abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 oktober 2007 @ 19:51:22 #26
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53953253
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 19:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Schijnt dus een probleem te zijn geweest met het cappen van Bound For Glory, er dus nogsteeds geen scene release uit
Ik heb hem nét binnen, Xvid-SC-SDH staat erachter en is 1,35GB dus ik neem aan dat dit de normale kwaliteit is.. denk dat ik hem morgen pas (kan) kijken maar heb er erg veel zin in!!!

Leuke fotos KidKash!!
Masters ziet er echt weer bruut uit op die foto.. en big daddy v ziet er bescheten uit hehehe
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53953342
Yea SC-SDH is er wel. Maar dat is geen scene. Schijnt dat hij een 3 uur en 30 mins duurt ofzo.

Zie het zo hopelijk.

Erg vette foto's kid

Hier staan de WWE's foto van Brussel: http://www.wwe.com/worldwide/belgium/2007photos/brusselsshow/
pi_53953720
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 19:57 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Yea SC-SDH is er wel. Maar dat is geen scene. Schijnt dat hij een 3 uur en 30 mins duurt ofzo.

Zie het zo hopelijk.

Erg vette foto's kid

Hier staan de WWE's foto van Brussel: http://www.wwe.com/worldwide/belgium/2007photos/brusselsshow/
SC - SDH is stone cold van het smackdown hotel, zijn versies kijk ik altijd, hij upload volgens mij alles..
  Redactie Games maandag 15 oktober 2007 @ 22:36:35 #29
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53956714
Was Brussel trouwens een House show of gewoon tv?
.....Kennedy
  maandag 15 oktober 2007 @ 23:06:21 #30
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53957578
House show
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 15 oktober 2007 @ 23:20:05 #31
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_53958001
waarom komen ze wel in Brussel en niet in NL? is het populair daaro?
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_53958793
Bound for Glory erg leuke PPV! Alleen maar leuke matches. Kan de WWE wat van leren...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_53959053
wc-eend, ik weet wat SC-SDH is Hij doet alleen peer 2 peer en is geen scene dus.

BigFire, als het goed is helemaal niet. Wordt geloof ik ook niet eens uitgezonden in België. Dus waarom ze daar wel komen en hier niet snap ik ook niet.

Bound For Glory:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:19:43 #34
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53959545
TNA: Bound for Glory
Toch maar vandaag gekeken.. ik kon niet wachten.. vriendin afgebeld en lekker zitten genieten!!
SPOILER
Ik kan écht écht écht niet anders zeggen dan dat dit een geweldige, schitterende PPV was waar ik als wrestling en uiteraard als TNA kijker van genoten heb!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_53959838
Site van TNA nog steeds plat trouwens
pi_53960182
Al die tekens voorspellen heel wat goeds denk ik zo.

Ik heb tot nu toe alleen nog Team Pacman vs. Tomko & AJ gezien, geheh Apollo Creed-imitatie.

Ohja en Harry Smith gaat hopelijk morgen debuteren op de Smackdown taping
(wat nog eventueel kan lijden tot New Hart foundation en op een HBK-punishment op Cyber Sunday, dan is de screwjob 10 jaar geleden & over screwjob gesproken, earl hebner )
pi_53960365
SPOILER
pi_53961343
Bound for Glory = Awesome

Dit was de sterkste Wrestling PPV die ik in het afgelopen jaar heb gezien! ! ( beter dan WM wrestlingwise)
Één match die dom was..te veel regels, maar desondanks toch een welkome aanvulling dankzij de humor erin!

Iedereen ga Bound for Glory bekijken ook als je de storylines niet hebt gevolgd. De videopackages voor de matches spreken boekdelen en dat maakt BFG een prima PPV.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:58:46 #39
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53969717
ok ok ok wacht ff.....ondanks alle goede verhalen die ik hoor van BFG heb ik toch even iets te zeggen...

]Dus Sting is nu world champ?....en Nash gaat een terugkeer maken in de ring ondanks zn leeftijd en verotte knieen? Man het lijkt WCW wel, het enige verschil is is dat de leeftijden hoger zijn.

Je hebt dus AJ Styles die DE man was in TNA die nu een goofy, stomme, klungelige sidekick is van Christian en tag team partner van Tomko...arme AJ wat hebben ze met je gedaan?
Dan heb je blijkbaar nog Pacman Jones, die ik dan toevallig ken door het American Football maar heeft hij nou echt de ratings omhoog gebracht zoals Tyson dat heeft gedaan toen bij de WWE? Volgens mij niet en de conclusie is dus een lichtere portomonnee en geen resultaat.

1 ding wat me verder opviel....Gimmickmatches...op 1 PPV heb je dus een Ultimate X, Reverse Battle Royal (wat een onzin trouwens), Best out of 3 falls table match (wat een combo :S ), Special Enforcer en Monsters Ball. Dat vind ik erg veel gimmicks en dat kan de gewone kijker verwarren, TNA heeft dat niet nodig die hebben kwaliteit genoeg.

TNA moet zich concentreren op de dingen waar ze goed in zijn, namelijk de worstelaars zelf en niet al die gimmicks en zooi eromheen, zorg ervoor dat je de EX-WWE en Ex-WCW gasten gebruikt om je eigen talent omhoog te brengen, laat ze niet heel de tijd in het Main event staan

ow ja die move van Angle ging volgens mij niet helemaal vloeiend en hij kwam niet helemaal neer zoals hij terecht zou moeten komen
Luck is for losers
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:05:37 #40
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53969830
Booker T waarschijnlijk toch weg bij de WWE volgens de nieuws sites

RAW
SPOILER
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:41:12 #41
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53971341
wat een prutsers btw
quote:
In relation to the RAW tapings yesterday, while queuing outside, we were told by security that no banners or signs were allowed inside the arena. Obviously a lot of kids with some impressive and imaginative banners were upset about this. Then, as RAW was about to start-Lillian Garcia told the crowd to hold up their banners and signs and it could get shown on TV!!! This bought boo's from the crowd, and set the tone for the night. A lot of young kids wanted to support their favorite wrestler, but were unable to. Just thought I’d drop this by as it seemed to really have an effect on the atmosphere, and don’t know whether it'll come through on TV.
pi_53971892
Wat een saaie saaie RAW btw, zeker na zo'n sterke BFG had ik wel gehoopt dat het iets boeiender zou zijn. Met zo'n slechte rating vorige week had ik wel beter verwacht
pi_53972248
KID KASH SPOILERRRRRR

Gimmicks, ja teveel naar mijn mening. Heb je BFG gezien? Dan snap je waarom het goed was. In-ring work was geweldig. Nash...ik bid tot de worstelgoden van The Ultimate Warrior zolang hij maar geen poot zet in de ring zet (is JBL nog altijd een worstelgod? zo ja, dan roep ik hem ook aan) Angle maakte een 450 splash/kneedrop :| !!! Die reverse battle royal sucks, maar dat gaf ik al aan, doch werd die match gered door de jokes en match zelf die te goed waren.

En AJ...it doesn't matter wat die kerel doet hij blijft DE man. Goofy or superhero..The guy does it all!

Mijn advies: nog altijd kijken dus BFG 2007.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:47:03 #44
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53972307
Ik heb delen gezien...niet alles. Ik zou Hernandez wel in de WWE willen zien, kan die een beetje praten ? Brute natuurlijk kracht heeft die man (niet zo ripped als anderen dus ben benieuwd of hij "clean" is)
Het in ring werk vind ik ook niet slecht...nooit gevonden ook, alleen de personages, verhalen en uitkomsten van wedstrijden vind ik barslecht.
Jammer ook dat de "Veteranen" de show beheersen ipv de jonge TNA gasten
Luck is for losers
pi_53972457
Vond Raw wel goed hoor:
SPOILER
pi_53972582
Heb nog niks gehoord van Hernandez, dus daar kan ik niet over oordelen, wel gelezen dat zijn gelaatsuitdrukkingen on target zijn.
quote:
- The music messed up here so both came out to just crowd noise. Triple X got some chants and LAX and Lethal were way over. Toward the beginning of the match, the hecklers next to us were getting at Homicide calling him Chavo and making grass cutting jokes and he turned around and told them to suck his d**k, pretty loud and weird because there were kids there and they are supposed to be faces. Funny moment after that though, Hernandez looked at him and was like, "You kind of look like Chavo." Good match typical spots, Homicide hurt his eye and had to flush it out and seemed to be pretty pissed off about it. Hernandez is awesome, funny guy and looked like he was having a ball and Lethal cracks me up with the Savage stuff. LAX and Lethal get the win.
  Redactie Games dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:33:48 #47
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53973240
Hebben jullie ook allemaal de off-air van RAW gezien?
Duurt 23 minuten en ben het nu aan het kijken, ben benieuwd.
.....Kennedy
pi_53973381
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 18:33 schreef Wessiej het volgende:
Hebben jullie ook allemaal de off-air van RAW gezien?
Duurt 23 minuten en ben het nu aan het kijken, ben benieuwd.
Nope.. spoil het ff als je hem heb gezien
pi_53974148
Ik pak hem zo ook even. Vraag me af hoe het is
  Redactie Games dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:19:19 #50
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53974152
SPOILER
.....Kennedy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')