Bevestigd op de site ja, jammer zeg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Booker T waarschijnlijk toch weg bij de WWE volgens de nieuws sites
Tevens, die muziek die je hoorde bij het filmpje, schijnt Jericho's liedje achterstevoren afgespeeld te zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
3 releases, zeker om Jericho te bekostigen
Ik betwijfel het nu steeds meer ook. Alles wijst er te duidelijk op. Second coming ook bijvoorbeeld. Zou de 2de keer zijn dat Jericho in de WWE is. Maar ja volgens mij wist iedereen het ook al toen die klok er kwam in de tijd van WCW vs WWF.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Tevens, die muziek die je hoorde bij het filmpje, schijnt Jericho's liedje achterstevoren afgespeeld te zijn.
Weet het zelf niet, maar het wordt wel een beetje duidelijk
Opgezet niet, dat zou zo lame zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik betwijfel het nu steeds meer ook. Alles wijst er te duidelijk op. Second coming ook bijvoorbeeld. Zou de 2de keer zijn dat Jericho in de WWE is. Maar ja volgens mij wist iedereen het ook al toen die klok er kwam in de tijd van WCW vs WWF.
We zullen zien, misschien is het allemaal maar opgezet.
Smackdown en ECW worden 1?quote:Partnership forming?
Written: October 16, 2007WWE.com has learned that several meetings have taken place between Acting SmackDown General Manager Vickie Guerrero and ECW General Manager Armando Estrada that, if ratified, would allow SmackDown and ECW Superstars to compete on Tuesday and Friday nights.
While nothing is signed as of yet, locker room sources say that this open door agreement between Vickie and the cunning Cuban shyster will be discussed tonight, live on ECW on Sci Fi. No further details have been released, and when pressed for more information, Estrada was tight-lipped (a rarity in its own right).
“I have no news for you right now,” said Estrada. “But tonight on ECW on Sci Fi (10/9 CT), I will give some insight into these, come se dice, meetings.”
Dat bedoel ik, ze leggen het er gewoon veels te dik op. Lijkt wel of het expres gedaan wordt. Hoop dat ze niet lang meer hiermee wachtenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Opgezet niet, dat zou zo lame zijn
Zelfs JR en King praatte er over, hij had wel een idee maar dat kon die niet zeggenO RLY.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
[ Bericht 45% gewijzigd door kidkash19 op 17-10-2007 14:43:59 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:38 schreef kidkash19 het volgende:
TNASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:12 schreef Cubeforce het volgende:
Misschien een spoiler, maarZet er dan bij dat het een belangrijke spoiler voor TNA is, dacht dat het over ECW ging,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ECW:
Vette ECW zegmede dankzij het publiek natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Zet er dan bij dat het een belangrijke spoiler voor TNA is, dacht dat het over ECW ging,Oeps.. sorry dat was stom van me ja! Had even niet nagedacht om erbij te zetten waar de spoiler over ging, vooral omdat het toen nét bekend was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
tsja, tegenwoordig moet je alles in spoiler tags plaatsen, want o-o-o ze zullen het nog niet gezien hebbenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:47 schreef Cubeforce het volgende:
[..]
Oeps.. sorry dat was stom van me ja! Had even niet nagedacht om erbij te zetten waar de spoiler over ging, vooral omdat het toen nét bekend was.![]()
,
dan zijn de rapen gaar.![]()
Ik heb TNA Impact van over 2 weken nog niet gezien nee. Jij wel?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:38 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
tsja, tegenwoordig moet je alles in spoiler tags plaatsen, want o-o-o ze zullen het nog niet gezien hebben,
dan zijn de rapen gaar.![]()
Sowieso wil ik altijd wel dat er spoilers worden gebruikt, want kijk altijd alles 1 dag later, mits ik een keer vrij ben, dan niet......Kennedy![]()
Ik kijk soms ook mijn raw pas op donderdag.. heb het gewoon druk en wil alles wel volgen.. dus ik ben gewoon voor een week spoilersen wel aparte spoilers voor elke show, en boven de spoler graag vermelden welke show
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahaa dus egenlijk alles wat gezegd wordt moet dan in spoiler
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Smackdown:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TNA:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 20-10-2007 00:19:45 ]![]()
Lol Kirstal fired, Lex Luger heeft een stroke en Cena verkoopt hotdogs.
Wat een nieuws weer allemaal![]()
![]()
Luger een stroke? Klote man.. hopelijk gaat het wel en trekt het weg..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Lol Kirstal fired, Lex Luger heeft een stroke en Cena verkoopt hotdogs.
Wat een nieuws weer allemaal![]()
ja ik heb het topic weer gevonden
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Smackdown was weer erg leuk, ze hebben misschien wel een minder roster das Raw maar ik vind SD! toch altijd veel leuker.![]()
Zo tering,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Non-Raw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:24 schreef Wes_FR het volgende:
Non-Raw:Hoeft niet in spoiler hoor.. en tis al begonnen.. met die invasions..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ik weet is het volgende: ECW levert de WWE nog altijd geld op. Net zolang ECW bij de top van best bekeken programma's op SciFi is, zal de deal worden verlengd. WWE wilt dit natuurlijk, omdat ze daardoor inkomsten generen. Wat heeft dit met de "invasions" temaken?
Hoe meer mensen gaan kijken hoe meer de WWE zal kunnen gaan eisen bij de nieuwe onderhandelingen in december geloof ik. Mocht het niet rendabel zijn voor de WWE dan zal die samensmelting zeker gebeuren, maar voorlopig ziet het er niet naar uit als ik de kijkcijfers zo bekijk.
En ja laten we eerlijk zijn...samensmelting t zijn een stuk of 20 man die over de brands moeten worden verdeeld. de echte klappen vallen toch echt in de annouce booth.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Upon us
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids![]()
Raw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:24 schreef Cubeforce het volgende:
Raw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ECW dus geredgaat door in 2008.
quote:Breaking News: ECW Saved - Will Run Through 2008
Story posted by Ryan Clark on October 23, 2007
The ECW brand is going to be sticking around after all. WWE just sent out the following press release:
SCI FI CHANNEL REUPS WWE®’S ECW® THROUGH 2008
New York, N.Y., October 23, 2007 - SCI FI Channel and World Wrestling Entertainment® today announced that the hit program, ECW (Extreme Championship Wrestling®, will continue on the network through 2008.
WWE is also the producer of the No. 1 weekly basic cable TV series, “Monday Night RAW®” on USA Network.
This year (Jan-Sept), SCI FI has been the #1 cable network for men ages 18-34 in ECW's Tuesday 10pm time period.
For more information go to ECW.com http://www.wwe.com/shows/ecw/ and www.SCIFI.com.
SCI FI Channel is a television network where "what if" is what's on. SCI FI fuels the imagination of viewers with original series and events, blockbuster movies and classic science fiction and fantasy programming, as well as a dynamic Web site (www.scifi.com) and magazine. Launched in 1992, and currently in 85 million homes, SCI FI Channel is a network of NBC Universal, one of the world's leading media and entertainment companies.
World Wrestling Entertainment, Inc. (NYSE: WWE), is an integrated media and entertainment company headquartered in Stamford, Conn., with offices in New York City, Los Angeles, Toronto and London. Additional information on the company can be found at wwe.com and corporate.wwe.com .
Forum Opties Forumhop: Hop naar: