SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
Het laatste greintje respect dat ik nog voor deze man had is nu in lucht opgegaan, wát een stuk vuilnis. Hopelijk ramt Taker hem nog een keer naar hell als ze het werkelijk aan de stok krijgen.quote:Now, don't get me wrong, my ex-wife is the love of my life and I would never knowingly hurt her. However, while I was busting my butt on the road like a dog, she would sit around the house and do nothing. I mean, yeah, she had cancer, but she couldn't vacuum? And since the chemo made her "not in the mood", I had no choice but to have threesomes on the road. I mean, she's talented and I hated to see her waste her life like that when she could be a dancer, or maybe a nurse. But she's not a bad person and I take full responsibility for my actions, even though it was her fault.
eerst hoor je de ref: Candice? Candice?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:33 schreef wc-eend het volgende:
Wat ik niet snap heh.. toen die candice viel ging die scheids checken, wrom blaaste hij het niet gelijk af? Nu wordt ze eerst nog versleept enzo ( wat trouwens slecht is als je maybe een nek blessure heb) Fans enzo snappen het denk heus wel als de scheids de wedstrijd afblaast omdat zij zo gevallen is.. Jr was ook wel geschrokken
Hij riep ook: Carefull carefull toen ze haar hoofd pakte.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:26 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
eerst hoor je de ref: Candice? Candice?
en daarna tegen Beth: "Cover her, cover her"
Beth trekt Candice naar midden van ring in: "good, finish it!"
Beth maakt de cover: "this is it, this is it" en maakt de 1-2-3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Tazmaniac op 25-10-2007 18:14:30 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of gewoon een hele andere weg inslaan met ECW, alle monsters en alle cruiserweights daar. Dan kunnen de mensen met talent (Burke, Punk, Morrison) naar RAW/SD voor IC/US belt. (Zal wel geen kijkers trekken natuurlijk)
Undertaker heeft trouwens Masters flink te pakken genomen omdat die niet sellde op een houseshow![]()
Inderdaad, ik denk dat die dit nooit meer vergeet wanneer hij gaat sellen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:08 schreef Brownietje het volgende:
Undertaker heeft trouwens Masters flink te pakken genomen omdat die niet sellde op een houseshow![]()
Laat trouwens even weten of die quote daadwerkelijk in het boek stond.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:56 schreef kidkash19 het volgende:
HA! heb net goed nieuws gehad....mn ouders zitten in NYC en ik heb dus ff het boek van Batista gevraagd en die hebben ze gehaald voor me. Heb ik mooi weer wat te lezen de komende tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I AM STILL AND FOREVER WILL BE A WRESTLING GOOOOOD
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:37 schreef Brownietje het volgende:
THE WHOLE DAMN SHOWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I AM STILL AND FOREVER WILL BE A WRESTLING GOOOOODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zal Jarrett niet zijn als partner want er word gezegd dat degene een World Champion is geweest in elke federatie waar hij geworsteld heeft, en Jarrett is dat nooit geweest in de WWE
Volgens mij kan dat alleen Booker T zijn....als dat zo is dan ga ik echt HEEL erg lachen want kijk dan eens naar het Main Event van TNA
Nash/Angle - Sting/Booker ........wauw wat een vernieuwend productheel raar dat ze nog steeds op de 1.1 zitten
![]()
een longshot zou de Big Show kunnen zijn of Hogan
[ Bericht 26% gewijzigd door kidkash19 op 27-10-2007 12:20:21 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:14 schreef Tazmaniac het volgende:
TNA:Je zit al met een paar dingen fout:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Je zit al met een paar dingen fout:Thanks voor de inside.. wist ik niet van die promotion.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Staat zelfs op de site van TNA:quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:35 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Thanks voor de inside.. wist ik niet van die promotion.
Ik las ergens dat er in het contract van Booker stond dat hij slechts een week zou hoeven wachten.. weet uiteraard niet of dit ook echt zo is.. maar als het RVD en Jarrett niet zijn.. wie weet is het Hogan?!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:05 schreef BigFire het volgende:
ik neem aan dat Booker 90 dagen moet wachten dus lijkt me eerder RVD
die komt zondag/maandag al bij de WWEquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik las ergens dat er in het contract van Booker stond dat hij slechts een week zou hoeven wachten.. weet uiteraard niet of dit ook echt zo is.. maar als het RVD en Jarrett niet zijn.. wie weet is het Hogan?!![]()
Jammer dat Jericho geen mogelijkheid is!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VOTE VOR JBL!!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Van wiki: His WCW run was uneventful and largely unnoticed.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:07 schreef kidkash19 het volgende:
RvD is geen champ geweest in WCW waar die heeft geworsteld, ok heel erg bekend is het niet maar het is wel zo. Daarbij komt dat RvD niet echt zin heeft om te worstelen, althans dat heeft hij gezegd in een interview vorige maand

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |