Nou ja..Kyle Lucas zou als een zoon van Linderman zijn..dus dat is waarschijnlijk een best jonge gast. En toevallig dat ze in Mexico een Amerikaan tegen komen met die auto. Mja, het is wel wishful thinking..maar het zou wel in het 'rare wendingen'-gebeuren passen dat dit Kyle Lucas is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dus die gozer die de auto gestolen heeft is Kyle Lucas? Nee, dat denk ik niet.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:46 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Nou ja..Kyle Lucas zou als een zoon van Linderman zijn..dus dat is waarschijnlijk een best jonge gast. En toevallig dat ze in Mexico een Amerikaan tegen komen met die auto. Mja, het is wel wishful thinking..maar het zou wel in het 'rare wendingen'-gebeuren passen dat dit Kyle Lucas is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:13 schreef RandomReader het volgende:
Jezus dit gaat wel hard zeg!
Maar het zou wel erg nep zijn imo met die Rogue als die het niet is. Wat voor soort sticker zat er nou ook alweer achterop? Alsof iedereen een Rogue heeft ineens
A Conquistador (English: Conqueror) was a Spanish soldier, explorer and adventurer who took part in the gradual invasion and conquering of much of the Americas and Asia Pacific, bringing them under Spanish colonial rule between the 15th and 19th centuries.quote:
Het is het football team van Claire's nieuwe High School.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:48 schreef Treveo het volgende:
Wat betekent het oid?
hmm waarom komt hij mij dan zo bekend voor?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O ja... ik las ff verkeerd, mijn fout![]()
Ehhh, die zijn naam is volgens mij nog niet bekend.
Andere film oid?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:53 schreef Cieva het volgende:
[..]
hmm waarom komt hij mij dan zo bekend voor?
mja zal wel weer aan mij liggen
Oh yeah, sexyquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is het football team van Claire's nieuwe High School.
Niet Mr. Petrelli, in die comic was hij toch heel verbaast over wat die Linderman kon doen!!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:22 schreef Cairon het volgende:
Maar de Company is toch niet dezelfde groep als de oude Heroes?
De oude Heroes waren wereldverbeteraars, de Company staat los van hen. Nou jah, ze zijn wel met elkaar begonnen, en de grens is misschien niet meer duidelijk te zien, maar ik was altijd onder de indruk dat de zonden van de oude heroes niet zozeer dezelfde zonden zijn van de Company...
En welke oude heroes zijn er eigenlijk nog over? We weten dat het er in totaal twaalf zijn:
Daniel Linderman,
Mr. Petrelli,
Angela Petrelli,
Kaito Nakamura,
Charles Deveaux.
Overigens moet er echt eens aandacht worden geschonken aan de hoeveelheid comics die Heroes ripped...
We weten dat de groep van oude heroes twaalf personen groot is, en we weten niet precies wie er op het lijstje staan... een van de langstlopende verhaallijnen uit X-men was "The Twelve" twaalf mutanten die een belangrijke rol zouden spelen in de toekomst volgens Nimrod (een sentinel).
Omdat je een lul bent? het is vast persoonlijk weet je. Niet omdat je continu overal op het forum nietszeggende TVP's plaatst hoor...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 09:57 schreef Electro-Worm het volgende:
Godverdomme, waarom worden mijn tvps altijd verwijderd.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 04:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat er mensen zijn die HEROES Heroes totaal niet leuk vinden ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
VET!quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:27 schreef LasTeR het volgende:
Alejandro en Maya komen Sylar tegen.
OMGquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:32 schreef sjarreltje het volgende:
http://youtube.com/watch?v=RVCeb-TKcBY&mode=related&search=
Nu gaat het eindelijk leuk worden
Echt erg is het gelukkig nietquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nu ga ik niet kijken.
Maar ik ben hyped!
Als het een preview is van aflevering 4 heb ik het niet gezien in ieder geval.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:55 schreef RandomReader het volgende:
die promo was toch allang bekend?
Welke?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:23 schreef LasTeR het volgende:
Ik heb de aflevering gisteren pas gezien.Ik was het helemaal vergeten.
Ik heb 3 series te volgen!!
Een spoiler is alle informatie uit afleveringen die nog niet uitgezonden zijn. Daar vallen trailers dus ook onder.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:34 schreef LasTeR het volgende:
Ik zeg alleen wat ik zie in de trailers.
Southpark, Heroes, The Office, Prisonbreak.quote:
Er is eerder een site gepost... Iets met Evolution... daar moet je dus gaan checkenquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:39 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik heb het hele topic inmiddels 5x doorgelezen, maar mij is nog steeds niet duidelijk wie Kyle Lucas is. Moet ik daarvoor een paar comics lezen ofzo?
http://activatingevolution.org dusquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:31 schreef Treveo het volgende:
[..]
Er is eerder een site gepost... Iets met Evolution... daar moet je dus gaan checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |