Ja, ga de grap uitleggen...quote:
Dat is misschien jammer voor je maar het viel mee de uitzending...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:19 schreef SteveBallmer het volgende:
Heerlijk dat ik die linkse kutbende weer gemist heb.
quote:Jacqueline Govaert
Viert dit jaar dat haar band Krezip tien jaar bestaat. In 1997 begon de band in zijn ruwste vorm op het Willem II College in Tilburg met muziek maken. Hét grote voorbeeld van Govaert was zangeres Sarah Bettens van de Belgische formatie K's Choice. In 1999 stond Krezip op het Lowlands-festival en dat was het begin van de doorbraak naar een groter publiek. In 2000 bereikt hun single 'I Would Stay' de nummer 1-notering in de Top 40 en staat daar 18 weken in. Dit jaar kwam het zesde album van Krezip uit: 'Plug It In'. Krezip treedt vanavond live op tijdens de uitzending.
Naar de officiële Krezip-website
Herman Brusselmans
Noemt zichzelf 'de straaljager van de Nederlandse letteren' en dat is geen verkeerde bijnaam voor een schrijver die al meer dan veertig boeken op zijn naam heeft staan. Dit oeuvre bouwde Brusselmans op in 25 jaar schrijverschap. Na de de film 'Pulp Fiction' spiegelde Brusselmans zich graag aan regisseur Quentin Tarrantino. Ze deelden hun voorliefde voor grof geweld, seks en snedige dialogen. Op 9 oktober werd de oud-bibliothecaris Brusselmans vijftig, reden voor een goed gesprek.
Lees hier 'Brusselmans van A tot Z' ter gelegenheid van Brusselman's 50ste verjaardag
Fred Teeven
Teeven is justitiewoordvoerder voor de VVD in de Tweede Kamer en voormalig officier van justitie. Hij reageert op het steekincident afgelopen zondag in het politiebureau van het Amsterdamse stadsdeel Slotervaart. De dader, inmiddels bekend als Bilal B., sprong over de balie en stak een agente in de borst. Een collega die haar te hulp kwam werd ook gestoken, waarna de agente B. met haar dienstwapen neerschoot.
Ik sla ook over.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan me geen van 3-en echt boeien, vrees ik.
Brusselmans is juist zo'n voorspelbaar stripfiguur - en dat lange vieze haarquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:29 schreef golfer het volgende:
Alleen Brusselmans is misschien leuk. Rest vind ik niet de moeite waard.
Nou briljantquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Brusselmans is toch bij vlagen geweldig: roken is het beste wat er is. Ik zou dan ook iedereen willen aanraden om ...![]()
![]()
Erbenm en zijn broertje stotteren beiden. Lijkt me juist leuk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:25 schreef venomsnake het volgende:
Denk dat ik maar een keertje oversla. Dit zijn niet echt gasten waar ik warm voor loop.
Palmquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:25 schreef hooibaal het volgende:
Jezus wat werkt dat mens op je jeukspieren zeg.
Ik kan het niet uitleggen, maar ondanks een goeie fles Palm heb ik toch een vieze smaak in m'n bek.
Kuif Bubble^ -J-D-quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:26 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Palm
Hooibaal
En die vieze smaak is te begrijpen
En dat was in? 1953?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:37 schreef tong80 het volgende:
KutMarokanen. Ik speelde om twaalf uur 's nachts ook buiten als 7jarige waar maken die Nederlanbders zich druk om ?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:38 schreef Aoristus het volgende:
b-b-blije s-s-schaatserss
In 1969 toen het vuurwerk werd afgeschjotenquote:
rene eijkelkamp?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:44 schreef tong80 het volgende:
Kwisvraag welke andere topsporter kwam uit Dalfsen ?
stottertquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:41 schreef tong80 het volgende:
Geweldig de één stotterd nog harder dan de ander
ta ta ta ta taalpu pu pu purist !!quote:
Zat ik mij ook nog te bedenken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:35 schreef Aoristus het volgende:
die groene was 'senior-consultant bij een accountancy firma' . Wat heb je toch een stel vreselijke mensen in de wereld. Als wat moet zoiemand herintreden
Misschien krijg je nog wel een digitale ciska weet raad vraagbaak, weten wij veelquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zat ik mij ook nog te bedenken.Als kassierster in de supermarkt misschien ...
(bij de Delhaize in België noemen ze die trouwens "Senior Financial Shopping Assistants" (serieus) )
Van die drie vrouwen die daar op een rijtje zitten heeft die middelste wel wat..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Is dit het vrouwenpraatuurtje ofzo ?
Ze is wel duur om te onderhoudenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Van die drie vrouwen die daar op een rijtje zitten heeft die middelste wel wat..![]()
Vind ik ook, hij laat zich niet ophitsen door die mediageile Pauw. Je bent korpschef en dan heb je je gewoon aan de regels te houden, zonder daarbij de politiek te gebruiken. Het is een uitvoerder van de wet, dus mensen bevoordelen is uit den boze.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:27 schreef golfer het volgende:
Prima, intelligente vent die Welten.
Lijkt mij prima op de hoogte van de dagelijkse situatie.
wat? een kut als een hooischuur, hoog haar, wat?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:47 schreef Arcee het volgende:
Die Tensen heeft wel behoorlijke... hè bah, Tensen.
Vandaar die bezuinigingen dusquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:17 schreef SCH het volgende:
Caroline Tensen![]()
Briljante carrieremove door voor de beste omroep van Nederland te kiezen
Nee, dat was Anna Nicole Smith.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:49 schreef Aoristus het volgende:
wat? een kut als een hooischuur
Het leven gaat verder..quote:
Was leuk inderdaad.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
"Aan een tafel zitten, potje bier erbij, dom lullen..." "Onze formule!"![]()
Ze moeten Jolink vaker uitnodigen, dan valt er tenminste wat te lachen.
Leuke vrouwquote:
Vond ik helemaal niet. Maar d'r uitspraak 'joah, ik poseerde voor de playboy voor 't geld....', tsja, wat ben je dan?quote:
Precies. En ze is best nog wel pienter ook, alleen denkt ze te snel en probeert ze 5 gedachtes in een halfafgemaakte zin te frotten. Terwijl een nepintellectueel als een witteman een minuut de tijd neemt om *een* zin uit te spreken. Waardoor witteman de indruk wekt alsof-ie heel goed nagedacht heeft over wat-ie wil zeggen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:11 schreef tong80 het volgende:
Georgina is cool. Vond haar vroeger maar niks, maar heb mijn mening bijgesteld. Ze heeft schijt aan de heks en zijn ouwe moer.
Da's zo'n zelfde irritant figuur inderdaad. Ze danken hun succes altijd aan een ander en zijn vervolgens niet van de buis te rammenquote:
Exact hetzelfde wat Bluezz en ik net tegen elkaar zeiden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:37 schreef Aoristus het volgende:
ik bedenk me ineens dat Michiel Romijn een perfecte A. F Th van der Heijden kan neerzetten
Ja dat vind ik ook heel mooi !!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:31 schreef golfer het volgende:
Mooie cirkel voor Van der Ven: als 19-jarige haar eerste rol in Turks Fruit en nu ruim 35 jaar later bezig zijn laatste boek te verfilmen als regiseusse.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Exact hetzelfde wat Bluezz en ik net tegen elkaar zeiden.
Maarten van Rossem kraakt even de film af.![]()
Amen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:55 schreef Aoristus het volgende:
nou maar hopen dat het monument in het Wertheimpark heel blijft, hij kan het niet nog een keer komen repareren..
je zonden zijn vergeven, zoonquote:
Hoezo 'dus'?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:29 schreef golfer het volgende:
Ik sla dus vandaag over.
Jammer voor jou, ik heb gewoon naar P&W gekekenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:02 schreef tong80 het volgende:
Niemand heeft gekeken. Het Evita publiek is duidelijk anders die keken gewoon weer naar SBS
Idd. Bij Boogerd was er niet echt iets nieuws te melden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:15 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik vond dat met die veteranen juist heel interessant.
Ik heb naar geen van beide gekeken, in welk hokje pas ik nu?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:02 schreef tong80 het volgende:
Niemand heeft gekeken. Het Evita publiek is duidelijk anders die keken gewoon weer naar SBS
Ik ga voor wat Amerikaans series die we nog hadden gedownload.quote:
Dat wordt dus smullen morgen. Ben benieuwd wie-wie niet zal laten uitpraten.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:03 schreef borisz het volgende:
morgen Bram M, Gordon en Marcel v Dam
3 haantjes bij elkaarquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:03 schreef borisz het volgende:
morgen Bram M, Gordon en Marcel v Dam
Leek mij inderdaad een sympathieke man. Heb nog nooit iets van hem gelezen.quote:
Ja ik ben ook benieuwdquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat wordt dus smullen morgen. Ben benieuwd wie-wie niet zal laten uitpraten.
Noemt ie z'n reet straatje ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
En Gordon komt zijn eigen straatje even schoonvegen.
Ik aarzelde nog even om dat te posten. Beetje voorspelbaar, tongquote:
Ik kijk dan ook naar de herhalingquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik aarzelde nog even om dat te posten. Beetje voorspelbaar, tong![]()
Henk Jan Gerrit Piet Janus Tom Bert Fred KJlaas Pieter Herman Wim.....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:50 schreef ijsbrekertje het volgende:
Wie is die ex-vriend van Gordon?
Dan hoor ik het straks wel van jequote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Henk Jan Gerrit Piet Janus Tom Bert Fred KJlaas Pieter Herman Wim.....
Ik zeg al ik kijk naar de herhaling
Ik zou dit jaar niet kijken, maar nu ik begrijp dat Gordon in de jury zit, ga ik misschien toch zaterdag even kijken.quote:
Ik herb gekeken en hij verdient een nekschot.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou dit jaar niet kijken, maar nu ik begrijp dat Gordon in de jury zit, ga ik misschien toch zaterdag even kijken.
De platte humor van die gozer ligt mij wel.![]()
Schattig héquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:57 schreef golfer het volgende:
Witteman probeert Van Dam terug te praten in de parochie van de PvdA.
Aan wie heb je een grotere hekel eigenlijk, aan Van Dam of aan Witteman?quote:
Het vuurwerk bleef uit, maar toch vond ik het wel een aardige aflevering.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:05 schreef golfer het volgende:
Dat wordt dus smullen morgen. Ben benieuwd wie-wie niet zal laten uitpraten.
Oe!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:07 schreef ijsbrekertje het volgende:
Aan wie heb je een grotere hekel eigenlijk, aan Van Dam of aan Witteman?
Inderdaad niet het verwachtte vuurwerk. Ze lieten elkaar netjes uitpraten, de egootjes aan tafel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:10 schreef ijsbrekertje het volgende:
Het vuurwerk bleef uit, maar toch vond ik het wel een aardige aflevering.
Hij is op een vreemde manier altijd bijzonder grappigquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:07 schreef golfer het volgende:
Wim Helsen is zo'n heerlijke droogkloot.
En verder nog Samira Benallal (het zusje van die Belgische ontsnappingskoning) en Frits Barend over de situatie met de Nederlandse trainers na het opstappen van Ten Cate en Koeman.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:09 schreef Niek. het volgende:
# Schrijver Willem G. van Maanen is genomineerd voor de AKO Literatuurprijs met zijn boek 'Heb lief en zie niet om'.
# De nieuwe hoofdredacteur van het blad Quote heet Sjoerd van Stokkum. Hij volgt in deze functie Jort Kelder op.
Maar hij is niet gevaarlijk hoor ...quote:Benallal was niet aan zijn proefstuk toe
Nordin Benallal, die vanavond uit de gevangenis van Ittre ontsnapte, heeft ondanks zijn jonge leeftijd een zwaar gerechtelijk verleden. De 27-jarige man ontsnapte al verscheidene keren uit de gevangenis. Na zijn vlucht in augustus 2004 schoot hij twee agenten neer in Sint-Jans-Molenbeek. Benallal werd op 30 oktober 1998 een eerste keer veroordeeld voor diefstal met geweld. De correctionele rechtbank in Brussel gaf hem vijf jaar cel. Op 13 februari 2004 werd de gangster opnieuw veroordeeld tot elf jaar voor een lange serie overvallen.
Op 24 juni 2004 sprak het assisenhof een straf van 27 jaar uit voor hold-ups en carjackings waarbij een van de slachtoffers verminkt raakte. Nauwelijks enkele weken later, op 8 augustus, ontsnapte Benallal uit de gevangenis van Nijvel. Een kleine week later, in de nacht van 12 op 13 augustus werd zijn Opel Corsa tegengehouden door de lokale politie. Benallal scheurde weg, waarop de twee agenten de achtervolging inzetten. Benallal zag zich uiteindelijk genoodzaakt om uit te stappen, waarna hij drie keer vuurde op de agenten. Ze raakten beiden gewond en een van hen ontsnapte ternauwernood aan de dood.
Op 15 augustus 2005 kon Benallal worden ingerekend bij een controle in de Brusselse Rogiertunnel. Hij had zich verstopt in een wagen die door een kompaan werd bestuurd. Op 5 januari 2007 werd Benallal veroordeeld tot 12 jaar cel. In juni werd hij overgebracht van de gevangenis in Andenne naar die in Itter omdat hij opnieuw aan een ontsnappingsplan werkte. (belga/gb)
Zei ik toch ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:24 schreef golfer het volgende:
Die zus is de kijk op de realiteit flink kwijt.
Haar broertje is natuurlijk een lieverdje die het slachtoffer van het systeem is.![]()
ik vermoed dat ze morgen weer hun excuses moeten aanbieden omdat ze een oplichter in de studio hadden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
280 miljoen verdienen met een blikje waar een dekseltje op zit om het terug te sluiten ??? (zo'n blikkensluiter kun je toch al decennia kopen voor een euro in de blokker ofzo???)
Dat kost alleen maar geld aan toetsenborden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:48 schreef tong80 het volgende:
Ik sta er niet in terwijl ik 180000 users entertain
Inderdaad.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:49 schreef rubbereend het volgende:
omg komt dat ontvoerings gehuil weer, alsof niet iedereen weet wie er vermogend is in de buurt
En dat net als er een tennister zit.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Voormalig toptennisster en NOS-commentatrice bij tenniswedstijden Marcella Mesker schreef een boek over vrouwen op het centre court
Ik sla over..
En Jan ten Hoopen over krakers.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Vrijdag 2 november, 23.00 – 23.50 uur, Ned1
Vanavond ontvangen Jeroen Pauw en Paul Witteman:
Rapper Salah Edin is genomineerd voor zeven Urban Awards. Onder andere zijn album Nederlands Grootste Nachtmerrie maakt kans gekozen te worden als beste album van het jaar.
Laurens Drillich stopt met zijn werkzaamheden als voorzitter van omroepvereniging BNN. Hij was in 1998 nauw betrokken bij de oprichting.
Voormalig toptennisster en NOS-commentatrice bij tenniswedstijden Marcella Mesker schreef een boek over vrouwen op het centre court
Ik sla over..
Alsof die werklozen nog niet vaak genoeg op tv zijn geweestquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
En Jan ten Hoopen over krakers.
Krakers.
Met stomheid geslagenquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:54 schreef tong80 het volgende:
'Zijn daad is niet goed tye keuren m,aar iok begrijp wel; zijn frustraties.' En niemand reageert hier
Had maar gekeken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:57 schreef golfer het volgende:
Ik heb vandaag toen ik de gastenlijst zag meteen besloten om het over te slaan.
Een rappende Marokkaan zit ik niet op te wachten. 1 AliB is genoeg.
Heb jij nog interviewer Maurice De Wilde gekend op de VRT (toen BRT) , Tong ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:01 schreef tong80 het volgende:
Echt schandalig. Pauw houdt zijn muil en Witteman is een pussy
Heb je gelijk in maar ik vraag me af of dat de opzet was. Beetje weerwoord had wel gemogen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:06 schreef MeneerTim het volgende:
Tong, hoezo vind je dat Pauw en Witteman iets hadden moeten doen? Alles was duidelijk en die quasi rapper had geen hulp nodig om zichzelf voor schut te zetten. Ik kreeg niet het gevoel dat hij ergens makkelijk mee weg kwam.
Rugnummers graagquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Heb jij nog interviewer Maurice De Wilde gekend op de VRT (toen BRT) , Tong ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |