SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vond raw wel leuk hoor,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:02 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edge en ik zijn behoorlijk bitter
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:17 schreef BigFire het volgende:
meer geklaag over RAWDus omdat jij het niet leuk vindt moet iedereen maar stoppen met kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edge en ik zijn behoorlijk bitter? Zo erg is het echt niet hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Smackdown/Survivor Series spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Wes_FR op 31-10-2007 14:57:56 ]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:17 schreef BigFire het volgende:
meer geklaag over RAWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edge en ik zijn behoorlijk bitterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
ECW was weer okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:The following is from WWE.com:
WWE has come to terms on the release of WWE Diva and Extreme Expose member Brooke as of November 1. We wish Brooke the best in all her future endeavors.
Jammer, die was wel leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:36 schreef Tazmaniac het volgende:
TNASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yea is Masters. Wel erg toevallig dat deze namen opeens op 2 november uitkomen. 1 dag nadat de nieuwe regel van kracht gingquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:15 schreef Wessiej het volgende:
Wie is Chris Mordetzky, Masters?
DH Smith
Yup, en dit is Masters 2de keer.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:35 schreef roepdeman het volgende:
3 strikes regels gelden toch?
1e keer 30 dagen
2e keer 60 dagen
3e keer bye bye
heb je daar toevallig foto's van?quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:47 schreef roepdeman het volgende:
Je moet ook die foto's zien van toen hij een keer net uit rehab kwam, omg dat was eng gewoon. Zo een groot hoofd en dan zo een iel lichaam, maar dat is dus zijn normale body.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een hele vette voor Survivor Series:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
ik kan er gewoon inloggenquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:17 schreef Magneet het volgende:
anderen ook problemen met inloggen bij pwt? Ik kom er niet in maar kon wel me username gewoon opnieuw aanmaken. September oid voor de laatste keer iets gedownload dus zou nog niet verwijderd moeten zijn dacht ik. Ook met de nieuwe reg kan ik niet inloggen btw, zagt username/pw verkeerd maar ook als ik die recover werkt het niet.
KYR is gewoon een cap groep hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:37 schreef Magneet het volgende:
nieuw account aangemaakt en daarmee kom ik er wel in, mooi kloten dusKan ik weer me ratio op gaan bouwen e.d. Ik kom dara al sinds het nog KYR was en daarvoor ook.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
KYR is gewoon een cap groep hoorDaar heb ik deze week weer Raw van.
Raw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:In some exciting news the relatively dead NWA (now a small group of affiliated Indy promotions) has gained a National TV deal. Here's what the email said:
"NWA will have its own National TV Showcase premiering December 26, on the Dish Network "Colours" reaching 13 million homes. It is scheduled Wednesdays at 9 p.m. PST."
The NWA World's Title hasn't been seen on TV since TNA had the rights.
Sean "X-Pac" Waltman is being groomed as the number one contender.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
KYR is gewoon een cap groep hoorDaar heb ik deze week weer Raw van.
Raw:Dab ga jij niet lang genoeg mee met hun. De tracker heette eerst anders en ging toen ook eigen releases doen onder de naam kyr. Trackernaam veranderde naam ook naar Kyr. Daardoor hebben ze heel veel gezeik gehad binnen de scene omdat ze én distributeerden én releases deden. Dus zijn ze gestopt met de tracker en is PWT geborenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
originele naam was trouwens iets met Beer in de titel![]()
Ik ga niet lang mee met PWT, omdat ik daar nooit ben geweest. Ik ken alleen de scene groep KYR door hun releases. Dus dat kan kloppen ja.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:13 schreef Magneet het volgende:
[..]
Dab ga jij niet lang genoeg mee met hun. De tracker heette eerst anders en ging toen ook eigen releases doen onder de naam kyr. Trackernaam veranderde naam ook naar Kyr. Daardoor hebben ze heel veel gezeik gehad binnen de scene omdat ze én distributeerden én releases deden. Dus zijn ze gestopt met de tracker en is PWT geboren
originele naam was trouwens iets met Beer in de titel
Ik hou het op februariquote:
quote:Dr. David Black was interviewed on CNN's Death Grip special last night. Black is the doctor who oversees the Wellness testing for WWE and said the company has handed out a total of 30 suspensions since the Wellness Policy began in November of 2005. A total of 27 talents have been suspended, with three talents having been suspended twice.
Superstars who are known drug offenders include Randy Orton, Kurt Angle, Rob Van Dam, Kid Kash, Matt Hardy, Ryan O'Reilly, Ryan Reeves, Festus Dalton, Balls Mahoney, Andrew "Test" Martin, Jeff Hardy, Chavo Guerrero, Edge, Funaki, Joey Mercury, Charlie Haas, Gregory Helms, Snitsky, Kennedy, Umaga, William Regal, DH Smith, John Morrison and referee Chris Kay. The two-time offenders are Booker T, Rene Dupree and Chris Masters.
Dr. Black also noted the amount of Superstars that have been given warnings for testing positive in drug tests and that amount is double that of the number of suspensions that has been handed out, at least 60.
Niceee, die hond voegde toch nooit wat toe.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Bret interview is weg opeens, en Masters is released![]()
die is hier echt te oud voorquote:Op donderdag 8 november 2007 18:55 schreef wc-eend het volgende:
Idd.. ze moeten goldberg terughalen..
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:08 schreef Cubeforc3 het volgende:als je niks over de wedstrijden verteld of de verhaallijnen hoeft het niet in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i100.photobucket.c(...)TNA.jpg?t=1194588280Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |