abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54233644

De nieuwste versie van de Smackdown reeks komt bijna uit!

Introductie:

Dit spel gaat natuurlijk over het Amerikaanse pro-wrestling. De WWE gaat nog steeds goed in Amerika en veel andere landen. In Nederland zijn er ook nog genoeg fans, en daarom is er weer een nieuw deel van deze game in aantocht. Na de Smackdown serie's gingen ze over op jaartallen zoals bij Fifa en dergelijke spellen. 2008 gaat daar dus gewoon vrolijk verder. Deze keer voor het eerst op de Wii en op de DS. Elk platform krijgt een iets ander spel en andere controls. De Xbox 360 en PS3 versies zullen meer tactical worden en de Wii en DS versie wat meer arcade.

Wat is er nieuw in 2008 ?

In Smackdown vs Raw 2008 komt ECW voor het eerst meekijken. En zal worden toegevoegd als een hele eigen brand. Dat betekend een eigen roster, eigen arena en eigen championship belt. Ook is 2008 de eerste Smackdown game die op alle huidige consoles uitkomt. Verder is er een heel nieuw submission systeem, een beter uitgewerkte story mode, updated graphics, updated roster en nog veel meer nieuws om dit deel weer te halen.

Welke match types zitten erin ?

Net zoals bij de vorige delen zitten er weer enorm veel verschillende soorten match types in dit spel, met allemaal variaties, waaronder: Iron Man match, Battle Royal, Hell in a Cell, Tables, Ladders, and Chairs match and hardcore, Ladder match, the Elimination Chamber, Royal Rumble en nog veel meer. Deze zijn allemaal te spelen met verschillende aantallen mensen.

Wie komen er dit jaar in voor ?

Op de officiële site zijn de volgende namen aangekondigd:

Raw: Shawn Michaels. JTG, Umaga, Bobby Lasley, The Sandman, John Cena, Randy Orton, Snitsky, King Booker en Mister Kennedy.

Smackdown: Rey Mysterio, Matt Hardy, The Undertaker, MVP, Batista, Chavo Guerrero, Mark Henry, The Great Khali, Gregory Helms, Chris Masters, Edge en Ric Flai.

ECW: CM Punk, Marcus Cor Von en Elijah Burke.

Diva's: Torrie Wilson, Ashley, Melina, Mickie James en Candice Michelle.

Legends:

Boxart:

Releasedate en prijs:

Smackdown vs Raw 2008 komt bij Bart Smit op 23 november uit en zal 60 euro kosten. Dixons heeft dezelfde prijs staan.

Handige Links:

http://www.smackdownvsraw.com
http://en.wikipedia.org/wiki/Smackdown_vs_raw_2008
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=233&productID=179004
http://www.dixons.nl/De_o(...)SW06798/default.aspx
http://www.thq-games.com/uk/game/show/2182?keyw=Smackdown+vs+Raw&per_page=
http://www.wwe.com
http://www.thq.com

[ Bericht 2% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 28-10-2007 23:15:48 ]
  zondag 28 oktober 2007 @ 23:04:13 #2
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_54233953

ik ga deze halen voor de ps3

Al vallen de filmpjes van de gameplay me overal echt gigantisch tegen
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Games zondag 28 oktober 2007 @ 23:04:53 #3
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54233977
De game komt 9 november uit, en ik kijk er naar uit hoor
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:04 schreef Paxlie het volgende:

ik ga deze halen voor de ps3

Al vallen de filmpjes van de gameplay me overal echt gigantisch tegen
Ik heb de demo gedaan en het is echt weer onwijs gaaf.
.....Kennedy
pi_54234072
Wikipedia zegt 9 november ja. Maar Bart Smit verkoopt hem pas vanaf de 23ste om 1 of andere reden. Dixons dacht ik ook.

Ik ga hem voor de Wii halen trouwens. Lijkt me echt enorm grappig. Schijnt dat de controls echt enorm goed gedaan zijn
  zondag 28 oktober 2007 @ 23:09:29 #5
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_54234077
op wiki staat een grotere roster (gelukkig)
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_54234127
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:09 schreef BigFire het volgende:
op wiki staat een grotere roster (gelukkig)
Weet ik, maar ik heb alleen de namen erin gezet die op de officiële site bevestigd zijn.

Lees nu trouwens ook dit op de site van THQ:
quote:
Tournament Mode

The SmackDown vs. Raw series has always been first and foremost about the fans, so when players asked for the return of tournament-style gameplay, we gave it to them. In WWE SmackDown vs. Raw 2008, we’re taking last year’s popular PSP-exclusive Road To WrestleMania Mode and expanding it to give users even more tournament types as well as options to create their very own brackets for participation.

The main components of the mode are the King of the Ring and the brand new Beat The Clock Sprint tournaments. Inspired by the historic reign of RAW Superstar King Booker, the King of the Ring tourney throws players right in the middle of a single-elimination battle for the crown. If the player can outlast the 15 other Superstars, he gets to choose a WWE Diva as his queen and is treated to a special coronation ceremony that is truly fit for a king.

The Beat the Clock Sprint is a unique tournament that was featured in both SmackDown and RAW programming this year and is the perfect addition to WWE SmackDown vs. Raw 2008’s Tournament Mode. The bracket consists of one round of singles or tag team matches with up to 16 participants, where the object is simple: the Superstar who beats their opponents in the fastest time will be crowned the winner.

In addition, players can build their very own tournament experience by selecting our Create Tournament feature. Players have the option of tailoring King of the Ring, SmackDown vs. Raw, Road to WrestleMania and Money in the Bank brackets to their liking, even putting WWE Championships on the line. And for the first time ever, users can create and name their own custom tournaments, with up to 16 Superstars, where the winner takes all.

Hall of Fame Mode

Being inducted into the hallowed halls of the WWE Hall of Fame is the ultimate goal for every Superstar that steps foot in a WWE ring. In WWE SmackDown vs. Raw 2008, players can attempt to do just that by recreating some of the greatest moments in WWE History.

The Road to the WWE Hall of Fame begins on January 22, 1995; the day Shawn Michaels entered the Royal Rumble as the first participant and outlasted 29 other men to stand victorious in the end. Players can then complete in various challenges along the timeline: reliving Bret Hart and HBK’s epic WrestleMania XII Iron Man Match; using the Undertaker to defeat Mick Foley’s in their brutal 1998 Hell in the Cell Match and taking on the Hardys in the first-ever TLC Match at SummerSlam 2000.

Each time a player completes a challenge, his Hall of Fame meter will fill as he rises from Jobber to Main Eventer to finally Hall of Famer. WWE SmackDown vs. Raw 2008’s Hall of Fame Mode is reserved for only the best of the best. Do you have what it takes to cement your place in WWE history?
Klinkt goed

[ Bericht 80% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 28-10-2007 23:16:37 ]
pi_54234323
Veel bekende namen in dit topic zeg

ik wil hem best voor de PS3 hebben
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  Redactie Games zondag 28 oktober 2007 @ 23:20:57 #8
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54234404
Ik weet niet wie het hier allemaal doen, maar elke dag is er op IGN een countdown, met 1 superstar dus, met al zijn stats enz.

Ook allemaal screens en info over spelmode's.
De countdown is wel nu bijna voorbij, nog Regal,HHH en Shad en dan de legends maar alsnog
.....Kennedy
pi_54234544
Vraag me af of hij hier ook echt op 9 november komt, of pas op de 23ste zoals Bart Smit zegt
  Redactie Games zondag 28 oktober 2007 @ 23:26:51 #10
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54234582
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vraag me af of hij hier ook echt op 9 november komt, of pas op de 23ste zoals Bart Smit zegt
9, weet het 100% zeker
.....Kennedy
pi_54234611
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:26 schreef Wessiej het volgende:

[..]

9, weet het 100% zeker
Want?
  Redactie Games zondag 28 oktober 2007 @ 23:36:33 #12
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54234861
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:27 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Want?
Laats nog aangekondigt door THQ, staat op élke site, alleen BS is anders, en BS als bron gebruiken
.....Kennedy
pi_54234984
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:36 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Laats nog aangekondigt door THQ, staat op élke site, alleen BS is anders, en BS als bron gebruiken
Stond dacht ik eerst ook bij Dixons maar is nu weggehaald. En er was laatst ook een bericht dat hij misschien een korte tijd uitgesteld zou worden omdat ze Benoit eruit moesten halen. Dus dat is wel geloofwaardig dan. Op welke site staat er dan 9 november voor Nederland?
  Redactie Games zondag 28 oktober 2007 @ 23:53:58 #14
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54235250
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:41 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Stond dacht ik eerst ook bij Dixons maar is nu weggehaald. En er was laatst ook een bericht dat hij misschien een korte tijd uitgesteld zou worden omdat ze Benoit eruit moesten halen. Dus dat is wel geloofwaardig dan. Op welke site staat er dan 9 november voor Nederland?
Betrouwbare website's voor bestellen is www.dimplus.nl www.zuiderpark-games.com www.gcshop.nl

En dat Benoit eruithalen was in Augustus dus gedaan, en hij komt echt over een kleine 2 weekjes
.....Kennedy
pi_54235838
dimplus zegt ook 23 november, maar ik zie nu dat het voor de Wii versie is en niet voor de andere versies.

GCshop zegt wel 9 november voor Wii

Zuiderpark ook 9 november voor Wii

Nouja, hoop maar dat hij dus wel voor de Wii ook gewoon op 9 november komt. Misschien gewoon fouten van Bartsmit en Dimplus hoop ik dan
  maandag 29 oktober 2007 @ 00:26:13 #16
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54235883
En ik heb verdomme weer geen één van de consoles.
pi_54235968
Ik ga deze ook zeker weer halen. Heb alleen even vraagje: Waarom doet Jeff Hardy nooit mee?
pi_54235985
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 00:26 schreef Wes_FR het volgende:
En ik heb verdomme weer geen één van de consoles.
Het zijn er 7!

PlayStation 3, PlayStation 2, PlayStation Portable, Nintendo DS, Wii, Xbox 360, Mobile

Koop een Wii, maar 250 euro
pi_54235994
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 00:32 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik ga deze ook zeker weer halen. Heb alleen even vraagje: Waarom doet Jeff Hardy nooit mee?
Hij zit er wel in deze keer. Er staat zelfs een plaatje van hem vanuit het spel in de links sectie op de hoofd site. Hij is alleen nog niet officieel aangekondigd daar

En hiervoor zat hij er niet in omdat hij niet meer bij de WWE zat natuurlijk. Hij zat wel in Smackdown 2 iig.
  Redactie Games maandag 29 oktober 2007 @ 08:02:44 #20
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54237690
Wii kopen
Ik koop dit spel maar vooor de 360 én maybe the wii voor de controls, maar voor de echte careeer mode's doe ik wel op de 360.
.....Kennedy
pi_54238220
ik had smackdown vs raw 2007 en ergerde me kapot aan alle lange laadtijden.

2008 demo gedownload en wat denk je: na iedere optie weer laadtijd.

Deze ga ik dus echt niet halen
  maandag 29 oktober 2007 @ 09:12:17 #22
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_54238361
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 09:00 schreef Wouter2006 het volgende:
ik had smackdown vs raw 2007 en ergerde me kapot aan alle lange laadtijden.

2008 demo gedownload en wat denk je: na iedere optie weer laadtijd.

Deze ga ik dus echt niet halen [afbeelding]
laadtijden in de gameplay filmpjes vielen me juist mee
over welke console hebben we het hier?
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_54238702
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 09:12 schreef Paxlie het volgende:

[..]

laadtijden in de gameplay filmpjes vielen me juist mee
over welke console hebben we het hier?
xbox 360
pi_54241097
Gelukkig heb je geen laad tijden bij de Wii
pi_54303236
Waarom staat de countdown op de site opeens weer op 42 dagen?

Staan trouwens nu weer een aantal namen erbij waaronder Finlay, Triple H en wat anderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')