SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
Het laatste greintje respect dat ik nog voor deze man had is nu in lucht opgegaan, wát een stuk vuilnis. Hopelijk ramt Taker hem nog een keer naar hell als ze het werkelijk aan de stok krijgen.quote:Now, don't get me wrong, my ex-wife is the love of my life and I would never knowingly hurt her. However, while I was busting my butt on the road like a dog, she would sit around the house and do nothing. I mean, yeah, she had cancer, but she couldn't vacuum? And since the chemo made her "not in the mood", I had no choice but to have threesomes on the road. I mean, she's talented and I hated to see her waste her life like that when she could be a dancer, or maybe a nurse. But she's not a bad person and I take full responsibility for my actions, even though it was her fault.
eerst hoor je de ref: Candice? Candice?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:33 schreef wc-eend het volgende:
Wat ik niet snap heh.. toen die candice viel ging die scheids checken, wrom blaaste hij het niet gelijk af? Nu wordt ze eerst nog versleept enzo ( wat trouwens slecht is als je maybe een nek blessure heb) Fans enzo snappen het denk heus wel als de scheids de wedstrijd afblaast omdat zij zo gevallen is.. Jr was ook wel geschrokken
Hij riep ook: Carefull carefull toen ze haar hoofd pakte.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:26 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
eerst hoor je de ref: Candice? Candice?
en daarna tegen Beth: "Cover her, cover her"
Beth trekt Candice naar midden van ring in: "good, finish it!"
Beth maakt de cover: "this is it, this is it" en maakt de 1-2-3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Tazmaniac op 25-10-2007 18:14:30 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of gewoon een hele andere weg inslaan met ECW, alle monsters en alle cruiserweights daar. Dan kunnen de mensen met talent (Burke, Punk, Morrison) naar RAW/SD voor IC/US belt. (Zal wel geen kijkers trekken natuurlijk)
Undertaker heeft trouwens Masters flink te pakken genomen omdat die niet sellde op een houseshow![]()
Inderdaad, ik denk dat die dit nooit meer vergeet wanneer hij gaat sellen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:08 schreef Brownietje het volgende:
Undertaker heeft trouwens Masters flink te pakken genomen omdat die niet sellde op een houseshow![]()
Laat trouwens even weten of die quote daadwerkelijk in het boek stond.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:56 schreef kidkash19 het volgende:
HA! heb net goed nieuws gehad....mn ouders zitten in NYC en ik heb dus ff het boek van Batista gevraagd en die hebben ze gehaald voor me. Heb ik mooi weer wat te lezen de komende tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |