Ik wil gewoon weer brute kracht zien. Aangezien Peter en Sylar op dit moment niet echt in optima forma zijn, zal het Kyle moeten worden. En waarom ook niet? De drie die tot nu toe bij 'de acht' horen (Kaito, Ma Petrelli, Noah) zouden best wel eens vermoord kunnen worden omdat het plannetje van Linderman heeft gefaald en hij uiteindelijk is vermoord. En wie zou er volgens de ActivatingEvolution website wraak kunnen nemen..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:37 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb stille hoop op Kyle dit seizoen.![]()
Hmz? De regie zou gezegd hebben dat hij echt dood is...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:15 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Linderman is niet dood, je ziet hem in een trailer van Heroes verschijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop alleen dat ze H.R.G. niet omleggen, want vind ik niet leuk![]()
http://activatingevolution.org/ ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:23 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik wil Caitlin zien knallen.
ActivatingEvolution Treveo
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:27 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd wie al die 'oude Heroes' nou zijn.Hoe zit dat nu eigenlijk.. is bennett h.r.g. of is die kerel waar mohinder nu voor werkt 'h.r.g.'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop alleen dat ze H.R.G. niet omleggen, want vind ik niet leuk
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Als het goed is is Noah Bennett HRGquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:31 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Hoe zit dat nu eigenlijk.. is bennett h.r.g. of is die kerel waar mohinder nu voor werkt 'h.r.g.'
Zo kennen wij hem uit het eerste seizoen, maar West misschien niet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:32 schreef Treveo het volgende:
[..]
Als het goed is is Noah Bennett HRG
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:45 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik heb zelf helemaal niet het idee dat Noah hoort bij de 'oprichters'. Als je goed nadenkt, weet je dat hij een hulpje was van de Company en van Kaito de zorg kreeg over een kindje (Claire).
waar is het toch fout gegaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:48 schreef Gremen het volgende:
Ja oke, maar hij kwam ook al voor in de oude zwart/wit beeldenDat wordt er vaak bedoeld. Toendertijd was de kernactiviteit van de Company nog 'heroes' opsporen, taggen, in kaart brengen en kijken hoe ze zich ontwikkelen
Met mij of met de Company?quote:
Volgens mij gaan de Heroes topics het snelst van alle seriesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:36 schreef Tim86 het volgende:
verrassende aflevering (helaas pas net kunnen kijken)...in de tussentijd is er alweer een compleet topic doorheen gevlogen haha
Werkte .. hij is ook (volgens mij..als je er té ver over nadenkt) een van de 'schuldigen' dat het grote plan van Linderman (want dat was toch wel de hoofdverantwoordelijke) is mislukt en dat Linderman door DL vermoord kon worden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zo kennen wij hem uit het eerste seizoen, maar West misschien niet?
Bob heeft tenslotte ook een bril met een dik montuur.
Ik snap overigens niet helemaal waarom Kaito, Angela én Noah op die schilderijen staan, wat doet noah daar?
Kaito en Angela dood kan als wraak voor Lindermans dood kunnen komen, maar Noah werkte toch ook met Linderman samen?
Met de Companyquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:33 schreef Gremen het volgende:
[..]
Met mij of met de Company?
De Company is cool, ze zouden over alle heroes moeten heerschen
Yep... gaat zelfs sneller dan die van Lostquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:07 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Volgens mij gaan de Heroes topics het snelst van alle series.
Inderdaad, daarom vind ik die kritiek die de anderen wel hebben beetje jammer... Je kan toch niet alle kijkers altijd blij maken en constant actie in een serie hebben. Met de vragen en verhalen zitten ze nu wel goed. Ik verwacht iig ook meer actie de komende afleveringenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:38 schreef sjarreltje het volgende:
Ik moet toch ook zeggen dat Heroes het op zich wel weer goed doet. Er zijn weer voldoende vragen waardoor de serie mij wel blijft trekken. Nu verwacht ik wel gauw een paar antwoorden en ACTIE!
Ja, ik ook... Eigenlijk hoort het ook inderdaad zo! Voor mij kan ik pas aflevering 4 kijken volgend week op zondag of hooguit 2 afleveringen op 1 dagquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:10 schreef Treveo het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom vind ik die kritiek die de anderen wel hebben beetje jammer... Je kan toch niet alle kijkers altijd blij maken en constant actie in een serie hebben. Met de vragen en verhalen zitten ze nu wel goed. Ik verwacht iig ook meer actie de komende afleveringen
Volgens mij gaat het grootste gedeelte van de kritiek juist over die verhalen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:10 schreef Treveo het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom vind ik die kritiek die de anderen wel hebben beetje jammer... Je kan toch niet alle kijkers altijd blij maken en constant actie in een serie hebben. Met de vragen en verhalen zitten ze nu wel goed. Ik verwacht iig ook meer actie de komende afleveringen
Ja, dat het te langdradig is en die verhalen te weinig vragen opwekken en voldoet niet aan hun verwachtigingen. Daarom is er kritiek op verhalen. Wie weet wordt Heroes wel zo'n serie net als Friends... Populair en lange productiequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:27 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het grootste gedeelte van de kritiek juist over die verhalen.
Als Heroes Friends is, worden Mohinder & Matt dan Joey?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Mohinder en Matt lijken wel een getrouwd stelletje.
Je slaat DL even over? Dat vat ik ff niet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:02 schreef Lothario het volgende:
maar linderman hoorde toch ook bij de oude heroes samen met nathan en peter petrelli's vader(zie comics), overigens wordt daarin mini beetje duidelijk dat nathan's vader geen hero is. Maargoed. TVP'tje. Ik denk dat ik dinsdag het DL even oversla en die week daarna er 2 kijk.
Ik gok downloaden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:42 schreef Treveo het volgende:
[..]
Je slaat DL even over? Dat vat ik ff niet?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:25 schreef Cieva het volgende:
t
ahhh wie helpt mijn geheugen?
v
Wie is die jongen ook al weer die nu samen met die broer en zus ontsnapt?
p
Hij heeft het over die 'Dude, you look like ass' gozer.quote:
O ja... ik las ff verkeerd, mijn foutquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:51 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hij heeft het over die 'Dude, you look like ass' gozer.
Zijn we hier toevallig op Kyle Lucas gestuit?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:34 schreef Treveo het volgende:
Hij heeft de Rogue van Claire gejat, want toen ze uit de gevangenis kwamen, riep ie dat ie een auto heeft en reden ze weg in de Rogue
Dus die gozer die de auto gestolen heeft is Kyle Lucas? Nee, dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:39 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Zijn we hier toevallig op Kyle Lucas gestuit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |