quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
KYR is gewoon een cap groep hoorDaar heb ik deze week weer Raw van.
Raw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:In some exciting news the relatively dead NWA (now a small group of affiliated Indy promotions) has gained a National TV deal. Here's what the email said:
"NWA will have its own National TV Showcase premiering December 26, on the Dish Network "Colours" reaching 13 million homes. It is scheduled Wednesdays at 9 p.m. PST."
The NWA World's Title hasn't been seen on TV since TNA had the rights.
Sean "X-Pac" Waltman is being groomed as the number one contender.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
KYR is gewoon een cap groep hoorDaar heb ik deze week weer Raw van.
Raw:Dab ga jij niet lang genoeg mee met hun. De tracker heette eerst anders en ging toen ook eigen releases doen onder de naam kyr. Trackernaam veranderde naam ook naar Kyr. Daardoor hebben ze heel veel gezeik gehad binnen de scene omdat ze én distributeerden én releases deden. Dus zijn ze gestopt met de tracker en is PWT geborenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
originele naam was trouwens iets met Beer in de titel![]()
Ik ga niet lang mee met PWT, omdat ik daar nooit ben geweest. Ik ken alleen de scene groep KYR door hun releases. Dus dat kan kloppen ja.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:13 schreef Magneet het volgende:
[..]
Dab ga jij niet lang genoeg mee met hun. De tracker heette eerst anders en ging toen ook eigen releases doen onder de naam kyr. Trackernaam veranderde naam ook naar Kyr. Daardoor hebben ze heel veel gezeik gehad binnen de scene omdat ze én distributeerden én releases deden. Dus zijn ze gestopt met de tracker en is PWT geboren
originele naam was trouwens iets met Beer in de titel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou het op februariquote:
quote:Dr. David Black was interviewed on CNN's Death Grip special last night. Black is the doctor who oversees the Wellness testing for WWE and said the company has handed out a total of 30 suspensions since the Wellness Policy began in November of 2005. A total of 27 talents have been suspended, with three talents having been suspended twice.
Superstars who are known drug offenders include Randy Orton, Kurt Angle, Rob Van Dam, Kid Kash, Matt Hardy, Ryan O'Reilly, Ryan Reeves, Festus Dalton, Balls Mahoney, Andrew "Test" Martin, Jeff Hardy, Chavo Guerrero, Edge, Funaki, Joey Mercury, Charlie Haas, Gregory Helms, Snitsky, Kennedy, Umaga, William Regal, DH Smith, John Morrison and referee Chris Kay. The two-time offenders are Booker T, Rene Dupree and Chris Masters.
Dr. Black also noted the amount of Superstars that have been given warnings for testing positive in drug tests and that amount is double that of the number of suspensions that has been handed out, at least 60.
Niceee, die hond voegde toch nooit wat toe.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Bret interview is weg opeens, en Masters is released![]()
die is hier echt te oud voorquote:Op donderdag 8 november 2007 18:55 schreef wc-eend het volgende:
Idd.. ze moeten goldberg terughalen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |