
Trouwens, The answer is the code, of The code is the answer, wat is dan precies de code ?
.....Kennedy
pi_54495254
Smackdown:

Leuke Smackdown zeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb TNA nog niet kunnen kijken, heb Smackdown vs Raw 2008 op de Wii dus heb daar de hele dag op gespeeld
pi_54497455
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 19:51 schreef Wessiej het volgende:
Trouwens, The answer is the code, of The code is the answer, wat is dan precies de code ?


Zou dat het zijn?
pi_54515908
Kan het zijn ja Cube, wel leuke theorie.

Dit vindt ik wel erg vreemd:

-- Over on WWE.com, the WWE Divas are missing. On the RAW Superstars page, all the Diva profiles, including the listing of Beth Phoenix as Women's champions are gone. The same is on the SmackDown! page, except for vickie Guerrero who is still listed, ECW doesn't list kelly Kelly or layla anymore either and Sable has been romoved from the Alumni page. But Sherri and Moolah's Hall of Fame profiles are still up...even the Diva Search is completely gone. This could be because WWE are modifying the Divas section of WWE.com as they have been modifying the entire website slowly this year, or maybe theres been a hacker in WWE.com.

Maar goed, zal wel gewoon aan het aanpassen zijn denk ik. Denk niet dat ze opeens uit het niets de diva's droppen.
  zondag 11 november 2007 @ 00:31:28 #285
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54517007
http://www.wwe.com/inside/cenaoncnn/

Suffe CNN wat even mensen edit alsof ze iets hebben gezegd wat ze nooit hebben gedaan
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54518788
quote:
Op zondag 11 november 2007 00:31 schreef kidkash19 het volgende:
http://www.wwe.com/inside/cenaoncnn/

Suffe CNN wat even mensen edit alsof ze iets hebben gezegd wat ze nooit hebben gedaan
Hoop dat andere media dit oppikt en dat zo wat meer de waarheid buiten komt
pi_54519365
Let's face it CNN is allang niet meer wat het pretendeert te zijn. Het is net SBS Shownieuws maar dan iets makkelijker te verteren.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zondag 11 november 2007 @ 14:40:52 #288
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54526242
quote:
- JBL appears to be gearing up for a return to the ring. He has lost 25-30 pounds, and is down to about 270 lbs.
Gimme a hell yeah!
  zondag 11 november 2007 @ 14:41:39 #289
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_54526262
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:40 schreef Wes_FR het volgende:

[..]

Gimme a hell yeah! [afbeelding]
HELL YEAH!

JBL is echt geniaal als heel
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_54529361
w00t

Verklaart ook zijn vele acties in de ring de laatste tijd
pi_54529462
JBL - Y2J
Y2J - Edge
maar hij zal vast naar RAW gaan....dus dan..
Edge- JBL
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_54530599
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:40 schreef Wes_FR het volgende:

[..]

Gimme a hell yeah!
godver

jbl moet deaud
pi_54530738
quote:
Op zondag 11 november 2007 17:32 schreef Hanstin het volgende:

[..]

godver

jbl moet deaud
Heb je die naap ook weer
pi_54531696
Ik vind jbl ook nog niks hoor.. maarja heb hem nog nooit zien worstelen..
  zondag 11 november 2007 @ 18:56:02 #295
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54532544
Als worstelaar is het ook niet veel....als personage is JBL geweldig.....daarom mag hij van mij uit de ring blijven en dan maar een manager rol vervullen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54532755
quote:
Op zondag 11 november 2007 18:19 schreef wc-eend het volgende:
Ik vind jbl ook nog niks hoor.. maarja heb hem nog nooit zien worstelen..
i'm not alone !!!!
pi_54532770
Ik wist niet eens dat the undertaker zo'n submission move had
pi_54533009
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:06 schreef wc-eend het volgende:
Ik wist niet eens dat the undertaker zo'n submission move had
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54533139
Trouwens wel vet dat Kennedy team captain is op Survivor Series
pi_54533154
En ook nog een hele vette match op Smackdown volgende week:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')