Ja, ik ook... Eigenlijk hoort het ook inderdaad zo! Voor mij kan ik pas aflevering 4 kijken volgend week op zondag of hooguit 2 afleveringen op 1 dagquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:10 schreef Treveo het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom vind ik die kritiek die de anderen wel hebben beetje jammer... Je kan toch niet alle kijkers altijd blij maken en constant actie in een serie hebben. Met de vragen en verhalen zitten ze nu wel goed. Ik verwacht iig ook meer actie de komende afleveringen
Volgens mij gaat het grootste gedeelte van de kritiek juist over die verhalen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:10 schreef Treveo het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom vind ik die kritiek die de anderen wel hebben beetje jammer... Je kan toch niet alle kijkers altijd blij maken en constant actie in een serie hebben. Met de vragen en verhalen zitten ze nu wel goed. Ik verwacht iig ook meer actie de komende afleveringen
Ja, dat het te langdradig is en die verhalen te weinig vragen opwekken en voldoet niet aan hun verwachtigingen. Daarom is er kritiek op verhalen. Wie weet wordt Heroes wel zo'n serie net als Friends... Populair en lange productiequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:27 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het grootste gedeelte van de kritiek juist over die verhalen.
Als Heroes Friends is, worden Mohinder & Matt dan Joey?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Mohinder en Matt lijken wel een getrouwd stelletje.
Je slaat DL even over? Dat vat ik ff niet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:02 schreef Lothario het volgende:
maar linderman hoorde toch ook bij de oude heroes samen met nathan en peter petrelli's vader(zie comics), overigens wordt daarin mini beetje duidelijk dat nathan's vader geen hero is. Maargoed. TVP'tje. Ik denk dat ik dinsdag het DL even oversla en die week daarna er 2 kijk.
Ik gok downloaden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:42 schreef Treveo het volgende:
[..]
Je slaat DL even over? Dat vat ik ff niet?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:25 schreef Cieva het volgende:
t
ahhh wie helpt mijn geheugen?
v
Wie is die jongen ook al weer die nu samen met die broer en zus ontsnapt?
p
Hij heeft het over die 'Dude, you look like ass' gozer.quote:
O ja... ik las ff verkeerd, mijn foutquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:51 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hij heeft het over die 'Dude, you look like ass' gozer.
Zijn we hier toevallig op Kyle Lucas gestuit?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:34 schreef Treveo het volgende:
Hij heeft de Rogue van Claire gejat, want toen ze uit de gevangenis kwamen, riep ie dat ie een auto heeft en reden ze weg in de Rogue
Dus die gozer die de auto gestolen heeft is Kyle Lucas? Nee, dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:39 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Zijn we hier toevallig op Kyle Lucas gestuit?
Nou ja..Kyle Lucas zou als een zoon van Linderman zijn..dus dat is waarschijnlijk een best jonge gast. En toevallig dat ze in Mexico een Amerikaan tegen komen met die auto. Mja, het is wel wishful thinking..maar het zou wel in het 'rare wendingen'-gebeuren passen dat dit Kyle Lucas is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dus die gozer die de auto gestolen heeft is Kyle Lucas? Nee, dat denk ik niet.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:46 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Nou ja..Kyle Lucas zou als een zoon van Linderman zijn..dus dat is waarschijnlijk een best jonge gast. En toevallig dat ze in Mexico een Amerikaan tegen komen met die auto. Mja, het is wel wishful thinking..maar het zou wel in het 'rare wendingen'-gebeuren passen dat dit Kyle Lucas is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |